quote:Op maandag 19 mei 2014 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
Deze is ook wel leuk, wel simpelZou je enorm goed staan. Ik zeg : "Doen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dat je je tijd verspilt aan zulke pulp.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Of toppertjes zoals big ass spider en zo. En Godzilla vanavond dus
Bij de zeeman heb ik een oranje boxer gekochtquote:Op maandag 19 mei 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is zeker leuk! Maar 2 is wel genoegIk zoek eigenlijk nog wel een oranje boxershort, voor mezelf dan, geen herending.
Heeej dat is niet lief Mexicano!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
godzilla
Karina kan beter gewoon in de spiegel kijken
LOLquote:Op maandag 19 mei 2014 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de zeeman heb ik een oranje boxer gekocht1,99 met misspoes erop
Oh ga ik daar even kijken laatst hadden ze nog niet zo heel veel oranje dingen. Die Jupiler boxer hadden ze zelfs bij de wat grotere AH hier niet, ik denk dat ik voor mijn vriend dan ook maar een Zeemanboxer ga kopenquote:Op maandag 19 mei 2014 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Mijn god je bent bijna 40quote:Op maandag 19 mei 2014 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een mail ontvangen van die Hanneke, nog ff betalen en dan staat het vast.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]ik vergeef je omdat ik in een goede bui ben. Misschien krijg ik straks zelfs het VI Spel
Ben je een beetje depri?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens niet zo vrolijk allemaal of zo, jeetje.
We zijn niet allemaal GGMM die de hele dag door boos is.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens niet zo vrolijk allemaal of zo, jeetje.
GGMM post even niet en iedereen is vrolijk. Gek is dat.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal GGMM die de hele dag door boos is.
Mooi. Ik vind het wel een beetje ouderwets gedoe allemaal met dat betalen en bevestigingen moeten terugsturen, maar ja, hotels zijn blijkbaar niet zo modern.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een mail ontvangen van die Hanneke, nog ff betalen en dan staat het vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |