Jong van geest toch.quote:
Dat eerste zeker ja. En 18 is een beetje te jong hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jong van geest toch.
En je kunt altijd nog 18-jarigen gaan hosselen op FOK! al moet je dan wel even oppassen met de kritische commentaren van GGMM die erg streng is als het om pedofilie gaat
Vanaf 17 jaar ben je in Nederland legaal. En GGMM weet dat dondersgoed.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jong van geest toch.
En je kunt altijd nog 18-jarigen gaan hosselen op FOK! al moet je dan wel even oppassen met de kritische commentaren van GGMM die erg streng is als het om pedofilie gaat
Vanaf 16 toch.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanaf 17 jaar ben je in Nederland legaal. En GGMM weet dat dondersgoed.
Die neem ik sowieso niet serieus debiel dat het is.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanaf 17 jaar ben je in Nederland legaal. En GGMM weet dat dondersgoed.
Wie aan GGMM komt, komt aan mee. Doe ff normaal man.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Die neem ik sowieso niet serieus debiel dat het is.
mijquote:Op maandag 19 mei 2014 15:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie aan GGMM komt, komt aan mee. Doe ff normaal man.
hoezoquote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat eerste zeker ja. En 18 is een beetje te jong hoor
Bedankt.quote:
Snelheids foutje. Wilde GGMM gelijk beschermen.quote:
Zie je mij ondertussen al wel als jong volwassene?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jongens van 18 zijn nog kinderen, gek. Ik zie me al
wat is er mis met een toyboyquote:Op maandag 19 mei 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jongens van 18 zijn nog kinderen, gek. Ik zie me al
Ja jou wel jij bent geen 18 meer tenslottequote:Op maandag 19 mei 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie je mij ondertussen al wel als jong volwassene?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |