SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plan tot nu toe:
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
Hier vind je de OP.
blablablabla
Ik dacht dat hij toegezegd had bij te tekenen als ie in de zomer niet getransfereerd wordt? Dus dan is dat jaarcontractje ook maar schijn natuurlijk. Of was dat met Janmaat?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel met een jaarcontractje. Daar zit het probleem.
Dat was Janmaat. En dat was meer van als ik niet word verkocht dan verleng ik mijn contract misschien nog wel. Kan je doorgaans met een kilo zout nemen dat soort woorden.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij toegezegd had bij te tekenen als ie in de zomer niet getransfereerd wordt? Dus dan is dat jaarcontractje ook maar schijn natuurlijk. Of was dat met Janmaat?
Beiden volgens mij. Dat zal Van Geel ook wel ophouden naar die andere clubs, als je niet betaalt speelt ie gewoon bij ons en kan je het volgens jaar weer proberen maar dan heeft ie een nog 3 jarig contractquote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij toegezegd had bij te tekenen als ie in de zomer niet getransfereerd wordt? Dus dan is dat jaarcontractje ook maar schijn natuurlijk. Of was dat met Janmaat?
Jij gelooft zeker ook nog in de paashaas.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Beiden volgens mij. Dat zal Van Geel ook wel ophouden naar die andere clubs, als je niet betaalt speelt ie gewoon bij ons en kan je het volgens jaar weer proberen maar dan heeft ie een nog 3 jarig contract
Nope, zie edit, maar een Van Geel zou t wel kunnen gebruiken, dunno, volgens mij verwachtte jij 4 mln voor de vrij of niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook nog in de paashaas.
En als hij wel woord houdt dan zal het echt maar een verlenging van 1 jaar zijn. Of Feyenoord moet met clausules willen werken.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was Janmaat. En dat was meer van als ik niet word verkocht dan verleng ik mijn contract misschien nog wel. Kan je doorgaans met een kilo zout nemen dat soort woorden.
Neuh. 6 of 7 lijkt me realistisch. Verdedigers leveren nou eenmaal minder op, laat staan als ze nog maar een jaarcontract hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nope, zie edit, maar een Van Geel zou t wel kunnen gebruiken, dunno, volgens mij verwachtte jij 4 mln voor de vrij of niet?
Ok, dat lijkt me ook realistisch, k had 5-6 ook wel een okeeje deal gevonden, bij meer dan 7 kunnen we weer wat geld apart leggen voor t standbeeld van Van Geelquote:Op maandag 19 mei 2014 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. 6 of 7 lijkt me realistisch. Verdedigers leveren nou eenmaal minder op, laat staan als ze nog maar een jaarcontract hebben.
Ja, op Nyhavn misschien. In de rest van Kopenhagen valt het reuze mee. Het is geen Zweden/Noorwegen waar je een vermogen moet neerleggen voor een biertje.quote:
Ik kreeg toen ik er vorig jaar was de tip om flesjes te bestellen in plaats van tapjes, omdat dat de helft zou kunnen schelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, op Nyhavn misschien. In de rest van Kopenhagen valt het reuze mee. Het is geen Zweden/Noorwegen waar je een vermogen moet neerleggen voor een biertje.
Is ook wel de enige loting die een beetje te doen is. Lijkt me ook wel een mooie stad om een keer te bezoeken. Maar ach, het wordt toch Zenit of Dnipirpitoropotrevsk.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, op Nyhavn misschien. In de rest van Kopenhagen valt het reuze mee. Het is geen Zweden/Noorwegen waar je een vermogen moet neerleggen voor een biertje.
Tap smaakt dan wel weer beter.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik er vorig jaar was de tip om flesjes te bestellen in plaats van tapjes, omdat dat de helft zou kunnen schelen.
Eens. En ik vrees het inderdaad ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook wel de enige loting die een beetje te doen is. Lijkt me ook wel een mooie stad om een keer te bezoeken. Maar ach, het wordt toch Zenit of Dnipirpitoropotrevsk.
Oekraïne hoef je niet op te letten, het is Zenit, Lille, Kopenhagen, Luik of Beşiktaşquote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook wel de enige loting die een beetje te doen is. Lijkt me ook wel een mooie stad om een keer te bezoeken. Maar ach, het wordt toch Zenit of Dnipirpitoropotrevsk.
Ik ben gewoon realistisch.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Godverdomme lekker positief ben je weer Sjakie.
Onze nieuwe, grote sponsorquote:Metro nieuwe mediapartner Feyenoord
Metro is vanaf volgend seizoen mediapartner van Feyenoord. Metro en de club zijn het eens geworden over een vijfjarige samenwerkingsovereenkomst die per 1 juli aanstaande zal ingaan.
Het mediapartnership met Feyenoord behelst afspraken over commerciële zaken waaronder het gezamenlijk opzetten van (lezers-)acties, het beschikbaar stellen van advertentieruimte aan de club en het samen organiseren en succesvol uitrollen van evenementen.
De afgelopen jaren was het AD mediapartner van Feyenoord. Dat door de stadionclub nu is gekozen voor Metro heeft volgens Commercieel Directeur Mark Koevermans te maken met de uit het aanbod sprekende nadrukkelijke wens van Metro om zich aan Feyenoord te verbinden. ‘De samenwerking met het AD binnen het mediapartnership is altijd goed geweest. In de wetenschap dat de overeenkomst met het AD afliep heeft Metro zich echter gemeld met een voorstel dat substantieel beter voor de club is. Vandaar dus nu de overstap naar Metro.’
Volgens Koevermans zijn onder meer afspraken gemaakt over zaken als uitgebreide mogelijkheden tot adverteren door Feyenoord in de krant en op websites en het samen opstarten van exclusieve lezersacties. De journalistieke berichtgeving valt traditioneel buiten de afspraken van het mediapartnership. ‘Los van de overeenkomst heeft Metro wel aangegeven vanaf komend seizoen aanzienlijk meer redactionele aandacht aan Feyenoord te gaan geven dan nu al het geval is. Zo komt er een tweewekelijkse samenwerkingspagina vol met ander nieuws dan alleen over de verrichtingen van het eerste elftal. De jeugd en de rol die Feyenoord met haar talrijke MVO-projecten speelt in de maatschappij zullen hier bijvoorbeeld worden belicht. En dat juichen wij uiteraard alleen maar toe’, aldus Koevermans.
Middels dit mediapartnership weet Metro de Feyenoord-supporter optimaal te bedienen, gezien de aanwezigheid van Metro op alle NS-stations in Nederland. Om nog zichtbaarder te zijn voor de supporters in Rotterdam zal Metro in en rond De Kuip en in de Fanshops extra distributiepunten inrichten. Simon de Best, Sales Directeur van Metro, is blij met de aanstaande samenwerking met Feyenoord. ‘Metro bereikt dagelijks 1,3 miljoen lezers verspreid door heel Nederland. Dit mediapartnership past dan ook perfect in onze strategie en de wens om ons nog nadrukkelijker te profileren als een ooit in Rotterdam begonnen krant met inmiddels groot landelijk bereik en forse ambities.'
Lekker boeiend zeg, ze vangen er meer voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een gratis krantAls je dat al. Een krant mag noemen.
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 09:29:41Arsenal meldt nu op haar officiële account @Arsenal dat ze in verband worden gebracht met Jordy Clasie. Ook United zou interesse hebben. reageer retweet
Dat denk ik dus ook. Clasie in plaats van Arteta, en dan een Ramsey en Wilshere om zich heen. Moet Arsenal alleen wel een soort spits als Benzema hebben, die loop acties maakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Janmaat en Clasie zijn spelers die zich denk ik heel snel kunnen ontwikkelen als zij omgeven worden door een hoger niveau. Ik zie Clasie zich bij een club als Arsenal misschien wel een dezelfde ontwikkeling doormaken als Eriksen bij Tottenham.
Fixed itquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:41 schreef PIETR het volgende:
Gaat lekker. Denk dat naast Clasie ook de Vrij, Janmaat, BMI en Pelle vertrekken. Maakt ons weer zo goed als schuldenvrij
Clasie in plaats van Arteta?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:37 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Clasie in plaats van Arteta, en dan een Ramsey en Wilshere om zich heen. Moet Arsenal alleen wel een soort spits als Benzema hebben, die loop acties maakt.
Bij Man United zou het ook nog een 'vertrouwde' omgeving zijn met v. Persie en v. Gaal.
Clasie+De Vrij+Janmaat+BMI+Pelle>schulden+aandelenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Je vergeet de Vrienden, dus nee, dan zijn we nog niet schuldenvrij.
Als ze allemaal voor 12 miljoen gaan, dan welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Je vergeet de Vrienden, dus nee, dan zijn we nog niet schuldenvrij.
Ik waag het te betwijfelen. Maar vooralsnog moeten we hem maar het voordeel van de twijfel geven.quote:
Gelukkig heeft de Koe natuurlijk wel een erelijst met ongekende successen waar je U tegen zegt..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Pelle onder de indruk zal zijn van het gebrabbel van een of andere nobuddie die overal voortijdig weggeschopt is.
Maar je weet toch hoe het werkt in de voetballerij, Ronald Koeman dwingt respect af. Dat is een man die schalen en bekers geheven heeft in binnen en buitenland.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de Koe natuurlijk wel een erelijst met ongekende successen waar je U tegen zegt..
Is dat sarcastisch? Anders is het nogal ongepast namelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de Koe natuurlijk wel een erelijst met ongekende successen waar je U tegen zegt..
Naja, als je het naast die van Rutten legt zie ik wel enig verschil in prijzen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, alleen linken zij weer gewoon door naar de Daily Star.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 09:29:41Arsenal meldt nu op haar officiële account @Arsenal dat ze in verband worden gebracht met Jordy Clasie. Ook United zou interesse hebben. reageer retweet
Natuurlijk. Ik vergat mijn PI aan te passen. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch? Anders is het nogal ongepast namelijk
Inderdaad. Sterker nog, ik durf er best wat geld op te zetten van dat zeker drie van de volgende spelers gewoon blijven:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Altijd leuk die geruchten ieder jaar tijdens de zomerstop.
Geruchten zijn er altijd, maar als je dat afzet tegen de daadwerkelijke verkopen blijkt het altijd weer erg karig te zijn.
Ik geloof er dan ook geen reet van
City linkt ook naar geruchten over transfers. Niet zo bijzonder dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, alleen linken zij weer gewoon door naar de Daily Star.
Ik heb het gevoel dat veel clubs gewoon wachten tot de winterstop of iets dergelijks om te zien hoe die spelers presteren op CL/EL-niveau.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Sterker nog, ik durf er best wat geld op te zetten van dat zeker drie van de volgende spelers gewoon blijven:
De Vrij
BMI
Clasie
Janmaat
Pelle
Oh, dus ze blijven nog jaren bij onsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat veel clubs gewoon wachten tot de winterstop of iets dergelijks om te zien hoe die spelers presteren op CL/EL-niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |