abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2014 @ 11:46:20 #1
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140124602
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:47:49 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140124639
Jup. Al merk ik wel dat je naarmate je ouder wordt steeds meer moet sporten om het strak te houden :') . Minder eten is geen optie :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 12:15:27 #3
70532 loveli
N
pi_140125442
Anders eten >> minder eten.

Koffie O+
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 12:16:39 #4
70532 loveli
N
pi_140125478
Speaking of koffie.. sigme (ik weet dat je na een vakantie weer even naar het topic geroepen moet worden :+ ), hoe is dat onderzoek afgelopen?
crap in = crap out
pi_140126161
Koffie O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140126169
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:41 schreef Skoap het volgende:
Koffie O+
Goeie.

Tevens: Hoi!
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:18:01 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140127182
Thee O+

:+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_140128135
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Jup. Al merk ik wel dat je naarmate je ouder wordt steeds meer moet sporten om het strak te houden :') . Minder eten is geen optie :+
De eerste paar weken werd ik ook trillerig op mijn vastendagen. En hoofdpijn. Dat bleek een gewenning of detox te zijn, nu nergens last meer van. Ik kijk er nu zelfs naar uit. De volgende dag voel ik mij zo lekker schoon O+
pi_140128188
Hoelang vasten jullie dan?
pi_140128194
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef An24 het volgende:

[..]

De eerste paar weken werd ik ook trillerig op mijn vastendagen. En hoofdpijn. Dat bleek een gewenning of detox te zijn, nu nergens last meer van. Ik kijk er nu zelfs naar uit. De volgende dag voel ik mij zo lekker schoon O+
Hoe vaak houd jij nou eigenlijk vastendagen? Twee keer per week ofzo? :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 13:50:44 #11
70532 loveli
N
pi_140128243
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef Vleuver het volgende:
Hoelang vasten jullie dan?
crap in = crap out
pi_140128269
Ik heb zojuist een perzik en een nectarine gehaald, om te testen wat ik nou lekkerder vind. Ik weet het verschil nooit :D Alleen dat de één haartjes heeft en de andere niet. :+

Maandaglijstje:
O: banaan
L: ciabatta met ham en aspergesalade van AH to Go
T: 2 rijstwafels 1 pindakaas 1 kipfilet
T: appel
D: tomatensoep met een hard meergranenbroodje mozzarella, prosciutto en pijnboompitjes. :9
T: dat zien we dan wel weer, iets van kwark ofzo.
pi_140128340
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Hoe vaak houd jij nou eigenlijk vastendagen? Twee keer per week ofzo? :)
Ja, twee dagen per week op 500 kcals. Op die dag enkel groenten, fruit en magere proteinen.
pi_140128408
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, twee dagen per week op 500 kcals. Op die dag enkel groenten, fruit en magere proteinen.
Ah, ok. Jij doet het met een medische reden toch?of heb ik dat verkeerd :X Zou je het ook aanraden voor "gezonde" mensen?
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 13:59:17 #15
70532 loveli
N
pi_140128484
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:56 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ah, ok. Jij doet het met een medische reden toch?of heb ik dat verkeerd :X Zou je het ook aanraden voor "gezonde" mensen?
Ik zou eerst aanraden om je goed te verdiepen in wat gezond voedsel is. Heb je dat op orde, ga dan verder tweaken.

Perziken zijn net wat sappiger en (volgens mij) ook zoeter.
crap in = crap out
pi_140128571
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:56 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ja! En ja! Maar ik ben het eens met loveli. Zorg dat je basis goed is en dat je je lijf en eetpatroon goed kent. Ik zie het inderdaad wel iets als een levensstijl voor gevorderden :+
  maandag 19 mei 2014 @ 14:04:18 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128618
Ik leef echt te rommelig om dat te doen. En ik geloof niet dat het heel verstandig is om op een vastdag ook nog eens flink te gaan fietsen.

S:15 km fietsen
O:4 broodjes kaas, appel
T: banaan, 450 gram magere kwark+zakje suiker, banaan
L: Appel, 4 broodjes met kipfilet+kaas
S: 40 KM fietsen
D: Rijst, 400 gram snijbonen, kipschnitzelding, pindasaus

Wellicht nog een broodje voor ik wegga

[ Bericht 51% gewijzigd door kanovinnie op 19-05-2014 14:09:53 ]
pi_140128689
Ik weet heel goed wat gezond voedsel is, maar het lukt lang niet altijd om helemaal gezond te eten. Ik ben vaak niet thuis, heb rare roosters qua studie en weinig tijd om te koken soms. Maar als ik dat helemaal op de rit zou hebben zou het me wel leuk lijken om eens uit te proberen.
De eerste keren heb je zeker mega honger? :P
pi_140128745
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik leef echt te rommelig om dat te doen. En ik geloof niet dat het heel verstandig is om op een vastdag ook nog eens flink te gaan fietsen.
Ieder zijn ding toch? Als jou manier ook werkt...

Overigens ben ik pas vorige week begonnen met ook anderhalf uur yoga op vastendagen. Pas nu, na een half jaar IF heb ik het gevoel dat ik daar sterk genoeg voor ben.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:11:27 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128817
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding toch? Als jou manier ook werkt...

Overigens ben ik pas vorige week begonnen met ook anderhalf uur yoga op vastendagen. Pas nu, na een half jaar IF heb ik het gevoel dat ik daar sterk genoeg voor ben.
Dat is absoluut zo hoor, ik wil ook zeker niet beweren dat het onverstandig is wat je doet. Jij hebt je er een stuk beter over ingelezen dan ik heb.
Mijn manier werkt, maar dat is ook alleen maar door de hoeveelheid die ik nu sport. Ik heb tot nu toe dit jaar 5800 km gereden. Vorige week een nieuw record met 558 km in 1 week gezet. Vanmiddag rij ik een stukje om naar huis en dan zit ik op de 1250 km deze maand. :+
pi_140128855
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik weet heel goed wat gezond voedsel is, maar het lukt lang niet altijd om helemaal gezond te eten. Ik ben vaak niet thuis, heb rare roosters qua studie en weinig tijd om te koken soms. Maar als ik dat helemaal op de rit zou hebben zou het me wel leuk lijken om eens uit te proberen.
De eerste keren heb je zeker mega honger? :P
Ja! Maar honger is niet erg. Mensen zijn vaak bang om een hongergevoel te krijgen, maar met deze methode merk ik dat ik nu beter luister. Op de andere dagen: geen honger = niet eten. En ik sla vaker troep over. Want op de vastendagen heb ik dat ook niet nodig, zo redeneer ik dan.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:13:14 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128870
Honger=eten hier :@
pi_140128877
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is absoluut zo hoor, ik wil ook zeker niet beweren dat het onverstandig is wat je doet. Jij hebt je er een stuk beter over ingelezen dan ik heb.
Mijn manier werkt, maar dat is ook alleen maar door de hoeveelheid die ik nu sport. Ik heb tot nu toe dit jaar 5800 km gereden. Vorige week een nieuw record met 558 km in 1 week gezet. Vanmiddag rij ik een stukje om naar huis en dan zit ik op de 1250 km deze maand. :+
Impressive _O_
  maandag 19 mei 2014 @ 14:15:06 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128911
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Impressive _O_
Of gek. :')
Het engste is dat ik mensen ken die meer fietsen dan mij
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:15:48 #25
70532 loveli
N
pi_140128942
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik weet heel goed wat gezond voedsel is, maar het lukt lang niet altijd om helemaal gezond te eten. Ik ben vaak niet thuis, heb rare roosters qua studie en weinig tijd om te koken soms.
Ik heb gekkere roosters en ben waarschijnlijk minder vaak thuis dan jij. Het is een kwestie van planning en prioriteiten of je gezond eet of niet. Je bent geen slachtoffer van externe omstandigheden, maar van je eigen keuzes/prioriteiten.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je perfect moet eten of dat je rooster geen invloed heeft op je eetpatroon. Maar de verantwoordelijkheid voor hoe je eet ligt gewoon bij jezelf.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:16:05 #26
70532 loveli
N
pi_140128951
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Of gek. :')
Het engste is dat ik mensen ken die meer fietsen dan mij
I ain't the one.
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 14:16:36 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140128968
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb gekkere roosters en ben waarschijnlijk minder vaak thuis dan jij. Het is een kwestie van planning en prioriteiten of je gezond eet of niet. Je bent geen slachtoffer van externe omstandigheden, maar van je eigen keuzes/prioriteiten.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je perfect moet eten of dat je rooster geen invloed heeft op je eetpatroon. Maar de verantwoordelijkheid voor hoe je eet ligt gewoon bij jezelf.
Ik hoop dat je echt weet wat haar roosters zijn want het is moeilijk oordelen anders. Ik vind dat je dit een beetje te lomp stelt zo allemaal.
pi_140129055
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat kanovinnie zegt, je weet niet wat mijn roosters zijn dus dat kun je niet zeggen.
Maar voor de rest heb je wel gelijk, alleen heb ik meerdere handicaps zoals een klein budget en voor 1 persoon moeten koken, en dat de koelkast aan het einde van de week leeg moet zijn, dus niet teveel en niet te weinig halen. Ik heb weinig keukengerei, m'n blender is laatst kapotgevallen, blabla zo kan ik nog wel even door. :+ Het kàn wel, maar ik ga er geen uuuuuren per dag insteken om gezond te kunnen eten. Dan maar een keer zo'n ciabatta halen of een maaltijdsalade nemen.
Ik vind het al best gezond, als ik eens om me heen kijk wat sommige mensen allemaal in hun hoofd schoffelen.. Maar het kan zeker nog veel beter.
pi_140129069
Lijstje dan maar:

O: fruitsalade van banaan, aardbeien, frambozen en maple siroop
B: 30 min wandelen/ shoppen
L: een naan met garnalen, tomaat, courgette, komkommer, sla, dressing en mango chutney. En een mango lassi
S: anderhalf uur yoga
D: volkoren penne, broccoli, ham, kaas, rode peper, creme fraiche. In de oven, dan eten met een beetje ketchup.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:22:53 #30
70532 loveli
N
pi_140129118
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik hoop dat je echt weet wat haar roosters zijn want het is moeilijk oordelen anders. Ik vind dat je dit een beetje te lomp stelt zo allemaal.
Dan heb ik het niet goed verwoord. De strekking had moeten zijn dat al die externe factoren het moeilijker maken dan voor iemand met een makkelijk rooster. Dat neemt niet weg dat je met goede planning en goede keuzes nog steeds verantwoord kunt eten.

Geef dingen die je niet kunt beinvloeden niet de schuld, maar benut de dingen waar je wel invloed op hebt. Of zet het lager op je prio-lijst en eet minder goed dan je anders zou doen. Dat is een keuze.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:23:58 #31
70532 loveli
N
pi_140129151
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat kanovinnie zegt, je weet niet wat mijn roosters zijn dus dat kun je niet zeggen.
Zie reactie op kanovinnie. En ik weet wat mijn roosters zijn.
crap in = crap out
pi_140129213
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:20 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Maar voor de rest heb je wel gelijk, alleen heb ik meerdere handicaps zoals een klein budget en voor 1 persoon moeten koken, en dat de koelkast aan het einde van de week leeg moet zijn, dus niet teveel en niet te weinig halen. Ik heb weinig keukengerei, m'n blender is laatst kapotgevallen, blabla zo kan ik nog wel even door. :+ Het kàn wel, maar ik ga er geen uuuuuren per dag insteken om gezond te kunnen eten. Dan maar een keer zo'n ciabatta halen of een maaltijdsalade nemen.
Ik vind het al best gezond, als ik eens om me heen kijk wat sommige mensen allemaal in hun hoofd schoffelen.. Maar het kan zeker nog veel beter.
Mijn rooster toen ik nog studeerde:

Vanaf vier uur werken, slaapdienst tot de volgende dag 9 uur. Dan een uur reizen naar school, tot een uur of vijf. Uurtje terug reizen, snel eten en studeren en dat ging zo'n vier dagen per week zo door. De overige uren nog een beetje sporten, in het weekend afspreken en ga zo door. Het is mogelijk, maar het vergt discipline.
pi_140129230
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Zie reactie op kanovinnie. En ik weet wat mijn roosters zijn.
Ik bedoelde het ook niet zo lomp, en ik geloof best dat je roosters misschien kutter zijn, want zó zwaar heb ik het als student nou ook weer niet. Maar je kunt niet zeggen dat ze kutter zijn want je weet de mijne niet. Basta. :P
Maar het zou me echt teveel tijd/moeite kosten om helemaal perfect clean te eten. En dan heb ik het over nu, misschien dat het straks in de zomervakantie, of 'later als ik groot ben' wel beter gaat. Ik doe m'n best. :)
  maandag 19 mei 2014 @ 14:28:17 #34
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140129276
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan heb ik het niet goed verwoord. De strekking had moeten zijn dat al die externe factoren het moeilijker maken dan voor iemand met een makkelijk rooster. Dat neemt niet weg dat je met goede planning en goede keuzes nog steeds verantwoord kunt eten.

Geef dingen die je niet kunt beinvloeden niet de schuld, maar benut de dingen waar je wel invloed op hebt. Of zet het lager op je prio-lijst en eet minder goed dan je anders zou doen. Dat is een keuze.
Heb je gelijk in. Tis altijd lastig om dat soort dingen te bepalen. Misschien hebben andere dingen wel dusdanig veel prioriteit dat het niet anders kan.

Maargoed. Nog anderhalf uur en ik mag weer fietsen *O* *O*
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:29:36 #35
70532 loveli
N
pi_140129309
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Maar het zou me echt teveel tijd/moeite kosten om helemaal perfect clean te eten.
Dat zeg ik toch? Dat is jouw keuze en jouw verantwoordelijkheid. Het is geen oordeel, maar een constatering. Ik eet ook niet perfect en weet donders goed waarom. En het is niet vanwege mijn rooster.

*blije smiley als PI toegevoegd om te laten zien dat dit geen bot bedoelde post is*
crap in = crap out
pi_140129377
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Dat is jouw keuze en jouw verantwoordelijkheid. Het is geen oordeel, maar een constatering. Ik eet ook niet perfect en weet donders goed waarom. En het is niet vanwege mijn rooster.

*blije smiley als PI toegevoegd om te laten zien dat dit geen bot bedoelde post is*
Oke, vreeeede op aaaaarde. :P
Ik ben het ook gewoon met je eens. Maar in hoeverre het een keuze is, is relatief. Ik zou het gewoon niet volhouden op dit moment om op alles tegelijk te letten; school, werk, eten, sociaal doen.
Het is een keuze, maar als ik het gewoon niet volhoud omdat het me teveel gestress wordt vind ik het niet echt een vrijwillige keuze meer. Anyway, nogmaals, ik ben het wel met je eens.

Straks ga ik wel lekker zelf een clean vegan tomatensoepje maken (dat is tomatensoep bijna altijd zolang er geen room of ballen in gaan :+ ) .
  maandag 19 mei 2014 @ 14:37:59 #37
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140129546
Ik heb ook ooit in een hels schema geleefd O+ De maanden erna heb ik een winterslaap gehouden en de rest van de tijd gevuld met leuke dingen. En na dat jaar was ik ook nog een stuk dikker geworden }:| Stage-stress/diploma-stress, brrr :r

Ah well :P

O: 2 volkoren boterhammen met tartex
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen kaas en wat cherrytomaatjes.

En voor straks nog
D: Salade met oa reuzebonen en spinazie , stukje stokbrood en kruidenboter
S: Hardlopen
T: Yoghurt met muesli
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 14:40:54 #38
70532 loveli
N
pi_140129635
Oh ja, ik ging een zomerjurk uit de kast trekken.
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 14:42:56 #39
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140129703
Mn zomerbroeken zijn maat 42. Luxeproblemen, ik pas nu in een 38 O+ :P
pi_140129971
Tartex :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:55:48 #41
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140130097
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:32 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oke, vreeeede op aaaaarde. :P
Ik ben het ook gewoon met je eens. Maar in hoeverre het een keuze is, is relatief. Ik zou het gewoon niet volhouden op dit moment om op alles tegelijk te letten; school, werk, eten, sociaal doen.
Het is een keuze, maar als ik het gewoon niet volhoud omdat het me teveel gestress wordt vind ik het niet echt een vrijwillige keuze meer. Anyway, nogmaals, ik ben het wel met je eens.

Straks ga ik wel lekker zelf een clean vegan tomatensoepje maken (dat is tomatensoep bijna altijd zolang er geen room of ballen in gaan :+ ) .
Over soep gesproken. Ik zou woensdag soep maken maar ik had zo'n veeleisend vegafiguur en die kon het niet hebben want er zat rund in ofzo. Dus ik gister soep maken, waren de ballen in de winkel op, ik was te lui om ze zelf te maken en toen ik thuis kwam was de vermicelli op. :')
pi_140130470
Hebben er eigenlijk mensen hier een keukenmachine (zo'n mixer geval voor deeg/beslag maken enzo) en zo ja bevalt die? Ik zit erover na te denken zo'n ding te kopen en dan voortaan af en toe zelf speltbrood/pizza te maken ofzo. Als iemand nog een goed recept heeft hou ik me ook aanbevolen! Heb dus geen broodbakmachine.

Hier laatste tijd moeite met zowel netjes als regelmatig eten. Vanaf vandaag poging om in elk geval regelmatiger te eten.

O: tosti speltbrood met kaas, beetje chilisaus
T: tomaat
L: tosti speltbrood met kaas, beetje chilisaus
T: sinaasappel
D: courgettesoep
T: bak kwark met diepvries frambozen, aardbeien, cranberries, blauwe bessen en granaatappelpitjes

Over de hele dag verspreid drink ik ook nog ongeveer 0.75 tot 1 liter limonade (vrij dun aangemaakt, dat wel).

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 19-05-2014 15:15:23 ]
pi_140130679
Edit: drukte op quote ipv wijzigen..
  maandag 19 mei 2014 @ 15:36:23 #44
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140131534
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:51 schreef V1z0R het volgende:
Tartex :?
Biologische vega-paté op basis van gist.
quote:
Ingredients:

Yeast, water, palm kernel fat* (non-hydrogenated), potato starch*, sea salt, sunflower oil*, tomato purée*, yeast extract.

*from controlled ecological cultivation. Organic certification: DE-ÖKO-003

Nutritional information per 100 g:
energy 854 kJ/206 kcal
protein 7,4 g
carbohydrates 8,0 g
fat 16,0 g
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Hebben er eigenlijk mensen hier een keukenmachine (zo'n mixer geval voor deeg/beslag maken enzo) en zo ja bevalt die? Ik zit erover na te denken zo'n ding te kopen en dan voortaan af en toe zelf speltbrood/pizza te maken ofzo. Als iemand nog een goed recept heeft hou ik me ook aanbevolen! Heb dus geen broodbakmachine.
Heb je 2 handen, een beslagkom en een pollepel? Dan heb je heel geen mixer nodig. Broodbakmachine is ook overbodig als je een oven hebt. Wil je brood met een erg knapperige korst, dan is een pizzasteen of een goede ouderwetse braadpan al een uitkomst.
Lekker zelf kneden, dan merk je of je brood ook gelijk voldoende gluten op gaat bouwen O+ Er is in CUL een broodbak en een pizzabak-topic met heel veel fijne recepten, oa MaximusTG zijn erfenis.
Voor brood is een website als the fresh loaf en wild yeast (zuurdesemrecepten) wel aan te raden.
pi_140136386
Ik ben net, in mijn 1-tje naar buiten geweest (3 meter :')) omdat ik voor het eerst sinds 2 weken honger had *O* en ik had zin in Subway(zit 3 meter van mijn huis vandaan) dus ik ben de uitdaging aangegaan, en het was een beetje eng, maar ik heb half stotterend een half broodje met tonijn besteld en net weg zitten eten. Zit nu helemaal propvol :') maar ben supertrots op mezelf!!

Raar dat je hier zo blij mee kan zijn :') maar goed!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:55:15 #46
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140136433
Het gaat 15 ipv 40 km worde . Overwerk ;(
pi_140137168
quote:
Heb je 2 handen, een beslagkom en een pollepel? Dan heb je heel geen mixer nodig. Broodbakmachine is ook overbodig als je een oven hebt. Wil je brood met een erg knapperige korst, dan is een pizzasteen of een goede ouderwetse braadpan al een uitkomst.
Lekker zelf kneden, dan merk je of je brood ook gelijk voldoende gluten op gaat bouwen O+ Er is in CUL een broodbak en een pizzabak-topic met heel veel fijne recepten, oa MaximusTG zijn erfenis.
Voor brood is een website als the fresh loaf en wild yeast (zuurdesemrecepten) wel aan te raden.
Ja dat ik er dan ook makkelijker mn taarten mee kan maken speelt stiekem ook een beetje mee in de overweging haha. Thanks voor de tips qua recepten en topics in cul!
  maandag 19 mei 2014 @ 18:56:37 #48
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140138519
Ah de vermicelli zat in een pot.... Stokbrood is niet te vinden dus ipv de boontjes en rijst nu groentesoep met vermicelli zonder stokbrood. :')
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 19:09:25 #49
70532 loveli
N
pi_140139089
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat 15 ipv 40 km worde . Overwerk ;(
Lucky you! Meer geld, minder aambeien.
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 19:10:21 #50
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140139118
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Lucky you! Meer geld, minder aambeien.
Meer geld :?
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 19:11:05 #51
70532 loveli
N
pi_140139147
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Meer geld :?
Meer uren meer geld?
/loonslaaf
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 19:11:57 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140139198
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer uren meer geld?
/loonslaaf
Nee hoor.
Volgende keer als het rustig is gewoon vroeg weg.
pi_140139228
hiephoi hallo
Worry is a misuse of imagination
  maandag 19 mei 2014 @ 19:27:04 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140139834
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb zojuist een perzik en een nectarine gehaald, om te testen wat ik nou lekkerder vind. Ik weet het verschil nooit :D Alleen dat de één haartjes heeft en de andere niet. :+

Maandaglijstje:
O: banaan
L: ciabatta met ham en aspergesalade van AH to Go
T: 2 rijstwafels 1 pindakaas 1 kipfilet
D: tomatensoep met een hard meergranenbroodje mozzarella, prosciutto en pijnboompitjes. :9
T: dat zien we dan wel weer, iets van kwark ofzo.
Vind perzik lekkerder, heb het nu al een paar keer getest :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 19 mei 2014 @ 20:37:39 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140143288
Dood aan slagroomgebak van de echte bakker , alweer!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140143565
Slagroomgebak heb ik gelukkig nooit moeite mee, ik snap daar de charme niet zo van.
Monchoutaart of cheesecake daarentegen :9~ _O_

Ik was vanmiddag in de Jumbo, er lagen aardbeien om te proeven en ze waren zó lekker zoet! Echt geweldig. Maar ik durfde geen bakje te halen omdat het bijna te mooi is om waar te zijn, zul je zien dat ik zure heb. Bovendien, 3 euro per bakje vind ik nog behoorlijk aan de forse kant.. :(

Heb me vandaag netjes aan m'n lijstje gehouden, die grofweg op zo'n 1600kcal komt. Misschien krijg ik zo nog zin om even te wandelen, heb de hele dag stilgezeten, bah. En dan mag ik daarna nog lekker een banaan van mezelf.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 20:45:03 #57
70532 loveli
N
pi_140143825
Echte bakker :9 Onze banketbakker/patisier is sinds een paar jaar met pensioen en we heben nog steeds geen waardige vervanger gevonden :(
crap in = crap out
  maandag 19 mei 2014 @ 20:47:27 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140143992
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
Slagroomgebak heb ik gelukkig nooit moeite mee, ik snap daar de charme niet zo van.
Monchoutaart of cheesecake daarentegen :9~ _O_

Ik was vanmiddag in de Jumbo, er lagen aardbeien om te proeven en ze waren zó lekker zoet! Echt geweldig. Maar ik durfde geen bakje te halen omdat het bijna te mooi is om waar te zijn, zul je zien dat ik zure heb. Bovendien, 3 euro per bakje vind ik nog behoorlijk aan de forse kant.. :(

Heb me vandaag netjes aan m'n lijstje gehouden, die grofweg op zo'n 1600kcal komt. Misschien krijg ik zo nog zin om even te wandelen, heb de hele dag stilgezeten, bah. En dan mag ik daarna nog lekker een banaan van mezelf.
Slagroom is mijn grote liefde slagroomgebak (jammer van de jam ertussen, die doe ik ertussen uit schrapen :@ )
Sllagroomsoezen, slagroom hazelnootschuimgebak, moorkoppen, slagroomsoftijs O+

Aardbeien bij de Jumbo, ja hier ook alleen kan ik met mijn kolenschoppen in 3 x een hele bak leegete en dat doe ik dan ook.

MOet echt slapen, nog 8 x om 4.45 uur op :')
  maandag 19 mei 2014 @ 21:05:20 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140145241
Niet praten over slagroom }:| heb nog een bus en een paar pakjes in de koelkast liggen }:|

Lijstje
s. 20 minuten yoga + half uur stevig wandelen
o. 2 opscheplepels muesli + beetje kokosmelk + 200 ml magere yoghurt + handje frambozen
t. gebakken ei met paprika
l. moot zalm met theelepel honing, citroen en sesamzaadjes + een salade van ijsbergsla, kappertjes, turkse kaas vergeet-mij-nietjes en munt + schaaltje rote grutze met opscheplepel turkse yoghurt
t. banaan en appel + klein stukje pure chocolade
d. halve pot rode bieten + 3 plakken gerookte zalm + dressing van rettich en yoghurt
s. uurtje stevig doorsporten

Hmm, toch nog iets teveel volgens mij.
  maandag 19 mei 2014 @ 21:18:58 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140146071
Hey, opeens een zak chips leeg :') |:(
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 21:34:04 #61
70532 loveli
N
pi_140146992
*slagroom in koelkast boks*
crap in = crap out
pi_140147885
Stelletje junks! :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 19 mei 2014 @ 21:51:26 #63
70532 loveli
N
pi_140148063
Melk is voor kalfjes, de room voor mij :9
crap in = crap out
pi_140148619
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef vlindertje89 het volgende:

Hier laatste tijd moeite met zowel netjes als regelmatig eten. Vanaf vandaag poging om in elk geval regelmatiger te eten.

O: tosti speltbrood met kaas, beetje chilisaus
T: tomaat
L: tosti speltbrood met kaas, beetje chilisaus
T: sinaasappel
D: courgettesoep
T: bak kwark met diepvries frambozen, aardbeien, cranberries, blauwe bessen en granaatappelpitjes

Over de hele dag verspreid drink ik ook nog ongeveer 0.75 tot 1 liter limonade (vrij dun aangemaakt, dat wel).
Kitchenaid O+
pi_140148652
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef loveli het volgende:
Melk is voor kalfjes, de room voor mij :9
Noem jij m'n moeder nu een koe!? }:|
  maandag 19 mei 2014 @ 22:02:20 #66
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140148809
Zo, rondje hardlopen ook weer gehad. Bij gebrek aan tijd om morgenavond te kunnen bootcampen :O
pi_140148930
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:53 schreef Californium het volgende:
Ik ben net, in mijn 1-tje naar buiten geweest (3 meter :')) omdat ik voor het eerst sinds 2 weken honger had *O* en ik had zin in Subway(zit 3 meter van mijn huis vandaan) dus ik ben de uitdaging aangegaan, en het was een beetje eng, maar ik heb half stotterend een half broodje met tonijn besteld en net weg zitten eten. Zit nu helemaal propvol :') maar ben supertrots op mezelf!!

Raar dat je hier zo blij mee kan zijn :') maar goed!
Iedere stap is er een! De volgende keer wordt t vast weer 'gewoner' en kun je daarna weer iets nieuws.. En voor je het weet ligt de wereld aan je voeten!
pi_140149075
L: spelt boterham met sandwich spread en bakje huttenkase
T: plakje ham
D: broccoli met een tomatenprut sausje en 1.5 rundervink
S: 45 min zumba, ging echt dramatisch kon me niet concentreren
T: Turkse yoghurt met framboos

Tja geen geweldig lijstje... Beetje weinig. Maar heb geen honger (gehad)

Verder nieuwe Spa mint & citroen ontdekt. Lekker spul. :9
pi_140149856
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef the85mc het volgende:

[..]

Iedere stap is er een! De volgende keer wordt t vast weer 'gewoner' en kun je daarna weer iets nieuws.. En voor je het weet ligt de wereld aan je voeten!
Ik hoop het. Collega gevraagd of hij mij morgen wil begeleiden in een stapje verder. Zin in. Maar probeer niet te hoopvol te zijn om een te grote teleurstelling te voorkomen :)
pi_140149927
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Skoap het volgende:

[..]

Kitchenaid O+
Die krengen zijn zo duur.. haha!

Cali, super goed dat je naar de Subway bent gegaan! Ik weet hoe het voelt om niet naar buiten te willen/durven en echt heel knap dat je je daar overheen hebt gezet om toch te gaan! En heel goed dat je trots bent op jezelf, belangrijk om vooral ook te blijven kijken naar wat er allemaal goed gaat!
  maandag 19 mei 2014 @ 22:21:01 #71
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140149951
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik hoop het. Collega gevraagd of hij mij morgen wil begeleiden in een stapje verder. Zin in. Maar probeer niet te hoopvol te zijn om een te grote teleurstelling te voorkomen :)
En toch even een *O* voor je kleine stapjes. Kleine stapjes zijn het begin, het komt echt goed :*
pi_140149963
Iets heel anders. Ik heb binnenkort voortgangsgesprek, ben al halverwege mn contract. Ik had zelf gesprek ingepland met mijn 2 direct leidinggevenden (ik word binnen t bedrijf van het ene onderdeel doorverhuurd aan de ander, dus vandaar 2 leidinggevenden) maar nu heeft mijn ene leidinggevende (waar ik aangenomen ben) ook ineens de directeur daarvan uitgenodigd. Wel apart, ik ken die hele man niet, een keer gezien en daarna ben ik naar de vestiging gegaan waaraan ik ben 'doorverhuurd'. Zou het goed of slecht nieuws gesprek zijn? Kan het niet zo goed plaatsen. Ik vind t zelf prima gaan.
  maandag 19 mei 2014 @ 22:22:48 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140150044
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef the85mc het volgende:
Iets heel anders. Ik heb binnenkort voortgangsgesprek, ben al halverwege mn contract. Ik had zelf gesprek ingepland met mijn 2 direct leidinggevenden (ik word binnen t bedrijf van het ene onderdeel doorverhuurd aan de ander, dus vandaar 2 leidinggevenden) maar nu heeft mijn ene leidinggevende (waar ik aangenomen ben) ook ineens de directeur daarvan uitgenodigd. Wel apart, ik ken die hele man niet, een keer gezien en daarna ben ik naar de vestiging gegaan waaraan ik ben 'doorverhuurd'. Zou het goed of slecht nieuws gesprek zijn? Kan het niet zo goed plaatsen. Ik vind t zelf prima gaan.
Goed teken. Als je niet bevalt gaat de directeur ook geen tijd in je investeren.
pi_140150054
Thx allen O+
pi_140150965
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Goed teken. Als je niet bevalt gaat de directeur ook geen tijd in je investeren.
Ja, dat klinkt wel logisch eigenlijk. Ik ben benieuwd :)
pi_140160370
Goedemorgen

Mijn lijstje:
O:beschuit met notenpasta
T:fruit
L:brood met filet americain en ei
T:?
S: sportschool
D: ?
T: whey shake

[ Bericht 2% gewijzigd door emily-p op 20-05-2014 10:16:16 ]
pi_140163790
Vastendag lijstje:

O: een gekookt eitje, vijf abrikozen
B: 30 minuten wandelen
S: 20 minuten core oefeningen
T: water en thee
D: kipfilet met een beetje chilisaus, guacamole, komkommer, tomaat, rode ui, paprika en sla.
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:08:27 #78
70532 loveli
N
pi_140163847
mogge middag. Koffie :9

Ben nog steeds wat aan het sukkelen met m'n fitheid en weerstand, maar het begint weer ergens op te lijken.
crap in = crap out
pi_140163911
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef loveli het volgende:
mogge middag. Koffie :9

Ben nog steeds wat aan het sukkelen met m'n fitheid en weerstand, maar het begint weer ergens op te lijken.
Weet je wel hoe het komt? Wel vervelend ;(
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:12:37 #80
70532 loveli
N
pi_140163934
Iets met een antibioticakuur :')
crap in = crap out
pi_140163943
Middag! :W Thee :9

Gisteren vrij netjes gegeten en vandaag een halve kilo afgevallen. :') Ben nu weer een kilo verwijderd van m'n laagste gewicht. Als ik daar ben ga ik weer fanatiek aan de KT. Nu meer cardio gericht, heb gewoon even geen zin om met gewichten te slingeren ofzo..

Lijstje:
O: kwark, muesli, honing
L: 1 bh sla, kipfilet, honingmosterd dressing. 1 bh sla, klein laagje roomkaas, 1 plakje serranoham.
T: appel, misschien een perzik als ie al rijp is
D: 1 wrap met een kleine halve kipfilet, sla, paprika, chilisaus
T: weet ik nog niet.
pi_140164050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:12 schreef loveli het volgende:
;(
pi_140164144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:12 schreef loveli het volgende:
Oh bah, heb je daar zolang last van? ;(
Ik heb gelukkig nog nooit AB gehoeven, dus geen idee hoe dat is..
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:26:45 #84
70532 loveli
N
pi_140164285
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Gisteren vrij netjes gegeten en vandaag een halve kilo afgevallen
Geen idee wat de wetenschap daarvan zegt, maar bij bij mezelf zie ik eerder verband tussen wat ik 1 of 2 maanden geleden heb gedaan en gewicht centimeters dan tussen gisteren en gewicht centimeters.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:21 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oh bah, heb je daar zolang last van? ;(
Ik heb gelukkig nog nooit AB gehoeven, dus geen idee hoe dat is..
Mijn basisweerstand is wat minder sterk dan die van somige anderen en het was een vrij intensieve kuur. Een 'normaal' mens zou er wsch minder last van hebben en korter dan ik. That's life, enige wat ik actief kan doen is m'n lijf niet al te veel pesten met zooi. Op de kandij in m'n koffie na (omdat ik dat echt lekker vind) lukt me dat vrij aardig.
crap in = crap out
pi_140164334
dit is vast een stomme vraag
maar kun je met een huis tuin en keuken printer op a2 papier printen?

hangt denk ik van de printer af (uiteraard) maar als het bijna nooit kan weet ik genoeg
printer staat niet hier.
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:32:56 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140164443
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef Probability het volgende:
dit is vast een stomme vraag
maar kun je met een huis tuin en keuken printer op a2 papier printen?

hangt denk ik van de printer af (uiteraard) maar als het bijna nooit kan weet ik genoeg
printer staat niet hier.
Lijkt me niet, papier moet er wel in passen! A3 kan nog wel eens maar A2...
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:35:09 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140164525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee wat de wetenschap daarvan zegt, maar bij bij mezelf zie ik eerder verband tussen wat ik 1 of 2 maanden geleden heb gedaan en gewicht centimeters dan tussen gisteren en gewicht centimeters.

[..]

Mijn basisweerstand is wat minder sterk dan die van somige anderen en het was een vrij intensieve kuur. Een 'normaal' mens zou er wsch minder last van hebben en korter dan ik. That's life, enige wat ik actief kan doen is m'n lijf niet al te veel pesten met zooi. Op de kandij in m'n koffie na (omdat ik dat echt lekker vind) lukt me dat vrij aardig.
Heh, ik heb wel altijd als ik buikspieroefeningen heb gedaan (en soms ook na random sport) dat mn pensje opgezet is, krijg je zo'n "HIER DOE IK HET DAN VOOR" gevoel van :') :D

En booh, antibiotica! Wat is er aan het handje? Beterschaap in ieder geval :*
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:40:06 #88
70532 loveli
N
pi_140164669
AB is van een tijdje geleden, het duurt alleen nogal lang om m'n oude niveau weer te bereiken.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 12:41:40 #89
70532 loveli
N
pi_140164720
Weer niet hoe representatief de A2 moet zijn, maar met geduld en plakband kun je ook een A0 klussen met een huis/tuin/keuken A4 printer.
/been there
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:45:11 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140164819
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:40 schreef loveli het volgende:
AB is van een tijdje geleden, het duurt alleen nogal lang om m'n oude niveau weer te bereiken.
Ah zo, ja is nare bende begreep ik!

Maar fijn dat voedsel goed gaat O+

Gaat hier ook weer beter :Y Ik probeer de overenthousiaste impulsen om lowcarb of vegetarisch te eten maar effe te negeren, de hoeveelheid meuk beperken en gewoon dagelijks koken is alweer een grote vooruitgang :')

Niet dat het mega enorm giga dramatisch was, maar als je ongeveer 1 dag per week snackbarvoer tot je neemt gaat er al iets niet goed :') Druk met werk enzo. Rust, reinheid, regelmaat. Kuch.

Ben trouwens wel benieuwd hoe een optimaal dagmenu van jou eruit ziet, Li?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:58:03 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140165199
quote:

[..]

:o Ik dacht dat dit alleen bij mij zo werkte. Er zit een vertragende factor van minimaal 2 weken in bij mij. Een maand of 3 geleden heeeeeel erg veel noten gegeten, en die lijken nu wel aan te zetten :')
pi_140165365
quote:

[..]

[..]

Ik weet ook niet wat het betekent, ik denk dat ik vooral vocht vasthield van processed/zoutig eten van het weekend. En dat ik nu weer 'normaal' ben. :P Ik zal ook eens een meetlintje gaan kopen om die vooruitgang te kunnen meten. :)

Dat is iig het goeie uitgangspunt! Hoop dat je snel weer fit bent.
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 13:11:24 #93
70532 loveli
N
pi_140165505
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe een optimaal dagmenu van jou eruit ziet, Li?
Ligt er een beetje aan of het een werkdag is of niet.

T: koffie met kandij en veul room :9
Br: bak volle kwark met lijnzaad en honing
T: wat me voor de neus komt*
D: veel groente, vlees of vis, optioneel rijst

* T's zijn bv. een banaan, gekookt ei, gerookte zalm met geitekaas, of als al het verse voer op is een blik tonijn met capucijners/linzen/andere blikgroente. Voor drukke dagen/onderweg heb ik een eiwitshake met lijnzaad binnen handbereik.

Ik bak en wok met ruime hoeveelheden olijfolie, behalve een entrecote, die bak ik in eigen vet. Er komt nauwelijks varkensvlees in, voornamelijk gevogelte, rund. En vette vis. In een eventuele salade mik ik gerookte kip/geitekaas/pijnboompitjes/eigengemaakte dressing :9
Als ik afhankelijk ben van eten op werk komen er soms dingen op als friet. Soms zie ik de mac van binnen, voor friet of kipnuggets. Maar bij voorkeur zo weinig mogelijk. En supplementen, minimaal visolie en magnesium.

Brood eet ik weinig, als ik het wel eet, dan haverbrood of spelt. En heel soms een boule beurre o.i.d. met roomboter. Of nutella, maar dat koop ik niet meer want ev0l :') Idem voor repen chocola. Als ik ze niet koop eet ik ze niet meteen achter elkaar op en hoef ik niet weer af te kicken.
crap in = crap out
pi_140165572
Ik mis de creme brulee :P
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 13:15:32 #95
70532 loveli
N
pi_140165636
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:o Ik dacht dat dit alleen bij mij zo werkte. Er zit een vertragende factor van minimaal 2 weken in bij mij. Een maand of 3 geleden heeeeeel erg veel noten gegeten, en die lijken nu wel aan te zetten :')
Als het sturen van een mammoettanker.

Ik kan alles eten wat ik wil zonder aan te komen :9
*maand later*
Oh wacht, waar is m'n taille? Toch maar weer de B&J skippen.
/repeat @ infinity
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 13:15:59 #96
70532 loveli
N
pi_140165651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Ik mis de creme brulee :P
Ik nu even niet :')

tx for reminding :(
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:21:46 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140165817
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan of het een werkdag is of niet.

T: koffie met kandij en veul room :9
Br: bak volle kwark met lijnzaad en honing
T: wat me voor de neus komt*
D: veel groente, vlees of vis, optioneel rijst

* T's zijn bv. een banaan, gekookt ei, gerookte zalm met geitekaas, of als al het verse voer op is een blik tonijn met capucijners/linzen/andere blikgroente. Voor drukke dagen/onderweg heb ik een eiwitshake met lijnzaad binnen handbereik.

Ik bak en wok met ruime hoeveelheden olijfolie, behalve een entrecote, die bak ik in eigen vet. Er komt nauwelijks varkensvlees in, voornamelijk gevogelte, rund. En vette vis. In een eventuele salade mik ik gerookte kip/geitekaas/pijnboompitjes/eigengemaakte dressing :9
Als ik afhankelijk ben van eten op werk komen er soms dingen op als friet. Soms zie ik de mac van binnen, voor friet of kipnuggets. Maar bij voorkeur zo weinig mogelijk. En supplementen, minimaal visolie en magnesium.

Brood eet ik weinig, als ik het wel eet, dan haverbrood of spelt. En heel soms een boule beurre o.i.d. met roomboter. Of nutella, maar dat koop ik niet meer want ev0l :') Idem voor repen chocola. Als ik ze niet koop eet ik ze niet meteen achter elkaar op en hoef ik niet weer af te kicken.
Njam :Y Bewust geen O+L maar een Br? Of omdat dat beter uitkomt? :+ Lijkt weinig maar de goede vetjes compenseren vast :Y

Toch varen veel mensen best prima bij idd minder carbs, lijkt! Suiker, brood, potaaaatoes. Niet dat jij deze dingen niet neemt, maar toch iig minder :+

V1z :D Naarling :+
pi_140166474
O-)
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 13:46:26 #99
70532 loveli
N
pi_140166577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Njam :Y Bewust geen O+L maar een Br? Of omdat dat beter uitkomt? :+ Lijkt weinig maar de goede vetjes compenseren vast :Y

Toch varen veel mensen best prima bij idd minder carbs, lijkt! Suiker, brood, potaaaatoes. Niet dat jij deze dingen niet neemt, maar toch iig minder :+

V1z :D Naarling :+
Ben een slow starter, draai me liever nog een keer om dan dat ik uitgebreid ontbijt. Geen bewuste keuze qua gezondheid, dit werkt voor mij. En minder carbs is deels ivm overgevoeligheden, geen natuurwinkel in de buurt betekende geen brood op het menu, ik mis het niet (meer) als onderdeel van dagmenu. Idem voor aardappelen, die mijd ik bij voorkeur.

Er zit idd relatief veel vet in mijn voedsel, heb in geen tijden meer naar kcals gekeken, als ik ging rekenen kwam het meestal wel aardig uit. Er komt op een dag nog genoeg voor m'n neus :+

Heb met dit patroon meer energie dan wanneer ik meer carbs eet.
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:08:06 #100
171890 Chicolate
Chemicals
pi_140167236
Kinderachtig gedoe op marktplaats. Ze gooien mn advertentie voor een stapel (gratis) fototijdschriften offline, 'omdat er een website op staat' en ik daarvoor moet betalen. Kan ik het helpen dat de titel van het tijdschrift 'zoom.nl' is :'). Dat snappen ze niet, ook niet na mailen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 14:14:14 #101
70532 loveli
N
pi_140167431
Wijzigen in zoom punt nl?
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:36:48 #102
171890 Chicolate
Chemicals
pi_140168073
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef loveli het volgende:
Wijzigen in zoom punt nl?
Ze willen dat ik mijn foto's ga photoshoppen, zwart balkje over een deel van de titel heen :'). Want in de tekst staat het al niet meer.
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 14:41:23 #103
70532 loveli
N
pi_140168218
balkje over de punt
crap in = crap out
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:58:40 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140168727
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze willen dat ik mijn foto's ga photoshoppen, zwart balkje over een deel van de titel heen :'). Want in de tekst staat het al niet meer.
...

Wauw, dat gaat wel ver :D Alsof je speciaal magazines zou laten maken met je eigen url erop zodat je die lekker kunt promoten via Marktplaats zonder dat ze het doorhebben, mu-ha-ha + doctor Evil pinkje.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:44:58 #105
171890 Chicolate
Chemicals
pi_140171608
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

...

Wauw, dat gaat wel ver :D Alsof je speciaal magazines zou laten maken met je eigen url erop zodat je die lekker kunt promoten via Marktplaats zonder dat ze het doorhebben, mu-ha-ha + doctor Evil pinkje.

Eigenlijk willen ze gewoon dat ik ga betalen voor het gratis weggeven van een stapel tijdschriften :+. Dan maak ik er liever iemand anders blij mee, buiten marktplaats om.

Dus: hier iemand interesse in een gratis stapel tijdschriften? Ik heb Zoom.NL (muahaha hier mag het wel) en Focus liggen. Beide ~2 jaargangen. Kan indien gewenst nog wel ergens een foto uploaden zodat je ziet welke edities het precies zijn. Zoom is 2009-2011, Focus is 2011-2013.
  Vis een optie? dinsdag 20 mei 2014 @ 17:05:15 #106
70532 loveli
N
pi_140172252
Wel een balkje over de foto he?
crap in = crap out
pi_140172734
He hoi, ik wil hier graag meeschrijven!

Ik ben mijn hele leven slank geweest maar de laatste jaren komt er elk jaar een aantal kilo's bij. En aangezien dat eigenlijk alleen op mijn buik te zien is wil ik toch weer iets slanker worden.

Ik heb mezelf nog nooit beperkt wat betreft eten dus ik moet daar enorm aan wennen. Ik hoop bij jullie inspiratie op te doen. Mijn valkuil is vooral het snacken op gezellige gelegenheden. Ik vind het erg lastig om 'nee' te zeggen, helemaal als mensen speciaal iets voor je in huis hebben gehaald zoals mijn (schoon)ouders vaak doen.

Om te beginnen maar een lijstje van vandaag:

O: melk met chocoladecruesli (half bakje nadat ik ontdekte hoeveel calorieën en suikers daarin zitten.. ik vind het alleen te lekker om er mee te stoppen)
L: kom bloemkoolsoep, 1 bruine boterham, schaaltje kwark + walnoten + honing
T: cranberry/wittechocolade-koekje
D: geen idee nog.
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 20 mei 2014 @ 19:42:54 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140177851
Lot, ik zou omvallen :P

Lijst:
O: Kwark, vla, peer, rabarber
T's: halve paprika, halve komkommer, 250 gram wortels, cup a soup snert, beker melk, half slagroomgebakje :')
L: tosti ham/kaas met curry, beker melk, kom verse mosterdsoep met spekjes, 125 gr cherrytomaatjes
T's: paar dropjes, 2 blokjes witte chocolade, appel, perzik, beschuit aardbei
D: Asperges met boter, zacht gekookt ei, mooie achterham en verse kruiden
Sperziebonen, gegrilde zalm, rabarber, zoetzure komkommersalade, gegrilde ui/paprika/champignon
T: kwart meloen
  dinsdag 20 mei 2014 @ 19:50:40 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140178294
Welkom Lot! ^^

O: speltboterhammetjestosti
T: Thee met honing
L: twee speltbth met pure pasta
T: sinaasappelyoghurt met handje muesli
T: blokje uberranzige truffelkaas @AH :')
D: hutspot met wat shoarmavlees (lekker zomers :+ )
pi_140180935
Winkelcentrum getrotseerd(wel beetje eng nog), boodschappen gehaald, naar de psychiater geweest *O* Ik heb ontzettend mijn best gedaan vandaag en ben supertrots :D :D

Lijstje:
O: cracker kaas
L: chocolate chip cookie en 2 mandarijnen :') omdat ik honger wilde bewaren voor het avondeten (mijn persoonlijk chauffeur en mijn rots in de branding die met mij mee is gehobbeld overal naartoe getrakteerd)
D: half bakje frietje speciaal

En boodschapjes gedaan :D :D. Heb broccoli gehaald dus morgen broccoli soep maken O+.
Heb besloten dat ik, om te voorkomen dat ik als een idioot aan ga komen en voor de spieropbouw, langzaam beginnen met rustig sporten(wandelen, kleine stukjes fietsen) en beetje overdosis eiwitten weg ga eten.
pi_140181266
M'n D toegevoegd, en ik was het snoepje en de cappuccino vergeten:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Lot_1 het volgende:

O: melk met chocoladecruesli (half bakje nadat ik ontdekte hoeveel calorieën en suikers daarin zitten.. ik vind het alleen te lekker om er mee te stoppen)
T: banaan, oh en cappuccino met suiker
L: kom bloemkoolsoep, 1 bruine boterham, schaaltje kwark + walnoten + honing
T: cranberry/wittechocolade-koekje, en een snoepje
D: Een paprika gevuld met gehakt/ui/sperzieboontjes/paprika/kaas, klein beetje rijst, salade van appel, walnoot en meiraap
T: als ik honger krijg nog een bak kwark met blauwe bessen

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Lot, ik zou omvallen :P
Haha, ik ben maar een klein mevrouwtje dat haast niets aan beweging krijgt. En ik heb afgelopen weekend teveel gesnackt en gesnoept dus nu weer even streng.
Het valt me trouwens op (lees al een tijdje mee) dat jij vrij veel eet! Heb je enig idee aan hoeveel calorieën je zit per dag? En sport je veel?
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 20 mei 2014 @ 21:29:31 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140183233
Ik ben ook klein, maar eet een stuk meer.
Lijstje
o. 3 opscheplepels notenzadenmuesli geweld in amandelmelk met 200 gram magere yoghurt en 50 gram frambozen
t. appel + banaan
l. lekkerbekje met saus + 6 asperges + opscheplepel aardappels + beetje hollandaisesaus + ei
t. wortels + 50 gram kaas
d. 2 opscheplepels doperwten + stukje varkenshaas + rote grutze met grote opscheplepel turkse yoghurt
pi_140188437
Oude foto's aan het kijken :D Verdomme wat ben ik saai tegenwoordig :')

Maar even peilen hoe heel weekend ZC bij anderen in de oren klinkt... /toe aan goed feessie! :Y
pi_140188804
Lijstje

T: pure 70% chocolade
L: omelet 3 eieren en tomaat
T: babybel en komkommer
S: 1 uur fightclub
D: runder mini worstjes & witlof salade met kaas, tomaat, appel, paprika
T: 2 Stegeman fuetjes
pi_140195252
Lijstje van vandaag :

O:kwark
T: fruit
L:brood met ei/pindakaas en soep
T:?
D:eten bij een vriendin, zal wel iets met rijst/groente/kip worden
S: hardlopen en fietsen
T: whey shake
pi_140196779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef V1z0R het volgende:
Oude foto's aan het kijken :D Verdomme wat ben ik saai tegenwoordig :')

Maar even peilen hoe heel weekend ZC bij anderen in de oren klinkt... /toe aan goed feessie! :Y
Af en toe super lekker zo'n feestje. Ik heb heel veel grote feesten/ festivals gefotografeerd. Super leuk, maar op den duur ben je het harde werken zat. Nu vorig jaar zonder camera naar extrema geweest, wat toch wel erg leuk was O+

Hier happy: ik heb nu een paar dagen vakantie en ik heb mijn afval einddoel bereikt, precies zoals gepland! 57 (,1) :') kilo *O* Nu daar zien te blijven O+
pi_140198361
Goed bezig cali! En jij ook An!

Morgen komt de AH weer een zooi gezonde boodschapjes brengen O+
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:32:00 #118
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140198706
Gefeliciteerd An!
pi_140199546
goed bezig An!

vandaag tot nu toe:
halve bak volle kwark, pure vlokken
paar handjes cherry tomaatjes
pi_140199689
An *O*

Lijstje vandaag

S: bodybalance
L: carpaccio met sla (200 gram), truffelolie, balsamico stroop, pijnboompitjes, Parmezaanse kaas
T: hummus en komkommer
D: kip met mozzarella, basilicum, tomaat en snijbonen.
T: Turske yoghurt met framboos.
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:18:42 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140199947
Mijn lijstje
o. spelt-noten-muesli geweld in kokosmelk met magere yoghurt en frambozen
t. banaan + 200 gram wortelen
l. kleine la place salade + hangop met aardbei
t. appel
d. ??? uit eten, dus waarschijnlijk gevulde aardappel met zalm oid
pi_140201901
:D muesli geweld :')

quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Af en toe super lekker zo'n feestje. Ik heb heel veel grote feesten/ festivals gefotografeerd. Super leuk, maar op den duur ben je het harde werken zat. Nu vorig jaar zonder camera naar extrema geweest, wat toch wel erg leuk was O+

Hier happy: ik heb nu een paar dagen vakantie en ik heb mijn afval einddoel bereikt, precies zoals gepland! 57 (,1) :') kilo *O* Nu daar zien te blijven O+
^O^
pi_140205025
Dank allen!
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:37:47 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140208779
An wat goed!
Maar NU begint de uitdaging.. Dit is zo moeilijk, weet het nog steeds niet, vond "doel" hebben veel makkelijker, je werkt lekker naar iets toe.
Maar als je doel bereikt hebt dan heb je "niks" meer om te doen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:43:48 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140209004
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
An wat goed!
Maar NU begint de uitdaging.. Dit is zo moeilijk, weet het nog steeds niet, vond "doel" hebben veel makkelijker, je werkt lekker naar iets toe.
Maar als je doel bereikt hebt dan heb je "niks" meer om te doen.
Tuulk wel :P strakker worden, meer spiermassa, ect.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_140210581
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Uhmmm met EDS geen fitness en cardio he?!

Uniek: ik heb nog grote yogadoelen, dus daarmee houd ik de beweging wel. En mijn lijf reageert natuurlijk ook instant op te lang slecht eten. Dus ik hoop dat dit voldoende een stok achter de deur is :Y
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:28:15 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140210679
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar jij bent echt nog zo veel jonger en kan zoveel meer met je lijf.
Gaat het nog goed trouwens?

Zelf ga ik naar de 40 en het takelt gewoon best snel af. Strakker gaat hem niet worden met slappe vel en rimpels.
Word allemaal alleen maar lelijker :'(

An, ik hoop dat het je lukt ^O^ Ook al zo'n jonge godi
  Vis een optie? woensdag 21 mei 2014 @ 17:33:49 #128
70532 loveli
N
pi_140210912
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelf ga ik naar de 40 en het takelt gewoon best snel af. Strakker gaat hem niet worden met slappe vel en rimpels.
Doe eens niet }:|
crap in = crap out
pi_140211922
quote:

[..]

:) dank je :*
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:21:20 #130
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140212464
Pffffff, eten is een zooitje hier. Zo kom ik nooit op m'n streefgewicht :{ Sterker nog, ik was op weg naar m'n gewicht van vorig jaar zomer... :(

Nu weer twee dagen gezond. Kijken of ik 't dit keer wél volhoud.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_140213350
Lijstje:
O: Halve bak volle kwark met vlokken
L: paar handjes cherrytomaten
D: Halve bak volle kwark met vlokken
T: mandarijn
S: rondje door het winkelcentrum, alleen *)
S: rondje met de fiets. Volgens mij nog geen 3 kilometer, op rustig tempo, ben helemaal kapot
T: dadelijk nog een cracker met kaas wegstouwen.

2 weken thuiszitten is dodelijk voor je spieren zeg! En daarbij kost het me heel erg veel energie om me te concentreren als ik buiten ben. Pfff.... Wel trots O+
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:09:47 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140214014
2 weken je spieren niet gebruiken... dat gaat zo snel van je af.
Na 6 week is er helemaal niks meer over :W

Cali, ik vind je echt super dapper, je doet het ontzettend goed zeg!
pi_140214146
thx :@ Ik ben mezelf een beetje aan het pushen omdat ik genoeg heb van thuiszitten :@. Ik hoop alleen niet dat het me straks duur komt te staan allemaal!
pi_140221555
quote:
13s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:21 schreef Yuki het volgende:
Pffffff, eten is een zooitje hier. Zo kom ik nooit op m'n streefgewicht :{ Sterker nog, ik was op weg naar m'n gewicht van vorig jaar zomer... :(

Nu weer twee dagen gezond. Kijken of ik 't dit keer wél volhoud.
Wat zijn je struikelblokken?
Als je die stuk voor stuk probeert te tackelen ben je vaak beter af in plaats van alles in ene.
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:57:14 #135
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140221696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:45 schreef Californium het volgende:
Winkelcentrum getrotseerd(wel beetje eng nog), boodschappen gehaald, naar de psychiater geweest *O* Ik heb ontzettend mijn best gedaan vandaag en ben supertrots :D :D

Lijstje:
O: cracker kaas
L: chocolate chip cookie en 2 mandarijnen :') omdat ik honger wilde bewaren voor het avondeten (mijn persoonlijk chauffeur en mijn rots in de branding die met mij mee is gehobbeld overal naartoe getrakteerd)
D: half bakje frietje speciaal

En boodschapjes gedaan :D :D. Heb broccoli gehaald dus morgen broccoli soep maken O+.
Heb besloten dat ik, om te voorkomen dat ik als een idioot aan ga komen en voor de spieropbouw, langzaam beginnen met rustig sporten(wandelen, kleine stukjes fietsen) en beetje overdosis eiwitten weg ga eten.
^O^
pi_140222241
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Skoap het volgende:
Lijstje

T: pure 70% chocolade
L: omelet 3 eieren en tomaat
T: babybel en komkommer
S: 1 uur fightclub
D: runder mini worstjes & witlof salade met kaas, tomaat, appel, paprika
T: 2 Stegeman fuetjes
Rule #1 }:|
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:54:11 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140224743
quote:

[..]

}:| Fijn uniek. Deze veertigplusser is nog best goed in shape hoor :6 Billen zijn nog strak, borsten kan ik nog niet over mijn schouders klappen, kipfiletjes onder de armen bijna non-existent, nauwelijks rimpelvorming..... Ik denk dat ik nog wel een paar "mooie" jaren voor de boeg heb.
pi_140226931
Ik ben ook nog steeds content. Tuulk, er mogen wel een paar kilo's af (5 :( ), maar het is door het sporten allemaal nog steeds even stevig als 10 jaar geleden. En ik heb alleen rimpels als ik lach.
Ik doe eens een lijstje nadat ik het heb gegeten, want van mijn planningen komt over het algemeen niks terecht.

O: 1x volkoren brood met filet A. ui en een zachtgekookt eitje
L: zelfde als O, maar dan zonder het ei
S1: hardlopen (5k)
T: grapefruit
S2: yin yoga
T: wodka, 30 gram ovenzoutjes
D: karbonade, aardappelpuree, sperzieboontjes, jus
T: 2 rozemarijn crackers met mayo en komkommer.
pi_140227511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

}:| Fijn uniek. Deze veertigplusser is nog best goed in shape hoor :6 Billen zijn nog strak, borsten kan ik nog niet over mijn schouders klappen, kipfiletjes onder de armen bijna non-existent, nauwelijks rimpelvorming..... Ik denk dat ik nog wel een paar "mooie" jaren voor de boeg heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140228140
Goed bezig An en Cali!

Ik blijf altijd het jonge sportmodelletje. :P

Ben nu een stuk meer tevreden in een zwembroek vergeleken met voorgaande jaren. Naarmate ik steeds meer dertiger word kom ik steeds dichter bij mijn sixpack. :+
pi_140228152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zijn. Ik heb idd mijn hele leven gesport, heb geen kinderen gehad en het zwaarste wat ik ooit heb gewogen was 70 of zo. Mijn zusje heeft nooit gesport en die weegt nu zo'n 100 kilo. Wel anders gebouwd ook dan ik, dus ik weet niet of ik ook die aanleg heb. En weet je? Ik wil het niet weten ook. :+ Dus ik sport lekker door. Ik vind het ook niet vervelend en sommige dingen zelfs echt leuk, dat scheelt wel heel erg denk ik.
  Vis een optie? donderdag 22 mei 2014 @ 00:02:12 #142
70532 loveli
N
pi_140228185
Vaiz scheert me over een kam met hotte veertigers :D :'(
crap in = crap out
pi_140228249
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef loveli het volgende:
Hoe lang heb je nog?
pi_140228686
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef loveli het volgende:
18+ ers *
SPOILER
pi_140228790
Flinke chill, voor de mensen:
pi_140229126
Pussies:
Jij wel!

Oja, truste :W :*
pi_140229163
4 op een rij!
pi_140229339
Rukken op dubieuze films over anuslikken...
Toelichting:

[ Bericht 81% gewijzigd door V1z0R op 22-05-2014 08:59:50 ]
pi_140229376
Stom en labiel, ruk als een gezonde debiel, bla die barappapa!
pi_140229391
Giel = dood!
pi_140229478
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')