Nice! Was jij de aanstichter van dit oraal vochtelijk geweld?quote:
Wat wel een keer goed is voor de afwisseling. Fokster?quote:
nee. Al heeft ze mij wel op fok geholpen 93 jaar geledenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat wel een keer goed is voor de afwisseling. Fokster?
Don't dip your pen in the company inkquote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga morgen uit eten met een management assistente op het werk. De assistente van de directeur van het bedrijfsonderdeel waar ik werk welteverstaan.
Wat heb ik gedaan?![]()
Normaliter blijf ik af van collega's...
Doet 'ie niet. Geen seks op de eerste date enzo, sylvesterrr heeft nog normen en waarden.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Don't dip your pen in the company ink
Wat een held!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doet 'ie niet. Geen seks op de eerste date enzo, sylvesterrr heeft nog normen en waarden.
Als het een ander bedrijfsonderdeel was geweest zou ik het nog kunnen overwegen. Ik zit wekelijks in enkele besprekeingen met haar en de directeur.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Don't dip your pen in the company ink
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doet 'ie niet. Geen seks op de eerste date enzo, sylvesterrr heeft nog normen en waarden.
By the way, iedereen heeft normen en waarden. Dat onze normen en waarden van elkaar verschillen betekent niet dat één van ons geen normen en waarden heeft.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een uitstervende soortquote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bedankt voor het strelen van mijn egoquote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor seks op een eerste date, zeker als het ook nog eens via onlinedaten ofzo gaat waarbij je elkaar niet eerder kent, moet het toch wel een verdómd goede date zijn heur.
Even heel kort door de bocht jou als maatstaf nemend voor datende vrouwen is dit een mooi compliment.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor seks op een eerste date, zeker als het ook nog eens via onlinedaten ofzo gaat waarbij je elkaar niet eerder kent, moet het toch wel een verdómd goede date zijn heur.
Of wanhopig/kurkdroog.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga je je zelf omhoog neuken in het bedrijf?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga morgen uit eten met een management assistente op het werk. De assistente van de directeur van het bedrijfsonderdeel waar ik werk welteverstaan.
Wat heb ik gedaan?![]()
Normaliter blijf ik af van collega's...
Niet iedereen heeft zin om het een half jaar af te wachten en er dan achter te komen dat het in bed niks is. Misschien werkte dat in de jaren 50 nog toen seks nog zo'n semiverboden dingetje was voor het huwelijk.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt voor het strelen van mijn ego.
Dan doen jullie het goed, inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht jou als maatstaf nemend voor datende vrouwen is dit een mooi compliment.
Moet jij zo langzamerhand niet rijden? Gaan we een ijsje eten. Ergens.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je je zelf omhoog neuken in het bedrijf?
De enige vrouwelijke directrice werkt op de juridische afdeling. Om met haar te kunnen daten zal ik waarschijnlijk een contract ofzo moeten ondertekenen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je je zelf omhoog neuken in het bedrijf?
Ikquote:Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice! Was jij de aanstichter van dit oraal vochtelijk geweld?
Je verwoordt het stukken beter dan ikquote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht jou als maatstaf nemend voor datende vrouwen is dit een mooi compliment.
Tsja...quote:Op maandag 19 mei 2014 18:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je verwoordt het stukken beter dan ik
Seks voor het huwelijk, bah.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zin om het een half jaar af te wachten en er dan achter te komen dat het in bed niks is. Misschien werkte dat in de jaren 50 nog toen seks nog zo'n semiverboden dingetje was voor het huwelijk.
Hij praat zijn dames ook het bed in waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je verwoordt het stukken beter dan ik
Weet niet wat ik aan moet trekken. En mijn haren moeten nog drogen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Moet jij zo langzamerhand niet rijden? Gaan we een ijsje eten. Ergens.
Daar doe ik ook niet aan, ik moet er niet aan denkenquote:
Als je een krullenpermanentje hebt laten zetten krijg je een atomic wedgie van me, okay?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet niet wat ik aan moet trekken. En mijn haren moeten nog drogen.
Tja, we kunnen niet allemaal zo onweerstaanbaar zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had eens een match met een nymfo met een open relatie. Toen ik daar aanbelde na 3 maanden geile whatsapp praat meteen tegen elkaar aangeknald zonder een woord te wisselen
Didn't mean any harm bro, was om te illustreren dat dames in een relatie niet altijd afgeschreven hoeven te worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal zo onweerstaanbaar zijn
Wat antwoordde hij?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Zelfs m'n ludieke actie geeft geen duidelijkheid. Man o man o man o man.
Hehehe, kak. I predicted thisquote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat het heel erg gaaf klonk, maar dat hij helaas voor verzetten moest gaan omdat hij vrijdag een werk-ding heeft. Wat waar is. Dat werk-ding. En dat ik maar moest laten weten hoe het was.
[ afbeelding ]
Hehehe, dat gaat ook altijd door mijn hoofd als ik hier dingen dump.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Voor alsie meeleest. Met mijn geluk
.
Ja, maar kan nog cancelen, hoezo?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef Cue_ het volgende:
Heb je al wel je ticket? Of nouja, toegezegd dat je aan die actie mee doet?
Was benieuwd. Of je toch niet gaat annuleren nu hij niet mee kan/wil.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar kan nog cancelen, hoezo?
Als je hem echt wil dan cancel je die shit, hopelijk snapt hij die hint wel --> crazy romantische avond gevolgd door stomende vrijpartij. Profit.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar kan nog cancelen, hoezo?
Mwah, kan. Maar ik reis graag alleen en doe vaker stedentrips op deze manier, dus het is niet dat ik dan zou cancelen omdat hij niet meekan. Enige reden om dat te doen is als de bestemming me echt heel erg tegenvalt.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was benieuwd. Of je toch niet gaat annuleren nu hij niet mee kan/wil.
Nou Fax, als dat geen hint meer is weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, kan. Maar ik reis graag alleen en doe vaker stedentrips op deze manier, dus het is niet dat ik dan zou cancelen omdat hij niet meekan. Enige reden om dat te doen is als de bestemming me echt heel erg tegenvalt.
Whut? Ik volgde het niet...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou Fax, als dat geen hint meer is weet ik het ook niet meer.
Nevermind, ik ben zo duf als een konijn nuquote:
Goed excuusquote:Op maandag 19 mei 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
Nevermind, ik ben zo duf als een konijn nu
Denken dat vrouwen mij hints gevenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nevermind, ik ben zo duf als een konijn nu
Niet zo negatief jongen, er is er ook zeker een voor jou weggelegdquote:
Weggelegd? Gedrogeerd zeker?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo negatief jongen, er is er ook zeker een voor jou weggelegd
Goed gedaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ikmaar zij beantwoorde mij kus gretig
![]()
Dat vind ik nu ookquote:
Jij komt er wel tijn, mark my words.quote:
Thnx broederquote:
Waar een wil is, is een weg.quote:
Geen nieuws op het datefront?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.
En ik laat de garp over wegwerkzaamheden lekker zitten.
1 juni heb ik een date via PaiQ. Komt uit Dordrecht en we spreken af in Breda. Drankje en als het goed zit een etentje erbij.quote:
Leukquote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
1 juni heb ik een date via PaiQ. Komt uit Dordrecht en we spreken af in Breda. Drankje en als het goed zit een etentje erbij.
Zeker wel. De gesprekken lopen goed en ik ben voorzichtig positief. Heb d'r nummer al wel trouwens, dus loopt wel lekker zoquote:
Als het niets wordtquote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker wel. De gesprekken lopen goed en ik ben voorzichtig positief. Heb d'r nummer al wel trouwens, dus loopt wel lekker zo
You wishquote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het niets wordtdan stuur je haar maar naar mij toe
Hell yes I wish thatquote:
Dat dus... dit waren maar de eerste stapjes. Gaat helemaal goedkomen.quote:
Sowieso willen weinig mensen wachten lijkt me, alleen heeft niet iedereen de gave om een date in seks om te zetten.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zin om het een half jaar af te wachten en er dan achter te komen dat het in bed niks is. Misschien werkte dat in de jaren 50 nog toen seks nog zo'n semiverboden dingetje was voor het huwelijk.
C_C, waarom krijg ik gezien jouw beschrijvingen steeds meer het idee dat jij via een ex van me een bekende van me bent?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat het heel erg gaaf klonk, maar dat hij helaas voor verzetten moest gaan omdat hij vrijdag een werk-ding heeft. Wat waar is. Dat werk-ding. En dat ik maar moest laten weten hoe het was.
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
C_C, waarom krijg ik gezien jouw beschrijvingen steeds meer het idee dat jij via een ex van me een bekende van me bent?
de vraag is natuurlijk of dit ook een tekst is die je aanspreekt.. uhm aansprakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus ik vroeg me af waarom ik dezelfde profieltekst bij verschillende mannen tegenkwam. Blijkt dit te bestaan. Door al die PUA-shizzle ben ik wel een beetje m'n vertrouwen in de mensheid aan het verliezen.
Whutquote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus ik vroeg me af waarom ik dezelfde profieltekst bij verschillende mannen tegenkwam. Blijkt dit te bestaan. Door al die PUA-shizzle ben ik wel een beetje m'n vertrouwen in de mensheid aan het verliezen.
als er iets onaantrekkelijks is, is het dat wel....quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je hem echt wil dan cancel je die shit, hopelijk snapt hij die hint wel --> crazy romantische avond gevolgd door stomende vrijpartij. Profit.
Dit ja, zou echt super desperate overkomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als er iets onaantrekkelijks is, is het dat wel....
Hey! Ik ga naar Barça dit weekend, supertof! Ga je mee?!
Euh nee, ik kan niet.
Euh, tja, ik ga ook niet. Rennesse is ook leuk, toch.
Het gaat toch niet om zijn piemel maar om zijn innerlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Je reizen af laten hangen van een piemel.
Nee om hoe capabel hij is wat betreft Ikea-meubilair.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om zijn piemel maar om zijn innerlijk?
En hoe stevig het in elkaar is gezet als hij je flink anaal neemt bovenop een Billy.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee om hoe capabel hij is wat betreft Ikea-meubilair.
Okequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:01 schreef PeterPastoor het volgende:
OK SilentChaos nu begin je aardig irritant te worden.....
Zo vreemd is dat toch niet? Ik neem mijne ook altijd mee op reis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Je reizen af laten hangen van een piemel.
Doe ff een ruksessie SC, je hormonen spelen op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En hoe stevig het in elkaar is gezet als hij je flink anaal neemt bovenop een Billy.
Ikea spul heb je altijd zo in elkaar. Hoe groot het ook is, het staat er in mijn geval altijd zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee om hoe capabel hij is wat betreft Ikea-meubilair.
Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ff een ruksessie SC, je hormonen spelen op.
ok manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ikea spul heb je altijd zo in elkaar. Hoe groot het ook is, het staat er in mijn geval altijd zo.
Vraag c_c op date danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ikea spul heb je altijd zo in elkaar. Hoe groot het ook is, het staat er in mijn geval altijd zo.
Owquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
En dat willen we Thijssie niet aandoen.
En hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe maar niet. Ik heb een tyfusbui en ben in staat iemand emotioneel uit elkaar te trekken. En dat willen we Thijssie niet aandoen.
Uurtje in de zon zitten en bedenken hoe knap de mannen op je mystery-bestemming (is die al bekend? Zweden lijkt me perfectquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe maar niet. Ik heb een tyfusbui en ben in staat iemand emotioneel uit elkaar te trekken. En dat willen we Thijssie niet aandoen.
Was loos?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
informeer eerst ff naar de gezondheidssituatie van haar familiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:38 schreef Rickario het volgende:
Zaterdag weer eens een Tinderdate. Ben benieuwd
Jadat. Niets interessants voor hierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
R&P / [SC Relaties #510] Mijn vijfde topic
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
informeer eerst ff naar de gezondheidssituatie van haar familie
Ik ben nou al een paar minuten deze post ah bewonderen. Wat wil je hier nou mee bereiken dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat het eigenlijk om deze zin gaat:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ben nou al een paar minuten deze post ah bewonderen. Wat wil je hier nou mee bereiken dan?
Misschien moet hij ook even langs bijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ben nou al een paar minuten deze post ah bewonderen. Wat wil je hier nou mee bereiken dan?
Nee, daar wordt meer in geneuktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:55 schreef -Splash- het volgende:
Oh sorry, dit is het datingtopic. Ik dacht dat ik naar Utopia zat te kijken.
Ik lul ook maar wat, heb het programma welgeteld maar 1 keer gezien met een half oogquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat H_J, BoL en habitue bij elkaar meer neuken dan 3x de Utopia-norm.
Helemaal niks. Moet dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Neu het kwam alleen nogal uit de lucht vallen. Nofi verder.quote:
Rebound daten met een kerel is idd t beste. Je kan doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisterenavond date gehad. Naar het Lingebos gereden in de bangbus, daar aan het water wat zitten filosoferen en elkaar poëzie voorgedragen uit eigen werk. Toen het begon te schemeren en er twee uiterst vriendelijk lachende heren op leeftijd ons voorzichtig begon te naderen hebben we snel onze weg vervolgd. Daarna richting de burcht gereden, gelachen om elkaars grapjes en ik merkte wel dat mijn date af en toe fysiek contact zocht.
Verder niet geneukt. Benieuwd of hij nog belt.
Klinkt als ''Mannenliefde in het bos: deel 1'' van de site ''www.geileverhalen.nl''quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisterenavond date gehad. Naar het Lingebos gereden in de bangbus, daar aan het water wat zitten filosoferen en elkaar poëzie voorgedragen uit eigen werk. Toen het begon te schemeren en er twee uiterst vriendelijk lachende heren op leeftijd ons voorzichtig begon te naderen hebben we snel onze weg vervolgd. Daarna richting de burcht gereden, gelachen om elkaars grapjes en ik merkte wel dat mijn date af en toe fysiek contact zocht.
Klinkt als een topdate. Hoe lang sinds zijn laatste appberichtje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben altijd down tot nieuwe ervaringen!quote:
Hij is nogal oldschool. Geen whatsapp dus. Dat maakt me onzeker.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Klinkt als een topdate. Hoe lang sinds zijn laatste appberichtje?
Oh jee, ik had zo'n meid een jaar geleden waarmee ik ook per se moest sms'en..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij is nogal oldschool. Geen whatsapp dus. Dat maakt me onzeker.
Voormalige date van me gaf me haar (oude) smartphone eens omdat ze het smsen beu was. Ik heb later ook nog een laptop van haar gehad bedenk ik me. Was wel tof.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh jee, ik had zo'n meid een jaar geleden waarmee ik ook per se moest sms'en..
Geen duidelijke moves, geen merkbare stijve, geen zoenpogingen? Bereid je voor op een gezellige vriendschap HJ, hij ziet je als z'n zusje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik hoop maar voor je dat t de waarheid isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Manhoer!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voormalige date van me gaf me haar (oude) smartphone eens omdat ze het smsen beu was. Ik heb later ook nog een laptop van haar gehad bedenk ik me. Was wel tof.
En WNC dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen duidelijke moves, geen merkbare stijve, geen zoenpogingen? Bereid je voor op een gezellige vriendschap HJ, hij ziet je als z'n zusje.
Anyway, er zit een 8,5 in m'n inbox die wil skypen, maar daar heb ik een teringhekel aan, dus gewoon face to face na Noorwegen. Hij heeft iig m'n humeur opgekrikt, dat scheelt
.
Lijkt me verstandig btw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Twee-en-half jaar Sam. Alsie in m'n broekje had gewild had hij dat nu al gedaan. Ik schrijf het niet af, zal binnenkort nog wel een inhaalwelnietdate plannen, maar ik probeer de obsessie af te bouwen.
Sjesus. Waarom neukt 'ie je niet gewoon. Respectloos. Respectloos zeg ik je!@!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Twee-en-half jaar Sam. Alsie in m'n broekje had gewild had hij dat nu al gedaan. Ik schrijf het niet af, zal binnenkort nog wel een inhaalwelnietdate plannen, maar ik probeer de obsessie af te bouwen.
Mss is ie gew verlegen en introvert en heeft hij het tempo van tijnbrein?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
ZELFS TIJN ZOENT.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss is ie gew verlegen en introvert en heeft hij het tempo van tijnbrein?
Misschien moeten we de crush van c_c ook maar eens naar dit topic lokken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankzij de PUA-tips in deze reeks ja. Anders had het nog wel even geduurd.
Ik wist wel dat jij en Weiss een leuk stel zouden zijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo lang doe ik er anders ook gemiddeld over om eens een move te makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
zonde van je tijd...eigenlijks...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Zo lang doe ik er anders ook gemiddeld over om eens een move te maken
Hoe sta jij eigenlijk tegenover anale seks, Nikkie?quote:
das een no go voor mij..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe sta jij eigenlijk tegenover anale seks, Nikkie?
Echt een afknapper op de eerste datequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gevolgd door orale seks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gevolgd door orale seks.Ik heb weleens een eerste date gehad waarop... ach, laat ook maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb weleens een eerste date gehad waarop... ach, laat ook maar.
Trouwens. Sylvesterrr had toch een date vandaag?quote:
Geen date, maar een etentje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Trouwens. Sylvesterrr had toch een date vandaag?
Godverdomme, de hoerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen date, maar een etentje.
Het ging niet door, want madame had opeens andere verplichtingen.
Ze heeft een ander.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen date, maar een etentje.
Het ging niet door, want madame had opeens andere verplichtingen.
Heb je haar de hele tijd ''on hold'' gehouden terwijl je ''exclusief'' aan het daten was met KBv2?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb zeer binnenkort wat staan met de voormalige would be gtst date als het goed is. Nog even concreet maken.
Nope. Die nam ergens vorige week weer eens contact op met me. Geweldige timing, dat moet ik haar nageven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je haar de hele tijd ''on hold'' gehouden terwijl je ''exclusief'' aan het daten was met KBv2?
Welnee joh, ik denk dat ze vereerd zou zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope. Die nam ergens vorige week weer eens contact op met me. Geweldige timing, dat moet ik haar nageven.Ik heb de krankzinnige neiging dronken te worden met haar, iets met haar borsten te gaan doen en vervolgens tegen haar kin aan te ejaculeren.
Dat heb ik overigens nog niet voorgesteld. Kan zijn dat ze daar slecht op reageert.
Vrouwen waarderen eerlijkheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope. Die nam ergens vorige week weer eens contact op met me. Geweldige timing, dat moet ik haar nageven.Ik heb de krankzinnige neiging dronken te worden met haar, iets met haar borsten te gaan doen en vervolgens tegen haar kin aan te ejaculeren.
Dat heb ik overigens nog niet voorgesteld. Kan zijn dat ze daar slecht op reageert.
Ja ik date ook, dat klopt! Thanks voor het attent zijnquote:
Ik heb het nooit lang genoeg in laten werken voor merkbaar resultaat, ben ik bang.quote:
Een Tinderdate hier uit de buurt. Ze is alleen verloskundige en heeft een backupdienst. Dus er is een kans dat ze er vandoor moet wanneer er twee klanten van haar praktijk tegelijkertijd liggen te werpenquote:
Wat een kut baan!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een Tinderdate hier uit de buurt. Ze is alleen verloskundige en heeft een backupdienst. Dus er is een kans dat ze er vandoor moet wanneer er twee klanten van haar praktijk tegelijkertijd liggen te werpen
Zelfde grap al eens gemaakt tegen een verloskundige met een dergelijke dienst die avond. Ze vond hem leuk, jammer johquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef Weissman het volgende:
Wou net ''inbe4 SC-grap'' typen maar mijn muis weigerde
Oh, is dat nu je referentiekader? Ga je beweren dat je goeien humor hebt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfde grap al eens gemaakt tegen een verloskundige met een dergelijke dienst die avond. Ze vond hem leuk, jammer joh
Nope, beweer alleen dat smaken verschillen, gelukkigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, is dat nu je referentiekader? Ga je beweren dat je goeien humor hebt?
Een kutgrap blijft een kutgrap. Ga nou niet doen alsof je het zelf niet door hebtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, beweer alleen dat smaken verschillen, gelukkig
Inb4 faxiequote:
This post is worthless without picsquote:
Dm me even, c_c. Waarschijnlijk kunnen wij twee verschillende neigingen wel compatibel maken en ik weet hoezeer jij eerlijkheid waardeert.quote:
Hoe heb je haar leren kennenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:54 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
En on topic: volgende week een date met een dame in m'n nieuwe woonplaats. Rondleiding langs de belangrijkste dingen die je daar moet kennen.
Momentje, ik ben even bezig met de KLM de dood in wensen (wat met mijn beige huidskleur tot minstens een visitatie-en-niet-in-the-fun-way zal leiden), maar je kan vast even fluffen en een dickpic schieten. Wel smaakvol hè. Gooi 'm eerst ff door Instagram.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dm me even, c_c. Waarschijnlijk kunnen wij twee verschillende neigingen wel compatibel maken en ik weet hoezeer jij eerlijkheid waardeert.
Oké, ja wel handig om je nieuwe home town te leren kennenquote:
Het had zomaar Silenus zijn tekst kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Je neemt het stokje van El_Thijs over?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen met hersens prikken hier doorheen en knappen wellicht af, net zoals jij
quote:
quote:
Door drukte van beide kanten moet ik helaas wachten tot volgende week tot ik haar weer ziequote:
Ja uiteraard. Plemp maar neer, incl details!quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb over mn laatste date gedroomd, telt dat ook?
Nouja dat ie allemaal hints zag in eventuele aanrakingen tijdens de quizquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Plemp maar neer, incl details!
samen uitslapenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Door drukte van beide kanten moet ik helaas wachten tot volgende week tot ik haar weer zie
Maar goed, wel lekker samen uitslapen op Hemelvaartsdag
Komt er een tweede date dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dat ie allemaal hints zag in eventuele aanrakingen tijdens de quiz
Wel grappig dat ie vanmorgen zowaar smste. Het lot?
Dat is voor mij toch het tricky gedeelte van online daten... hoe taxeer je iemand na een avond? Eer ik me op/onder/voor iemand smijt (vriendschappelijk of relationeel), moet ik die persoon vrij goed kennen, er iets mee beleefd hebben,... En door de oppervlakkigheid van een geregelde date heb ik vaak wel eens het gevoel dat ik mensen heel snel in goed/slecht moet opdelen en dat daar zeker mensen tussen gezeten moeten hebben waarmee er meer zou gekund hebben moesten we mekaar in een andere context zijn tegengekomen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat t bij vriendschappelijk blijft.
Je weet na 20 min toch wel welke kant je op wil met iemand en of er een chemie/klik is?quote:
In dit geval ken ik hem real lifequote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef B83 het volgende:
[..]
Dat is voor mij toch het tricky gedeelte van online daten... hoe taxeer je iemand na een avond? Eer ik me op/onder/voor iemand smijt (vriendschappelijk of relationeel), moet ik die persoon vrij goed kennen, er iets mee beleefd hebben,... En door de oppervlakkigheid van een geregelde date heb ik vaak wel eens het gevoel dat ik mensen heel snel in goed/slecht moet opdelen en dat daar zeker mensen tussen gezeten moeten hebben waarmee er meer zou gekund hebben moesten we mekaar in een andere context zijn tegengekomen...
Niet dat ik het online-verhaal afzweer, maar de twee lange relaties die ik al gehad heb, waren wel telkens met mensen die ik in real life tegenkwam, nog eens tegenkwam,...
Ik ben van het type "het kan groeien"quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
Je weet na 20 min toch wel welke kant je op wil met iemand en of er een chemie/klik is?
inb4 flauwe grap SCquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben van het type "het kan groeien"(denk ik
)
Maar daar maar 5 minuten vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je weet na 20 min toch wel welke kant je op wil met iemand en of er een chemie/klik is?
Of snap ik weer iets niet ?
Ik snap wel wat je bedoelt, ook al klinkt taxeren wat... sjaquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:45 schreef B83 het volgende:
[..]
Dat is voor mij toch het tricky gedeelte van online daten... hoe taxeer je iemand na een avond? Eer ik me op/onder/voor iemand smijt (vriendschappelijk of relationeel), moet ik die persoon vrij goed kennen, er iets mee beleefd hebben,... En door de oppervlakkigheid van een geregelde date heb ik vaak wel eens het gevoel dat ik mensen heel snel in goed/slecht moet opdelen en dat daar zeker mensen tussen gezeten moeten hebben waarmee er meer zou gekund hebben moesten we mekaar in een andere context zijn tegengekomen...
Niet dat ik het online-verhaal afzweer, maar de twee lange relaties die ik al gehad heb, waren wel telkens met mensen die ik in real life tegenkwam, nog eens tegenkwam,...
quote:
Ze kwam net langs om haar excuses aan te bieden voor de last-minute afmelding..quote:
Preciesquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef MissGump het volgende:
Met een goede vent is een terras- of kroegdate dus juist niet als een sollicitatiegesprek. Als het dat wel wordt, weet ik dus gewoon gelijk dat ie niets voor mij is, ideale selectiemethode
En binnen 10 min weet ik of iemand totaal niks is maar helaas niet of iemand de man van mijn dromen is. Was het maar zo
Het is idd heerlijk als een vrouw goed is met lullen ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
PreciesJe hebt "gesprekken" en je hebt "gesprekken" zeg maar
. Juist heerlijk als je goed kan lullen met iemand op een 1e date
Ditquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef MissGump het volgende:
Met een goede vent is een terras- of kroegdate dus juist niet als een sollicitatiegesprek. Als het dat wel wordt, weet ik dus gewoon gelijk dat ie niets voor mij is, ideale selectiemethode
En binnen 10 min weet ik of iemand totaal niks is maar helaas niet of iemand de man van mijn dromen is. Was het maar zo
Het ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik de eerste paar minuten/keer/halfjaar dat ik iemand ken altijd ongemakkelijk ben. Ik ben een tikje asociaal, dus dan is het fijn als ik me op kerkklokken/dildo's/van fietsen vallende kinderen kan richten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef MissGump het volgende:
Maar wat nou als er iemand tegenover je zit die je binnen 1 minuut niet meer ongemakkelijk kan laten voelen? Dan is het toch een match made in heavenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik de eerste paar minuten/keer/halfjaar dat ik iemand ken altijd ongemakkelijk ben. Ik ben een tikje asociaal, dus dan is het fijn als ik me op kerkklokken/dildo's/van fietsen vallende kinderen kan richten.
Tenzij diegene een spuit ketamine in z'n handen heeft gaat dat niet gebeuren. Heeft niets met degene tegenover me te maken, ik ben gewoon niet zo'n held in nieuwe mensen ontmoeten. Het zit me zelden in de weg hoor, ik ben nog steeds best outgoing en het zal ook niet heel merkbaar zijn, maar het is wel mijn ding.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar wat nou als er iemand tegenover je zit die je binnen 1 minuut niet meer ongemakkelijk kan laten voelen? Dan is het toch een match made in heaven
Neequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef habitue het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat je je date op de eerste date niet meteen herkende?
Nee, wel dat ik toen ik vrij zeker wist dat het 'm was zwaaide, en prompt de telefoonpaal waar ik naast stond praktisch uit elkaar pleurdequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef habitue het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat je je date op de eerste date niet meteen herkende?
Whehequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, wel dat ik toen ik vrij zeker wist dat het 'm was zwaaide, en prompt de telefoonpaal waar ik naast stond praktisch uit elkaar pleurde.
Ik had laatst een date met een meisje die wel een mooi verhaal had....ze had een speeddate-avond waarbij je dus aan moet kruisen met wie je een match voelt. Er waren twee kerels bij die beiden Vincent heetten, en met eentje had ze wel een klik dus die kruiste ze aan op het formulier. Nou, match, prima, telefoonnummers uitgewisseld, date geregeld...quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef habitue het volgende:
Ik kan me dan vaak snel de naam niet meer voor de geest halen. Heeey habitie!! Heeeeeyyyyy........quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kwam laatst wel een date tegen (2 dates) waar ik hem niet verwachte en ik herkende hem nietpas nadat ik hoi terug had gezegd
(je weet wel, dat je dan in je hoofd gaat van is ie van het werk? oud studiegenoot? vriend van vrienden?)
Godverquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had laatst een date met een meisje die wel een mooi verhaal had....ze had een speeddate-avond waarbij je dus aan moet kruisen met wie je een match voelt. Er waren twee kerels bij die beiden Vincent heetten, en met eentje had ze wel een klik dus die kruiste ze aan op het formulier. Nou, match, prima, telefoonnummers uitgewisseld, date geregeld...
Staat ze daar te wachten, komt er een vreemde gozer aangelopen die ze vaag herkende...'Aangenaam, Vincent!'...Was het dus de VERKEERDE Vincent.
![]()
*awkward*
Ze heeft daarover niets tegen hem gezegd trouwens. Haha
Viel het mee of tegen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef habitue het volgende:
Whehe awkwardquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had laatst een date met een meisje die wel een mooi verhaal had....ze had een speeddate-avond waarbij je dus aan moet kruisen met wie je een match voelt. Er waren twee kerels bij die beiden Vincent heetten, en met eentje had ze wel een klik dus die kruiste ze aan op het formulier. Nou, match, prima, telefoonnummers uitgewisseld, date geregeld...
Staat ze daar te wachten, komt er een vreemde gozer aangelopen die ze vaag herkende...'Aangenaam, Vincent!'...Was het dus de VERKEERDE Vincent.
![]()
*awkward*
Ze heeft daarover niets tegen hem gezegd trouwens. Haha
Het was geen maanden laterquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver
Antwoord op de vraag: Nee nog nooit gehad dat ik ze niet herkendewel idd eens gehad dat er iemand maanden later gedag tegen je zegt en jij denkt: wie de fuck ben jij in vredesnaam? ik herken je wel, maar that's it
Maar goed, dat heb ik regelmatig in het uitgaansleven eigenlijkVaak herken ik wel mensen, maar ik kan de link niet meer leggen waarvan.
Ja, best akwardquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef habitue het volgende:
het viel erg meequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:56 schreef MissGump het volgende:
[..]
Viel het mee of tegen?
En nee niet echt, al was het maar omdat het dan de enige man was die alleen in de kroeg zat. Wel ooit een ONS tegengekomen die ik niet direct herkende
ik weet na 20 min of ik met iemand de koffer in wil duiken of niet, veel verder kom ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of snap ik weer iets niet ?
Is toch voldoende? Dan kijk je daarna weer verder?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:07 schreef B83 het volgende:
[..]
ik weet na 20 min of ik met iemand de koffer in wil duiken of niet, veel verder kom ik niet
Zonder foto's op date gaan zou ik sws niet doen. ::Pquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja, best akward. Geen of oude foto's gebruikt. Gevraagd wat ze aan ging trekken, uiteindelijk trok ze iets anders aan. Sta je daar te "zoeken" naar iemand, staat ze 5 meter naast je
Toen was ik nog jong en naïefquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Zonder foto's op date gaan zou ik sws niet doen. ::P
Check. Ze had foto's van jaren en zo'n 15kg geleden gebruikt. Gelukkig kwam iets later m'n scharrel ook de kroeg in lopen en die redde mij uit de situatiequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef habitue het volgende:
Ja verschrikkelijk als ze opeens 15kg kwijt zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Check. Ze had foto's van jaren en zo'n 15kg geleden gebruikt. Gelukkig kwam iets later m'n scharrel ook de kroeg in lopen en die redde mij uit de situatie
Dat heb ik ook eens gehad ja. Na het eerste drankje me er met een smoes vanaf gebracht, maar niks met stervende familieleden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Check. Ze had foto's van jaren en zo'n 15kg geleden gebruikt. Gelukkig kwam iets later m'n scharrel ook de kroeg in lopen en die redde mij uit de situatie
Blijven jullie me nu herinneren aan die 'sterfbeddate'?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad ja. Na het eerste drankje me er met een smoes vanaf gebracht, maar niks met stervende familieleden.
Weet nog wel eerste date nadat ik sinds jaaaren weer vrijgezel was. Pakte ze mn hand meteen vast toen we van station naar de stad liepen en kwam helemaal tegen me aan knuffelen enzo. Ik dacht echt wtf is dit normaal met daten? Of is dit iets voor Brabanders ofzo? Maar na 5 sec voelde het zo awkward dat ik het uit reflex hardhandig afkapte
Begrijp ik eigenlijk welquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Bij een Tinderdame:
Willing to lie about how we met ;-)
........
Dit, het is geen 1991 meer hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef MissGump het volgende:
Ik zie die opmerking ook vaak bij mannen, dan is het bij mij eigenlijk altijd exit. Als hij nog niet eens durft te zeggen dat hij iemand via tinder kent, dan heb ik weinig hoop voor de rest van zijn persoon
Het maakt geen reet uit hoe je elkaar ontmoet hebt toch? Al hebben je ouders elkaar ontmoet op wat voor site of app dan ook, dat boeit niks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Bij een Tinderdame:
........
Totdat ik het zat ben, wat nogal even kan duren bij mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Blijven jullie me nu herinneren aan die 'sterfbeddate'?
Zit je al op linedance?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:01 schreef leolinedance het volgende:
Zo, ik ben ook weer op de markt. Na een paar jaar een relatie nu weer een paar maanden vrijgezel dus het kan wel weer.
Waar moet ik zijn, behalve tinder?
Oh mochten er hier geïnteresseerden zijn:
30 jaar, 1,79m, donker haar blauw ogen, sportief, Brabander, aardige baan en de rest vraag je maar via pm ofzo![]()
Vragen om geintresseerden zonder foboquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:01 schreef leolinedance het volgende:
30 jaar, 1,79m, donker haar blauw ogen, sportief, Brabander, aardige baan en de rest vraag je maar via pm ofzo![]()
Ja slecht ik weet het. Maar heb al zo veel privacy gevoelige info gepost op Fok! dat ik dat toch niet van plan was. Dus een kans van ongeveer 0,1% dat ik hier een date uit ga slepenquote:
lul dan niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja slecht ik weet het. Maar heb al zo veel privacy gevoelige info gepost op Fok! dat ik dat toch niet van plan was. Dus een kans van ongeveer 0,1% dat ik hier een date uit ga slepen
Ahuh, ik heb haar dus ook weggeschoven. Niet dat zij daar een nachtje minder om slaapt ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:01 schreef MissGump het volgende:
Ik zie die opmerking ook vaak bij mannen, dan is het bij mij eigenlijk altijd exit. Als hij nog niet eens durft te zeggen dat hij iemand via tinder kent, dan heb ik weinig hoop voor de rest van zijn persoon
quote:
Ok:quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef Rickario het volgende:
Great.. Ik heb binnen een half uur een date. Maar ik kan er pas over anderhalf uur zijn... Rond 18u al een appje gestuurd en even gebeld. Maar geen contact. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Ruim 20u (zo laat hadden we afgesproken) geweest en nog niks gehoord. De afgelopen dagen hadden we ineens minder contact waardoor ik er al een minder gevoel over kreeg.
Het lijkt er op dat ze zonder iets te zeggen er voor is weggedraaid Ok, er kan natuurlijk iets ernstigs tussengekomen zijn. Maar ik reken maar niet meer op de date vanavond. Ik ga maar op stap met wat vrienden
Ik heb haar een dag later nog even sterkte gewenst en gevraagd hoe het met haar oom ging. Maar geen reactie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over kop heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef Rickario het volgende:
Heeel verassend. Sterfbeddate heeft me geblokkeerd![]()
Verassend ja
[ afbeelding ]
Hide your wife, hide your daughters!quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:01 schreef leolinedance het volgende:
Zo, ik ben ook weer op de markt. Na een paar jaar een relatie nu weer een paar maanden vrijgezel dus het kan wel weer.
Waar moet ik zijn, behalve tinder?
Hahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hide your wife, hide your daughters!
Volgens mij ben jij wel zo'n player typequote:
Is toch maar een geintje, zou ik niet zo serieus nemen. Ik vind het trouwens wel briljant om het wel te noemen. Zeker als je een moeilijk lekkere chick hebt, en je toevallig bekenden tegenkomt. "Ja, van tinder, haha!" En dan zie je zo'n kerel/vriend met een relatie echt kijken van: god-ver-domme, zulke lekkere wijven zaten er in mijn tijd niet op internet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Bij een Tinderdame:
........
knuz heb ik echt nog nooit ingetypt op mijn toetsenbordje/pc. Dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is toch maar een geintje, zou ik niet zo serieus nemen. Ik vind het trouwens wel briljant om het wel te noemen. Zeker als je een moeilijk lekkere chick hebt, en je toevallig bekenden tegenkomt. "Ja, van tinder, haha!" En dan zie je zo'n kerel/vriend met een relatie echt kijken van: god-ver-domme, zulke lekkere wijven zaten er in mijn tijd niet op internet.
Maargoed, tinder is natuurlijk wel gewoon iets cooler dan badoo of knuz. Daar zou ik ook over liegen.
*van fok*quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:06 schreef habitue het volgende:
"Van relatieplanet"
Dan zie ik meteen Henk en Ingrid voor me die volgend jaar een vinexhuisje gaan uitzoeken.
Nah dan zeg ik "van internet"quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*van fok*
Huh wat?
* ja internet, autisten, jeweetz*
Klinkt alsof ze lekker gek zijn. Lekker anders, gezellig toch meid?!quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:15 schreef MissGump het volgende:
Mwah bij mij in de familie is er geen enkele schaamte over hoe je iemand ontmoet, zuslief via een goede oude papieren contactadvertentie die pa voor haar geplaatst had en mams nu via een of ander vaag zweef-forum op internet
Echt niemand die ooit nog gelooft dat ik een leuke familie heb
Edit: Erg blij dat mijn zus niet een van haar kinderen naar het blad van die contactadvertentie heeft vernoemdquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:15 schreef MissGump het volgende:
Mwah bij mij in de familie is er geen enkele schaamte over hoe je iemand ontmoet, zuslief via een goede oude papieren contactadvertentie die pa voor haar geplaatst had en mams nu via een of ander vaag zweef-forum op internet
Echt niemand die ooit nog gelooft dat ik een leuke familie heb
Adquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:17 schreef MissGump het volgende:
[..]
Edit: Erg blij dat mijn zus niet een van haar kinderen naar het blad van die contactadvertentie heeft vernoemd
en dat was dus geen edit: dit wel
Dat is een grap hoop ik?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
Haha, vrienden van mij die hebben een dochtertje gekregen en die hebben ze Pepper genoemd.
Rara, waar hebben die ouders elkaar leren kennen?Erg toch?
Hoe zo? Waarom zou je je dochtertje geen Candy mogen noemen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:17 schreef MissGump het volgende:
[..]
Edit: Erg blij dat mijn zus niet een van haar kinderen naar het blad van die contactadvertentie heeft vernoemd
en dat was dus geen edit: dit wel
Dan heeft er straks iemand een crush op Candy, hihihihihi!quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Hoe zo? Waarom zou je je dochtertje geen Candy mogen noemen?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:41 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dan heeft er straks iemand een crush op Candy, hihihihihi!
Valt wel mee. Ik ben volgens mij gewoon normaal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel zo'n player type![]()
![]()
Kom op, niet zo bescheidenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik ben volgens mij gewoon normaal.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:41 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dan heeft er straks iemand een crush op Candy, hihihihihi!
Je bent net zo normaal als je denkt dat je stem klinkt, maar het dan terughoort via audio/video. Voor jezelf lijkt het nog wat... maar wij hebben alleen de horen/zien versie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik ben volgens mij gewoon normaal.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
Haha, vrienden van mij die hebben een dochtertje gekregen en die hebben ze Pepper genoemd.
Rara, waar hebben die ouders elkaar leren kennen?Erg toch?
Gaat hij dan ook een lonely hearts club band oprichten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gaat gewoon Sergeant Pepper genoemd worden
Stiekem denk ik dat die jonge gastjes alleen maar dingen als Calvin Harris en Avicii kennenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gaat hij dan ook een lonely hearts club band oprichten?
Schandequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat die jonge gastjes alleen maar dingen als Calvin Harris en Avicii kennen
Let it be...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |