Kut, te laatquote:
Ik kan je vertellen dat ik hier helemaal stuk ga.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef Max23 het volgende:
Overigens:
Beste Nederlands elftal aller tijden:
Genee
Stevens, De Mos, Boskamp, Derksen
Kraaij Jr, Schelvis, Vera, Slegers
Gijp, Kieft
Met Louis als trainerquote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef Max23 het volgende:
Overigens:
Genee
Gijp, Kieft
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef Max23 het volgende:
Overigens:
Genee
Gijp, Kieft
Nou nou nou.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Robert ga eens uit beeld met je paardenbek.
22:30 RTL4.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe laat is DE BONDSCOACH bij Umberto?
half 11quote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe laat is DE BONDSCOACH bij Umberto?
Ja, leg de grap nog een keer uit.quote:
Otto de Otter.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef ReplaR het volgende:
Owja, moet nog ff een raar beest uitkiezen dat de WK voorspellingen gaat doen
Prima tijd. Eerst VI Oranje, wedstrijdje kijken en dan NBA Finals.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf 9 juni om 22:30.
Wat een mensonterende tijden.
Best laat iddquote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf 9 juni om 22:30.
Wat een mensonterende tijden.
Ja, morgen of overmorgen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2013-2014
GGMM
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik open alvast het topic voor 2014/15.
Alleen bazen voorspellen al halverwege mei.
GGMM gaat nu de uitslag samenstellen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2013-2014
GGMM
Ik moest lachen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Caland het volgende:
Iedereen schakelen naar FOX voetbal.
HAHAHAHAHAHAHAHA
Slechts mongolen. Die aan korfbal doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik open alvast het topic voor 2014/15.
Alleen bazen voorspellen al halverwege mei.
Ga door, ga door. Ik geniet met volle teugen/.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechts mongolen. Die aan korfbal doen.
Jij kijkt naar Koning Voetbal kan ik uit deze post opmaken?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paar mensen die gaan staan bij Koning Voetbal
Erg geloofwaardig deze "ik geef er niks om"-act.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga door, ga door. Ik geniet met volle teugen/.
Hij staat nog aan, hij gaat NU uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kijkt naar Koning Voetbal kan ik uit deze post opmaken?
Die johannes is niet goed bij z'n appelquote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kijkt naar Koning Voetbal kan ik uit deze post opmaken?
Jij schijnt gek te zijn, dat las ik op twitter.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die johannes is niet goed bij z'n appel
Ga door, ga door. Ik geniet met volle teugen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig deze "ik geef er niks om"-act.
Je lijkt davy wel.
Je lijkt Shreyas wel man, doe toch eens normaal, wie denk je wel niet dat je bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga door, ga door. Ik geniet met volle teugen.
Waarom herinner je me weer aan Shreyas, heb ik hem net een tijdje niet gezien, mis je 'm niet en dan begin jij er weer over.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je lijkt Shreyas wel man, doe toch eens normaal, wie denk je wel niet dat je bent.
Niemand vindt je leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
IEMAND BLUS ME, IK STA IN BRAND
Pics?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ok.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Volgens mij heeft iemand hier een Davy obsessie. Eigenlijk vrij logisch moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig deze "ik geef er niks om"-act.
Je lijkt davy wel.
Bedankt dat je gelijk met een treffend voorbeeld komt om mijn 2e zin te ondersteunen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand hier een Davy obsessie. Eigenlijk vrij logisch moet ik zeggen.
TV / [RTL4] RTL Late Night #10 Aafrojekquote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Uit. TV om 22:30 uur weer aan. Is er een Humberto Late Night reltopic ergens?
Dank!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TV / [RTL4] RTL Late Night #10 Aafrojek
Oké.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog maar 5 afleveringen van Pauw en Witteman.
Pauw moet nog even doorbijtenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog maar 5 afleveringen van Pauw en Witteman.
Eerder aan de extra luiersquote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Witteman zit al aan het beademingsapparatuur.
Moet je maar niet op Blatter stemmen he.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:49 schreef Stofje het volgende:
Ik erger me eraan dat je niet gewoon online kan kijken naar tv. Wat is dat voor onzin?
Precies, waarom zou je anders er in godsnaam mee gaan eten...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef Ties02 het volgende:
Sowieso dat Gijpie haar gedaan heeft die viespeuk
Wie is dat?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:48 schreef Caland het volgende:
Vermeulen nu weer bij nieuwsuur. Die man is echt alle schaamte voorbij.
quote:
Zal wel een kleine afwijking zijn op de tering amsterdamsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Drxx het volgende:
Moet je kijken hoeveel games die heeft zeg voor iemand van zijn leeftijd, de kolere. En hoe de fuck klinkt een "Bos en Lommer-accent" eigenlijk? Heb er jaren gewoond, maar heb geen accent herkend behalve de Turkse
Dankuquote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef Arn0 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)108-837d2688d932.mp4
Niet nodig, we hebben dat spel allemaalquote:Op maandag 19 mei 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb het VI spel gescoord trouwensZal morgen wel pics posten. Staan niet op mijn telefoon.
Nou ik wil gewoon even patsen natuurlijk he, dat ik het ook heb.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet nodig, we hebben dat spel allemaal
Derksen on the road heeft hem een sega gegevenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Waar hebben jullie het eigenlijk over, veel games, Dreamcast, alles gaat langs me heen hier.
Ik heb hem ook gekocht, Pics gepost en geen reactie erop gehad.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb het VI spel gescoord trouwensZal morgen wel pics posten. Staan niet op mijn telefoon.
Doe nog een keer en dan geef ik een reactiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekocht, Pics gepost en geen reactie erop gehad.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe nog een keer en dan geef ik een reactie
Stel je niet zo aan joh. Was een goeie grap.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:52 schreef Randle het volgende:
Misselijk makend grapje van der Gijp over Wim Kieft.
Sowieso van der Gijp, denkt dat her programma om hem draait en laat nooit iemand uitpraten.
Borderlinertje.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:52 schreef Randle het volgende:
Sowieso van der Gijp, denkt dat her programma om hem draait en laat nooit iemand uitpraten.
Borderlinertje.
Yep. Voor de rest heeft hij wel een punt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh. Was een goeie grap.
Welke grap was dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:52 schreef Randle het volgende:
Borderlinertje.
Programma draait ook grotendeels om hemquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:52 schreef Randle het volgende:
Borderlinertje.
Dat Kieft een van de weinige mensen is die jaarlijks een kerstkaart uit Colombia kreeg. Zoiets..quote:
Sjonge jonge waar maken we ons druk om zegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Kieft een van de weinige mensen is die jaarlijks een kerstkaart uit Colombia kreeg. Zoiets..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Kieft een van de weinige mensen is die jaarlijks een kerstkaart uit Colombia kreeg. Zoiets..
Wie danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:33 schreef Intellectueel het volgende:
Verschrikkelijk. Al die nobodies and show-figuren die langs komen bij VI Oranje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Joling en Johnny De Mol zijn top! John van den Heuvel mag wel weg blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Joling, De Mol, John van den Heuvel, dat soort figuren volgens Genee net bij RTL 4.
Dat was heel treurig ja, hij had wat dat betreft prima bij Studio Voetbal gepast.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
John van den Heuvel met Heitinga, dat was echt gênant.
Waar gaat dat over? Dat heb ik toen gemist denk ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
John van den Heuvel met Heitinga, dat was echt gênant.
dat ja en dat Heitinga eigenlijk de beste speler van Nederland was volgens John.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:10 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Waar gaat dat over? Dat heb ik toen gemist denk ik?
Of gaat dat over Mevrouw Heitinga die bij RTL Boulevard zat?
Dan heb je er niet veel kijk op inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat ja en dat Heitinga eigenlijk de beste speler van Nederland was volgens John.
Beste speler? Of beste verdediger? Dat laatste kan ik wellicht ergens nog inkomen. Maar beste speler?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat ja en dat Heitinga eigenlijk de beste speler van Nederland was volgens John.
Dat zei hij dus omdat Heitinga een vriendje van hem is, Johan ging daar gelijk met gestrekt been op in als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beste speler? Of beste verdediger? Dat laatste kan ik wellicht ergens nog inkomen. Maar beste speler?!!!!
wanneer zei hij dat?
twitter:VanEgmond1968 twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 10:53:25Vanavond: Wim Kieft en ik in @DWDD over zijn extreem openhartige biografie KIEFT (vanaf vrijdag a.s. in de winkel.) http://t.co/4ez4BkSUWV reageer retweet
Oh, was dat in VI Oranje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zei hij dus omdat Heitinga een vriendje van hem is, Johan ging daar gelijk met gestrekt been op in als ik het mij goed herinner.
Dat worden flopshowsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:33 schreef Intellectueel het volgende:
Verschrikkelijk. Al die nobodies and show-figuren die langs komen bij VI Oranje.
Channant inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het altijd een beetje senant, hoor, als je een boek over je leven gaat schreven terwijl je nauwelijks de 50 gepasseerd bent. Dat vind ik meer iets voor op je sterfbed, je leven nabeschouwen.
Ja precies. En wat ga je dan met zo'n boek doen? Thuis op de schoorsteenmantel zetten? Ik vind dat altijd een beetje senant of zo. Maar goed, ik ben dan ook een no nonsense jongen.quote:
Het is chenant.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja precies. En wat ga je dan met zo'n boek doen? Thuis op de schoorsteenmantel zetten? Ik vind dat altijd een beetje senant of zo. Maar goed, ik ben dan ook een no nonsense jongen.
als je neus vol met coke zit wordt het senantquote:
Emberesing.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als je neus vol met coke zit wordt het senant
Die wijven moeten gewoon eens hun bek houden en hun plaats weten!quote:Chantal Boschker, de vrouw van de onlangs gestopte FC Twente-doelman Sander Boschker, vond het gedrag van collega-voetbalvrouwen Sylvie Meis een Yolanthe Sneijder-Cabau tijdens het WK 2010 maar niks. Dat is te lezen in de biografie over Sander Boschker.
Het AD schrijft dat Chantal Boschker in het boek ingaat op de spelersvrouwen.
"Op een dag vroeg Yolanthe: bij wie hoor jij dan? Ik zei: 'Bij de derde keeper'. 'Wie is dat dan?', vroeg ze toen. 'Sander Boschker', zei ik. 'Nooit van gehoord', zei Yolanthe. 'Oh jee', dacht ik. 'Dit is een andere wereld'."
Op de terugreis naar Nederland zaten de spelers businessclass, de spelersvrouwen niet. "Sylvie zat gewoon tussen ons in. En maar mopperen op haar plek in het vliegtuig. Dat ze daar moest zitten, dat kon echt niet."
"Uiteindelijk ging ze naar voren, naar Rafael en is daar de hele tijd gebleven. Dat zijn dus van die meiden die denken dat ze heel wat voorstellen."
Wat een irritante wijven inderdaad. Zodra Sneijdertje zijn carrière erop zit en hij niet meer in de spotlights staat dan is Yolanthe ook snel op hem uitgekeken. Maar die jongen heeft het zelf niet in de gaten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die wijven moeten gewoon eens hun bek houden en hun plaats weten!
Een paar voorbeelden:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef satecl het volgende:
Noem eens een vraagje van dat bordspelletje? Is het niet allemaal veel te makkelijk?
Inderdaad. Net als die Fernando Ricksen. Omdat hij nu bijna doodgaat krijgt hij pas door dat al zijn exen golddiggertjes waren... En nu vind hij het respectloos. En het Nederlandse volk vind het ook allemaal niet kunnen. Meneertje Ricksen had het ook eerder kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat een irritante wijven inderdaad. Zodra Sneijdertje zijn carrière erop zit en hij niet meer in de spotlights staat dan is Yolanthe ook snel op hem uitgekeken. Maar die jongen heeft het zelf niet in de gaten.
Leuke vragen! Gelijk Kopuhhhhh!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een paar voorbeelden:
Tijdens welke wedstrijd gooide Hans Kraay Jr. zijn jasje weg?
Wie scoorde in 2012 een hattrick tijdens de Klassieker?
Wie had in de jaren 90 een ondergoedlijn genaamd underjeans?
Welk land schakelde West-Duitsland uit op het WK van 1994?
Ricksen vliegt eerdaags naar Sint-Petersburg om bankafschriften op te halen, heb je dat gelezen? Die jongen heeft het buskruit niet uitgevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als die Fernando Ricksen. Omdat hij nu bijna doodgaat krijgt hij pas door dat al zijn exen golddiggertjes waren... En nu vind hij het respectloos. En het Nederlandse volk vind het ook allemaal niet kunnen. Meneertje Ricksen had het ook eerder kunnen bedenken.
Het zijn allemaal pokkewijven.
[ afbeelding ]
Meer dan 450 staat er op het doosje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:55 schreef Halcon het volgende:
Er zitten toch maar een beperkt aantal vragen bij het spel?
Underjeansquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een paar voorbeelden:
Tijdens welke wedstrijd gooide Hans Kraay Jr. zijn jasje weg?
Wie scoorde in 2012 een hattrick tijdens de Klassieker?
Wie had in de jaren 90 een ondergoedlijn genaamd underjeans?
Welk land schakelde West-Duitsland uit op het WK van 1994?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden dat denk ik ook graag gedaan, hetzelfde geldt voor Hans. Alleen aangezien die bij andere zenders onder contract staan zullen ze dat wel niet gedaan hebben. RTL heeft zich al eerder gesneden door Hans samen met VI op een groot billboard te zetten en vervolgens mocht Hans niet meer aanschuiven bij VI. Hans kaarten zijn beterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:29 schreef De_Dorstige het volgende:
Wat een bazenspel. Ze hadden er echter ook een poppetje van Schelvis bij moeten doen.
hij doet er toch ook niet zielig over?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zielig over 100 euro per week doen.
Menig bejaarde heeft veel minder te besteden.
Je klinkt nu als Geert Wilders.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij zei juist dat hij het wel prima vond. Hij doet absoluut niet zielig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Met z'n boekje is hij daar snel uit denk ik.quote:
Klopt, Kieft doet er zelf niet moeilijk over, maar zo'n Van Nieuwkerk valt zowat van verbazing achterover. Als Jan met de pet dit overkomt, dan krijgt hij niet zo'n riante betalingsregeling.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Hij zei juist dat hij het wel prima vond. Hij doet absoluut niet zielig.
Ik hoop het voor hem, gouwe gozer die Kieft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Met z'n boekje is hij daar snel uit denk ik.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack Spijkerman heeft net onthuld dat Koning Voetbal volgende week op het tijdslot van VI zit.
Nou joepie. En wat komt erna dan? Hopelijk een lekker foute filmquote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij staat nog aan, hij gaat NU uit.
Jack Spijkerman heeft net onthuld dat Koning Voetbal volgende week op het tijdslot van VI zit.
We kijken wel foute films ja, Asylum films bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie het ineens zo voor me dat jij en je vriend zo'n hele foute film voorzetten! Leuk man.
En daarna masturberen terwijl je elkaar diep in de ogen kijkt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:04 schreef Karina het volgende:
[..]
We kijken wel foute films ja, Asylum films bijvoorbeeld
Nee schat, dat zijn niet bepaald geile films hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarna masturberen terwijl je elkaar diep in de ogen kijkt?
Geil man, zo'n big ass spider.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarna masturberen terwijl je elkaar diep in de ogen kijkt?
Als het net zo,n bestseller wordt als het boek 'Gijp' zal het hem zeker geen windeieren gaan leggen .quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Met z'n boekje is hij daar snel uit denk ik.
Terecht. Wilfred wil natuurlijk drie weken lekker in de tropen rondhangen, maar het voegt voor de kijkers geen reet toe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef TLC het volgende:
Wilfred Genee mag niet met VI Oranje naar Curaçao
dinsdag 20 mei 2014 om 16:40 uur
Als het aan Wilfred Genee had gelegen, kwam VI Oranje deze zomer niet vanuit het Kurhaus in Scheveningen, maar vanaf het zonovergoten Curaçao.
Gordon en Joling als razende reporters
De presentator van het voetbalpraatprogramma rekende zich al rijk en strikte zelfs Gordon en Gerard Joling als razende reporters. Helaas voor hem gaat het feestje niet door. Genee liet aan RTL Boulevard weten dat RTL 7 het niet zit zitten. "En Johan Derksen in een zwembroek met z'n sigaar in een baai… Maar ze zeiden bij RTL: "We moeten het dicht bij de mensen houden."
Dicht bij de mensen
RTL bevestigt dit bericht in een reactie aan Boulevard. "Dat is een deel van de kracht en het succes, dat mensen langs kunnen gaan, eventueel een handtekening kunnen vragen of eenvoudig te gast kunnen zijn." aldus een woordvoerder. "Alleen al dat laatste is lastig, een gast zou meteen minimaal twee dagen van huis zijn en dat kan niet iedereen. VI Oranje is hierdoor de afgelopen jaren uitgegroeid tot dé stamtafel van Nederland en dat willen we zo houden."
(televizier.nl)
Precies, RTL is geen PO, beetje gesubsidieerde snoepreisjes voor de crew en gastenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:49 schreef bascross het volgende:
[..]
Terecht. Wilfred wil natuurlijk drie weken lekker in de tropen rondhangen, maar het voegt voor de kijkers geen reet toe.
Ze gaan maar gewoon met de tram naar Scheve.. pardon Denhaagscheveningenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, RTL is geen PO, beetje gesubsidieerde snoepreisjes voor de crew en gasten
Dat verwacht ik niet, maar dat ie er rond de 2 ton uit gaat trekken lijkt me wel redelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als het net zo,n bestseller wordt als het boek 'Gijp' zal het hem zeker geen windeieren gaan leggen .
Voorzichtig gesponsord door de gemeentequote:Op woensdag 21 mei 2014 13:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze gaan maar gewoon met de tram naar Scheve.. pardon Denhaagscheveningen![]()
[ afbeelding ]
Dit boekje is verplichte kost mensen.quote:Proloog
‘Het moet allemaal niet te zwaar worden, hè?’
Nee, Willem.
‘Niet dat mensen halverwege dat boek al gaan denken: Ja hoor, Wim, nu weten we het wel. Met je probleempjes. En je gevoelens en zo. Er moet af en toe ook wel een beetje gelachen worden. Toch?’
Uiteraard.
‘Oké. Maar vind jij mij wel een aardige gozer?’
Zeker. Hoezo?
‘Nou ja, ik weet niet. Soms word ik ook weleens heel moe van mezelf, hoor.’
Ja?
‘Ja. Heel erg moe zelfs. En waar je ook aan zult moeten wennen: ik kan het ene moment mijn hart uitstorten, maar er dan het volgende moment opeens he-le-maal klaar mee zijn.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 17:02:50 ]
Koop dat boekje gewoon, dan kom Kieft uit de schuldsanering!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Arn0 het volgende:
Zwerft er al een digitale versie van "Kieft" rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |