Hier regende het onderwegquote:Op donderdag 24 april 2014 08:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zojuist heerlijk hardgelopen. Lekker op tijd (als in: het was niet warm).
Regen? Niks van gemerkt...quote:Op donderdag 24 april 2014 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier regende het onderweg
Ben URL's aan het controleren. Geestdodend werk een beetje
Gisteren was het flink soppen in Amersfoort hoorde ik uit betrouwbare bronquote:Op donderdag 24 april 2014 08:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Regen? Niks van gemerkt...Hier schijnt de zon.
Ook gisteren heb ik niks van de regen gemerkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gisteren was het flink soppen in Amersfoort hoorde ik uit betrouwbare bronEn toen was het hier droog
Ik wilde zeggen 'redelijk in de buurt', maar zelfs dat klopt nietquote:Op donderdag 24 april 2014 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook gisteren heb ik niks van de regen gemerkt.Maar goed, ik woon dan ook niet in Amersfoort.
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'redelijk in de buurt', maar zelfs dat klopt niet
Dat kan geen Fok!-meet zijnquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dit gaat een leuke strijd worden, want ik ben er ook klaar voorquote:Op donderdag 24 april 2014 15:12 schreef habitue het volgende:
Reken er maar op dat ik ga lapohunten dit topic
Ga je gang. Vijf topics vind ik meer dan genoeg.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:12 schreef habitue het volgende:
Reken er maar op dat ik ga lapohunten dit topic
Ach, als ik niet post in dit topic loopt het toch voor geen meter...quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit gaat een leuke strijd worden, want ik ben er ook klaar voor
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanmiddag naar de dierenarts voor de jaarlijkse controle en vaccinatie... De plek waar eind vorig jaar een van mijn drie katten het heeft overleefd...
Stoerquote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach, als ik niet post in dit topic loopt het toch voor geen meter...![]()
Ik blijf wel lekker weg.
quote:
Syl... neequote:
quote:
quote:
Ik zaag niet, want ik heb geen houtquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zaag niet, want ik heb geen hout
Weet ikquote:Op donderdag 24 april 2014 17:19 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Zagen betekent bij ons, zeuren
Wat vind je daar zo leuk aan? De Vlaamse "R"?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik
Ken wel wat van jullie taal
Klinkt zo leuk soms
Nou, het accent zelf klinkt wel grappigquote:Op donderdag 24 april 2014 17:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo leuk aan? De Vlaamse "R"?
Ik vind het niet leuk dat jullie de "R" niet uitspreken. Jullie eten die op.![]()
hahah
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 24 april 2014 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het accent zelf klinkt wel grappig
En jullie zijn zo beleefd ook
Ik ben misschien grof gebekt en maak wel eens een schunnige grap, maar ik ben over het algemeen heel beleefdquote:Op donderdag 24 april 2014 17:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal![]()
Jullie zijn grof en sneller dan helicopterswaarom toch?
![]()
Dat heb ik al vaak genoeg gehoord. Maar ok, ik geef u het voordeel van de twijfel...quote:Op donderdag 24 april 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben misschien grof gebekt en maak wel eens een schunnige grap, maar ik ben over het algemeen heel beleefd
Dank u. En ook al zal syl iets heel anders gaan zeggen waarschijnlijk, hij beaamt hetquote:Op donderdag 24 april 2014 17:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak genoeg gehoord. Maar ok, ik geef u het voordeel van de twijfel...
Ken je hem zo goed dat je al weet wat hij gaat zeggen?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dank u. En ook al zal syl iets heel anders gaan zeggen waarschijnlijk, hij beaamt het
Als we het feit dat je flauwe opmerkingen maakt door de vingers zien, dan ben je inderdaad beleefd.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben misschien grof gebekt en maak wel eens een schunnige grap, maar ik ben over het algemeen heel beleefd
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als we het feit dat je flauwe opmerkingen maakt door de vingers zien, dan ben je inderdaad beleefd.
Zegt genoegquote:Op donderdag 24 april 2014 17:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dat je al weet wat hij gaat zeggen?
Ach, je kan ook strak voor je uit blijven kijkenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als we het feit dat je flauwe opmerkingen maakt door de vingers zien, dan ben je inderdaad beleefd.
Blijkbaarquote:
Complicate in bikini, wij komen ook!quote:Op donderdag 24 april 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Allee mannen, ik ga zwemmen , tot sebiet
Gister was t droog tenzij je ander soppen bedoeldquote:Op donderdag 24 april 2014 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gisteren was het flink soppen in Amersfoort hoorde ik uit betrouwbare bronEn toen was het hier droog
Ik had een aparte woordkeuze (puur intentional natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gister was t droog tenzij je ander soppen bedoeld
Nu regent t
Werd eens tijd ook.quote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef -Engel- het volgende:
Verdraaid .... Ik wil helemaal niet nu Oranje zijnproblem solved zo te zien
Weltrusten... weer bedtijdquote:Op maandag 28 april 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werd eens tijd ook.
Welterusten lieve mensen
Ik ben net thuis. Ga ook maar eens slapen.quote:
Ja, nu onderhand welquote:
That's... complicated.quote:
En jij?quote:
Wat wil je dan wel?quote:
Hoe doe je dat?quote:
hoi engelquote:
Da's die aandachtsgeile Belg toch? Waarom moet je haar eigenlijk hebben?quote:
Gezelligquote:
Toch wel een 18+ spelletje hè?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelligfilm gekeken en spelletje gedaan
klinkt goedquote:Op woensdag 30 april 2014 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelligfilm gekeken en spelletje gedaan
Nee maar wel 10+ spelletjesquote:
Misschien dat het alleen maar vriendschappelijk wordt, daar lijkt het nu naar toe te gaanquote:
wil je dat?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dat het alleen maar vriendschappelijk wordt, daar lijkt het nu naar toe te gaan
Alle leeftijdenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer. Wel een 18+ (of 16+) film?
Ja, ze is aardig en niet veel meerquote:
Wil je er zoenen? Andere dingen meedoen?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, ze is aardig en niet veel meermisschien komt het gevoel nog wel
Misschien welquote:Op woensdag 30 april 2014 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je er zoenen? Andere dingen meedoen?
ow... tsjaquote:Op woensdag 30 april 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien welzoenen sowieso wel, en meer ook wel. Maar dan eigenlijk omdat het lekker is en niet omdat ik echt iets voel voor haar. Of nog niet echt
Vriendschap met seks zeg maarquote:
Geen idee of zij dat ook wilquote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
Wel of niet kaartjes aanvragen voor de film 8 mei .... pompom...
Neequote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik jou er dan bij? Als ik benefits wil?
Ik zeg doen
Met of zonder strik er om?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik jou er dan bij? Als ik benefits wil?
Ik zeg doen
Plus het idee dat een ander zich zo intiem met je wil zijn is vaak al best tof. Dat alleen al kan een glimlach op je gezicht toveren.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien welzoenen sowieso wel, en meer ook wel. Maar dan eigenlijk omdat het lekker is en niet omdat ik echt iets voel voor haar. Of nog niet echt
ja inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2014 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Plus het idee dat een ander zich zo intiem met je wil zijn is vaak al best tof. Dat alleen al kan een glimlach op je gezicht toveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |