Neequote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik jou er dan bij? Als ik benefits wil?
Ik zeg doen
Met of zonder strik er om?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krijg ik jou er dan bij? Als ik benefits wil?
Ik zeg doen
Plus het idee dat een ander zich zo intiem met je wil zijn is vaak al best tof. Dat alleen al kan een glimlach op je gezicht toveren.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien welzoenen sowieso wel, en meer ook wel. Maar dan eigenlijk omdat het lekker is en niet omdat ik echt iets voel voor haar. Of nog niet echt
ja inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2014 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Plus het idee dat een ander zich zo intiem met je wil zijn is vaak al best tof. Dat alleen al kan een glimlach op je gezicht toveren.
Eenschquote:Op woensdag 30 april 2014 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Plus het idee dat een ander zich zo intiem met je wil zijn is vaak al best tof. Dat alleen al kan een glimlach op je gezicht toveren.
En daarvoor of na iets anders leuks doen, film kijken, spelletje, whateverquote:Op woensdag 30 april 2014 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eenschnog toffer als de persoon in kwestie het niet bij een keer laat
Bedoelde ook wel echt een f*ckbuddy of FwB idd. Niet een onenighter.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eenschnog toffer als de persoon in kwestie het niet bij een keer laat
Bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 30 april 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarvoor of na iets anders leuks doen, film kijken, spelletje, whatever
want met onenighters is t meestal niet tof.... over het algemeen heb je toch een klein aanloopje nodigquote:Op woensdag 30 april 2014 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bedoelde ook wel echt een f*ckbuddy of FwB idd. Niet een onenighter.
Een onenightstand lijkt mij gewoon weer te afstandelijk. FB of FwB weet je in ieder geval iets van iemand waardoor ik er ook wat meer vertrouwen bij heb en iets van gevoel, ook al hoeft dat zeker geen verliefdheid te zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja
[..]
want met onenighters is t meestal niet tof.... over het algemeen heb je toch een klein aanloopje nodigen hoe beter je weet wat de ander lekker vind hoe beter het wordt
Maar nog beter is seks met liefdequote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja
[..]
want met onenighters is t meestal niet tof.... over het algemeen heb je toch een klein aanloopje nodigen hoe beter je weet wat de ander lekker vind hoe beter het wordt
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een onenightstand lijkt mij gewoon weer te afstandelijk. FB of FwB weet je in ieder geval iets van iemand waardoor ik er ook wat meer vertrouwen bij heb en iets van gevoel, ook al hoeft dat zeker geen verliefdheid te zijn.
Hoeft nietquote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar nog beter is seks met liefde
Nog te weinig vergelijkingsmateriaal om daar een goed oordeel over te vellenquote:
Die combinatie is niet altijd even makkelijk. Seks is wellicht nog wel in grote mate voorhanden, die liefde niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar nog beter is seks met liefde
Bij mij zijn ze in balans allebei niet voorhandenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die combinatie is niet altijd even makkelijk. Seks is wellicht nog wel in grote mate voorhanden, die liefde niet.
Liefde is niet te koop. Sex wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die combinatie is niet altijd even makkelijk. Seks is wellicht nog wel in grote mate voorhanden, die liefde niet.
Yep.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En me dan ook op de meet lijst zetten?
Gewoon komen trouwens.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
Wel of niet kaartjes aanvragen voor de film 8 mei .... pompom...
nicequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Het is alweer 1 mei.....over een maandje op vakantie
Ja. MIjn ouders zijn nu net weg, die hebben nu al vakantie.quote:
Ik ook, eind deze maandquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Het is alweer 1 mei.....over een maandje op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |