abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 mei 2014 @ 11:46:20 #1
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140124602
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:47:49 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140124639
Jup. Al merk ik wel dat je naarmate je ouder wordt steeds meer moet sporten om het strak te houden :') . Minder eten is geen optie :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 12:15:27 #3
70532 loveli
N
pi_140125442
Anders eten >> minder eten.

Koffie O+
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 12:16:39 #4
70532 loveli
N
pi_140125478
Speaking of koffie.. sigme (ik weet dat je na een vakantie weer even naar het topic geroepen moet worden :+ ), hoe is dat onderzoek afgelopen?
crap in = crap out
pi_140126161
Koffie O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140126169
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:41 schreef Skoap het volgende:
Koffie O+
Goeie.

Tevens: Hoi!
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:18:01 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140127182
Thee O+

:+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_140128135
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Jup. Al merk ik wel dat je naarmate je ouder wordt steeds meer moet sporten om het strak te houden :') . Minder eten is geen optie :+
De eerste paar weken werd ik ook trillerig op mijn vastendagen. En hoofdpijn. Dat bleek een gewenning of detox te zijn, nu nergens last meer van. Ik kijk er nu zelfs naar uit. De volgende dag voel ik mij zo lekker schoon O+
pi_140128188
Hoelang vasten jullie dan?
pi_140128194
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef An24 het volgende:

[..]

De eerste paar weken werd ik ook trillerig op mijn vastendagen. En hoofdpijn. Dat bleek een gewenning of detox te zijn, nu nergens last meer van. Ik kijk er nu zelfs naar uit. De volgende dag voel ik mij zo lekker schoon O+
Hoe vaak houd jij nou eigenlijk vastendagen? Twee keer per week ofzo? :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 13:50:44 #11
70532 loveli
N
pi_140128243
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef Vleuver het volgende:
Hoelang vasten jullie dan?
crap in = crap out
pi_140128269
Ik heb zojuist een perzik en een nectarine gehaald, om te testen wat ik nou lekkerder vind. Ik weet het verschil nooit :D Alleen dat de één haartjes heeft en de andere niet. :+

Maandaglijstje:
O: banaan
L: ciabatta met ham en aspergesalade van AH to Go
T: 2 rijstwafels 1 pindakaas 1 kipfilet
T: appel
D: tomatensoep met een hard meergranenbroodje mozzarella, prosciutto en pijnboompitjes. :9
T: dat zien we dan wel weer, iets van kwark ofzo.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_140128340
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Hoe vaak houd jij nou eigenlijk vastendagen? Twee keer per week ofzo? :)
Ja, twee dagen per week op 500 kcals. Op die dag enkel groenten, fruit en magere proteinen.
pi_140128408
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, twee dagen per week op 500 kcals. Op die dag enkel groenten, fruit en magere proteinen.
Ah, ok. Jij doet het met een medische reden toch?of heb ik dat verkeerd :X Zou je het ook aanraden voor "gezonde" mensen?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 13:59:17 #15
70532 loveli
N
pi_140128484
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:56 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ah, ok. Jij doet het met een medische reden toch?of heb ik dat verkeerd :X Zou je het ook aanraden voor "gezonde" mensen?
Ik zou eerst aanraden om je goed te verdiepen in wat gezond voedsel is. Heb je dat op orde, ga dan verder tweaken.

Perziken zijn net wat sappiger en (volgens mij) ook zoeter.
crap in = crap out
pi_140128571
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:56 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ah, ok. Jij doet het met een medische reden toch?of heb ik dat verkeerd :X Zou je het ook aanraden voor "gezonde" mensen?
Ja! En ja! Maar ik ben het eens met loveli. Zorg dat je basis goed is en dat je je lijf en eetpatroon goed kent. Ik zie het inderdaad wel iets als een levensstijl voor gevorderden :+
  maandag 19 mei 2014 @ 14:04:18 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128618
Ik leef echt te rommelig om dat te doen. En ik geloof niet dat het heel verstandig is om op een vastdag ook nog eens flink te gaan fietsen.


S:15 km fietsen
O:4 broodjes kaas, appel
T: banaan, 450 gram magere kwark+zakje suiker, banaan
L: Appel, 4 broodjes met kipfilet+kaas
S: 40 KM fietsen
D: Rijst, 400 gram snijbonen, kipschnitzelding, pindasaus

Wellicht nog een broodje voor ik wegga

[ Bericht 51% gewijzigd door kanovinnie op 19-05-2014 14:09:53 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140128689
Ik weet heel goed wat gezond voedsel is, maar het lukt lang niet altijd om helemaal gezond te eten. Ik ben vaak niet thuis, heb rare roosters qua studie en weinig tijd om te koken soms. Maar als ik dat helemaal op de rit zou hebben zou het me wel leuk lijken om eens uit te proberen.
De eerste keren heb je zeker mega honger? :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_140128745
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik leef echt te rommelig om dat te doen. En ik geloof niet dat het heel verstandig is om op een vastdag ook nog eens flink te gaan fietsen.
Ieder zijn ding toch? Als jou manier ook werkt...

Overigens ben ik pas vorige week begonnen met ook anderhalf uur yoga op vastendagen. Pas nu, na een half jaar IF heb ik het gevoel dat ik daar sterk genoeg voor ben.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:11:27 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128817
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding toch? Als jou manier ook werkt...

Overigens ben ik pas vorige week begonnen met ook anderhalf uur yoga op vastendagen. Pas nu, na een half jaar IF heb ik het gevoel dat ik daar sterk genoeg voor ben.
Dat is absoluut zo hoor, ik wil ook zeker niet beweren dat het onverstandig is wat je doet. Jij hebt je er een stuk beter over ingelezen dan ik heb.
Mijn manier werkt, maar dat is ook alleen maar door de hoeveelheid die ik nu sport. Ik heb tot nu toe dit jaar 5800 km gereden. Vorige week een nieuw record met 558 km in 1 week gezet. Vanmiddag rij ik een stukje om naar huis en dan zit ik op de 1250 km deze maand. :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140128855
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik weet heel goed wat gezond voedsel is, maar het lukt lang niet altijd om helemaal gezond te eten. Ik ben vaak niet thuis, heb rare roosters qua studie en weinig tijd om te koken soms. Maar als ik dat helemaal op de rit zou hebben zou het me wel leuk lijken om eens uit te proberen.
De eerste keren heb je zeker mega honger? :P
Ja! Maar honger is niet erg. Mensen zijn vaak bang om een hongergevoel te krijgen, maar met deze methode merk ik dat ik nu beter luister. Op de andere dagen: geen honger = niet eten. En ik sla vaker troep over. Want op de vastendagen heb ik dat ook niet nodig, zo redeneer ik dan.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:13:14 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128870
Honger=eten hier :@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140128877
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is absoluut zo hoor, ik wil ook zeker niet beweren dat het onverstandig is wat je doet. Jij hebt je er een stuk beter over ingelezen dan ik heb.
Mijn manier werkt, maar dat is ook alleen maar door de hoeveelheid die ik nu sport. Ik heb tot nu toe dit jaar 5800 km gereden. Vorige week een nieuw record met 558 km in 1 week gezet. Vanmiddag rij ik een stukje om naar huis en dan zit ik op de 1250 km deze maand. :+
Impressive _O_
  maandag 19 mei 2014 @ 14:15:06 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128911
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Impressive _O_
Of gek. :')
Het engste is dat ik mensen ken die meer fietsen dan mij
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:15:48 #25
70532 loveli
N
pi_140128942
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik weet heel goed wat gezond voedsel is, maar het lukt lang niet altijd om helemaal gezond te eten. Ik ben vaak niet thuis, heb rare roosters qua studie en weinig tijd om te koken soms.
Ik heb gekkere roosters en ben waarschijnlijk minder vaak thuis dan jij. Het is een kwestie van planning en prioriteiten of je gezond eet of niet. Je bent geen slachtoffer van externe omstandigheden, maar van je eigen keuzes/prioriteiten.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je perfect moet eten of dat je rooster geen invloed heeft op je eetpatroon. Maar de verantwoordelijkheid voor hoe je eet ligt gewoon bij jezelf.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:16:05 #26
70532 loveli
N
pi_140128951
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Of gek. :')
Het engste is dat ik mensen ken die meer fietsen dan mij
I ain't the one.
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 14:16:36 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128968
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb gekkere roosters en ben waarschijnlijk minder vaak thuis dan jij. Het is een kwestie van planning en prioriteiten of je gezond eet of niet. Je bent geen slachtoffer van externe omstandigheden, maar van je eigen keuzes/prioriteiten.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je perfect moet eten of dat je rooster geen invloed heeft op je eetpatroon. Maar de verantwoordelijkheid voor hoe je eet ligt gewoon bij jezelf.
Ik hoop dat je echt weet wat haar roosters zijn want het is moeilijk oordelen anders. Ik vind dat je dit een beetje te lomp stelt zo allemaal.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140129055
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb gekkere roosters en ben waarschijnlijk minder vaak thuis dan jij. Het is een kwestie van planning en prioriteiten of je gezond eet of niet. Je bent geen slachtoffer van externe omstandigheden, maar van je eigen keuzes/prioriteiten.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je perfect moet eten of dat je rooster geen invloed heeft op je eetpatroon. Maar de verantwoordelijkheid voor hoe je eet ligt gewoon bij jezelf.
Wat kanovinnie zegt, je weet niet wat mijn roosters zijn dus dat kun je niet zeggen.
Maar voor de rest heb je wel gelijk, alleen heb ik meerdere handicaps zoals een klein budget en voor 1 persoon moeten koken, en dat de koelkast aan het einde van de week leeg moet zijn, dus niet teveel en niet te weinig halen. Ik heb weinig keukengerei, m'n blender is laatst kapotgevallen, blabla zo kan ik nog wel even door. :+ Het kàn wel, maar ik ga er geen uuuuuren per dag insteken om gezond te kunnen eten. Dan maar een keer zo'n ciabatta halen of een maaltijdsalade nemen.
Ik vind het al best gezond, als ik eens om me heen kijk wat sommige mensen allemaal in hun hoofd schoffelen.. Maar het kan zeker nog veel beter.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_140129069
Lijstje dan maar:

O: fruitsalade van banaan, aardbeien, frambozen en maple siroop
B: 30 min wandelen/ shoppen
L: een naan met garnalen, tomaat, courgette, komkommer, sla, dressing en mango chutney. En een mango lassi
S: anderhalf uur yoga
D: volkoren penne, broccoli, ham, kaas, rode peper, creme fraiche. In de oven, dan eten met een beetje ketchup.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:22:53 #30
70532 loveli
N
pi_140129118
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik hoop dat je echt weet wat haar roosters zijn want het is moeilijk oordelen anders. Ik vind dat je dit een beetje te lomp stelt zo allemaal.
Dan heb ik het niet goed verwoord. De strekking had moeten zijn dat al die externe factoren het moeilijker maken dan voor iemand met een makkelijk rooster. Dat neemt niet weg dat je met goede planning en goede keuzes nog steeds verantwoord kunt eten.

Geef dingen die je niet kunt beinvloeden niet de schuld, maar benut de dingen waar je wel invloed op hebt. Of zet het lager op je prio-lijst en eet minder goed dan je anders zou doen. Dat is een keuze.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:23:58 #31
70532 loveli
N
pi_140129151
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat kanovinnie zegt, je weet niet wat mijn roosters zijn dus dat kun je niet zeggen.
Zie reactie op kanovinnie. En ik weet wat mijn roosters zijn.
crap in = crap out
pi_140129213
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:20 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Wat kanovinnie zegt, je weet niet wat mijn roosters zijn dus dat kun je niet zeggen.
Maar voor de rest heb je wel gelijk, alleen heb ik meerdere handicaps zoals een klein budget en voor 1 persoon moeten koken, en dat de koelkast aan het einde van de week leeg moet zijn, dus niet teveel en niet te weinig halen. Ik heb weinig keukengerei, m'n blender is laatst kapotgevallen, blabla zo kan ik nog wel even door. :+ Het kàn wel, maar ik ga er geen uuuuuren per dag insteken om gezond te kunnen eten. Dan maar een keer zo'n ciabatta halen of een maaltijdsalade nemen.
Ik vind het al best gezond, als ik eens om me heen kijk wat sommige mensen allemaal in hun hoofd schoffelen.. Maar het kan zeker nog veel beter.
Mijn rooster toen ik nog studeerde:

Vanaf vier uur werken, slaapdienst tot de volgende dag 9 uur. Dan een uur reizen naar school, tot een uur of vijf. Uurtje terug reizen, snel eten en studeren en dat ging zo'n vier dagen per week zo door. De overige uren nog een beetje sporten, in het weekend afspreken en ga zo door. Het is mogelijk, maar het vergt discipline.
pi_140129230
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Zie reactie op kanovinnie. En ik weet wat mijn roosters zijn.
Ik bedoelde het ook niet zo lomp, en ik geloof best dat je roosters misschien kutter zijn, want zó zwaar heb ik het als student nou ook weer niet. Maar je kunt niet zeggen dat ze kutter zijn want je weet de mijne niet. Basta. :P
Maar het zou me echt teveel tijd/moeite kosten om helemaal perfect clean te eten. En dan heb ik het over nu, misschien dat het straks in de zomervakantie, of 'later als ik groot ben' wel beter gaat. Ik doe m'n best. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 19 mei 2014 @ 14:28:17 #34
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140129276
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan heb ik het niet goed verwoord. De strekking had moeten zijn dat al die externe factoren het moeilijker maken dan voor iemand met een makkelijk rooster. Dat neemt niet weg dat je met goede planning en goede keuzes nog steeds verantwoord kunt eten.

Geef dingen die je niet kunt beinvloeden niet de schuld, maar benut de dingen waar je wel invloed op hebt. Of zet het lager op je prio-lijst en eet minder goed dan je anders zou doen. Dat is een keuze.
Heb je gelijk in. Tis altijd lastig om dat soort dingen te bepalen. Misschien hebben andere dingen wel dusdanig veel prioriteit dat het niet anders kan.

Maargoed. Nog anderhalf uur en ik mag weer fietsen *O* *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:29:36 #35
70532 loveli
N
pi_140129309
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Maar het zou me echt teveel tijd/moeite kosten om helemaal perfect clean te eten.
Dat zeg ik toch? Dat is jouw keuze en jouw verantwoordelijkheid. Het is geen oordeel, maar een constatering. Ik eet ook niet perfect en weet donders goed waarom. En het is niet vanwege mijn rooster.

*blije smiley als PI toegevoegd om te laten zien dat dit geen bot bedoelde post is*
crap in = crap out
pi_140129377
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Dat is jouw keuze en jouw verantwoordelijkheid. Het is geen oordeel, maar een constatering. Ik eet ook niet perfect en weet donders goed waarom. En het is niet vanwege mijn rooster.

*blije smiley als PI toegevoegd om te laten zien dat dit geen bot bedoelde post is*
Oke, vreeeede op aaaaarde. :P
Ik ben het ook gewoon met je eens. Maar in hoeverre het een keuze is, is relatief. Ik zou het gewoon niet volhouden op dit moment om op alles tegelijk te letten; school, werk, eten, sociaal doen.
Het is een keuze, maar als ik het gewoon niet volhoud omdat het me teveel gestress wordt vind ik het niet echt een vrijwillige keuze meer. Anyway, nogmaals, ik ben het wel met je eens.

Straks ga ik wel lekker zelf een clean vegan tomatensoepje maken (dat is tomatensoep bijna altijd zolang er geen room of ballen in gaan :+ ) .
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 19 mei 2014 @ 14:37:59 #37
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140129546
Ik heb ook ooit in een hels schema geleefd O+ De maanden erna heb ik een winterslaap gehouden en de rest van de tijd gevuld met leuke dingen. En na dat jaar was ik ook nog een stuk dikker geworden }:| Stage-stress/diploma-stress, brrr :r

Ah well :P

O: 2 volkoren boterhammen met tartex
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen kaas en wat cherrytomaatjes.

En voor straks nog
T: appel
D: Salade met oa reuzebonen en spinazie , stukje stokbrood en kruidenboter
S: Hardlopen
T: Yoghurt met muesli
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:40:54 #38
70532 loveli
N
pi_140129635
Oh ja, ik ging een zomerjurk uit de kast trekken.
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 14:42:56 #39
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140129703
Mn zomerbroeken zijn maat 42. Luxeproblemen, ik pas nu in een 38 O+ :P
pi_140129971
Tartex :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:55:48 #41
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140130097
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:32 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oke, vreeeede op aaaaarde. :P
Ik ben het ook gewoon met je eens. Maar in hoeverre het een keuze is, is relatief. Ik zou het gewoon niet volhouden op dit moment om op alles tegelijk te letten; school, werk, eten, sociaal doen.
Het is een keuze, maar als ik het gewoon niet volhoud omdat het me teveel gestress wordt vind ik het niet echt een vrijwillige keuze meer. Anyway, nogmaals, ik ben het wel met je eens.

Straks ga ik wel lekker zelf een clean vegan tomatensoepje maken (dat is tomatensoep bijna altijd zolang er geen room of ballen in gaan :+ ) .
Over soep gesproken. Ik zou woensdag soep maken maar ik had zo'n veeleisend vegafiguur en die kon het niet hebben want er zat rund in ofzo. Dus ik gister soep maken, waren de ballen in de winkel op, ik was te lui om ze zelf te maken en toen ik thuis kwam was de vermicelli op. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140130470
Hebben er eigenlijk mensen hier een keukenmachine (zo'n mixer geval voor deeg/beslag maken enzo) en zo ja bevalt die? Ik zit erover na te denken zo'n ding te kopen en dan voortaan af en toe zelf speltbrood/pizza te maken ofzo. Als iemand nog een goed recept heeft hou ik me ook aanbevolen! Heb dus geen broodbakmachine.

Hier laatste tijd moeite met zowel netjes als regelmatig eten. Vanaf vandaag poging om in elk geval regelmatiger te eten.

O: tosti speltbrood met kaas, beetje chilisaus
T: tomaat
L: tosti speltbrood met kaas, beetje chilisaus
T: sinaasappel
D: courgettesoep
T: bak kwark met diepvries frambozen, aardbeien, cranberries, blauwe bessen en granaatappelpitjes

Over de hele dag verspreid drink ik ook nog ongeveer 0.75 tot 1 liter limonade (vrij dun aangemaakt, dat wel).

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 19-05-2014 15:15:23 ]
pi_140130679
Edit: drukte op quote ipv wijzigen..
  maandag 19 mei 2014 @ 15:36:23 #44
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140131534
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:51 schreef V1z0R het volgende:
Tartex :?
Biologische vega-paté op basis van gist.
quote:
Ingredients:

Yeast, water, palm kernel fat* (non-hydrogenated), potato starch*, sea salt, sunflower oil*, tomato purée*, yeast extract.

*from controlled ecological cultivation. Organic certification: DE-ÖKO-003

Nutritional information per 100 g:
energy 854 kJ/206 kcal
protein 7,4 g
carbohydrates 8,0 g
fat 16,0 g
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Hebben er eigenlijk mensen hier een keukenmachine (zo'n mixer geval voor deeg/beslag maken enzo) en zo ja bevalt die? Ik zit erover na te denken zo'n ding te kopen en dan voortaan af en toe zelf speltbrood/pizza te maken ofzo. Als iemand nog een goed recept heeft hou ik me ook aanbevolen! Heb dus geen broodbakmachine.
Heb je 2 handen, een beslagkom en een pollepel? Dan heb je heel geen mixer nodig. Broodbakmachine is ook overbodig als je een oven hebt. Wil je brood met een erg knapperige korst, dan is een pizzasteen of een goede ouderwetse braadpan al een uitkomst.
Lekker zelf kneden, dan merk je of je brood ook gelijk voldoende gluten op gaat bouwen O+ Er is in CUL een broodbak en een pizzabak-topic met heel veel fijne recepten, oa MaximusTG zijn erfenis.
Voor brood is een website als the fresh loaf en wild yeast (zuurdesemrecepten) wel aan te raden.
pi_140136386
Ik ben net, in mijn 1-tje naar buiten geweest (3 meter :')) omdat ik voor het eerst sinds 2 weken honger had *O* en ik had zin in Subway(zit 3 meter van mijn huis vandaan) dus ik ben de uitdaging aangegaan, en het was een beetje eng, maar ik heb half stotterend een half broodje met tonijn besteld en net weg zitten eten. Zit nu helemaal propvol :') maar ben supertrots op mezelf!!

Raar dat je hier zo blij mee kan zijn :') maar goed!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:55:15 #46
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140136433
Het gaat 15 ipv 40 km worde . Overwerk ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140137168
quote:
Heb je 2 handen, een beslagkom en een pollepel? Dan heb je heel geen mixer nodig. Broodbakmachine is ook overbodig als je een oven hebt. Wil je brood met een erg knapperige korst, dan is een pizzasteen of een goede ouderwetse braadpan al een uitkomst.
Lekker zelf kneden, dan merk je of je brood ook gelijk voldoende gluten op gaat bouwen O+ Er is in CUL een broodbak en een pizzabak-topic met heel veel fijne recepten, oa MaximusTG zijn erfenis.
Voor brood is een website als the fresh loaf en wild yeast (zuurdesemrecepten) wel aan te raden.
Ja dat ik er dan ook makkelijker mn taarten mee kan maken speelt stiekem ook een beetje mee in de overweging haha. Thanks voor de tips qua recepten en topics in cul!
  maandag 19 mei 2014 @ 18:56:37 #48
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140138519
Ah de vermicelli zat in een pot.... Stokbrood is niet te vinden dus ipv de boontjes en rijst nu groentesoep met vermicelli zonder stokbrood. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 19:09:25 #49
70532 loveli
N
pi_140139089
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat 15 ipv 40 km worde . Overwerk ;(
Lucky you! Meer geld, minder aambeien.
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 19:10:21 #50
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140139118
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Lucky you! Meer geld, minder aambeien.
Meer geld :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 19:11:05 #51
70532 loveli
N
pi_140139147
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Meer geld :?
Meer uren meer geld?
/loonslaaf
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 19:11:57 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140139198
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer uren meer geld?
/loonslaaf
Nee hoor.
Volgende keer als het rustig is gewoon vroeg weg.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140139228
hiephoi hallo
Worry is a misuse of imagination
  maandag 19 mei 2014 @ 19:27:04 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140139834
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb zojuist een perzik en een nectarine gehaald, om te testen wat ik nou lekkerder vind. Ik weet het verschil nooit :D Alleen dat de één haartjes heeft en de andere niet. :+

Maandaglijstje:
O: banaan
L: ciabatta met ham en aspergesalade van AH to Go
T: 2 rijstwafels 1 pindakaas 1 kipfilet
T: appel
D: tomatensoep met een hard meergranenbroodje mozzarella, prosciutto en pijnboompitjes. :9
T: dat zien we dan wel weer, iets van kwark ofzo.
Vind perzik lekkerder, heb het nu al een paar keer getest :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 19 mei 2014 @ 20:37:39 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140143288
Dood aan slagroomgebak van de echte bakker , alweer!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140143565
Slagroomgebak heb ik gelukkig nooit moeite mee, ik snap daar de charme niet zo van.
Monchoutaart of cheesecake daarentegen :9~ _O_

Ik was vanmiddag in de Jumbo, er lagen aardbeien om te proeven en ze waren zó lekker zoet! Echt geweldig. Maar ik durfde geen bakje te halen omdat het bijna te mooi is om waar te zijn, zul je zien dat ik zure heb. Bovendien, 3 euro per bakje vind ik nog behoorlijk aan de forse kant.. :(

Heb me vandaag netjes aan m'n lijstje gehouden, die grofweg op zo'n 1600kcal komt. Misschien krijg ik zo nog zin om even te wandelen, heb de hele dag stilgezeten, bah. En dan mag ik daarna nog lekker een banaan van mezelf.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 20:45:03 #57
70532 loveli
N
pi_140143825
Echte bakker :9 Onze banketbakker/patisier is sinds een paar jaar met pensioen en we heben nog steeds geen waardige vervanger gevonden :(
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 20:47:27 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140143992
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
Slagroomgebak heb ik gelukkig nooit moeite mee, ik snap daar de charme niet zo van.
Monchoutaart of cheesecake daarentegen :9~ _O_

Ik was vanmiddag in de Jumbo, er lagen aardbeien om te proeven en ze waren zó lekker zoet! Echt geweldig. Maar ik durfde geen bakje te halen omdat het bijna te mooi is om waar te zijn, zul je zien dat ik zure heb. Bovendien, 3 euro per bakje vind ik nog behoorlijk aan de forse kant.. :(

Heb me vandaag netjes aan m'n lijstje gehouden, die grofweg op zo'n 1600kcal komt. Misschien krijg ik zo nog zin om even te wandelen, heb de hele dag stilgezeten, bah. En dan mag ik daarna nog lekker een banaan van mezelf.
Slagroom is mijn grote liefde slagroomgebak (jammer van de jam ertussen, die doe ik ertussen uit schrapen :@ )
Sllagroomsoezen, slagroom hazelnootschuimgebak, moorkoppen, slagroomsoftijs O+

Aardbeien bij de Jumbo, ja hier ook alleen kan ik met mijn kolenschoppen in 3 x een hele bak leegete en dat doe ik dan ook.

MOet echt slapen, nog 8 x om 4.45 uur op :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 19 mei 2014 @ 21:05:20 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140145241
Niet praten over slagroom }:| heb nog een bus en een paar pakjes in de koelkast liggen }:|

Lijstje
s. 20 minuten yoga + half uur stevig wandelen
o. 2 opscheplepels muesli + beetje kokosmelk + 200 ml magere yoghurt + handje frambozen
t. gebakken ei met paprika
l. moot zalm met theelepel honing, citroen en sesamzaadjes + een salade van ijsbergsla, kappertjes, turkse kaas vergeet-mij-nietjes en munt + schaaltje rote grutze met opscheplepel turkse yoghurt
t. banaan en appel + klein stukje pure chocolade
d. halve pot rode bieten + 3 plakken gerookte zalm + dressing van rettich en yoghurt
s. uurtje stevig doorsporten

Hmm, toch nog iets teveel volgens mij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 19 mei 2014 @ 21:18:58 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140146071
Hey, opeens een zak chips leeg :') |:(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 21:34:04 #61
70532 loveli
N
pi_140146992
*slagroom in koelkast boks*
crap in = crap out
pi_140147885
Stelletje junks! :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 21:51:26 #63
70532 loveli
N
pi_140148063
Melk is voor kalfjes, de room voor mij :9
crap in = crap out
pi_140148619
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Hebben er eigenlijk mensen hier een keukenmachine (zo'n mixer geval voor deeg/beslag maken enzo) en zo ja bevalt die? Ik zit erover na te denken zo'n ding te kopen en dan voortaan af en toe zelf speltbrood/pizza te maken ofzo. Als iemand nog een goed recept heeft hou ik me ook aanbevolen! Heb dus geen broodbakmachine.

Hier laatste tijd moeite met zowel netjes als regelmatig eten. Vanaf vandaag poging om in elk geval regelmatiger te eten.

O: tosti speltbrood met kaas, beetje chilisaus
T: tomaat
L: tosti speltbrood met kaas, beetje chilisaus
T: sinaasappel
D: courgettesoep
T: bak kwark met diepvries frambozen, aardbeien, cranberries, blauwe bessen en granaatappelpitjes

Over de hele dag verspreid drink ik ook nog ongeveer 0.75 tot 1 liter limonade (vrij dun aangemaakt, dat wel).
Kitchenaid O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140148652
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef loveli het volgende:
Melk is voor kalfjes, de room voor mij :9
Noem jij m'n moeder nu een koe!? }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 19 mei 2014 @ 22:02:20 #66
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140148809
Zo, rondje hardlopen ook weer gehad. Bij gebrek aan tijd om morgenavond te kunnen bootcampen :O
pi_140148930
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:53 schreef Californium het volgende:
Ik ben net, in mijn 1-tje naar buiten geweest (3 meter :')) omdat ik voor het eerst sinds 2 weken honger had *O* en ik had zin in Subway(zit 3 meter van mijn huis vandaan) dus ik ben de uitdaging aangegaan, en het was een beetje eng, maar ik heb half stotterend een half broodje met tonijn besteld en net weg zitten eten. Zit nu helemaal propvol :') maar ben supertrots op mezelf!!

Raar dat je hier zo blij mee kan zijn :') maar goed!
Iedere stap is er een! De volgende keer wordt t vast weer 'gewoner' en kun je daarna weer iets nieuws.. En voor je het weet ligt de wereld aan je voeten!
pi_140149075
L: spelt boterham met sandwich spread en bakje huttenkase
T: plakje ham
D: broccoli met een tomatenprut sausje en 1.5 rundervink
S: 45 min zumba, ging echt dramatisch kon me niet concentreren
T: Turkse yoghurt met framboos

Tja geen geweldig lijstje... Beetje weinig. Maar heb geen honger (gehad)

Verder nieuwe Spa mint & citroen ontdekt. Lekker spul. :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140149856
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef the85mc het volgende:

[..]

Iedere stap is er een! De volgende keer wordt t vast weer 'gewoner' en kun je daarna weer iets nieuws.. En voor je het weet ligt de wereld aan je voeten!
Ik hoop het. Collega gevraagd of hij mij morgen wil begeleiden in een stapje verder. Zin in. Maar probeer niet te hoopvol te zijn om een te grote teleurstelling te voorkomen :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_140149927
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Skoap het volgende:

[..]

Kitchenaid O+
Die krengen zijn zo duur.. haha!

Cali, super goed dat je naar de Subway bent gegaan! Ik weet hoe het voelt om niet naar buiten te willen/durven en echt heel knap dat je je daar overheen hebt gezet om toch te gaan! En heel goed dat je trots bent op jezelf, belangrijk om vooral ook te blijven kijken naar wat er allemaal goed gaat!
  maandag 19 mei 2014 @ 22:21:01 #71
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140149951
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik hoop het. Collega gevraagd of hij mij morgen wil begeleiden in een stapje verder. Zin in. Maar probeer niet te hoopvol te zijn om een te grote teleurstelling te voorkomen :)
En toch even een *O* voor je kleine stapjes. Kleine stapjes zijn het begin, het komt echt goed :*
pi_140149963
Iets heel anders. Ik heb binnenkort voortgangsgesprek, ben al halverwege mn contract. Ik had zelf gesprek ingepland met mijn 2 direct leidinggevenden (ik word binnen t bedrijf van het ene onderdeel doorverhuurd aan de ander, dus vandaar 2 leidinggevenden) maar nu heeft mijn ene leidinggevende (waar ik aangenomen ben) ook ineens de directeur daarvan uitgenodigd. Wel apart, ik ken die hele man niet, een keer gezien en daarna ben ik naar de vestiging gegaan waaraan ik ben 'doorverhuurd'. Zou het goed of slecht nieuws gesprek zijn? Kan het niet zo goed plaatsen. Ik vind t zelf prima gaan.
  maandag 19 mei 2014 @ 22:22:48 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140150044
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef the85mc het volgende:
Iets heel anders. Ik heb binnenkort voortgangsgesprek, ben al halverwege mn contract. Ik had zelf gesprek ingepland met mijn 2 direct leidinggevenden (ik word binnen t bedrijf van het ene onderdeel doorverhuurd aan de ander, dus vandaar 2 leidinggevenden) maar nu heeft mijn ene leidinggevende (waar ik aangenomen ben) ook ineens de directeur daarvan uitgenodigd. Wel apart, ik ken die hele man niet, een keer gezien en daarna ben ik naar de vestiging gegaan waaraan ik ben 'doorverhuurd'. Zou het goed of slecht nieuws gesprek zijn? Kan het niet zo goed plaatsen. Ik vind t zelf prima gaan.
Goed teken. Als je niet bevalt gaat de directeur ook geen tijd in je investeren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140150054
Thx allen O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_140150965
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Goed teken. Als je niet bevalt gaat de directeur ook geen tijd in je investeren.
Ja, dat klinkt wel logisch eigenlijk. Ik ben benieuwd :)
pi_140160370
Goedemorgen

Mijn lijstje:
O:beschuit met notenpasta
T:fruit
L:brood met filet americain en ei
T:?
S: sportschool
D: ?
T: whey shake

[ Bericht 2% gewijzigd door emily-p op 20-05-2014 10:16:16 ]
pi_140163790
Vastendag lijstje:

O: een gekookt eitje, vijf abrikozen
B: 30 minuten wandelen
S: 20 minuten core oefeningen
T: water en thee
D: kipfilet met een beetje chilisaus, guacamole, komkommer, tomaat, rode ui, paprika en sla.
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:08:27 #78
70532 loveli
N
pi_140163847
mogge middag. Koffie :9

Ben nog steeds wat aan het sukkelen met m'n fitheid en weerstand, maar het begint weer ergens op te lijken.
crap in = crap out
pi_140163911
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef loveli het volgende:
mogge middag. Koffie :9

Ben nog steeds wat aan het sukkelen met m'n fitheid en weerstand, maar het begint weer ergens op te lijken.
Weet je wel hoe het komt? Wel vervelend ;(
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:12:37 #80
70532 loveli
N
pi_140163934
Iets met een antibioticakuur :')
crap in = crap out
pi_140163943
Middag! :W Thee :9

Gisteren vrij netjes gegeten en vandaag een halve kilo afgevallen. :') Ben nu weer een kilo verwijderd van m'n laagste gewicht. Als ik daar ben ga ik weer fanatiek aan de KT. Nu meer cardio gericht, heb gewoon even geen zin om met gewichten te slingeren ofzo..

Lijstje:
O: kwark, muesli, honing
T: banaan
L: 1 bh sla, kipfilet, honingmosterd dressing. 1 bh sla, klein laagje roomkaas, 1 plakje serranoham.
T: appel, misschien een perzik als ie al rijp is
D: 1 wrap met een kleine halve kipfilet, sla, paprika, chilisaus
T: weet ik nog niet.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_140164050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:12 schreef loveli het volgende:
Iets met een antibioticakuur :')
;(
pi_140164144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:12 schreef loveli het volgende:
Iets met een antibioticakuur :')
Oh bah, heb je daar zolang last van? ;(
Ik heb gelukkig nog nooit AB gehoeven, dus geen idee hoe dat is..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:26:45 #84
70532 loveli
N
pi_140164285
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Gisteren vrij netjes gegeten en vandaag een halve kilo afgevallen
Geen idee wat de wetenschap daarvan zegt, maar bij bij mezelf zie ik eerder verband tussen wat ik 1 of 2 maanden geleden heb gedaan en gewicht centimeters dan tussen gisteren en gewicht centimeters.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:21 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oh bah, heb je daar zolang last van? ;(
Ik heb gelukkig nog nooit AB gehoeven, dus geen idee hoe dat is..
Mijn basisweerstand is wat minder sterk dan die van somige anderen en het was een vrij intensieve kuur. Een 'normaal' mens zou er wsch minder last van hebben en korter dan ik. That's life, enige wat ik actief kan doen is m'n lijf niet al te veel pesten met zooi. Op de kandij in m'n koffie na (omdat ik dat echt lekker vind) lukt me dat vrij aardig.
crap in = crap out
pi_140164334
dit is vast een stomme vraag
maar kun je met een huis tuin en keuken printer op a2 papier printen?

hangt denk ik van de printer af (uiteraard) maar als het bijna nooit kan weet ik genoeg
printer staat niet hier.
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:32:56 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140164443
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef Probability het volgende:
dit is vast een stomme vraag
maar kun je met een huis tuin en keuken printer op a2 papier printen?

hangt denk ik van de printer af (uiteraard) maar als het bijna nooit kan weet ik genoeg
printer staat niet hier.
Lijkt me niet, papier moet er wel in passen! A3 kan nog wel eens maar A2...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:35:09 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140164525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee wat de wetenschap daarvan zegt, maar bij bij mezelf zie ik eerder verband tussen wat ik 1 of 2 maanden geleden heb gedaan en gewicht centimeters dan tussen gisteren en gewicht centimeters.

[..]

Mijn basisweerstand is wat minder sterk dan die van somige anderen en het was een vrij intensieve kuur. Een 'normaal' mens zou er wsch minder last van hebben en korter dan ik. That's life, enige wat ik actief kan doen is m'n lijf niet al te veel pesten met zooi. Op de kandij in m'n koffie na (omdat ik dat echt lekker vind) lukt me dat vrij aardig.
Heh, ik heb wel altijd als ik buikspieroefeningen heb gedaan (en soms ook na random sport) dat mn pensje opgezet is, krijg je zo'n "HIER DOE IK HET DAN VOOR" gevoel van :') :D

En booh, antibiotica! Wat is er aan het handje? Beterschaap in ieder geval :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:40:06 #88
70532 loveli
N
pi_140164669
AB is van een tijdje geleden, het duurt alleen nogal lang om m'n oude niveau weer te bereiken.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:41:40 #89
70532 loveli
N
pi_140164720
Weer niet hoe representatief de A2 moet zijn, maar met geduld en plakband kun je ook een A0 klussen met een huis/tuin/keuken A4 printer.
/been there
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:45:11 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140164819
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:40 schreef loveli het volgende:
AB is van een tijdje geleden, het duurt alleen nogal lang om m'n oude niveau weer te bereiken.
Ah zo, ja is nare bende begreep ik!

Maar fijn dat voedsel goed gaat O+

Gaat hier ook weer beter :Y Ik probeer de overenthousiaste impulsen om lowcarb of vegetarisch te eten maar effe te negeren, de hoeveelheid meuk beperken en gewoon dagelijks koken is alweer een grote vooruitgang :')

Niet dat het mega enorm giga dramatisch was, maar als je ongeveer 1 dag per week snackbarvoer tot je neemt gaat er al iets niet goed :') Druk met werk enzo. Rust, reinheid, regelmaat. Kuch.

Ben trouwens wel benieuwd hoe een optimaal dagmenu van jou eruit ziet, Li?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:58:03 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140165199
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee wat de wetenschap daarvan zegt, maar bij bij mezelf zie ik eerder verband tussen wat ik 1 of 2 maanden geleden heb gedaan en gewicht centimeters dan tussen gisteren en gewicht centimeters.

:o Ik dacht dat dit alleen bij mij zo werkte. Er zit een vertragende factor van minimaal 2 weken in bij mij. Een maand of 3 geleden heeeeeel erg veel noten gegeten, en die lijken nu wel aan te zetten :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140165365
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee wat de wetenschap daarvan zegt, maar bij bij mezelf zie ik eerder verband tussen wat ik 1 of 2 maanden geleden heb gedaan en gewicht centimeters dan tussen gisteren en gewicht centimeters.

[..]

Mijn basisweerstand is wat minder sterk dan die van somige anderen en het was een vrij intensieve kuur. Een 'normaal' mens zou er wsch minder last van hebben en korter dan ik. That's life, enige wat ik actief kan doen is m'n lijf niet al te veel pesten met zooi. Op de kandij in m'n koffie na (omdat ik dat echt lekker vind) lukt me dat vrij aardig.
Ik weet ook niet wat het betekent, ik denk dat ik vooral vocht vasthield van processed/zoutig eten van het weekend. En dat ik nu weer 'normaal' ben. :P Ik zal ook eens een meetlintje gaan kopen om die vooruitgang te kunnen meten. :)

Dat is iig het goeie uitgangspunt! Hoop dat je snel weer fit bent.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 13:11:24 #93
70532 loveli
N
pi_140165505
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe een optimaal dagmenu van jou eruit ziet, Li?
Ligt er een beetje aan of het een werkdag is of niet.

T: koffie met kandij en veul room :9
Br: bak volle kwark met lijnzaad en honing
T: wat me voor de neus komt*
D: veel groente, vlees of vis, optioneel rijst
T: banaan

* T's zijn bv. een banaan, gekookt ei, gerookte zalm met geitekaas, of als al het verse voer op is een blik tonijn met capucijners/linzen/andere blikgroente. Voor drukke dagen/onderweg heb ik een eiwitshake met lijnzaad binnen handbereik.

Ik bak en wok met ruime hoeveelheden olijfolie, behalve een entrecote, die bak ik in eigen vet. Er komt nauwelijks varkensvlees in, voornamelijk gevogelte, rund. En vette vis. In een eventuele salade mik ik gerookte kip/geitekaas/pijnboompitjes/eigengemaakte dressing :9
Als ik afhankelijk ben van eten op werk komen er soms dingen op als friet. Soms zie ik de mac van binnen, voor friet of kipnuggets. Maar bij voorkeur zo weinig mogelijk. En supplementen, minimaal visolie en magnesium.

Brood eet ik weinig, als ik het wel eet, dan haverbrood of spelt. En heel soms een boule beurre o.i.d. met roomboter. Of nutella, maar dat koop ik niet meer want ev0l :') Idem voor repen chocola. Als ik ze niet koop eet ik ze niet meteen achter elkaar op en hoef ik niet weer af te kicken.
crap in = crap out
pi_140165572
Ik mis de creme brulee :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 13:15:32 #95
70532 loveli
N
pi_140165636
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:o Ik dacht dat dit alleen bij mij zo werkte. Er zit een vertragende factor van minimaal 2 weken in bij mij. Een maand of 3 geleden heeeeeel erg veel noten gegeten, en die lijken nu wel aan te zetten :')
Als het sturen van een mammoettanker.

Ik kan alles eten wat ik wil zonder aan te komen :9
*maand later*
Oh wacht, waar is m'n taille? Toch maar weer de B&J skippen.
/repeat @ infinity
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 13:15:59 #96
70532 loveli
N
pi_140165651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Ik mis de creme brulee :P
Ik nu even niet :')

tx for reminding :(
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:21:46 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140165817
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan of het een werkdag is of niet.

T: koffie met kandij en veul room :9
Br: bak volle kwark met lijnzaad en honing
T: wat me voor de neus komt*
D: veel groente, vlees of vis, optioneel rijst
T: banaan

* T's zijn bv. een banaan, gekookt ei, gerookte zalm met geitekaas, of als al het verse voer op is een blik tonijn met capucijners/linzen/andere blikgroente. Voor drukke dagen/onderweg heb ik een eiwitshake met lijnzaad binnen handbereik.

Ik bak en wok met ruime hoeveelheden olijfolie, behalve een entrecote, die bak ik in eigen vet. Er komt nauwelijks varkensvlees in, voornamelijk gevogelte, rund. En vette vis. In een eventuele salade mik ik gerookte kip/geitekaas/pijnboompitjes/eigengemaakte dressing :9
Als ik afhankelijk ben van eten op werk komen er soms dingen op als friet. Soms zie ik de mac van binnen, voor friet of kipnuggets. Maar bij voorkeur zo weinig mogelijk. En supplementen, minimaal visolie en magnesium.

Brood eet ik weinig, als ik het wel eet, dan haverbrood of spelt. En heel soms een boule beurre o.i.d. met roomboter. Of nutella, maar dat koop ik niet meer want ev0l :') Idem voor repen chocola. Als ik ze niet koop eet ik ze niet meteen achter elkaar op en hoef ik niet weer af te kicken.
Njam :Y Bewust geen O+L maar een Br? Of omdat dat beter uitkomt? :+ Lijkt weinig maar de goede vetjes compenseren vast :Y

Toch varen veel mensen best prima bij idd minder carbs, lijkt! Suiker, brood, potaaaatoes. Niet dat jij deze dingen niet neemt, maar toch iig minder :+

V1z :D Naarling :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_140166474
O-)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 13:46:26 #99
70532 loveli
N
pi_140166577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Njam :Y Bewust geen O+L maar een Br? Of omdat dat beter uitkomt? :+ Lijkt weinig maar de goede vetjes compenseren vast :Y

Toch varen veel mensen best prima bij idd minder carbs, lijkt! Suiker, brood, potaaaatoes. Niet dat jij deze dingen niet neemt, maar toch iig minder :+

V1z :D Naarling :+
Ben een slow starter, draai me liever nog een keer om dan dat ik uitgebreid ontbijt. Geen bewuste keuze qua gezondheid, dit werkt voor mij. En minder carbs is deels ivm overgevoeligheden, geen natuurwinkel in de buurt betekende geen brood op het menu, ik mis het niet (meer) als onderdeel van dagmenu. Idem voor aardappelen, die mijd ik bij voorkeur.

Er zit idd relatief veel vet in mijn voedsel, heb in geen tijden meer naar kcals gekeken, als ik ging rekenen kwam het meestal wel aardig uit. Er komt op een dag nog genoeg voor m'n neus :+

Heb met dit patroon meer energie dan wanneer ik meer carbs eet.
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:08:06 #100
171890 Chicolate
Chemicals
pi_140167236
Kinderachtig gedoe op marktplaats. Ze gooien mn advertentie voor een stapel (gratis) fototijdschriften offline, 'omdat er een website op staat' en ik daarvoor moet betalen. Kan ik het helpen dat de titel van het tijdschrift 'zoom.nl' is :'). Dat snappen ze niet, ook niet na mailen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 14:14:14 #101
70532 loveli
N
pi_140167431
Wijzigen in zoom punt nl?
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:36:48 #102
171890 Chicolate
Chemicals
pi_140168073
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef loveli het volgende:
Wijzigen in zoom punt nl?
Ze willen dat ik mijn foto's ga photoshoppen, zwart balkje over een deel van de titel heen :'). Want in de tekst staat het al niet meer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 14:41:23 #103
70532 loveli
N
pi_140168218
balkje over de punt
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:58:40 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140168727
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze willen dat ik mijn foto's ga photoshoppen, zwart balkje over een deel van de titel heen :'). Want in de tekst staat het al niet meer.
...

Wauw, dat gaat wel ver :D Alsof je speciaal magazines zou laten maken met je eigen url erop zodat je die lekker kunt promoten via Marktplaats zonder dat ze het doorhebben, mu-ha-ha + doctor Evil pinkje.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:44:58 #105
171890 Chicolate
Chemicals
pi_140171608
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

...

Wauw, dat gaat wel ver :D Alsof je speciaal magazines zou laten maken met je eigen url erop zodat je die lekker kunt promoten via Marktplaats zonder dat ze het doorhebben, mu-ha-ha + doctor Evil pinkje.

Eigenlijk willen ze gewoon dat ik ga betalen voor het gratis weggeven van een stapel tijdschriften :+. Dan maak ik er liever iemand anders blij mee, buiten marktplaats om.

Dus: hier iemand interesse in een gratis stapel tijdschriften? Ik heb Zoom.NL (muahaha hier mag het wel) en Focus liggen. Beide ~2 jaargangen. Kan indien gewenst nog wel ergens een foto uploaden zodat je ziet welke edities het precies zijn. Zoom is 2009-2011, Focus is 2011-2013.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 17:05:15 #106
70532 loveli
N
pi_140172252
Wel een balkje over de foto he?
crap in = crap out
pi_140172734
He hoi, ik wil hier graag meeschrijven!

Ik ben mijn hele leven slank geweest maar de laatste jaren komt er elk jaar een aantal kilo's bij. En aangezien dat eigenlijk alleen op mijn buik te zien is wil ik toch weer iets slanker worden.

Ik heb mezelf nog nooit beperkt wat betreft eten dus ik moet daar enorm aan wennen. Ik hoop bij jullie inspiratie op te doen. Mijn valkuil is vooral het snacken op gezellige gelegenheden. Ik vind het erg lastig om 'nee' te zeggen, helemaal als mensen speciaal iets voor je in huis hebben gehaald zoals mijn (schoon)ouders vaak doen.

Om te beginnen maar een lijstje van vandaag:

O: melk met chocoladecruesli (half bakje nadat ik ontdekte hoeveel calorieën en suikers daarin zitten.. ik vind het alleen te lekker om er mee te stoppen)
T: banaan
L: kom bloemkoolsoep, 1 bruine boterham, schaaltje kwark + walnoten + honing
T: cranberry/wittechocolade-koekje
D: geen idee nog.
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 20 mei 2014 @ 19:42:54 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140177851
Lot, ik zou omvallen :P

Lijst:
O: Kwark, vla, peer, rabarber
T's: halve paprika, halve komkommer, 250 gram wortels, cup a soup snert, beker melk, half slagroomgebakje :')
L: tosti ham/kaas met curry, beker melk, kom verse mosterdsoep met spekjes, 125 gr cherrytomaatjes
T's: paar dropjes, 2 blokjes witte chocolade, appel, perzik, beschuit aardbei
D: Asperges met boter, zacht gekookt ei, mooie achterham en verse kruiden
Sperziebonen, gegrilde zalm, rabarber, zoetzure komkommersalade, gegrilde ui/paprika/champignon
T: kwart meloen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 20 mei 2014 @ 19:50:40 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140178294
Welkom Lot! ^^

O: speltboterhammetjestosti
T: Thee met honing
L: twee speltbth met pure pasta
T: sinaasappelyoghurt met handje muesli
T: blokje uberranzige truffelkaas @AH :')
D: hutspot met wat shoarmavlees (lekker zomers :+ )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_140180935
Winkelcentrum getrotseerd(wel beetje eng nog), boodschappen gehaald, naar de psychiater geweest *O* Ik heb ontzettend mijn best gedaan vandaag en ben supertrots :D :D

Lijstje:
O: cracker kaas
L: chocolate chip cookie en 2 mandarijnen :') omdat ik honger wilde bewaren voor het avondeten (mijn persoonlijk chauffeur en mijn rots in de branding die met mij mee is gehobbeld overal naartoe getrakteerd)
D: half bakje frietje speciaal

En boodschapjes gedaan :D :D. Heb broccoli gehaald dus morgen broccoli soep maken O+.
Heb besloten dat ik, om te voorkomen dat ik als een idioot aan ga komen en voor de spieropbouw, langzaam beginnen met rustig sporten(wandelen, kleine stukjes fietsen) en beetje overdosis eiwitten weg ga eten.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_140181266
M'n D toegevoegd, en ik was het snoepje en de cappuccino vergeten:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Lot_1 het volgende:

O: melk met chocoladecruesli (half bakje nadat ik ontdekte hoeveel calorieën en suikers daarin zitten.. ik vind het alleen te lekker om er mee te stoppen)
T: banaan, oh en cappuccino met suiker
L: kom bloemkoolsoep, 1 bruine boterham, schaaltje kwark + walnoten + honing
T: cranberry/wittechocolade-koekje, en een snoepje
D: Een paprika gevuld met gehakt/ui/sperzieboontjes/paprika/kaas, klein beetje rijst, salade van appel, walnoot en meiraap
T: als ik honger krijg nog een bak kwark met blauwe bessen

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Lot, ik zou omvallen :P
Haha, ik ben maar een klein mevrouwtje dat haast niets aan beweging krijgt. En ik heb afgelopen weekend teveel gesnackt en gesnoept dus nu weer even streng.
Het valt me trouwens op (lees al een tijdje mee) dat jij vrij veel eet! Heb je enig idee aan hoeveel calorieën je zit per dag? En sport je veel?
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 20 mei 2014 @ 21:29:31 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140183233
Ik ben ook klein, maar eet een stuk meer.
Lijstje
o. 3 opscheplepels notenzadenmuesli geweld in amandelmelk met 200 gram magere yoghurt en 50 gram frambozen
t. appel + banaan
l. lekkerbekje met saus + 6 asperges + opscheplepel aardappels + beetje hollandaisesaus + ei
t. wortels + 50 gram kaas
d. 2 opscheplepels doperwten + stukje varkenshaas + rote grutze met grote opscheplepel turkse yoghurt
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140188437
Oude foto's aan het kijken :D Verdomme wat ben ik saai tegenwoordig :')

Maar even peilen hoe heel weekend ZC bij anderen in de oren klinkt... /toe aan goed feessie! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140188804
Lijstje

T: pure 70% chocolade
L: omelet 3 eieren en tomaat
T: babybel en komkommer
S: 1 uur fightclub
D: runder mini worstjes & witlof salade met kaas, tomaat, appel, paprika
T: 2 Stegeman fuetjes
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140195252
Lijstje van vandaag :

O:kwark
T: fruit
L:brood met ei/pindakaas en soep
T:?
D:eten bij een vriendin, zal wel iets met rijst/groente/kip worden
S: hardlopen en fietsen
T: whey shake
pi_140196779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef V1z0R het volgende:
Oude foto's aan het kijken :D Verdomme wat ben ik saai tegenwoordig :')

Maar even peilen hoe heel weekend ZC bij anderen in de oren klinkt... /toe aan goed feessie! :Y
Af en toe super lekker zo'n feestje. Ik heb heel veel grote feesten/ festivals gefotografeerd. Super leuk, maar op den duur ben je het harde werken zat. Nu vorig jaar zonder camera naar extrema geweest, wat toch wel erg leuk was O+

Hier happy: ik heb nu een paar dagen vakantie en ik heb mijn afval einddoel bereikt, precies zoals gepland! 57 (,1) :') kilo *O* Nu daar zien te blijven O+
pi_140198361
Goed bezig cali! En jij ook An!

Morgen komt de AH weer een zooi gezonde boodschapjes brengen O+
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:32:00 #118
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140198706
Gefeliciteerd An!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140199546
goed bezig An!

vandaag tot nu toe:
halve bak volle kwark, pure vlokken
paar handjes cherry tomaatjes
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_140199689
An *O*

Lijstje vandaag

S: bodybalance
L: carpaccio met sla (200 gram), truffelolie, balsamico stroop, pijnboompitjes, Parmezaanse kaas
T: hummus en komkommer
D: kip met mozzarella, basilicum, tomaat en snijbonen.
T: Turske yoghurt met framboos.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:18:42 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140199947
Mijn lijstje
o. spelt-noten-muesli geweld in kokosmelk met magere yoghurt en frambozen
t. banaan + 200 gram wortelen
l. kleine la place salade + hangop met aardbei
t. appel
d. ??? uit eten, dus waarschijnlijk gevulde aardappel met zalm oid
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140201901
:D muesli geweld :')

quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Af en toe super lekker zo'n feestje. Ik heb heel veel grote feesten/ festivals gefotografeerd. Super leuk, maar op den duur ben je het harde werken zat. Nu vorig jaar zonder camera naar extrema geweest, wat toch wel erg leuk was O+

Hier happy: ik heb nu een paar dagen vakantie en ik heb mijn afval einddoel bereikt, precies zoals gepland! 57 (,1) :') kilo *O* Nu daar zien te blijven O+
^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140205025
Dank allen!
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:37:47 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140208779
An wat goed!
Maar NU begint de uitdaging.. Dit is zo moeilijk, weet het nog steeds niet, vond "doel" hebben veel makkelijker, je werkt lekker naar iets toe.
Maar als je doel bereikt hebt dan heb je "niks" meer om te doen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:43:48 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140209004
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
An wat goed!
Maar NU begint de uitdaging.. Dit is zo moeilijk, weet het nog steeds niet, vond "doel" hebben veel makkelijker, je werkt lekker naar iets toe.
Maar als je doel bereikt hebt dan heb je "niks" meer om te doen.
Tuulk wel :P strakker worden, meer spiermassa, ect.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_140210581
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tuulk wel :P strakker worden, meer spiermassa, ect.
Uhmmm met EDS geen fitness en cardio he?!

Uniek: ik heb nog grote yogadoelen, dus daarmee houd ik de beweging wel. En mijn lijf reageert natuurlijk ook instant op te lang slecht eten. Dus ik hoop dat dit voldoende een stok achter de deur is :Y
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:28:15 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140210679
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tuulk wel :P strakker worden, meer spiermassa, ect.
Ja maar jij bent echt nog zo veel jonger en kan zoveel meer met je lijf.
Gaat het nog goed trouwens?

Zelf ga ik naar de 40 en het takelt gewoon best snel af. Strakker gaat hem niet worden met slappe vel en rimpels.
Word allemaal alleen maar lelijker :'(

An, ik hoop dat het je lukt ^O^ Ook al zo'n jonge godi
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 21 mei 2014 @ 17:33:49 #128
70532 loveli
N
pi_140210912
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelf ga ik naar de 40 en het takelt gewoon best snel af. Strakker gaat hem niet worden met slappe vel en rimpels.
Word allemaal alleen maar lelijker :'(
Doe eens niet }:|
crap in = crap out
pi_140211922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja maar jij bent echt nog zo veel jonger en kan zoveel meer met je lijf.
Gaat het nog goed trouwens?

Zelf ga ik naar de 40 en het takelt gewoon best snel af. Strakker gaat hem niet worden met slappe vel en rimpels.
Word allemaal alleen maar lelijker :'(

An, ik hoop dat het je lukt ^O^ Ook al zo'n jonge godi
:) dank je :*
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:21:20 #130
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140212464
Pffffff, eten is een zooitje hier. Zo kom ik nooit op m'n streefgewicht :{ Sterker nog, ik was op weg naar m'n gewicht van vorig jaar zomer... :(

Nu weer twee dagen gezond. Kijken of ik 't dit keer wél volhoud.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_140213350
Lijstje:
O: Halve bak volle kwark met vlokken
L: paar handjes cherrytomaten
D: Halve bak volle kwark met vlokken
T: mandarijn
S: rondje door het winkelcentrum, alleen *)
S: rondje met de fiets. Volgens mij nog geen 3 kilometer, op rustig tempo, ben helemaal kapot
T: dadelijk nog een cracker met kaas wegstouwen.

2 weken thuiszitten is dodelijk voor je spieren zeg! En daarbij kost het me heel erg veel energie om me te concentreren als ik buiten ben. Pfff.... Wel trots O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:09:47 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140214014
2 weken je spieren niet gebruiken... dat gaat zo snel van je af.
Na 6 week is er helemaal niks meer over :W

Cali, ik vind je echt super dapper, je doet het ontzettend goed zeg!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140214146
thx :@ Ik ben mezelf een beetje aan het pushen omdat ik genoeg heb van thuiszitten :@. Ik hoop alleen niet dat het me straks duur komt te staan allemaal!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_140221555
quote:
13s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:21 schreef Yuki het volgende:
Pffffff, eten is een zooitje hier. Zo kom ik nooit op m'n streefgewicht :{ Sterker nog, ik was op weg naar m'n gewicht van vorig jaar zomer... :(

Nu weer twee dagen gezond. Kijken of ik 't dit keer wél volhoud.
Wat zijn je struikelblokken?
Als je die stuk voor stuk probeert te tackelen ben je vaak beter af in plaats van alles in ene.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:57:14 #135
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140221696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:45 schreef Californium het volgende:
Winkelcentrum getrotseerd(wel beetje eng nog), boodschappen gehaald, naar de psychiater geweest *O* Ik heb ontzettend mijn best gedaan vandaag en ben supertrots :D :D

Lijstje:
O: cracker kaas
L: chocolate chip cookie en 2 mandarijnen :') omdat ik honger wilde bewaren voor het avondeten (mijn persoonlijk chauffeur en mijn rots in de branding die met mij mee is gehobbeld overal naartoe getrakteerd)
D: half bakje frietje speciaal

En boodschapjes gedaan :D :D. Heb broccoli gehaald dus morgen broccoli soep maken O+.
Heb besloten dat ik, om te voorkomen dat ik als een idioot aan ga komen en voor de spieropbouw, langzaam beginnen met rustig sporten(wandelen, kleine stukjes fietsen) en beetje overdosis eiwitten weg ga eten.
^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140222241
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Skoap het volgende:
Lijstje

T: pure 70% chocolade
L: omelet 3 eieren en tomaat
T: babybel en komkommer
S: 1 uur fightclub
D: runder mini worstjes & witlof salade met kaas, tomaat, appel, paprika
T: 2 Stegeman fuetjes
Rule #1 }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:54:11 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140224743
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja maar jij bent echt nog zo veel jonger en kan zoveel meer met je lijf.
Gaat het nog goed trouwens?

Zelf ga ik naar de 40 en het takelt gewoon best snel af. Strakker gaat hem niet worden met slappe vel en rimpels.
Word allemaal alleen maar lelijker :'(

An, ik hoop dat het je lukt ^O^ Ook al zo'n jonge godi
}:| Fijn uniek. Deze veertigplusser is nog best goed in shape hoor :6 Billen zijn nog strak, borsten kan ik nog niet over mijn schouders klappen, kipfiletjes onder de armen bijna non-existent, nauwelijks rimpelvorming..... Ik denk dat ik nog wel een paar "mooie" jaren voor de boeg heb.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140226931
Ik ben ook nog steeds content. Tuulk, er mogen wel een paar kilo's af (5 :( ), maar het is door het sporten allemaal nog steeds even stevig als 10 jaar geleden. En ik heb alleen rimpels als ik lach.
Ik doe eens een lijstje nadat ik het heb gegeten, want van mijn planningen komt over het algemeen niks terecht.

O: 1x volkoren brood met filet A. ui en een zachtgekookt eitje
L: zelfde als O, maar dan zonder het ei
T: banaan
S1: hardlopen (5k)
T: grapefruit
S2: yin yoga
T: wodka, 30 gram ovenzoutjes
D: karbonade, aardappelpuree, sperzieboontjes, jus
T: 2 rozemarijn crackers met mayo en komkommer.
pi_140227511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

}:| Fijn uniek. Deze veertigplusser is nog best goed in shape hoor :6 Billen zijn nog strak, borsten kan ik nog niet over mijn schouders klappen, kipfiletjes onder de armen bijna non-existent, nauwelijks rimpelvorming..... Ik denk dat ik nog wel een paar "mooie" jaren voor de boeg heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140228140
Goed bezig An en Cali!

Ik blijf altijd het jonge sportmodelletje. :P

Ben nu een stuk meer tevreden in een zwembroek vergeleken met voorgaande jaren. Naarmate ik steeds meer dertiger word kom ik steeds dichter bij mijn sixpack. :+
pi_140228152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zijn. Ik heb idd mijn hele leven gesport, heb geen kinderen gehad en het zwaarste wat ik ooit heb gewogen was 70 of zo. Mijn zusje heeft nooit gesport en die weegt nu zo'n 100 kilo. Wel anders gebouwd ook dan ik, dus ik weet niet of ik ook die aanleg heb. En weet je? Ik wil het niet weten ook. :+ Dus ik sport lekker door. Ik vind het ook niet vervelend en sommige dingen zelfs echt leuk, dat scheelt wel heel erg denk ik.
  Vis een optie? donderdag 22 mei 2014 @ 00:02:12 #142
70532 loveli
N
pi_140228185
Vaiz scheert me over een kam met hotte veertigers :D :'(
crap in = crap out
pi_140228249
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef loveli het volgende:
Vaiz scheert me over een kam met hotte veertigers :D :'(
Hoe lang heb je nog?
pi_140228686
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef loveli het volgende:
Vaiz scheert me over een kam met hotte veertigers :D :'(
18+ ers *
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140228790
Flinke chill, voor de mensen:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140229126
Pussies:
Jij wel!

Oja, truste :W :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140229163
4 op een rij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140229339
Rukken op dubieuze films over anuslikken...
Toelichting:

[ Bericht 81% gewijzigd door V1z0R op 22-05-2014 08:59:50 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140229376
Stom en labiel, ruk als een gezonde debiel, bla die barappapa!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140229391
Giel = dood!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140229478
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140229510
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140229527
Dikke ^O^ _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140229540
OPja, poep! *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 22 mei 2014 @ 05:05:59 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140230885
Nog 5 dagen vroeg :Z
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140232481
Korte nachtjes :') :O
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140232797
c_/
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140233055
Oe, caffee conleche! :9
pi_140233164
Ik kom even inbreken met een vraag (ben bezig met afvallen en dit topic lezen is vaak goede motivatie).

Soms eet ik als lunch een omelet met champignons, bestaande uit 2 eieren, scheutje melk en een halve zak gesneden champignons (soms een plakje cheddarkaas erop). Als ik dat doe heb ik na een uur zo'n lege maag dat het pijn doet. :?

Wat doe ik fout? Is het te weinig? Te weinig vezels? ...?
pi_140233644
Klinkt eerder als soort van lactose intolerantie :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140233965
champignons is nou ook niet bepaald groente met een bult vezels. Gooi er naast champignons wat paprika, selderij, tomaat, en andere groentes die je lekker vind ofzo erbij :) en een lekkere salade ernaast :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_140234081
Ik moet zeggen dat ik sowieso last van mijn maag heb, maar dat komt grotendeels door medicatie die ik op dit moment niet kan veranderen. Maar dan is nog steeds de vraag waarom bij deze lunch meer last...

Salade ernaast of andere groenten erin zal ik eens proberen.
pi_140234172
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik sowieso last van mijn maag heb, maar dat komt grotendeels door medicatie die ik op dit moment niet kan veranderen. Maar dan is nog steeds de vraag waarom bij deze lunch meer last...

Salade ernaast of andere groenten erin zal ik eens proberen.
En vooral meer groenten!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_140234210
Omelet met al je leftovers; paprika, courgette, ui, mais, prei, enz. :9 Heel lekker en vullend!

Ik heb al wat ochtendgymnastiek gedaan: 4 douches van binnen en buiten schrobben + de vloer.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_140234994
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik sowieso last van mijn maag heb, maar dat komt grotendeels door medicatie die ik op dit moment niet kan veranderen. Maar dan is nog steeds de vraag waarom bij deze lunch meer last...

Salade ernaast of andere groenten erin zal ik eens proberen.
Wanneer neem je je medicatie in? Als dat ná het eten mag, zou je minder last van je maag kunnen krijgen. En anders vragen om een maagbeschermer? (ja ik weet, nog meer pillen is niet leuk)

Verder wat ze hierboven al zeiden, je hebt niet toevallig een allergie of intolerantie voor een van de ingrediënten? Oh en ik ben geen genie met voedingswaarde etc, maar ik vind het 'weinig' klinken (2 eieren, wat melk en champignons) en snel verteerbaar.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_140235246
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wanneer neem je je medicatie in? Als dat ná het eten mag, zou je minder last van je maag kunnen krijgen. En anders vragen om een maagbeschermer? (ja ik weet, nog meer pillen is niet leuk)

Doe ik tijdens het eten, want als ik het erna doe dan krijg ik weer zo'n leeg gevoel. Maagbeschermer heb ik al (helpt een beetje). Is nu de 2e keer dat ik 20 kilo aangekomen ben hierdoor, maar er is niks zichtbaars aan de hand/het mechanisme is niet bekend.

Coeliakie is getest. Lactose-intolerantie weet ik niet.
  Vis een optie? donderdag 22 mei 2014 @ 11:29:40 #167
70532 loveli
N
pi_140235662
quote:
10s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe lang heb je nog?
Zo klinkt het als een doodvonnis :P

http://www.nu.nl/lifestyl(...)-als-ze-38-zijn.html
Ik zit in de gevarenzone.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 22 mei 2014 @ 11:31:16 #168
70532 loveli
N
pi_140235710
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
Omelet met al je leftovers; paprika, courgette, ui, mais, prei, enz. :9 Heel lekker en vullend!

Ik heb al wat ochtendgymnastiek gedaan: 4 douches van binnen en buiten schrobben + de vloer.
Paprika, ui en prei worden niet door iedereen even goed verdragen, met maagklachten is het misschien verstandig om eerst met een klein beetje te proberen of je het verdraagt.
crap in = crap out
pi_140236166
Oke! Ik ben gedoucht, aangekleed en ik ga dadelijk mijn fiets pakken naar werk. Niet om te gaan werken, want overduidelijke concentratieproblemen, maar even wennen, gevoelsmatig even kijken hoe ik het aankan, mijn lieve collega's even hoi zeggen, zal veel energie gaan vreten. Om 12.00 is er op donderdag een meeting, dus dan kan ik eerst rustig even zelf een rondje lopen om even te kijken hoe het gaat en als ik echt in paniek raak kan ik nog weg voordat de mensen van de meeting terugkomen. Helemaal uitgedacht dus :+

wel nerveus.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_140236393
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:45 schreef Californium het volgende:
Oke! Ik ben gedoucht, aangekleed en ik ga dadelijk mijn fiets pakken naar werk. Niet om te gaan werken, want overduidelijke concentratieproblemen, maar even wennen, gevoelsmatig even kijken hoe ik het aankan, mijn lieve collega's even hoi zeggen, zal veel energie gaan vreten. Om 12.00 is er op donderdag een meeting, dus dan kan ik eerst rustig even zelf een rondje lopen om even te kijken hoe het gaat en als ik echt in paniek raak kan ik nog weg voordat de mensen van de meeting terugkomen. Helemaal uitgedacht dus :+

wel nerveus.
Herken het van tevoren alle mogelijke scenario's uitgedacht hebben inclusief oplossingen :-) Succes! Hopelijk hou je er een positief gevoel aan over en waarschijnlijk heb je je wegga mogelijkheid helemaal niet nodig :-)
  Vis een optie? donderdag 22 mei 2014 @ 15:26:43 #171
70532 loveli
N
pi_140243067
Volgende TT: goddelijk lichaam - geen vrienden

http://www.nu.nl/lifestyl(...)-slanker-worden.html
crap in = crap out
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:11:41 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140244688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef loveli het volgende:
Volgende TT: goddelijk lichaam - geen vrienden

http://www.nu.nl/lifestyl(...)-slanker-worden.html
Win/win!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140247461
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Win/win!
Dan waren het al geen echte vrienden to begin with. Good riddance!

O: 2 rozemarijncrackers met kaas
T: banaan, paar radijsjes
S: stepshape/interval
L: 1x volkorenbrood met roomboter en rosbief
T: wodka, ovenzoutjes
D: Uit. BBQ. Vast wel nog wat drank ook.
pi_140247826
Vandaag was de start van mijn 'en nu doen we weer gewoon gezond' regime voor de komende tijd.

O: 3 rijstwafels kipfilet
L: 3 rijstwafels; 2 tonijnsalade zonder mayo, 1 pindakaas
T: 2 tomaten, 3 plakjes jong belegen 48+ kaas
D: Gebakken tilapiafilet met veel broccoli en sperziebonen
S: 1,5 uur hockeytraining
T: 250gr kwark met diepvries aardbeien, bosbessen, kersen, frambozen, cranberries en granaatappelpitjes

En daar komt nog ongeveer een liter (dun aangemaakte) limonade bij. Moet dat eigenlijk echt eens afleren, maar als ik geen limonade drink dan drink ik véél te weinig..

Totaal kcal volgens voedingscentrum 1741 (waarvan 410 van de limonade).
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:34:26 #175
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140248176
410kcal uit een liter slappe limonade? Dat lijkt me stug...

Hier is 't ook weer vechten vandaag... Emotioneel gesprek op werk en ik kan vervolgens alleen maar aan zoetigheid denken :{
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_140248523
Dat zei voedingscentrum, maar kan inderdaad best zijn dat ik hem stuk slapper aan maak dan zij. Maar ik hou het ook niet zo heel strak bij dus kan ook goed wat meer dan een liter zijn wat ik drink, vandaar dat ik de kcal maar zo in mn lijst heb laten staan :).
Herkenbaar, emotie eten. Hopelijk lukt het om je in te houden :)
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:48:26 #177
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140248673
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat zei voedingscentrum, maar kan inderdaad best zijn dat ik hem stuk slapper aan maak dan zij. Maar ik hou het ook niet zo heel strak bij dus kan ook goed wat meer dan een liter zijn wat ik drink, vandaar dat ik de kcal maar zo in mn lijst heb laten staan :).
Herkenbaar, emotie eten. Hopelijk lukt het om je in te houden :)
Ik heb ook ranja in huis (cassis :+ ) en doe echt maanden met zo'n fles. 100ml pure siroop bij deze is 310 kcal, dus zou je eens moeten meten hoeveel ml je nou gebruikt :+
pi_140248950
Hier nog dames op zoek naar kleding in de kleinere maatjes? :+ Mijn kledingkast is weer eens uitgeruimd.

V&A / [TK] Dameskleding maat XS-M en schoenen maat 40
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_140249202
quote:
17s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb ook ranja in huis (cassis :+ ) en doe echt maanden met zo'n fles. 100ml pure siroop bij deze is 310 kcal, dus zou je eens moeten meten hoeveel ml je nou gebruikt :+
Heb het net even gemeten, ik gooi 150ml siroop bij 1350ml water voor 1.5 liter. Dat is dus 450kcal (mijn siroop is 300 per 100ml) voor anderhalve liter limonade. Op de verpakking staat 1 deel limonade met 7 delen water, wat ik doe is 1 deel limonade op 9 delen water. Denk dat ik ga kijken of ik hem voortaan nog wat slapper kan maken, scheelt me ook weer suikers. Wel goed om eens gemeten te hebben! Drink namelijk vrijwel elke dag 1-1.5 liter ervan.
  donderdag 22 mei 2014 @ 18:34:37 #180
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140250059
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Heb het net even gemeten, ik gooi 150ml siroop bij 1350ml water voor 1.5 liter. Dat is dus 450kcal (mijn siroop is 300 per 100ml) voor anderhalve liter limonade. Op de verpakking staat 1 deel limonade met 7 delen water, wat ik doe is 1 deel limonade op 9 delen water. Denk dat ik ga kijken of ik hem voortaan nog wat slapper kan maken, scheelt me ook weer suikers. Wel goed om eens gemeten te hebben! Drink namelijk vrijwel elke dag 1-1.5 liter ervan.
Of gewoon helemaal minderen? Doe eens schijfjes citroen met wat muntblaadjes in een kan water, zet dat koud. Smaakt ook prima. En zo zijn er nog vele andere variaties te verzinnen met kruiden en fruit die veel minder kcal en suiker bevatten. Die kcal kun je indien nodig ook wel weer via gezonde voeding binnenkrijgen.
pi_140250901
quote:
17s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Of gewoon helemaal minderen? Doe eens schijfjes citroen met wat muntblaadjes in een kan water, zet dat koud. Smaakt ook prima. En zo zijn er nog vele andere variaties te verzinnen met kruiden en fruit die veel minder kcal en suiker bevatten. Die kcal kun je indien nodig ook wel weer via gezonde voeding binnenkrijgen.
Zal de tip van citroen/munt in water eens proberen! Minderen is idd wel een goed idee, ik drink het voornamelijk omdat ik alleen water niet zo lekker vind/niet goed weg krijg, en dan drink ik maar een halve liter per dag. Met limo haal ik de anderhalf wel. Maar ik ga inderdaad maar eens wat alternatieven gaan zoeken :)
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:01:50 #182
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140251033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat zei voedingscentrum, maar kan inderdaad best zijn dat ik hem stuk slapper aan maak dan zij. Maar ik hou het ook niet zo heel strak bij dus kan ook goed wat meer dan een liter zijn wat ik drink, vandaar dat ik de kcal maar zo in mn lijst heb laten staan :).
Herkenbaar, emotie eten. Hopelijk lukt het om je in te houden :)
Crisis, wat veel zeg :X
Gelukkig ben ik een makkelijke waterdrinker :D

6km hardgelopen, dat helpt tegen m'n behoefte aan zoetigheid :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_140251070
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Zal de tip van citroen/munt in water eens proberen! Minderen is idd wel een goed idee, ik drink het voornamelijk omdat ik alleen water niet zo lekker vind/niet goed weg krijg, en dan drink ik maar een halve liter per dag. Met limo haal ik de anderhalf wel. Maar ik ga inderdaad maar eens wat alternatieven gaan zoeken :)
Variatietip: citroen met verse gember. Is in de winter warm ook lekker bij keelpijn.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:05:23 #184
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140251175
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Variatietip: citroen met verse gember. Is in de winter warm ook lekker bij keelpijn.
En met wat google genoeg andere variaties. zulke bijvoorbeeld:
http://www.proud2bme.nl/P(...)ed_Water_7_variaties
pi_140252315
Thanks allemaal voor het meedenken! O+

Bij mijn lijstje is nog een rijstwafel kipfilet gekomen, had toch nog klein beetje trek na m'n D. Zometeen lekker anderhalf uur hockeyen :)
  donderdag 22 mei 2014 @ 20:18:16 #186
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140253987
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140255518
Soms is het wel schrikken hoe weinig sommige eten hier..
Crash dieet :N
  donderdag 22 mei 2014 @ 21:14:37 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140256216
Pfff
Lijst:
O: kwark/vla/meloen/beetje cruesli
T's: Halve komkommer, 250 rauwe wortel, halve rauwe paprika, cup a soup snert, 250 verse aardbeien, beker melk
L: tosti ham/kaas/tomaat, beker melk, kom enorm dikke mosterd roomsoep met spekjes het was meer een dikke saus zelfs. heb het maar steeds aangelengd met heet water anders was het te vies :')
T's: perzik, appel, sinaasappel, flesje bier
D: Gewokte spinazie met verse ui, knoflook, kruiden, room, champignons, roergebakken eitjes
Zelfgemaakte aardappelpuree met verse kruiden
Zelfgemaakte vistick uit de oven (kabeljauwfilet, paneer, kruiden e.d.)
Salade met cherrytomaten, verse basilicum, oude kaas en rauw ui
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140258488
al 1,5 uur tintelende vingertoppen, beetje zoals het voelt als je voet slaapt, alleen dan 1.5 uur. raar?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:02:19 #190
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140258590
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Californium het volgende:
al 1,5 uur tintelende vingertoppen, beetje zoals het voelt als je voet slaapt, alleen dan 1.5 uur. raar?
Hyperventilatie?
Kan je tintelende handen van krijgen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_140258815
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hyperventilatie?
Kan je tintelende handen van krijgen.
verder nergens last van, toch maar even de huisartsenpost gebeld, als ik geen andere klachten heb dan is het nog niet ernstig. Normaal zou ik niet gelijk schrikken, maar ik heb van die AD de raarste klachten gehad wat me toch wel beetje zorgen baart als er nu weer iets vreemds gebeurd.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:13:59 #192
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140259222
Lijssie:
O: Yoghurt met muesli
T: Stukje taart. Mn stagiair was vandaag voor het laatst en had voor zijn begeleiders (collega&mij) een speciaal taartje gemaakt O+
L: 3 volkoren boterhammen. 1 met kaas&ei, 1 met pindakaas. Tomaat, stuk komkommer
T: Appel
D: Zilvervliesrijst met wokgroenten
S: Bootcamp
T: Wheyshake, handje cashewnoten.

En zo mn overnight oats voor morgen weer eens klaarzetten :9
pi_140261281
Lijst: 6 (!) crackers met vlokken :'), Stuk kaas

Allen verdeeld over de dag natuurlijk!

Niet trots! Maar op werk vandaag is alles goed gegaan en iedereen was blij me te zien en was trots op me dat ik was langsgekomen :)!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? donderdag 22 mei 2014 @ 23:19:15 #194
70532 loveli
N
pi_140262910
Iedereen gestemd?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 22 mei 2014 @ 23:20:40 #195
70532 loveli
N
pi_140263007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Californium het volgende:
al 1,5 uur tintelende vingertoppen, beetje zoals het voelt als je voet slaapt, alleen dan 1.5 uur. raar?
Al je vingers of en paar? Last van gespannen nekspieren? Dat kan verband met elkaar hebben.
crap in = crap out
pi_140263238
Gestemd!

Al mijn vingers. Arts gaf aan dat het waarschijnlijk met de AD te maken heeft. (Ad kan je ademhaling verstoren -> zuurstofgebrek die je in je vingers kan voelen). Nekspieren zijn ook redelijk gespannen.... wat denk jij?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_140263916
yep ik heb gestemd.

Lijstje

L: salade met kipfilet, kerrie, sla en nog meer dingen die ik vergeten ben (lunch op terras) en 1 stokje wit stokbrood
T: 2x babybel en kopje bouillon
D: Toscaanse worstjes (a.h.) en broccoli
T: stukje 70% chocolade
T: 3 eiwit / kaas crackers recept Co!
T: 1 wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? donderdag 22 mei 2014 @ 23:43:00 #198
70532 loveli
N
pi_140264327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:24 schreef Californium het volgende:
Gestemd!

Al mijn vingers. Arts gaf aan dat het waarschijnlijk met de AD te maken heeft. (Ad kan je ademhaling verstoren -> zuurstofgebrek die je in je vingers kan voelen). Nekspieren zijn ook redelijk gespannen.... wat denk jij?
Als het door gespannen spieren komt is het iig ongevaarlijk, vaak voel je die tinteling dan niet in alle vingers, maar bv. alleen duim, wijsvinger, middelvinger of juist ringvinger en pink. Ik denk vooral dat je over internet geen diagnose moet stellen :P
crap in = crap out
pi_140264470
quote:
Da's geen spaghetti jonguh! :P

Hier eens geen bruine bonen met spek op donderdag :o
Have kip, make kip met cashew! :9
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef loveli het volgende:
Iedereen gestemd?
:Y in oude buurtgebouw waar ik als kleintje altijd Sinterklaasviering had en zo, was kleiner dan ik me herinnerde...
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef PeterGliffin het volgende:
Soms is het wel schrikken hoe weinig sommige eten hier..
Crash dieet :N
:')
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat zei voedingscentrum, maar kan inderdaad best zijn dat ik hem stuk slapper aan maak dan zij. Maar ik hou het ook niet zo heel strak bij dus kan ook goed wat meer dan een liter zijn wat ik drink, vandaar dat ik de kcal maar zo in mn lijst heb laten staan :).
Herkenbaar, emotie eten. Hopelijk lukt het om je in te houden :)
Kunt zelf ook iced tea maken :Y

Of sangria :D :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 23 mei 2014 @ 00:09:28 #200
70532 loveli
N
pi_140265652
Er wandelde net een familie m&m's naar binnen :') Stomme oranje bal *impulsaankoop*
crap in = crap out
pi_140266247
O m'n yoga gaat niet zo goed

Whoops
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 23 mei 2014 @ 00:33:22 #202
70532 loveli
N
pi_140266612
pics!
crap in = crap out
  vrijdag 23 mei 2014 @ 08:21:01 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140270141
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef loveli het volgende:
Iedereen gestemd?
Oui! Ik vind het altijd leuk als 'mijn' partij het dan beter doet dan het jaar ervoor, dan stel ik me altijd voor dat mijn stem heul belangrijk is :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_140271768
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:24 schreef Californium het volgende:
Gestemd!

Al mijn vingers. Arts gaf aan dat het waarschijnlijk met de AD te maken heeft. (Ad kan je ademhaling verstoren -> zuurstofgebrek die je in je vingers kan voelen). Nekspieren zijn ook redelijk gespannen.... wat denk jij?
Had ik ook van medicijnen en als de arts dat ook zegt dan zou ik daar maar vanuit gaan.
pi_140275345
Goedemiddag lijstje van vandaag :

O:yoghurt
T:fruit
L:brood met vlees/ei/pindakaas
T:?
D: ik denk BBQ met vrienden
S: hardlopen/fietsen
T:whey shake
pi_140277196
Mijn lijst vandaag:
O: 5 rijstwafels kipfilet, extra plakje kipfilet
L: 360gr fruit (mango, ananas, appel, rode druiven) met 150gr magere kwark
D: voorgerecht licht aangebakken zalm die een nacht in sojasaus heeft gelegen met sesamsaus, hoofdgerecht lamsvlees met anderhalve aardappel en veel sperziebonen, gegrilde paprika en gegrilde courgette
T: twee bolletjes vanille ijs met bosbessen, frambozen en aardbeien

Al met al best tevreden :)

[ Bericht 27% gewijzigd door vlindertje89 op 23-05-2014 21:35:49 ]
pi_140295368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef loveli het volgende:
Iedereen gestemd?
Ja
Worry is a misuse of imagination
pi_140303960
:') kan merken dat ik ouder word, vrijdagavondnaps zijn bijna standaard en dus ook dat ik een deel 's nachts leef. Dan om 5u slapen en met solid 6 op tijd zijn om nog even naar gym te gaan :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 13:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn lijst vandaag:
O: 5 rijstwafels kipfilet, extra plakje kipfilet
L: 360gr fruit (mango, ananas, appel, rode druiven) met 150gr magere kwark
D: voorgerecht licht aangebakken zalm die een nacht in sojasaus heeft gelegen met sesamsaus, hoofdgerecht lamsvlees met anderhalve aardappel en veel sperziebonen, gegrilde paprika en gegrilde courgette
T: twee bolletjes vanille ijs met bosbessen, frambozen en aardbeien

Al met al best tevreden :)
Goede D ^O^ :9~

Zag trouwens transformatie-topic, kan wel wat uniekje O+ gebruiken, jij hebt goede voor- en na foto's! :Y
An trouwens ook :Y

Ben zelf aan de ene kant blij dat er vrijwel geen foto's zijn van m'n weegschaal vermoordende periode maar zou wel een leuke herinnering zijn en goede motivator. Dat je op zo'n ding stapt en je dikke error krijgt...
Dat geluid ook van krakend glas :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 04:59:35 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140304113
V1, die sangria! O+

NOg een paar dagen vroeg, ben kapot eigenlijk :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 24 mei 2014 @ 09:53:36 #210
70532 loveli
N
pi_140305987
mogge..
crap in = crap out
pi_140306710
Mogge! :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zaterdag 24 mei 2014 @ 10:56:22 #212
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140307087
Ik heb geen voor foto's wel kut, want ik ben best strak nu. Alleen die kutbenen. Net gestept, kijken of dat werkt 5x per week.

Ik zou me ook echt niet meer kunnen voorstellen dat ik niet zou sporten. Het is zo fucking heerlijk om jezelf ff af te matten.

Snap ook niet dat mensen zo'n hekel hebben aan sporten. Heerlijk ff ontspannen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 24 mei 2014 @ 11:04:35 #213
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140307285
Ik plan mn week ook onderhand om het sporten heen :') Whehehe.
  Vis een optie? zaterdag 24 mei 2014 @ 11:05:02 #214
70532 loveli
N
pi_140307297
Ik snap niet dat mensen niet snappen dat mensen zo'n hekel hebben aan sporten.
/haat aan hardlopen
crap in = crap out
  zaterdag 24 mei 2014 @ 11:07:08 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140307340
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik plan mn week ook onderhand om het sporten heen :') Whehehe.
Same :D

"Ga je mee dit en dit en dit doen?"
-oke, maar moet ik ff plannen want sporten O+

Loveli: er zijn andere dingen ook dan hardlopen..
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 24 mei 2014 @ 11:09:59 #216
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140307402
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:05 schreef loveli het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet snappen dat mensen zo'n hekel hebben aan sporten.
/haat aan hardlopen
Och, ik vind hardlopen ook niet het leukste onderdeel van het sporten.

* douche-eendje gaat haar hardloopzooi maar eens aantrekken

Beste deel van het sporten is het goed slapen 's nachts O+
  Vis een optie? zaterdag 24 mei 2014 @ 11:16:40 #217
70532 loveli
N
pi_140307547
Punt is meer dat ik sporten op zich best leuk vind, maar dat ik ook kan begrijpen dat er mensen zijn die het niet leuk vinden. Net als chocola, jurkjes, schoenen en baby's.
crap in = crap out
pi_140310462
En niet elke sport is hetzelfde...
Vind KT ook leuk maar had liever toch iets gedaan als rugby, mja knie verneukt met voetbal :')
Was meer iemand anders die 'm kapot trapte maar toch.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:14:22 #219
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140310570
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:05 schreef loveli het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet snappen dat mensen zo'n hekel hebben aan sporten.
/haat aan hardlopen
Er is toch meer dan hardlopen? Hardlopen als sport vind ik niet leuk, voor af en toe wel. Ik vind fietsen veel leuker.

Er zijn zoveel sporten, ik snap niet dat mensen niet even hun best doen om de sport te zoeken die bij hun past.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:16:44 #220
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140310606
Voortaan ga ik eerst lezen voor ik reageer.

Half jaar terug oid een broek gekocht die niet pasta, en vergeten terug te sturen.
Ik pas 'm nu :')
Daarintegen zit een fietsshirt die van de winter nog goed om mijn lichaam zat nu flubberig :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140310639
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Er is toch meer dan hardlopen? Hardlopen als sport vind ik niet leuk, voor af en toe wel. Ik vind fietsen veel leuker.

Er zijn zoveel sporten, ik snap niet dat mensen niet even hun best doen om de sport te zoeken die bij hun past.
Petanque FTW!
Jeu de boules-zeggers :r
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:19:12 #222
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140310653
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Petanque FTW!
Jeu de boules-zeggers :r
Dat is geen sport maar een bezigheid. Net als 5 km wandelen en dan aan de chocomelk met appeltaart WANT WE HEBBEN FLINK GELOPEN HOOR!

:')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:21:40 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140310711
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is geen sport maar een bezigheid. Net als 5 km wandelen en dan aan de chocomelk met appeltaart WANT WE HEBBEN FLINK GELOPEN HOOR!

:')
:') Ik doe 2x in de week aan medisch fitness vanwege allemaal klachten, in groepsverband.. en 3x sportschool. Anyway, na het medische fitnessen (wat voor mij gewoon aanpoten is want normaal staat er een uur voor en is het enkel wat slap ouwelullen, maar ik begin een uur eerder en doe net zo hard mijn best als in de sportschool) is het standaard eigenlijk om koeken bij de koffie te eten om 12u :') Of gebak. Of cake. Of whatever. Hoe dan :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:21:54 #224
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140310715
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
Voortaan ga ik eerst lezen voor ik reageer.

Half jaar terug oid een broek gekocht die niet pasta, en vergeten terug te sturen.
Ik pas 'm nu :')
Daarintegen zit een fietsshirt die van de winter nog goed om mijn lichaam zat nu flubberig :D
Moet je maar niet zoveel afvallen :{w

Anyway, ondanks dat ik geen hardlopende hardloper ben :+ vind ik het wel fijn om zo nu en dan eens een rondje te lopen, in mn eentje O+. Gewoon even mn hoofd leeglopen. Maar bootcamp is vele male leuker en slopender :P
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:23:51 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140310752
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') Ik doe 2x in de week aan medisch fitness vanwege allemaal klachten, in groepsverband.. en 3x sportschool. Anyway, na het medische fitnessen (wat voor mij gewoon aanpoten is want normaal staat er een uur voor en is het enkel wat slap ouwelullen, maar ik begin een uur eerder en doe net zo hard mijn best als in de sportschool) is het standaard eigenlijk om koeken bij de koffie te eten om 12u :') Of gebak. Of cake. Of whatever. Hoe dan :')
Ik snap reet van wat je nou wilt zeggen.
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:21 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Moet je maar niet zoveel afvallen :{w
Je kan een klachtenformulier in 3voud indienden.
quote:
Anyway, ondanks dat ik geen hardlopende hardloper ben :+ vind ik het wel fijn om zo nu en dan eens een rondje te lopen, in mn eentje O+. Gewoon even mn hoofd leeglopen. Maar bootcamp is vele male leuker en slopender :P
Ik ben verliefd op fietsen :+

Deze week zal wel even iets minder worden qua dieet, verhuizing voorbereiden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:24:49 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140310778
Lijstje
b. hond uitlaten, yoga
o. schaaltje turkse yoghurt + schaaltje havermout en speltvlokken met kokosmelk
t. rodebieten-kiwi-melksmoothie
l. 2 stukjes kipfilt omwikkeld met gedroogde ham + salade van kropsla, komkommer, radijs, aarbei, peper en cranberryazijn + grote schaal aardbeien, slagroom en turkse yoghurt
t. popcorn in bioscoop
d. asperges + ei


En waarom zo neerbuigend doen over mensen die andere keuzes maken en andere dingen leuk vinden? Het een hoeft niet perse beter te zijn de het ander.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140310842
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is geen sport maar een bezigheid. Net als 5 km wandelen en dan aan de chocomelk met appeltaart WANT WE HEBBEN FLINK GELOPEN HOOR!

:')
Gods grimmende armetierige plebejer! :{w
Fietsen is dan ook gewoon een bezigheid :6

"Ja maar ik fietste sneller dan hij"
Nou mooi, dan was je dus eerder moe! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:29:05 #228
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140310875
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gods grimmende armetierige plebejer! :{w
Fietsen is dan ook gewoon een bezigheid :6

"Ja maar ik fietste sneller dan hij"
Nou mooi, dan was je dus eerder moe! }:|
Ik fiets nu gemiddeld 280 km per week :7
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140310944
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik fiets nu gemiddeld 280 km per week :7
Stuur maar een kaartje als je in China bent! :(
Of zedde gij zulks nen mislukte cyclist dat ge op den zelfde plek terug geraakt?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140310985
"Ik ga fietsen"
Hoe ver?
"280km"
Waar naartoe?
"Hier"

:|W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140311105
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:24 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
b. hond uitlaten, yoga
o. schaaltje turkse yoghurt + schaaltje havermout en speltvlokken met kokosmelk
t. rodebieten-kiwi-melksmoothie
l. 2 stukjes kipfilt omwikkeld met gedroogde ham + salade van kropsla, komkommer, radijs, aarbei, peper en cranberryazijn + grote schaal aardbeien, slagroom en turkse yoghurt
t. popcorn in bioscoop
d. asperges + ei


En waarom zo neerbuigend doen over mensen die andere keuzes maken en andere dingen leuk vinden? Het een hoeft niet perse beter te zijn de het ander.
Was meer bedoeld als plaagstootjes...

Toch? :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:41:00 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140311127
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Was meer bedoeld als plaagstootjes...

Toch? :@
Weet ik niet, of het plaagstootjes waren.
Kreeg er een beetje hetzelfde gevoel bij als ik hoor dat mensen neerkijken op mensen met chips en meuk in hun winkelwagentje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:54:22 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140311419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Stuur maar een kaartje als je in China bent! :(
Of zedde gij zulks nen mislukte cyclist dat ge op den zelfde plek terug geraakt?
Hong kong ook goed? Of Sydney? Daar zit ik aan het eind van het jaar *O*
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:34 schreef V1z0R het volgende:
"Ik ga fietsen"
Hoe ver?
"280km"
Waar naartoe?
"Hier"

:|W
Naar mijn werk en terug. En dan op zaterdag vaak een wedstrijdje en zondag gekeken of de cola lekker was in Gouda.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet ik niet, of het plaagstootjes waren.
Kreeg er een beetje hetzelfde gevoel bij als ik hoor dat mensen neerkijken op mensen met chips en meuk in hun winkelwagentje.
Ik weet niet of je op mij doelt maar ik heb nog vaak genoeg chips enzo. Gister ook bier gedronken en daarna shoarma gegeten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140311724
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet ik niet, of het plaagstootjes waren.
Kreeg er een beetje hetzelfde gevoel bij als ik hoor dat mensen neerkijken op mensen met chips en meuk in hun winkelwagentje.
Was mijn intentie wel. :@

Snap ook wat je bedoelt maar heb moeite het te begrijpen maar misschien is dat omdat ik zelf me nooit beledigd voel.
Heb soms ook het gevoel dat die tolerantie afneemt en heb geen flauw idee of dat te maken heeft met ouder worden of dat de wereld om me heen sneller op de tenen is getrapt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140311845
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hong kong ook goed? Of Sydney? Daar zit ik aan het eind van het jaar *O*

[..]

Naar mijn werk en terug. En dan op zaterdag vaak een wedstrijdje en zondag gekeken of de cola lekker was in Gouda.

[..]

Ik weet niet of je op mij doelt maar ik heb nog vaak genoeg chips enzo. Gister ook bier gedronken en daarna shoarma gegeten.
Fiets jij maar lekker naar Sydney toe :W
Hongkong hoort trouwens bij China :P

Wel leuk vooruitzicht :Y ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:28:15 #236
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140312245
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Fiets jij maar lekker naar Sydney toe :W
Hongkong hoort trouwens bij China :P

Wel leuk vooruitzicht :Y ^O^
Als ik er tijd voor zou hebben -O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140312866
Hoiii!
Als iedereen nou doet waar die gelukkig van wordt ;) Toen ik nog veel meer sportte probeerde ik niet-sportieve vrienden te overtuigen.. Maar dat gaat nooit echt lukken, je moet bepaalde motivatie zelf hebben.
Ik heb me vandaag eens gewogen, 87 kg met kleding aan en na lunch. Dus zal ergens op 85 kg zitten denk ik.
Verder ben ik nu een week of 6 aan het daten maar het begint me te benauwen :{
Ze wil veel te snel veel te veel..
pi_140314043
Zwaai :W

Kom even om het hoekje kijken.

Heerlijke vakantiedagen hier, ben al helemaal chill en we mogen nog zo lang. Op de lijstjes onder andere heerlijke bananenpannekoekjes, jerk chicken, crabcakesalade en veel fruit. En yoga...op het strand O+
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:53:29 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140314146
Jezus, wees eens volwassen, stap erin en geniet, het gaat niet om sex alleen, mietje (al kan dat ook sport zijn :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140314241
Interessante discussie ook hier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook iets minder heb met mensen die sporten en gezond eten niet op hun lijstje hebben staan. Maar dat komt denk ik ook omdat hun leven dan ook vaak anders ingericht is, waardoor we minder overeenkomsten hebben. Ik heb er ook een mening over, maar die houd ik voor mezelf. Iedereen is anders en dat hoort ook zo. Het is gewoon dat ik dat minder een klik ervaar.

En van overtuigen krijgen mensen weerstand, dus dat werkt niet. Inspireren werkt naar mijn idee dan weer wel O+
pi_140314262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, wees eens volwassen, stap erin en geniet, het gaat niet om sex alleen, mietje (al kan dat ook sport zijn :')
_O_ uniek O+
pi_140314269
the85kg!

Bing! pow!

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, wees eens volwassen, stap erin en geniet, het gaat niet om sex alleen, mietje (al kan dat ook sport zijn :')
Is waarschijnlijk meer omdat al d'r vriendinnen kleintjes aan het poepen zijn en ze niet wil achterblijven :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140314894
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, wees eens volwassen, stap erin en geniet, het gaat niet om sex alleen, mietje (al kan dat ook sport zijn :')
Jezus is een eikel }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:23:42 #244
406326 jvo91
Impossible is nothing
pi_140314990
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is geen sport maar een bezigheid. Net als 5 km wandelen en dan aan de chocomelk met appeltaart WANT WE HEBBEN FLINK GELOPEN HOOR!

:')
_O_
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:28:54 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140315149
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:56 schreef An24 het volgende:
Interessante discussie ook hier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook iets minder heb met mensen die sporten en gezond eten niet op hun lijstje hebben staan. Maar dat komt denk ik ook omdat hun leven dan ook vaak anders ingericht is, waardoor we minder overeenkomsten hebben. Ik heb er ook een mening over, maar die houd ik voor mezelf. Iedereen is anders en dat hoort ook zo. Het is gewoon dat ik dat minder een klik ervaar.

En van overtuigen krijgen mensen weerstand, dus dat werkt niet. Inspireren werkt naar mijn idee dan weer wel O+
Hoe mensen leven maakt mij niet zoveel uit. Ik heb er dan eerder een hekel aan mensen die doordeweeks recept na recept van superhealthymegapowerfood.com.org.au.facebook.instagram.com posten op facebook en daarna even nagenieten van een bakje geroosterde kikkererwten, om in het weekend veel te drinken en shoarma/pizza/loempia's te eten. En het gek vinden dat ze niet afvallen.

Ook heb ik er een beetje een hekel aan als mensen het raar vinden dat je veel fietst/op je eten let en dan zo reageren van: NOU IK NIET HOOR HAHAHA IK HOU NIET VAN SPORTEN EN GA VANAVOND WEER LEKKER CHIPS ETEN.

Prima, maar schep er niet mee op ofzo. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140316351
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe mensen leven maakt mij niet zoveel uit. Ik heb er dan eerder een hekel aan mensen die doordeweeks recept na recept van superhealthymegapowerfood.com.org.au.facebook.instagram.com posten op facebook en daarna even nagenieten van een bakje geroosterde kikkererwten, om in het weekend veel te drinken en shoarma/pizza/loempia's te eten. En het gek vinden dat ze niet afvallen.

Ook heb ik er een beetje een hekel aan als mensen het raar vinden dat je veel fietst/op je eten let en dan zo reageren van: NOU IK NIET HOOR HAHAHA IK HOU NIET VAN SPORTEN EN GA VANAVOND WEER LEKKER CHIPS ETEN.

Prima, maar schep er niet mee op ofzo. :')
Telt dat andersom ook niet?

Goddomme, nu zou ik bijna mensen gaan beledigen :')
Kutvolk ook altijd :N
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:05:48 #247
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140316420
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Telt dat andersom ook niet?

Goddomme, nu zou ik bijna mensen gaan beledigen :')
Kutvolk ook altijd :N
Oh, dat doe ik niet hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140316566
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik niet hoor.
Waarom doet m'n rechter kleine teen dan zeer!?

Gewoon teardrops:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140316777
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, wees eens volwassen, stap erin en geniet, het gaat niet om sex alleen, mietje (al kan dat ook sport zijn :')
Hier heb je wel een punt.. Maar als t dan toch alles of niks moet zijn, dan wordt het nu niks. Ik kan niet dit langer doorzetten want dan ga ik doen alsof ik dit het einde vind. Dan wordt t een toneelspel..
En qua seks heb ik juist nog uitgesteld omdat ik wat serieuzer wilde zijn. Wat me benauwt is wat Viz zegt, ze is wat ouder en wil veel eerder kinderen dan ik.. Denk dat we gewoon teveel verschillen.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:16:40 #250
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140316817
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt.. Maar als t dan toch alles of niks moet zijn, dan wordt het nu niks. Ik kan niet dit langer doorzetten want dan ga ik doen alsof ik dit het einde vind. Dan wordt t een toneelspel..
En qua seks heb ik juist nog uitgesteld omdat ik wat serieuzer wilde zijn. Wat me benauwt is wat Viz zegt, ze is wat ouder en wil veel eerder kinderen dan ik.. Denk dat we gewoon teveel verschillen.
Go with the flow man.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140317264
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt.. Maar als t dan toch alles of niks moet zijn, dan wordt het nu niks. Ik kan niet dit langer doorzetten want dan ga ik doen alsof ik dit het einde vind. Dan wordt t een toneelspel..
En qua seks heb ik juist nog uitgesteld omdat ik wat serieuzer wilde zijn. Wat me benauwt is wat Viz zegt, ze is wat ouder en wil veel eerder kinderen dan ik.. Denk dat we gewoon teveel verschillen.
Wat Vinnie al zegt.
En gewoon duidelijk maken dat het je stoort.

Niemand heeft er wat aan dat je niet eerlijk bent over dingen en uiteindelijk poep je toch in elkaars bijzijn op een gegeven moment.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140317416
Geluk is iemand vinden in wiens bijzijn je ongegeneerd kunt poepen?! :?
/levenslessen a la Viz :7

Diepe shit :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:37:09 #253
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140317435
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:36 schreef V1z0R het volgende:
Geluk is iemand vinden in wiens bijzijn je ongegeneerd kunt poepen?! :?
/levenslessen a la Viz :7

Diepe shit :')
Je schamen bij een van de meest natuurlijke dingen. Tsk.

Gelukkig ruik ik naar bloemetjes O+
pi_140317552
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je schamen bij een van de meest natuurlijke dingen. Tsk.

Gelukkig ruik ik naar bloemetjes O+

Cry baby cry!
Run away!

Ik zou m'n halve leven kunnen uitleggen door middel van jaren 80 one-hit-wonders :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140317623
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140321514
Er zijn wel wat grenzen... Een ervan is gewoon een behoefte te kunnen doen met een deur ertussen.

Dan kan je in ieder geval ook even rustig op je smartphone kijken of een spelletje spelen.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 21:50:06 #257
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140325302
Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli, volkorenbeschuitje pure hagelslag
S: half uur hardlopen
L: 3 volkoren boterhammen. 2 met tartex, 1 met kaas
T: Appel, druiven, kiwi-fruitsalade en wat cashewnoten.
D: Venkelsalade met stokbrood.
T: ijsje :9

Vanmiddag ook nog een workshop gehad voor het figureren binnenkort, echt superleuk om je energie daarin kwijt te kunnen. Zoiets zou ik wel vaker willen doen maar argh, te weinig tijd in mn week :P Nog 3 weken, dan is de eerste dag van kaeskoppenstad al achter de rug.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:29:59 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140327121
Ben toch maar weer begonnen met mijn lijstjes in te voeren in de eetmeter. En kom tot de ontdekking dat ik structureel 400 kcal te veel eet }:|

Even de rem er op dus en weer braaf lijstjes invoeren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 25 mei 2014 @ 00:38:08 #259
70532 loveli
N
pi_140332982
*&^telefoon loopt steeds vast na de laatste update van HayDay :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 25 mei 2014 @ 00:40:40 #260
70532 loveli
N
pi_140333041
Oh, Mc, babies zijn best leuk als accessoire. Opscheppen tegen je vrienden wie de grootste spuitluier had.
"mijn hele muur zat onder"
"ik moest de stucadoor bellen voor het plafond"
crap in = crap out
  zondag 25 mei 2014 @ 05:08:30 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140336165
Kwark, vla en verse perzik :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140337326
Doet iemand hier yoga via youtube?
pi_140337828
Verkeerde topic.

[ Bericht 95% gewijzigd door SSJKliko op 25-05-2014 10:36:07 ]
pi_140338173
Vleuver: daar heb ik geen ervaring mee. Maar bij yoga lijkt het me wel belangrijk dat iemand verkeerde houdingen kan corrigeren?

Gisteren:
O: kwark met blauwe bessen en maple sirup
L: twee punten pizza
T: cornetto
D: tagliatelle met spinazie en kip in citroenroomsaus (super lekker! http://www.ah.nl/allerhan(...)-in-citroen-roomsaus, heb wel de slagroom vervangen door kookroom)
T: biertje, twee wijntjes, beetje chips

Vandaag:
O: pannenkoekjes van een banaan en twee eieren, blauwe bessen en maple sirup
L: geen idee, bij iemand anders, maar ik ga m'n best doen wat gezonds te kiezen.
T: kwark met blauwe bessen
D: asperges met beenham, gekookt eitje, krieltjes
T: witbiertje met wat chips

Ik heb vandaag voor het eerst sinds weken weer een mijlpaal wbt gewicht gehaald, dus het gaat de goede kant op ^O^ Het mag allemaal nog wel wat gezonder.. die afhaalpizza van afgelopen week was niet echt nodig geweest, en ik blijf maar moeite hebben met koek en dergelijke afslaan als ik op bezoek ben. 8)7 Wat zetten jullie trouwens je gasten voor als ze een kop koffie komen doen oid? Helemaal niets? Of een gezond alternatief?
freedom is just another word for nothing left to lose
  zondag 25 mei 2014 @ 11:15:53 #265
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140338795
Kano's natuurlijk :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_140339109
Iemand tips voor motivatie om snacks te laten liggen?
pi_140339395
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
Kano's natuurlijk :D
:D
ik heb er prompt zin in
freedom is just another word for nothing left to lose
  zondag 25 mei 2014 @ 11:50:34 #268
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140339564
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:31 schreef Vleuver het volgende:
Iemand tips voor motivatie om snacks te laten liggen?
Eet ze op en je zult dik worden.
  Vis een optie? zondag 25 mei 2014 @ 11:53:19 #269
70532 loveli
N
pi_140339631
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
Kano's natuurlijk :D
:D! *mental image van je naam aanpast*
crap in = crap out
  zondag 25 mei 2014 @ 11:54:24 #270
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140339663
Hij haalt ze ook écht voor zn bezoek he, die kano ;)
  zondag 25 mei 2014 @ 11:59:27 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140339772
Zelf haal ik dan "lekkere" dingen die ik zelf niet lekker vind. Waar kokos inzit ofzo: D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 25 mei 2014 @ 12:00:32 #272
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140339796
Dan zou ik alleen maar uitkomen op dingen waar vlees/vis, kersen of sesam in zit. Hmmm.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:11:27 #273
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140340090
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:43 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

:D
ik heb er prompt zin in
kom maar langs hoor O-)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:18:45 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140340270
quote:
17s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:00 schreef douche-eendje het volgende:
Dan zou ik alleen maar uitkomen op dingen waar vlees/vis, kersen of sesam in zit. Hmmm.
Alle gebak met kersen, vind daar ook niet j s a s n. Verse kersen wel, die zijn heerlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 25 mei 2014 @ 12:19:47 #275
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140340289
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Alle gebak met kersen, vind daar ook niet j s a s n. Verse kersen wel, die zijn heerlijk
Nee, kersen :r Echt, brrr.
  zondag 25 mei 2014 @ 13:03:07 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140341489
Gewoon geen mensen uitnodigen :P

Ontopic, lijstje
Ontbijt
Havermout 95 kcal
Aardbeien 24 kcal
Nectarine 30 kcal
Kokosmelk 19 kcal
Magere yoghurt 57 kcal
225 kcal

Lunch
Asperges, gekookt zonder zout 48 kcal
Camembert 45+ 276 kcal
Boter 111 kcal
Sla, rauw zonder dressing 20 kcal
Rettich 10 kcal
Tomaat 14 kcal
Komkommer zonder schil 6 kcal
Rauwe ham 57 kcal
Azijn 0 kcal
542 kcal

Tussendoor
Banaan 157 kcal
157 kcal

Sport
1,5 nordic walken (ja, met van die stokken :6 Ben nu wel mooi van mijn rugpijn af en als je het goed doet (dus niet tak-tak-tak met van die naar voren prikkende stokken) vlieg je over de weg/het bospad.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140350139
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 09:46 schreef Vleuver het volgende:
Doet iemand hier yoga via youtube?
Ik via An
Worry is a misuse of imagination
  zondag 25 mei 2014 @ 18:54:32 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140352999
Mooi "beginners"lijstje Tink!
Ach en hockey doe je ook met stokkie.

Zo, heb nu dinsdag vrij en dan vrijdag werken, goede ruil met mijn collega *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140357945
Vandaag oat bars gemaakt. Goed gelukt! :)
  zondag 25 mei 2014 @ 22:03:49 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140362621
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi "beginners"lijstje Tink!
Ach en hockey doe je ook met stokkie.

Zo, heb nu dinsdag vrij en dan vrijdag werken, goede ruil met mijn collega *O*
Het lijstje is helaas niet zo mooi gebleven. Kreeg trek en 5 volle theelepels speculoos gegeten. Avondeten was weer prima met salade van meiknolletjes, groene en witte asperges, ei en yoghurtmayo met kruiden + gegrilde kipfilet + gegrild hamlapje van plaatselijk varken (we hebben een half varken in de vriezer liggen en het vlees is echt geweldig :Y) )

Totaal ongeveer 2100 kcal waarvan alles gezond behalve de speculoos + 2 uur sport (waaronder half uur met de kano onderweg), dus eigenlijk is het wel oke.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140363823
Ik had een beetje rare dag vandaag, dus dito lijstje. Moest 12.30 en 14.00 hockeyen en 15.30 wedstrijd keepen. Maar als ik een fatsoenlijke maaltijd eet moet ik dat minimaal 3, liefst meer uur voor de wedstrijd doen. Dat leidde tot:

O om 8.00: speltpasta met ketchup en gerookte kip
T om 12.00: boterham pindakaas
T: half banaantje
B: hockeywedstrijd spelen
T: banaan
B: halve hockeywedstrijd spelen, halve hockeywedstrijd keepen
T: halve banaan
B: hockeywedstrijd keepen
T: wrap gerookte zalm met ijsbergsla
D: gewokte wilde spinazie met zongedroogde tomaatjes en geitenkaas
T: bak kwark met klein lepeltje honing

Tijdens de wedstrijden zo'n 3 liter water en n halve liter limonade gedronken.

En nu ben ik dood :) maar wel met 1 team waarschijnlijk kampioen (als we komende week tegen nr 9 winnen) en met een ander team de promotie van tegenstander gedwarsboomd :).

Oh, en de water met munt en citroen geprobeerd en dat bevalt prima! Morgen ook proberen met sinaasappel. Nogmaals dank voor de suggesties!
  maandag 26 mei 2014 @ 21:02:03 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140400512
damn you hotelkamerveiling!! Wat moet ik in godsnaam in Stadskanaal :r
Maar ze hebben wok *O*
Nog maar 3 maand
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140401734
Haha lekker uniek! Ik heb vanmorgen ook veiling gewonnen, van hotelmoments ofzo dus kan wel zelf kiezen waar en zonder verplicht ontbijt/diner :). Best wel relaxt en vrij goedkoop!
  maandag 26 mei 2014 @ 21:27:58 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140402074
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha lekker uniek! Ik heb vanmorgen ook veiling gewonnen, van hotelmoments ofzo dus kan wel zelf kiezen waar en zonder verplicht ontbijt/diner :). Best wel relaxt en vrij goedkoop!
Ah, je leeft nog :D

Ja maar het is nog niet eens juni en we zijn al 5 x een nachtje weggeweest met alleen een veiling :')
Zelfs deze week gaan wij nog een nachtje, dan met onbeperkt sushi.

Onbeperkt sushi he?? dat is nog steeds zoveel rondes.. maar dat maken wij altijd makkelijk vol. Hoe erg sta jje in je recht om extra te bestellen, het is toch onbeperkt?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140403927
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ah, je leeft nog :D

Ja maar het is nog niet eens juni en we zijn al 5 x een nachtje weggeweest met alleen een veiling :')
Zelfs deze week gaan wij nog een nachtje, dan met onbeperkt sushi.

Onbeperkt sushi he?? dat is nog steeds zoveel rondes.. maar dat maken wij altijd makkelijk vol. Hoe erg sta jje in je recht om extra te bestellen, het is toch onbeperkt?
Haha! Ja gelukkig werd ik vanmorgen gewoon weer wakker, zelfs zonder spierpijn!

Dat is wel vaak ja, ach als het kan dan moet je er van genieten toch :D

Tja, meestal staat op de kaart aangegeven wat de spelregels zijn, maar is idd wel stom want het is helemaal niet onbeperkt. Hoewel ik moet zeggen dat ik nooit verder dan de derde ronde kom, haha.
  maandag 26 mei 2014 @ 22:15:42 #286
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140405023
O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas
T: banaan, heel klein stukje taart.
L: 3 volkoren boterhammen met kaas. Cherrytomaatjes, stuk komkommer.
T: Notenreep, appel
D: Vegan quinoa chili met bataat :9
S: Rondje hardlopen. 5:15km in 36 minuten.
T: Stukje pure chocolade. Wheyshake.

Morgen gekke dag, werken op een andere locatie en vroeg harples. Dus alles in huis klaar gezet, planning :+
O: overnight oats
T: Fruit
L: 3 volkoren boterhammen met beleg, rauwkost
T: Fruit (Nee, echt? :D )
D: Salade met orzo (pasta), feta, hoop groenvoer etc.
T: Er staat nog griekse yoghurt die eens op mag. Met walnoten en wat honing denk ik.
  Vis een optie? dinsdag 27 mei 2014 @ 10:03:26 #287
70532 loveli
N
pi_140416992
mogge
crap in = crap out
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:55:26 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140418469
Wandelen in de zon! Hoe in het mogelijk?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 27 mei 2014 @ 11:13:12 #289
70532 loveli
N
pi_140419069
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wandelen in de zon! Hoe in het mogelijk?
Gokje: je wandelt niet bij mij in de buurt :')
crap in = crap out
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:43:47 #290
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_140420150
ik heb aan zee heel veel gewandeld en m'n buik is dunner. nu ga ik proberen veel meer te wandelen maar dan niet overdreven afstanden ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:04:14 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140425296
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 11:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Gokje: je wandelt niet bij mij in de buurt :')
Nope.. lekker 17km gedaan en in het dorp een grote oublihoorn slagroomsoftijs met witte chocolade schilfers erop... LEKKER
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:25:40 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140426322
Zo bij de appie nog een paar stukken speltstokbrood met ossenworst gehad, zee smakelijk.
Straks als lekkere middagsnack zelfgemaakte asperges met geklaarde boter, mooie ham en zeer zacht gekookt eitje, verse peterselie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140432030
Ik heb dat zondagavond gegeten Uniekhoorn, met wat krieltjes. Érg lekker! Ik vind het wel knap dat je de asperges zelf maakt ;)

Bij mij is het afgelopen 2 dagen een verhaal van cornetto's, saucijzenbroodjes, een plak cake, een luikse wafels, chips.. Ik ben niet strikt tegen dat soort dingen maar dit gaat wel weer erg hard. Het is me al wel gelukt om een stroopwafel af te slaan dus het gaat de goede kant op :')

Vanavond lekker lasagna met witte kool eten, fijn genieten van wat gezonder voer :)
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:18:30 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140440785
Lot, ik vind jou eten lekkerder zo te lezen :D

Lijst vandaag
O: boterham kaas, beschuit boter/suiker, beschuit achterham, beker melk, cappuccino
B: 17 km wandelen
T's: grote appel, paar stukken stokbrood met ossenworst, perzik, grote slagroomsoftijs met witte chocolade en nog wat maar weet niet meer :')
L: asperges met boter, ham, zacht gekookt ei, beetje geraspte oude kaas
D: roergebakken groente, gebakken champignons en ui in kruidenboter, gebakken biefstuk, komkommerslalde.
T: kwark, vla, perzik, banaan, aardbeien en kadijsuiker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140463776
Ik heb ook heel erg zin in dat soort eten.. maar doe mn best om het te laten staan.

Lijstje gister:
O: 3 rijstwafels tonijnsalade zonder mayonaise
L: twee tosti's met ketchup
T: een tomaat
B: 1.5 uur piloxing xxl (45 min soort mix van boxen en pilates, 35 min krachttraining en 10 min cooling down)
D: 2x speltbth met hamburger, gesmolten cheddar en augurk
T: een tomaat

Lijst vandaag:
Br: tosti, speltbth tonijnsalade zonder mayonaise, speltbth met klein beetje mayonaise, plak kaas en tomaat
T: een tomaat
B: 1.5 uur hockeytraining
D: lasagne met veel champignons en paprika erin
T: halve bak kwark met diepvries fruit

Heb wel buikspierpijn van die sportles van gister, dus dat is goed!
pi_140464318
Vind je dat lekker, uniek, bakken in kruidenboter?
Krijgt zo'n weeïge smaak vind ik :{

Kon zelf wel winter in m'n hoofd hebben :')
O: bruinebonensoep
T: banaan
L: 2 bth gegrilde ham, 2bth rucola/salami/pepers, 2 glazen melk, kiwi
T: forelfilet en plakje zalm
D: zuurkoolschotel, beetje salade, biertje
B: rondje fietsen
T: cashews, biertje
T: kwark
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:10:28 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140465758
Gebakken in boter en daarna kruidenboter om te smelten :Y

O: boterham osseworst, twee crackers ook met worst, beschuit kaas, beker melk
T: kwart meloen, cappuccino
L: Salade met blikje tonijn en gekookt ei, bak kwark met kiwi/perzik/banaan en suiker
T's: appel, gekookt ei, speciaal biertjes
D: onbeperkt Japanner, zonder nagerecht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:11:10 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140465784
Zuurkool! Ah goed idee, morgen maar even maken!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:29:24 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140466337
Tickets naar Portugal zijn binnen... *O*

Zo maar eens hotelnachtje doen, jammer dat het nou niet bepaald terrasweer is :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:37:57 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140466597
Lekker! Zuurkool.
Ben nu een paar dagen kcalorien aan het tellen en tot de ontdekking gekomen dat ik structureel 200 - 500 kcal per dag te veel eet :') Geen wonder dat ik aankom :')
Nu eten proberen te skippen of toch wat meer sporten (maar wanneer?)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:42:39 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140466728
Tink, zie je geen manier om wat meer te bewegen in vorm van: trappen nemen, de tuin extra doen, ramen lappen, op de fiets naar de winkel enzovoort??

En wat magerder eten?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')