Nee maar wel 10+ spelletjesquote:
Misschien dat het alleen maar vriendschappelijk wordt, daar lijkt het nu naar toe te gaanquote:
wil je dat?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dat het alleen maar vriendschappelijk wordt, daar lijkt het nu naar toe te gaan
Alle leeftijdenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer. Wel een 18+ (of 16+) film?
Ja, ze is aardig en niet veel meerquote:
Wil je er zoenen? Andere dingen meedoen?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, ze is aardig en niet veel meermisschien komt het gevoel nog wel
Misschien welquote:Op woensdag 30 april 2014 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je er zoenen? Andere dingen meedoen?
ow... tsjaquote:Op woensdag 30 april 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien welzoenen sowieso wel, en meer ook wel. Maar dan eigenlijk omdat het lekker is en niet omdat ik echt iets voel voor haar. Of nog niet echt
Vriendschap met seks zeg maarquote:
Geen idee of zij dat ook wilquote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
Wel of niet kaartjes aanvragen voor de film 8 mei .... pompom...
Neequote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik jou er dan bij? Als ik benefits wil?
Ik zeg doen
Met of zonder strik er om?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik jou er dan bij? Als ik benefits wil?
Ik zeg doen
Plus het idee dat een ander zich zo intiem met je wil zijn is vaak al best tof. Dat alleen al kan een glimlach op je gezicht toveren.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien welzoenen sowieso wel, en meer ook wel. Maar dan eigenlijk omdat het lekker is en niet omdat ik echt iets voel voor haar. Of nog niet echt
ja inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2014 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Plus het idee dat een ander zich zo intiem met je wil zijn is vaak al best tof. Dat alleen al kan een glimlach op je gezicht toveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |