Denk het niet mijn bevestiging had een nummer dat eindigde op /001 dus ik vermoed dat ik de eerste wasquote:Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mail vanavond of morgen wel even naar t kurhaus
hopelijk is dat niet te laat
Dankjewelquote:
Ik heb voor twee gereserveerd, Paxje heeft de dag er na mogelijk een hertentamen, maar dat is alleen als hij het eerste tentamen niet haalt en normaal gesproken heeft hij alleen maar 8'en enzo dus dat zal wel niet. Mocht hij het toch niet halen kan ik nog iemand anders zoeken.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind het wel een beetje ouderwets gedoe allemaal met dat betalen en bevestigingen moeten terugsturen, maar ja, hotels zijn blijkbaar niet zo modern.
Jeroen Verhoeven is het ook gelukt.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
afcathebest14 is echt een aanwinst voor fok! bij sommige users heb je aan tien posts al genoeg om dat te kunnen inschatten.
Door de warmte? Ik moet zeggen dat ik wel wat sloom en suf ben, het is hier binnen nogal benauwd.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Slechts geagiteerd en moedeloos.
Ik heb een bekend studiesyndroom, namelijk: dingen te lang voor je uit stellen en dan in de knoop komen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Slechts geagiteerd en moedeloos.
Leuk hoor het lijkt er op dat er toch wel een aantal mensen gaan komen, was bang dat iedereen weer zou afhaken. Net als bij bijv. DWDD meets.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb voor twee gereserveerd, Paxje heeft de dag er na mogelijk een hertentamen, maar dat is alleen als hij het eerste tentamen niet haalt en normaal gesproken heeft hij alleen maar 8'en enzo dus dat zal wel niet. Mocht hij het toch niet halen kan ik nog iemand anders zoeken.
Nu hij er niet is, wat een homo is GGMM ook hé, wat een Frans ook pfffquote:Op maandag 19 mei 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM post even niet en iedereen is vrolijk. Gek is dat.
Pax en ik zijn net een warm bad.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken maar 1 andere VI-fan en die is dan 2 weken naar Terschelling, dus ik kom lekker zielig alleen.
Welke dag heb je geboekt?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken maar 1 andere VI-fan en die is dan 2 weken naar Terschelling, dus ik kom lekker zielig alleen.
Je bent niet alleen hoor, het wordt al een aardig groepjequote:Op maandag 19 mei 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje een Jaap de laatste tijd.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu hij er niet is, wat een homo is GGMM ook hé, wat een Frans ook pfff
Bij mij is het een breder syndroom. Het wtf doe ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een bekend studiesyndroom, namelijk: dingen te lang voor je uit stellen en dan in de knoop komen.
Je kan eventueel ook dit topic door scrollen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij is het een breder syndroom. Het wtf doe ik.
Maar ik ben even kwijt voor wanneer VI-oranje nou stondEven het topic doorscrollen.
Nee dat willen wij dus ook niet. Maar bij VI oranje zit je wel iets verder weg van de camera denk ik, aan tafeltjes. tenminste kan me zoiets herinneren van tv van het EK.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet alleen niet of ik wel graag in beeld wil.
Dat hadden we heel goed geregeld jaquote:Op maandag 19 mei 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil niet in beeld.
Net als bij DWDD
Dat was wel een topshow
De mensen weten alleen ongeveer wel hoe jij er uit ziet, van je panterjas.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat willen wij dus ook niet. Maar bij VI oranje zit je wel iets verder weg van de camera denk ik, aan tafeltjes. tenminste kan me zoiets herinneren van tv van het EK.
De VI Hooligansquote:Op maandag 19 mei 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zijn "we" ?
Ik ga volgens mij de week daarna.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet alleen niet of ik wel graag in beeld wil.
Hoezo niet dan? Of hoort dat weer bij mijn schijt hebben aan alles?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil niet in beeld.
Net als bij DWDD
Dat was wel een topshow
Omdat Pax knapper is dan ik en dan schaam ik mij.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoezo niet dan? Of hoort dat weer bij mijn schijt hebben aan alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |