trouwen?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Ik haat beffen. En ik ga nu eten koken.
alleen als het bier is en.geen slootwaterquote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
Maar mag ik nu nog wel een nieuwe pakken dan?
Amstel is bier, dus dat beschouw ik als een jaquote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als het bier is en.geen slootwater
correctie, amstel is slootwaterquote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Amstel is bier, dus dat beschouw ik als een ja
Deze smaak zou niet mogen verschillen.. 2,50 per biertje meer moeten betalen omdat je geen amstel lust is vrij zuur namelijkquote:
firstworldproblemsquote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Deze smaak zou niet mogen verschillen.. 2,50 per biertje meer moeten betalen omdat je geen amstel lust is vrij zuur namelijk
En dat met het inkomen uit een derdewereldlandquote:
Beter dan een koude vrouw na een dag werken.quote:
Ik ga niet teruglezenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cookie Dough. Net ook al gezegd![]()
Blijkbaar wel, want je zag dat ik B&J's hadquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je zag dat ik B&J's had
Ja dat wel inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je zag dat ik B&J's had
Je leest gewoon alleen de posts van vrouwen hequote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaadde smaak had ik even gemist.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaadde smaak had ik even gemist.
ik heb ook zin in ijs! Misschien moeten wij ook gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Damn, nu heb ik ook zin in ijs.
Denk dat ik dadelijk maar even naar de ijssalon loop.
gezelligquote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ook zin in ijs! Misschien moeten wij ook gaan
jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je leest gewoon alleen de posts van vrouwen he
Geen idee ik zal het even aan haar vragenquote:
Yaaayquote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik zal het even aan haar vragen
Haar gisteren nog gezienhet was gezellig, ik denk/voel dat er misschien wel meer in zit dan alleen vriendschap.
ja, en ik ben toen zelfs een keer inslaap gevallenquote:
Goed bezig Tijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja
[..]
Haar gisteren nog gezienhet was gezellig, ik denk/voel dat er misschien wel meer in zit dan alleen vriendschap.
Tijn, dat laatste moet je me toch eens uitleggen. Jullie hebben gezoend, vervolgens dacht jij weer dat het richting vriendschap ging en nu zit er toch iets in? Hebben jullie gisteren gezoend? Maar ik gun het je van harte!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja
[..]
das ook wel lang.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en ik ben toen zelfs een keer inslaap gevallen
Dat lijkt me dan als man zijnde wel erg.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die persoon was 3 kwartier bezig of zo, en als ik zei stop maar had ik ruzie.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan als man zijnde wel erg.
Ben je je daar voor 200% aan het geven en dan valt ze in slaap.
Hahaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die persoon was 3 kwartier bezig of zo, en als ik zei stop maar had ik ruzie.dus ja, heb ook dikwijls stiekem tv liggen kijken
Als je drie kwartier moet beffen en er gebeurt niks doe je ook iets verkeerd hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan als man zijnde wel erg.
Ben je je daar voor 200% aan het geven en dan valt ze in slaap.
Dat is sowieso al lastig beffen danquote:Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan had ie ook wel n beetje n plaat voor z'n kop
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die persoon was 3 kwartier bezig of zo, en als ik zei stop maar had ik ruzie.dus ja, heb ook dikwijls stiekem tv liggen kijken
Na dat ze bier en hapjes gehaald heeft toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je drie kwartier moet beffen en er gebeurt niks doe je ook iets verkeerd hoor.
Als er na drie minuten geen versnelde ademhaling komt, extra soppende geluiden en gekreun waar ze op een kraamafdeling nog van opkijken komt dan gaat er voetbal op tv en kan ze een goeie BJ tijdens de rust geven.
We hebben nog niet echt iets uitgesproken naar elkaar wat we van elkaar vinden. Dat durf ik niet/ weet ik nog niet. En zij denk ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Tijn, dat laatste moet je me toch eens uitleggen. Jullie hebben gezoend, vervolgens dacht jij weer dat het richting vriendschap ging en nu zit er toch iets in? Hebben jullie gisteren gezoend? Maar ik gun het je van harte!
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
YaaayVind het zoo tof voor je
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig Tijn.
Hoop voor je dat het wat gaat worden.
Om die kutsmaak weg te spoelen jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na dat ze bier en hapjes gehaald heeft toch?
Ja, ben ook niet meer (terug)gekomen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan had ie ook wel n beetje n plaat voor z'n kop
ik was 16 of zo, en als ik zei dat het niet hoefde omdat het niet lukte werd hij kwaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]Overigens ook ernstig als je dat soort dingen gewoon niet door hebt. Communiceerden jullie zo weinig MK?
Maar ondertussen wel gewoon GTST kunnen kijken, dat is ook wat waard natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet meer (terug)gekomen.
Ik heb nog nooit GTST gekeken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel gewoon GTST kunnen kijken, dat is ook wat waard natuurlijk.
Ik hoop echt, echt heel erg, dat dit een grap isquote:
Not sure if she seriousquote:
Klinkt goed Tijn! Maar nog geen vermoeden hoe zij erin staat?Hebben jullie gisteren gezoend?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben nog niet echt iets uitgesproken naar elkaar wat we van elkaar vinden. Dat durf ik niet/ weet ik nog niet. En zij denk ik ook.
Voorlopig status is daarom: nog nader te bepalen
Ik vind haar leuk/aardig en wil haar vaker zien. Maar of het nu een relatie wordt of alleen vriendschappelijk geen idee. Als het maar goed voelt.
Hm, lichtelijk herkenbaarquote:Op maandag 19 mei 2014 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik was 16 of zo, en als ik zei dat het niet hoefde omdat het niet lukte werd hij kwaad.
Geen spoilers pls.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Zo eens even kijken of de nieuwe GoT er al op staat.
Maar dat geeft nog steeds geen uitsluitsel of ze nu serieus was of homofoob was om incest en homeseksualiteit met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:28 schreef Moeraskat het volgende:
haar twitter account is weg/geblokt, zal wel niet zonder reden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ook staand plassen
Met zo'n plastuitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ook staand plassen
Briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij pakt maar een Plastuit
edit: Royco, lulLet's drop some acid and go to a titty bar.
Sneller zijn ouwequote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Briljant!
En jij pakt maar een Plastuit
edit: Royco, lul
Mag ik dan jouw penert vasthouden en wat sproeien?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
volgens mij zeik je dan de hele boel onder
Ja, en ik denk dat zij ook nog niet echt weet wat ze wil, of laat het iig niet blijken. Ja en dat voelde goedquote:Op maandag 19 mei 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed Tijn! Maar nog geen vermoeden hoe zij erin staat?Hebben jullie gisteren gezoend?
Jij altijdquote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw penert vasthouden en wat sproeien?
quote:
Klinkt goed Tijn! Ik denk dat zij er wel iets in ziet zitten, anders zouden jullie gisteren niet gezoend hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat zij ook nog niet echt weet wat ze wil, of laat het iig niet blijken. Ja en dat voelde goed
Dan ga ik achter je staan wijdbeens, doe ik mn armen om je heupen, haal ik je penert uit je broek, en loer ik onder je oksel door of ik goed richt.quote:
Wat leg je de dingen toch lekker visueel uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga ik achter je staan wijdbeens, doe ik mn armen om je heupen, haal ik je penert uit je broek, en loer ik onder je oksel door of ik goed richt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga ik achter je staan wijdbeens, doe ik mn armen om je heupen, haal ik je penert uit je broek, en loer ik onder je oksel door of ik goed richt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit is stiekem een fantasie van mij. Creepyquote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Da's best leuk hoor. En ergens ook wel een geil gevoelquote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 19 mei 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed Tijn! Ik denk dat zij er wel iets in ziet zitten, anders zouden jullie gisteren niet gezoend hebben.
Onhandig juist. Krijg je een stijfje tijdens het pissen..quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's best leuk hoor. En ergens ook wel een geil gevoel![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik ook welen stiekem zie ik haar ook wel zitten.
Dat is dan wel weer lastig jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onhandig juist. Krijg je een stijfje tijdens het pissen..
Hihiquote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt tof voor je man.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje man heeft wel controle. Daarnaast kan het onder de douche, of buiten.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging er juist om dat ze kon mikken in zo'n gitaarpisbakquote:Op maandag 19 mei 2014 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een beetje man heeft wel controle. Daarnaast kan het onder de douche, of buiten.
In mogelijkheden denken, niet onmogelijkheden
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit is stiekem een fantasie van mij. Creepy
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil dit wel met jullie alle drie doen hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat leg je de dingen toch lekker visueel uit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
Inderdaad dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 19 mei 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt tof voor je man.
Gewoon lekker genieten van de tijd die jullie samen doorbrengen, no pressure.
Ditquote:Op maandag 19 mei 2014 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een beetje man heeft wel controle. Daarnaast kan het onder de douche, of buiten.
In mogelijkheden denken, niet onmogelijkheden
Dan moet ie handstand tegen die gitaar aan doenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging er juist om dat ze kon mikken in zo'n gitaarpisbak
Nu voel ik me opeens niet meer zo speciaalquote:Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil dit wel met jullie alle drie doen hoor.
ZEG dat dan! En dat uit de mond van iemand die daar ook moeite mee heeft (totdat er gezoend is)quote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meteen een harde krijgen omdat een vrouw hem aanraakt is zo 2002quote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil dit wel met jullie alle drie doen hoor.
Ik denk dat, dat wat je nu een beetje voelt, in de buurt komt van verliefdheid.quote:
Als of die andere 2 willenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu voel ik me opeens niet meer zo speciaal
Zeg nooit nooit MKquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als of die andere 2 willen
mat jou meen ik het natuurlijkwant dat is al van twee kanten
ik zei ook geen nooitquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat wat je nu een beetje voelt, in de buurt komt van verliefdheid.
Let op; ik zei in de buurt komt van..
Dat we elkaar leuk/aardig vinden en elkaar vaker willen zien hebben we al uitgesproken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
ZEG dat dan! En dat uit de mond van iemand die daar ook moeite mee heeft (totdat er gezoend is)
Dan heb je voorlopig voldoende uitgesprokenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
[..]
Dat we elkaar leuk/aardig vinden en elkaar vaker willen zien hebben we al uitgesproken.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had gisteren sorbet besteld maar dat hadden ze niet
Ik denk dat het wel goed gaat komen Tijn, het gewoon laten gebeuren zoals het gaat.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
[..]
Dat we elkaar leuk/aardig vinden en elkaar vaker willen zien hebben we al uitgesproken.
Met je tengels van Fas afblijven jijquote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
Nee ik wil je ook niet voor Roy wegsnaaien. Ik probeer Fas nog steeds te bekeren.
Alleen het woord ontbrakquote:
Kijk, dan ben je al een flink eind! Dan is het alleen de vraag of het 'alleen leuk/aardig' is of dat er diepere gevoelens zijn. Dat eerste was ik met mijn crush ook, en de uitkomst is bekend (al hebben wij nooit gezoend). Gewoon rustig aan doen en het leuk blijven hebben met elkaar, dan ontdek je vanzelf of die gevoelens er zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Nou...quote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met je tengels van Fas afblijven jij
Dat klinkt beter ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou...ok, dan doe ik wel een drankje met haar en gaan we chicks bekijken en lullen over wat we ze aan gaan doen. He he he
wel raarquote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je voorlopig voldoende uitgesprokenNiet te snel gaan, zeker niet als je het zelf nog niet zeker weet
Nu is het juist een kwetsbare periode
Inderdaad gewoon van genietenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed gaat komen Tijn, het gewoon laten gebeuren zoals het gaat.
Niet over nadenken. Niet analyseren. Gewoon genietenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
wel raarnog nooit echt zoiets gehad
niet iedere man krijgt gelijk een stijve als n vrouw hem ook maar aanraakt hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ssst zeg dat nou nietquote:Op maandag 19 mei 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet iedere man krijgt gelijk een stijve als n vrouw hem ook maar aanraakt hoor
Oh, nou, sorry hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet iedere man krijgt gelijk een stijve als n vrouw hem ook maar aanraakt hoor
je had t dus stiekem tóch over jezelfquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen het woord ontbrak
[..]
Kijk, dan ben je al een flink eind! Dan is het alleen de vraag of het 'alleen leuk/aardig' is of dat er diepere gevoelens zijn. Dat eerste was ik met mijn crush ook, en de uitkomst is bekend (al hebben wij nooit gezoend). Gewoon rustig aan doen en het leuk blijven hebben met elkaar, dan ontdek je vanzelf of die gevoelens er zijn.
Is dit ook seks? Dan wil ik niet meer.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je had t dus stiekem tóch over jezelf
nee, dat niet, maar er komt uiteraard meer vanquote:Op maandag 19 mei 2014 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dit ook seks? Dan wil ik niet meer.![]()
Soms moet je mensen in een waan latenquote:
hmpf, maar ik wilde alleen maar even met een penert plassenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar er komt uiteraard meer van
heeft bij mij ook lang geduurd voor ik daar achter kwamquote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms moet je mensen in een waan laten
die emoticon
Ja, maar als je hem dan toch al uit de broek hebt...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hmpf, maar ik wilde alleen maar even met een penert plassen
nadeel is dat je niet de aandrang voelt om te plassen zelf.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hmpf, maar ik wilde alleen maar even met een penert plassen
Misschien plas ik dan per ongeluk in m'n eigen broekquote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nadeel is dat je niet de aandrang voelt om te plassen zelf.
Oh ja, je geeft 1 vinger..quote:Op maandag 19 mei 2014 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar als je hem dan toch al uit de broek hebt...
Dat met de vingers komt dan ook wel hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien plas ik dan per ongeluk in m'n eigen broek
[..]
Oh ja, je geeft 1 vinger..
Misschien probeerden ze je wel te strikken voor een trio!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
Ik fietste net ergens toen er opeens een auto naast me kwam rijden met twee vrouwen erin, waarvan de bestuurster zo te zien zat te schelden tegen me (ik hoorde niets want ik had muziek op) en nu weet ik niet wat ik fout deed of wat ze zei.
Ik denk dat ze jaloers was op je strakke bips.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
Ik fietste net ergens toen er opeens een auto naast me kwam rijden met twee vrouwen erin, waarvan de bestuurster zo te zien zat te schelden tegen me (ik hoorde niets want ik had muziek op) en nu weet ik niet wat ik fout deed of wat ze zei.
sexy welquote:Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien plas ik dan per ongeluk in m'n eigen broek
[..]
Oh ja, je geeft 1 vinger..
Wel een erg agressieve benaderingswijze dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien probeerden ze je wel te strikken voor een trio!
Je moet toch wat als de 'normale' manieren niet werkenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een erg agressieve benaderingswijze dan.
en je racet er niet achteraan om het te vragen?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
werkte ook niet hè?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een erg agressieve benaderingswijze dan.
Ik kan op z'n hardst net zo hard als een slak fietsen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en je racet er niet achteraan om het te vragen?
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan op z'n hardst net zo hard als een slak fietsen.
dan had je dus hun band lek moeten schieten. Denken in oplossingen, niet in problemen!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan op z'n hardst net zo hard als een slak fietsen.
Die heb jij standaard in je fietstas zitten?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had een sluip route gemaakt en dan snel spijkermat uitgerold voor hun auto.
of dat idd!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had een sluip route gemaakt en dan snel spijkermat uitgerold voor hun auto.
Nee, in zo'n tasje onder m'n zadel.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb jij standaard in je fietstas zitten?
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan had je dus hun band lek moeten schieten. Denken in oplossingen, niet in problemen!
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self:
MK niet kwaad maken als ze op de fiets is.
Waarom zie ik dit voor me?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
op mijn scooter heb ik die ook altijd bij me. In zo'n beautycase, achterop.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self:
MK niet kwaad maken als ze op de fiets is.
Jaquote:
Omdat mijn beschrijving goed is.quote:
bij m'n dochter zit er gewoon n slot in hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dat zit er in die tasjesIk vroeg het me altijd al af.
Geen bandenplaksetje?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij m'n dochter zit er gewoon n slot in hoor
Heb je altijd scherpe voorwerpen bij je?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
op mijn scooter heb ik die ook altijd bij me. In zo'n beautycase, achterop.
[..]
Ja
Een slot? Past dat?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij m'n dochter zit er gewoon n slot in hoor
nee, dat is te standaard!quote:
Zullen we pics van onze lichamen uitwisselen om te beoordelen wie het bruinst is?quote:
Jaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je altijd scherpe voorwerpen bij je?
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we pics van onze lichamen uitwisselen hier posten om te beoordelen wie het bruinst is?.
Ja, ik ga al weg hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we pics van onze lichamen uitwisselen om te beoordelen wie het bruinst is?.
jij wintquote:Op maandag 19 mei 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we pics van onze lichamen uitwisselen om te beoordelen wie het bruinst is?.
Wat flauwquote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga mijn vetkwabben niet met jullie delen
Ik wil ook wel foto's van jou, hoor.quote:
Och och och.quote:
HOAX, ik lach nooit. Alleen mijn vingers lachen op mijn toetsenbord door dit te doen " HAHAHA " terwijl mijn gezicht zo blijft:quote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie ook zo'n grote glimlach op je gezicht(En op die van Roy)
plsquote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga mijn vetkwabben niet met jullie delen
Ah, vandaarquote:Op maandag 19 mei 2014 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het slot dat eigenlijk vast hoort te zitten op d'r fiets dus.
Ook niet als je de kieteldood krijgt?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HOAX, ik lach nooit. Alleen mijn vingers lachen op mijn toetsenbord door dit te doen " HAHAHA " terwijl mijn gezicht zo blijft:![]()
ik hoop ook niet dat je begint te lachen als je hem ziet neequote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HOAX, ik lach nooit. Alleen mijn vingers lachen op mijn toetsenbord door dit te doen " HAHAHA " terwijl mijn gezicht zo blijft:![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik hoop ook niet dat je begint te lachen als je hem ziet nee
Ik heb ergens een foto gezien van jou, in een broek, met blote buik, en dat zag er ergquote:
ik heb wel n buikje hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb ergens een foto gezien van jou, in een broek, met blote buik, en dat zag er erg![]()
uit.
Slappe piemeltjes vind ik altijd schattigquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
Fas, mijn toekomstdochter heeft voor jou, een liedje gezongen.
Niet gezienquote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb wel n buikje hoor.
Iets teveel als je t mij vraagt, maar goed. Ben wel redelijk tevreden.
Ondankbaar kreng dat je bent.quote:
Nog kleiner dan garnalen?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slappe piemeltjes vind ik altijd schattigVan die kleine garnaaltjes
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
k.ind.er P0rno.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het over die grote garnalen heeft en niet die kleintjes
Slappe toestand zegt niets over stijve toestand hequote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Gamba's heten die toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg hier ook erg rare gedachten van.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JeetjeminaIk had het gewoon over de vorm, niet over de grootte
[..]
Ja. Garnaaltjes verwees naar de vorm. Klein naar dat ze kleiner zijn dan in stijve toestand.quote:
0906-k.inderp0rno?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg hier ook erg rare gedachten van.
wie belt er het alarmnummer?
Even M.art.ijn appenquote:
Terecht.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de AIVD nu al aan het scannen is
[..]
[..]
Hoe dat zo. Jij hebt geen homemade films?quote:
Je hebt op wat garnaaltjes getrapt denk ikquote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Garnaaltjes verwees naar de vorm. Klein naar dat ze kleiner zijn dan in stijve toestand.
Pff![]()
Nopequote:Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo. Jij hebt geen homemade films?
Ja, volgens mij ookquote:Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt op wat garnaaltjes getrapt denk ik
Die gaan ter beoordeling vast naar elk account binnen die dienst.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope![]()
Enige 'foute' op mijn laptop, is naaktfoto's van mijzelf. Dat zal de AIVD vast niet erg vinden
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die gaan ter beoordeling vast naar elk account binnen die dienst.![]()
Die hebben dan tenminste nog goede foto's.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die gaan ter beoordeling vast naar elk account binnen die dienst.![]()
Zelfs die heb ik niet (meer). Die moesten eraf van mijn ex omdat zij er ook op stond. Verder niets te verbergen gelukkig, die AIVD check heb ik toch al een eer gehad voor een justitie-klusje.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope![]()
Enige 'foute' op mijn laptop, is naaktfoto's van mijzelf. Dat zal de AIVD vast niet erg vinden
Waarom dat? Is toch puur jouw mening. Ik zou het wel anders omschrijven, maar wie ben ik om daar iets over te zeggen?quote:
Foto's van "ontplofte mollen"?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben dan tenminste nog goede foto's.
Die keren dat ik op foto's stuitte in de winkel waren het er die ik liever niet had gezien.
Ja zoiets.quote:
Ja, klopt. En ik heb het altijd al garnaaltjes gevondenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs die heb ik niet (meer). Die moesten eraf van mijn ex omdat zij er ook op stond. Verder niets te verbergen gelukkig, die AIVD check heb ik toch al een eer gehad voor een justitie-klusje.
[..]
Waarom dat? Is toch puur jouw mening. Ik zou het wel anders omschrijven, maar wie ben ik om daar iets over te zeggen?
"Goedemorgen collegae. Deze ochtendbriefing beginnen we met opmerkelijk beeldmateriaal. Kijk goed en aandachtig naar de foto's die zo op het grote scherm verschijnen."quote:
Vanaf vandaag wil ik 24 uurs taps op al haar communicatiemiddelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Goedemorgen collegae. Deze ochtendbriefing beginnen we met opmerkelijk beeldmateriaal. Kijk goed en aandachtig naar de foto's die zo op het grote scherm verschijnen."
"Hou de tissues gereed"quote:Op maandag 19 mei 2014 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Goedemorgen collegae. Deze ochtendbriefing beginnen we met opmerkelijk beeldmateriaal. Kijk goed en aandachtig naar de foto's die zo op het grote scherm verschijnen."
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf vandaag wil ik 24 uurs taps op al haar communicatiemiddelen.
In het belang van de nationale veiligheid uiteraard.
Is toch veel leuker voor die mannen dan dat ze de hele dag naar een vermeende dreiging van Al Qaida moeten speuren.quote:
En uiteraard word ook die briefing AIVD-style op beeld vastgelegdquote:
Al is dat van mij geen bedreiging voor het vaderlandquote:Op maandag 19 mei 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch veel leuker voor die mannen dan dat ze de hele dag naar een vermeende dreiging van Al Qaida moeten speuren.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger weleens van die slappe dingen bij bepaalde films of series (nee, geen porno) zag en me altijd verbaasde over hoe klein het eruit zag. Moet er niet aan denken om zo'n ding in het echt te zien.
Nou... Mannen van hun werk houden kan daar toch wel onder vallen?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al is dat van mij geen bedreiging voor het vaderland
Dat zeiden ze 100 jaar geleden ook van Mata Hari.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet het niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
"Elke 3 uur een SitRap met de hoogtepunten op mijn bureau!"quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf vandaag wil ik 24 uurs taps op al haar communicatiemiddelen.
In het belang van de nationale veiligheid uiteraard.
Ik denk niet dat de mannen dat erg vindenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou... Mannen van hun werk houden kan daar toch wel onder vallen?
Nou, ik hoef hem niet. Dus daar wordt 'ie alleen maar slechter vanquote:Op maandag 19 mei 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het niet.
Wie weet als die foto's ooit bij onze koning in zijn fap folder belanden dat hij maxima inruilt.
Een scheiding is niet goed voor het imago natuurlijk.
Euhm, nee. Niet echt.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mannen dat erg vinden
Dus je breekt het hart van de koning.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mannen dat erg vinden
[..]
Nou, ik hoef hem niet. Dus daar wordt 'ie alleen maar slechter van
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je breekt het hart van de koning.
Waarna hij zich in een coma zuipt en het land in de afgrond stort.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger weleens van die slappe dingen bij bepaalde films of series (nee, geen porno) zag en me altijd verbaasde over hoe klein het eruit zag. Moet er niet aan denken om zo'n ding in het echt te zien.
Maat staaf whehehehequote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
naar fok maatstaven heb ik dan een kleine
Picsquote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
29,5 cm?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik red die 30 cm niet.quote:
Wat is de ideale lengte/dikte dan?quote:
Eerlijk, ik heb geen ideequote:
Je zult mij niet horen klagen fax. Ik vind t best zo.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerlijk, ik heb geen idee
Als je 'm goed voelt, is het goed![]()
Dat zegt niets, elke vrouw heeft daar een andere norm voor buuf.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arme kerel...quote:
Dan hoop ik dat je geen uitgelubberde doos hebt. Dan is een Amsterdammertje nog niet genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja dat is het gemiddelde inderdaadquote:
Mijn dubbeldrank uit m'n neus gelachen, srs.quote:
Dat zeg ik toch!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zegt niets, elke vrouw heeft daar een andere norm voor buuf.
Gelukkig nietquote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je geen uitgelubberde doos hebt. Dan is een Amsterdammertje nog niet genoeg.
primaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik denk ergens tussen de 16 en 17 ongeveer
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dubbeldrank uit m'n neus gelachen, srs.
quote:
Je mag er een ander onderwerp ingooien, hoor.quote:
Hoi Feraquote:
Dat is net boven het gemiddelde. Niets om over te klagen dus Roy.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik denk ergens tussen de 16 en 17 ongeveer
Leugens, jij lacht niet zei je net nogquote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dubbeldrank uit m'n neus gelachen, srs.
Nee joh, als men hier gelukkig van wordt.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag er een ander onderwerp ingooien, hoor.
Hoi tijn!quote:
Ja maar hier op Fok is het niks natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is net boven het gemiddelde. Niets om over te klagen dus Roy.
Zoveel pikken heb ik nou ook weer niet gezogen.quote:
Geen paniek, en liep meteen terug in m'n glas.quote:
Met stukjes is veel lekkerder.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen paniek, en liep meteen terug in m'n glas.
Ach joh, doe ik lekker met je mee om het gemiddelde op fok omlaag te halen. En ja, ik zit boven de 15 cm.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar hier op Fok is het niks natuurlijk
Hoe is het met feertje? Genoten van het lekker weertje?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, als men hier gelukkig van wordt.
Of begin je je toch een beetje ongemakkelijk te voelen?
[..]
Hoi tijn!
Protip doe dat nooit met colaquote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen paniek, en liep meteen terug in m'n glas.
Moet je al plassen?quote:
Wist ik alquote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Protip doe dat nooit met coladat doet serieus pijn als het uit je neus komt
Goed hoor. Nee, niet zoveel buiten geweest als ik zou willen. Ben in m'n kamer bezig geweest, spullen opgeruimd nu er weer extra ruimte vrij is en een matras op de grond omdat ik tijdelijk geen bed heb.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is het met feertje? Genoten van het lekker weertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |