abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140163166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen, al lijkt het me van de andere kant dat zo'n contract nog geen deuk slaat in het budget van een serie als GoT. Heb me er verder ook niet in verdiept, vond het gewoon jammer dat ze uitgerekend nu een cast-wijziging doorvoeren.
Ja, en cast-wise zou het juist logischer zijn als the Mountain de battle wint, zou anders ook wel weer een beetje onzinnige recast zijn, net als met Daaro Naharis, als hij ge-recast werd puur om te sterven in de battle voor die stad :')

Toch denk ik (en hoop ik) dat die Oberyn wint, das wel een mooie verhaallijn en hij brengt een mooi stukje dreiging in Kings Landing :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:49:00 #52
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140163191
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen

[..]

Ik heb altijd het idee dat de meeste scenes eigenlijk wel belangrijk zijn, ofwel op korte ofwel op lange termijn, ik weet niet zo goed wat je 'filler content' noemt :?
Het is een beetje een apart soort filler content. Het is over het algemeen belangrijker dan de normale filler content inderdaad, maar zie het als filler in de zin dat het gaten van tijd opvult. Om bijvoorbeeld te voorkomen dat we sommige personages een heel seizoen niet zien. Het is inderdaad niet de standaard filler content, die helemaal niks toevoegt aan het verhaal.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:51:18 #53
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140163261
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen, al lijkt het me van de andere kant dat zo'n contract nog geen deuk slaat in het budget van een serie als GoT. Heb me er verder ook niet in verdiept, vond het gewoon jammer dat ze uitgerekend nu een cast-wijziging doorvoeren.
Het is natuurlijk niet slechts een contract, ze hebben een heeeeele grote cast. Ik denk dat alleen de starring cast voor een x aantal seizoenen is vastgelegd.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:51:20 #54
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_140163263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, en cast-wise zou het juist logischer zijn als the Mountain de battle wint, zou anders ook wel weer een beetje onzinnige recast zijn, net als met Daaro Naharis, als hij ge-recast werd puur om te sterven in de battle voor die stad :')

Toch denk ik (en hoop ik) dat die Oberyn wint, das wel een mooie verhaallijn en hij brengt een mooi stukje dreiging in Kings Landing :D
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat de mountain wint, daar zouden ze een enorm stuk van de verhaallijn mee om zeep helpen. Helaas moeten we wachten tot juni eer we erachter komen :(
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_140163322
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat de mountain wint, daar zouden ze een enorm stuk van de verhaallijn mee om zeep helpen.
was dat met ned/rob stark anders dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:55:00 #56
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_140163379
-nvm-

[ Bericht 99% gewijzigd door DeeCruise op 20-05-2014 12:07:27 ]
pi_140163448
Oberyn is een mooie gozer, die mag wel winnen :D
pi_140163772
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:55 schreef DeeCruise het volgende:

spoilerrrrr
gast wil je deze post verwijderen......
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:07:13 #59
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_140163809
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

gast wil je deze post verwijderen......
Gast, ik zeg helemaal niks, maar ik zal hem voor je weghalen omdat je het zo vriendelijk vraagt.

:')
pi_140163858
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:07 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Gast, ik zeg helemaal niks, maar ik zal hem voor je weghalen omdat je het zo vriendelijk vraagt.

:')
je zei genoeg helaas ;(
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:11:07 #61
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_140163897
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

je zei genoeg helaas ;(
Bull, geen spoiler, geen bevestiging van wat dan ook. Daarnaast weet je niet eens waar ik het over had. Ik geef alleen aan dat ik vermoed dat iets het geval is, gelukkig was de eerdergenoemde persoon ook erg vaag. Trust me, ik ben erg voorzichtig met dit soort dingen daar ik spoilers haat.

Anyhoo, back ontopic: Vermoedens over hoe baelish de situatie verder gaat uitwerken?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:15:54 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140164016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
Wel jammer trouwens dat Sansa niet door de moon door gekeild werd.. nu moet ik nog langer tegen haar depressief jankkop aankijken :r
Iemand die zo murw is geslagen door alles wat haar en haar familie is overkomen vergeef ik wel dat ze er wat depressief uit ziet. Hopelijk komt ze ergens in de serie wel haar innerlijke powerwoman tegen en komt er nog een aflevering waar ze Cersei fileert of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_140164041
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140164329
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Iemand die zo murw is geslagen door alles wat haar en haar familie is overkomen vergeef ik wel dat ze er wat depressief uit ziet. Hopelijk komt ze ergens in de serie wel haar innerlijke powerwoman tegen en komt er nog een aflevering waar ze Cersei fileert of zo.
Ik vraag me nog steeds af wat er van haar moet komen. Gaat van hot naar her en wordt altijd onder druk gezet. Heb ook nog weinig karakterontwikkeling gezien tot aan de bitchslap. Daarna was ze wel weer haar oude zelf. Onder Littlefinger zal dat ook niet beter worden lijkt me.
pi_140164452
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef portie het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af wat er van haar moet komen. Gaat van hot naar her en wordt altijd onder druk gezet. Heb ook nog weinig karakterontwikkeling gezien tot aan de bitchslap. Daarna was ze wel weer haar oude zelf. Onder Littlefinger zal dat ook niet beter worden lijkt me.
Zodra Tyrion dood is, is Sansa weer ''beschikbaar''. Petyr trouwt haar, duwt er een kind in en is dan automatisch lord of Winterfell.
Simpel zat. Alsof hij een fuck om Sansa geeft :N Het ging hem bij Lysa ook alleen om de landerijen en de titels.
pi_140164611
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:40 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Nou even denken (puur speculatie)...

The mountain wordt gesloopt door Oberyn
Tyrion maakt Shae en Cersei af zodra hij vrijkomt
Oberyn sloopt Tywin
De hound flikt weer wat en Arya maakt hem dood omdat hound nu zwak is door z'n wond
Nog eentje, vast iemand in het noorden bij de wall ofzo. Of Robin. Of Daario die zich doodvecht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 20-05-2014 13:01:42 ]
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:39:07 #67
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_140164638
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zodra Tyrion dood is, is Sansa weer ''beschikbaar''. Petyr trouwt haar, duwt er een kind in en is dan automatisch lord of Winterfell.
Simpel zat. Alsof hij een fuck om Sansa geeft :N Het ging hem bij Lysa ook alleen om de landerijen en de titels.
Maar hij hield wel echt van Cat en 'ziet veel van haar moeder' in Sansa...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_140165037
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:39 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Maar hij hield wel echt van Cat en 'ziet veel van haar moeder' in Sansa...
:Y Ja, maar daar heeft Sansa niet zoveel mee te maken.. Sansa is Cat niet. Ik denk dat Petyr Sansa meer ziet als Ned's dochter (de man die Cat van Petyr heeft ''gestolen'') dan als Cat's dochter. Denk ik dan hè..

Ik denk dan echt dat Petyr Sansa nu wil gebruiken voor haar claim, omdat iedereen in de veronderstelling is dat Bran en Rickon dood zijn, en dat Sansa de eerste in lijn is.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:01:21 #69
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140165268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:Y Ja, maar daar heeft Sansa niet zoveel mee te maken.. Sansa is Cat niet. Ik denk dat Petyr Sansa meer ziet als Ned's dochter (de man die Cat van Petyr heeft ''gestolen'') dan als Cat's dochter. Denk ik dan hè..

Ik denk dan echt dat Petyr Sansa nu wil gebruiken voor haar claim, omdat iedereen in de veronderstelling is dat Bran en Rickon dood zijn, en dat Sansa de eerste in lijn is.
Dan zou hij dus de baas zijn van The North, The Riverlands en The Vale of Arryn? :D

Tenminste, als hij de regent van Robin wordt.
pi_140165277
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:01 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dan zou hij dus de baas zijn van The North, The Riverlands en The Vale of Arryn? :D

Ja! Zo werkt dat, it's the game of thrones.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:05:50 #71
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140165356
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:01 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Riverlands niet toch? Die zijn van de tully's afgenomen,.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:09:09 #72
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140165442
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:05 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Riverlands niet toch? Die zijn van de tully's afgenomen,.
En aan Lord Baelish gegeven. De Freys hebben alleen Riverrun gekregen, maar niet de Lord Paramouncy van The Riverlands.
pi_140166184
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:11 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Bull, geen spoiler, geen bevestiging van wat dan ook. Daarnaast weet je niet eens waar ik het over had. Ik geef alleen aan dat ik vermoed dat iets het geval is, gelukkig was de eerdergenoemde persoon ook erg vaag. Trust me, ik ben erg voorzichtig met dit soort dingen daar ik spoilers haat.

Anyhoo, back ontopic: Vermoedens over hoe baelish de situatie verder gaat uitwerken?
Ik was me aan het afvragen waarom Joffrey vermoorden en Sansa ontvoeren, als hij ook alleen Sansa kan ontvoeren maar wat heeft hij aan Sansa alleen als Tyrion zou blijven leven, hij doet niets als hij er zelf niet beter van kan worden is nu wel duidelijk. Maar Sansa is getrouwd met Tyrion, vandaar de moord op Joffrey, Sansa ontvoeren (helpen ontsnappen) zodat dit argwaan zou wekken en al snel de vinger naar Tyrion zou wijzen, wetende dat Tyrion ter dood veroordeeld zou worden waardoor de weg naar het trouwen met Sansa vrijgemaakt is en de sleutel tot het noorden, trouwen en zwanger maken en hij heeft het noorden.

Maar dat denk ik :)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:44:46 #74
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_140166525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:34 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik was me aan het afvragen waarom Joffrey vermoorden en Sansa ontvoeren, als hij ook alleen Sansa kan ontvoeren maar wat heeft hij aan Sansa alleen als Tyrion zou blijven leven, hij doet niets als hij er zelf niet beter van kan worden is nu wel duidelijk. Maar Sansa is getrouwd met Tyrion, vandaar de moord op Joffrey, Sansa ontvoeren (helpen ontsnappen) zodat dit argwaan zou wekken en al snel de vinger naar Tyrion zou wijzen, wetende dat Tyrion ter dood veroordeeld zou worden waardoor de weg naar het trouwen met Sansa vrijgemaakt is en de sleutel tot het noorden, trouwen en zwanger maken en hij heeft het noorden.

Maar dat denk ik :)
Ik denk dat de mensen die dat niet denken niet op zitten te letten ;)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:45:57 #75
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_140166562
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die dat niet denken niet op zitten te letten ;)
Exactly, maar ik doelde meer op zijn volgende zet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')