trouwen?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Ik haat beffen. En ik ga nu eten koken.
alleen als het bier is en.geen slootwaterquote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
Maar mag ik nu nog wel een nieuwe pakken dan?
Amstel is bier, dus dat beschouw ik als een jaquote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als het bier is en.geen slootwater
correctie, amstel is slootwaterquote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Amstel is bier, dus dat beschouw ik als een ja
Deze smaak zou niet mogen verschillen.. 2,50 per biertje meer moeten betalen omdat je geen amstel lust is vrij zuur namelijkquote:
firstworldproblemsquote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Deze smaak zou niet mogen verschillen.. 2,50 per biertje meer moeten betalen omdat je geen amstel lust is vrij zuur namelijk
En dat met het inkomen uit een derdewereldlandquote:
Beter dan een koude vrouw na een dag werken.quote:
Ik ga niet teruglezenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cookie Dough. Net ook al gezegd![]()
Blijkbaar wel, want je zag dat ik B&J's hadquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je zag dat ik B&J's had
Ja dat wel inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je zag dat ik B&J's had
Je leest gewoon alleen de posts van vrouwen hequote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaadde smaak had ik even gemist.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaadde smaak had ik even gemist.
ik heb ook zin in ijs! Misschien moeten wij ook gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Damn, nu heb ik ook zin in ijs.
Denk dat ik dadelijk maar even naar de ijssalon loop.
gezelligquote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ook zin in ijs! Misschien moeten wij ook gaan
jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je leest gewoon alleen de posts van vrouwen he
Geen idee ik zal het even aan haar vragenquote:
Yaaayquote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik zal het even aan haar vragen
Haar gisteren nog gezienhet was gezellig, ik denk/voel dat er misschien wel meer in zit dan alleen vriendschap.
ja, en ik ben toen zelfs een keer inslaap gevallenquote:
Goed bezig Tijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja
[..]
Haar gisteren nog gezienhet was gezellig, ik denk/voel dat er misschien wel meer in zit dan alleen vriendschap.
Tijn, dat laatste moet je me toch eens uitleggen. Jullie hebben gezoend, vervolgens dacht jij weer dat het richting vriendschap ging en nu zit er toch iets in? Hebben jullie gisteren gezoend? Maar ik gun het je van harte!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja
[..]
das ook wel lang.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en ik ben toen zelfs een keer inslaap gevallen
Dat lijkt me dan als man zijnde wel erg.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en ik ben toen zelfs een keer inslaap gevallen
Die persoon was 3 kwartier bezig of zo, en als ik zei stop maar had ik ruzie.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan als man zijnde wel erg.
Ben je je daar voor 200% aan het geven en dan valt ze in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |