Hier regende het onderwegquote:Op donderdag 24 april 2014 08:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zojuist heerlijk hardgelopen. Lekker op tijd (als in: het was niet warm).
Regen? Niks van gemerkt...quote:Op donderdag 24 april 2014 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier regende het onderweg
Ben URL's aan het controleren. Geestdodend werk een beetje
Gisteren was het flink soppen in Amersfoort hoorde ik uit betrouwbare bronquote:Op donderdag 24 april 2014 08:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Regen? Niks van gemerkt...Hier schijnt de zon.
Ook gisteren heb ik niks van de regen gemerkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gisteren was het flink soppen in Amersfoort hoorde ik uit betrouwbare bronEn toen was het hier droog
Ik wilde zeggen 'redelijk in de buurt', maar zelfs dat klopt nietquote:Op donderdag 24 april 2014 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook gisteren heb ik niks van de regen gemerkt.Maar goed, ik woon dan ook niet in Amersfoort.
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'redelijk in de buurt', maar zelfs dat klopt niet
Dat kan geen Fok!-meet zijnquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dit gaat een leuke strijd worden, want ik ben er ook klaar voorquote:Op donderdag 24 april 2014 15:12 schreef habitue het volgende:
Reken er maar op dat ik ga lapohunten dit topic
Ga je gang. Vijf topics vind ik meer dan genoeg.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:12 schreef habitue het volgende:
Reken er maar op dat ik ga lapohunten dit topic
Ach, als ik niet post in dit topic loopt het toch voor geen meter...quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit gaat een leuke strijd worden, want ik ben er ook klaar voor
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanmiddag naar de dierenarts voor de jaarlijkse controle en vaccinatie... De plek waar eind vorig jaar een van mijn drie katten het heeft overleefd...
Stoerquote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach, als ik niet post in dit topic loopt het toch voor geen meter...![]()
Ik blijf wel lekker weg.
quote:
Syl... neequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |