trouwen?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef artelligence het volgende:
Ik haat beffen. En ik ga nu eten koken.
alleen als het bier is en.geen slootwaterquote:Op maandag 19 mei 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
Maar mag ik nu nog wel een nieuwe pakken dan?
Amstel is bier, dus dat beschouw ik als een jaquote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als het bier is en.geen slootwater
correctie, amstel is slootwaterquote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Amstel is bier, dus dat beschouw ik als een ja
Deze smaak zou niet mogen verschillen.. 2,50 per biertje meer moeten betalen omdat je geen amstel lust is vrij zuur namelijkquote:
firstworldproblemsquote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Deze smaak zou niet mogen verschillen.. 2,50 per biertje meer moeten betalen omdat je geen amstel lust is vrij zuur namelijk
En dat met het inkomen uit een derdewereldlandquote:
Beter dan een koude vrouw na een dag werken.quote:
Ik ga niet teruglezenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cookie Dough. Net ook al gezegd![]()
Blijkbaar wel, want je zag dat ik B&J's hadquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je zag dat ik B&J's had
Ja dat wel inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je zag dat ik B&J's had
Je leest gewoon alleen de posts van vrouwen hequote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaadde smaak had ik even gemist.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaadde smaak had ik even gemist.
ik heb ook zin in ijs! Misschien moeten wij ook gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Damn, nu heb ik ook zin in ijs.
Denk dat ik dadelijk maar even naar de ijssalon loop.
gezelligquote:Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ook zin in ijs! Misschien moeten wij ook gaan
jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je leest gewoon alleen de posts van vrouwen he
Geen idee ik zal het even aan haar vragenquote:
Yaaayquote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik zal het even aan haar vragen
Haar gisteren nog gezienhet was gezellig, ik denk/voel dat er misschien wel meer in zit dan alleen vriendschap.
ja, en ik ben toen zelfs een keer inslaap gevallenquote:
Goed bezig Tijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja
[..]
Haar gisteren nog gezienhet was gezellig, ik denk/voel dat er misschien wel meer in zit dan alleen vriendschap.
Tijn, dat laatste moet je me toch eens uitleggen. Jullie hebben gezoend, vervolgens dacht jij weer dat het richting vriendschap ging en nu zit er toch iets in? Hebben jullie gisteren gezoend? Maar ik gun het je van harte!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja
[..]
das ook wel lang.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en ik ben toen zelfs een keer inslaap gevallen
Dat lijkt me dan als man zijnde wel erg.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die persoon was 3 kwartier bezig of zo, en als ik zei stop maar had ik ruzie.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan als man zijnde wel erg.
Ben je je daar voor 200% aan het geven en dan valt ze in slaap.
Hahaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die persoon was 3 kwartier bezig of zo, en als ik zei stop maar had ik ruzie.dus ja, heb ook dikwijls stiekem tv liggen kijken
Als je drie kwartier moet beffen en er gebeurt niks doe je ook iets verkeerd hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan als man zijnde wel erg.
Ben je je daar voor 200% aan het geven en dan valt ze in slaap.
Dat is sowieso al lastig beffen danquote:Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan had ie ook wel n beetje n plaat voor z'n kop
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die persoon was 3 kwartier bezig of zo, en als ik zei stop maar had ik ruzie.dus ja, heb ook dikwijls stiekem tv liggen kijken
Na dat ze bier en hapjes gehaald heeft toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je drie kwartier moet beffen en er gebeurt niks doe je ook iets verkeerd hoor.
Als er na drie minuten geen versnelde ademhaling komt, extra soppende geluiden en gekreun waar ze op een kraamafdeling nog van opkijken komt dan gaat er voetbal op tv en kan ze een goeie BJ tijdens de rust geven.
We hebben nog niet echt iets uitgesproken naar elkaar wat we van elkaar vinden. Dat durf ik niet/ weet ik nog niet. En zij denk ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Tijn, dat laatste moet je me toch eens uitleggen. Jullie hebben gezoend, vervolgens dacht jij weer dat het richting vriendschap ging en nu zit er toch iets in? Hebben jullie gisteren gezoend? Maar ik gun het je van harte!
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
YaaayVind het zoo tof voor je
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig Tijn.
Hoop voor je dat het wat gaat worden.
Om die kutsmaak weg te spoelen jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na dat ze bier en hapjes gehaald heeft toch?
Ja, ben ook niet meer (terug)gekomen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan had ie ook wel n beetje n plaat voor z'n kop
ik was 16 of zo, en als ik zei dat het niet hoefde omdat het niet lukte werd hij kwaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]Overigens ook ernstig als je dat soort dingen gewoon niet door hebt. Communiceerden jullie zo weinig MK?
Maar ondertussen wel gewoon GTST kunnen kijken, dat is ook wat waard natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet meer (terug)gekomen.
Ik heb nog nooit GTST gekeken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel gewoon GTST kunnen kijken, dat is ook wat waard natuurlijk.
Ik hoop echt, echt heel erg, dat dit een grap isquote:
Not sure if she seriousquote:
Klinkt goed Tijn! Maar nog geen vermoeden hoe zij erin staat?Hebben jullie gisteren gezoend?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben nog niet echt iets uitgesproken naar elkaar wat we van elkaar vinden. Dat durf ik niet/ weet ik nog niet. En zij denk ik ook.
Voorlopig status is daarom: nog nader te bepalen
Ik vind haar leuk/aardig en wil haar vaker zien. Maar of het nu een relatie wordt of alleen vriendschappelijk geen idee. Als het maar goed voelt.
Hm, lichtelijk herkenbaarquote:Op maandag 19 mei 2014 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik was 16 of zo, en als ik zei dat het niet hoefde omdat het niet lukte werd hij kwaad.
Geen spoilers pls.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Zo eens even kijken of de nieuwe GoT er al op staat.
Maar dat geeft nog steeds geen uitsluitsel of ze nu serieus was of homofoob was om incest en homeseksualiteit met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:28 schreef Moeraskat het volgende:
haar twitter account is weg/geblokt, zal wel niet zonder reden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ook staand plassen
Met zo'n plastuitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ook staand plassen
Briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij pakt maar een Plastuit
edit: Royco, lulLet's drop some acid and go to a titty bar.
Sneller zijn ouwequote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Briljant!
En jij pakt maar een Plastuit
edit: Royco, lul
Mag ik dan jouw penert vasthouden en wat sproeien?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
volgens mij zeik je dan de hele boel onder
Ja, en ik denk dat zij ook nog niet echt weet wat ze wil, of laat het iig niet blijken. Ja en dat voelde goedquote:Op maandag 19 mei 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed Tijn! Maar nog geen vermoeden hoe zij erin staat?Hebben jullie gisteren gezoend?
Jij altijdquote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw penert vasthouden en wat sproeien?
quote:
Klinkt goed Tijn! Ik denk dat zij er wel iets in ziet zitten, anders zouden jullie gisteren niet gezoend hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat zij ook nog niet echt weet wat ze wil, of laat het iig niet blijken. Ja en dat voelde goed
Dan ga ik achter je staan wijdbeens, doe ik mn armen om je heupen, haal ik je penert uit je broek, en loer ik onder je oksel door of ik goed richt.quote:
Wat leg je de dingen toch lekker visueel uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga ik achter je staan wijdbeens, doe ik mn armen om je heupen, haal ik je penert uit je broek, en loer ik onder je oksel door of ik goed richt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga ik achter je staan wijdbeens, doe ik mn armen om je heupen, haal ik je penert uit je broek, en loer ik onder je oksel door of ik goed richt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit is stiekem een fantasie van mij. Creepyquote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Da's best leuk hoor. En ergens ook wel een geil gevoelquote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 19 mei 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed Tijn! Ik denk dat zij er wel iets in ziet zitten, anders zouden jullie gisteren niet gezoend hebben.
Onhandig juist. Krijg je een stijfje tijdens het pissen..quote:Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's best leuk hoor. En ergens ook wel een geil gevoel![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik ook welen stiekem zie ik haar ook wel zitten.
Dat is dan wel weer lastig jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onhandig juist. Krijg je een stijfje tijdens het pissen..
Hihiquote:Op maandag 19 mei 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onhandig juist. Krijg je een stijfje tijdens het pissen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |