SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 00:40:23 ]
Limewirequote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
Slipknot ontdekte ik op mijn 10e of zo toen ik via Limewire The Killers had gedownload. Zat een nummer van Slipknot bij met 'Killer' in de titel (voormalig Limewiregebruikers herkennen deze struggle sowieso). Daarna niks meer van The Killers geluisterd en meteen alles van Slipknot gaan downloaden
.
Nu vind ik alleen Duality nog wel vet. Alhoewel ze best chill waren live.
typisch kan wel wat hebbenquote:
Allebei baggerquote:Op maandag 19 mei 2014 00:36 schreef Maringo het volgende:
Slipknot live
Net als Rammstein
Twee van beste livebands die ik gezien in mn tienerjaren
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:40 schreef Amoeba het volgende:
Rammstein, ook al zo'n kutherrie zeg
Nein, wat vind je van Trout Mask Replica?
quote:
quote:
quote:
Doet live ook gewoon waar hij voor komt, een feestje/sfeertje neer zetten.quote:
ik toen ik straal bezopen naar een beachparty ging in albufeira waar hij wat nummers door de microfoon schreeuwdequote:Op maandag 19 mei 2014 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag die gast toen hij in het glazen huis van 3FM was, was een aids. Niets normaal
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Lil Kleine > Alle Nederlandse rappers.
Lil Kleine is echt pure aidsquote:Op maandag 19 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Rocknijntje haar schuld. Een beetje de juiste visie over muziek hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging jij niet slapen of tenminste FOK! weg klikken?
die gozer kan nou echt niksquote:Op maandag 19 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
?quote:Op maandag 19 mei 2014 08:53 schreef Dagoduck het volgende:
WTF KUTMODJES DIE MIJN BERICHT AANPASSEN!![]()
Het is toch een sparkly plaatje?quote:Op maandag 19 mei 2014 08:53 schreef Dagoduck het volgende:
WTF KUTMODJES DIE MIJN BERICHT AANPASSEN!![]()
Dit bericht:quote:
Er stond 'Modjes die niet tegen kritiek kunnenquote:
En terecht!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit bericht:
[..]
Er stond 'Modjes die niet tegen kritiek kunnen'
Sencuur gewoon, ik zeg het je!
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
Pol Pot zou vandaag jarig zijn geweest. [/weetje-van-de-dag]
quote:
Hoihoiquote:
Hoe is het met uquote:
Ik ben ook veel buiten geweest, beetje verbrand dus blijf maar binnen vandaagquote:Op maandag 19 mei 2014 11:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe is het met u
Ik ben de afgelopen dagen 450 keer buiten geweest, het was echt fantastisch (weer)![]()
En nu nog
Heb ik nog veel gemist de afgelopen dagen
Ik werkte altijd op zaterdag van 13-21 bij Appie, ik heb een keer 29 zaterdagen (waarop ik moest werken) achter elkaar gehad dat de zon die hele dag scheen en ik daar binnen aan het werk wasquote:
Lekkerquote:Op maandag 19 mei 2014 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werkte altijd op zaterdag van 13-21 bij Appie, ik heb een keer 29 zaterdagen (waarop ik moest werken) achter elkaar gehad dat de zon die hele dag scheen en ik daar binnen aan het werk wasNa 4 zaterdagen gingen we het bijhouden, pas de 30ste zaterdag was het bewolkt
Nee joh, lekker lossen.quote:
oh dat is dan wel prima tochquote:Op maandag 19 mei 2014 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
Bij ons hingen van die klokken waar ook de temperatuur op is af te lezen. Meestal was het 14 graden in de winkel
Bij ons ook maar we gingen verbouwen toen ik er anderhalf jaar werkte, prachtig grote kantine met airco en allesquote:Op maandag 19 mei 2014 12:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh dat is dan wel prima toch
Hier is de kantine vooral konjo warm.
Rangeer wattes? Als je een trein bestuurd ben je toch binnen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef Monopoly het volgende:
Rangeerdienst vandaag![]()
Hele dag lekker met zonnebrilletje op buiten rondlopen, beetje genieten, beetje treintjes rijden![]()
Het goede leven!
zonnebrand is tering duurquote:Op maandag 19 mei 2014 12:51 schreef Monopoly het volgende:
Moet alleen wel zonnebrand kopen, gisteren verbrand op mijn armen en anders is het vandaag echt huidkanker kweken_!
Ja, als je rijdende dienst heb dan rij je van A naar B en weer terug. Rangeerdienst is het voorbrengen van treinen van het rangeerterrein naar het perron. Veel meer buiten, op het rangeerterrein rondlopen etc.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Rangeer wattes? Als je een trein bestuurd ben je toch binnen?
Daar gaat mijn maandsalarisquote:Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
zonnebrand is tering duur
einde bericht
Een soort verkeersregelaar dus?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, als je rijdende dienst heb dan rij je van A naar B en weer terug. Rangeerdienst is het voorbrengen van treinen van het rangeerterrein naar het perron. Veel meer buiten, op het rangeerterrein rondlopen etc.
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon niet kopen
chemo wordt tenminste vergoed
sowieso dit weerquote:Op maandag 19 mei 2014 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Brandoefening was wel fijn met dit weer
Jaquote:Op maandag 19 mei 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
sowieso dit weer
jammer dat ik grotendeels binnen moet zitten, maar goed
Kut blanke. Blijft toch een genot dat er zich kennelijk ooit een Zuid-Europeaan in mijn bloedlijn heeft geforceerd.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:51 schreef Monopoly het volgende:
Moet alleen wel zonnebrand kopen, gisteren verbrand op mijn armen en anders is het vandaag echt huidkanker kweken_!
Ik ga vanavond hardlopen denk ik. Lekker zweten.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaik ook
Vanavond sporten, hopelijk heeft de sportschool goede airco
Ik heb dit ook. Heerlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut blanke. Blijft toch een genot dat er zich kennelijk ooit een Zuid-Europeaan in mijn bloedlijn heeft geforceerd.
Ik word dit jaar denk ik weer eens oldskool goed bruin.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut blanke. Blijft toch een genot dat er zich kennelijk ooit een Zuid-Europeaan in mijn bloedlijn heeft geforceerd.
Ga je nog op vakantie? Ik een week naar zuid-spanjequote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik word dit jaar denk ik weer eens oldskool goed bruin.
Unf inhalen is het doel.
Gewoon een goed zonnig festival bezoeken. Ik was vorig jaar ook ietwat doorgeschoten in mijn bruinheid.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik word dit jaar denk ik weer eens oldskool goed bruin.
Unf inhalen is het doel.
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die bij beperkte zitplaatsen in de zon zeggen: 'oh ga jij maar in de schaduw zitten, jij hebt het toch niet meer nodig'
11 dagen Mallorca. Maar verwacht ook wel wat zon uurtjes in Nederland te pakken.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga je nog op vakantie? Ik een week naar zuid-spanje
Oh meh dan wordt het serieus nog een uitdaging je voor te blijvenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
[..]
11 dagen Mallorca. Maar verwacht ook wel wat zon uurtjes in Nederland te pakken.
Als Kanye en HOV weer naar Nederland komen moet ik er wel goed bij passen natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh meh dan wordt het serieus nog een uitdaging je voor te blijven
Oh dan heb ik nog wel evenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Kanye en HOV weer naar Nederland komen moet ik er wel goed bij passen natuurlijk.
Is je dat serieus al eens overkomen?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die bij beperkte zitplaatsen in de zon zeggen: 'oh ga jij maar in de schaduw zitten, jij hebt het toch niet meer nodig'
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
ik zou vrijwillig in de schaduw gaan zittenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sterker nog, gisteren.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is je dat serieus al eens overkomen?
Klinkt bekend.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werk, en geen leven hebben.Zoiets.
Ze toch wel doorverwezen naar de gratis huidcheck in het ziekenhuis?quote:
Mja het was niet zo bedoeld, maar wel een beetje jammer jaquote:Op maandag 19 mei 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze toch wel doorverwezen naar de gratis huidcheck in het ziekenhuis?
Maar dat is wel heel triest
Geen leven hebben en dan niet op FOK! zitten. Beetje paradox dit.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werk, en geen leven hebben.Zoiets.
FOK! is een vorm van socializen voor mij.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen leven hebben en dan niet op FOK! zitten. Beetje paradox dit.
Fijn dat je er dan weer bent, joh.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! is een vorm van socializen voor mij.
Yup. It's that bad.
ben ik niet van je gewendquote:
oh alleen tegen mij nietquote:Op maandag 19 mei 2014 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben best wel lief tegen sommige mensen.
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 19 mei 2014 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben best wel lief tegen sommige mensen.
Da's toch juist een teken dat 'ie het goed doet?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get.
Beter je best doen.
Neuhquote:Op maandag 19 mei 2014 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's toch juist een teken dat 'ie het goed doet?
Denk het niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's toch juist een teken dat 'ie het goed doet?
Kan gebeuren.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er weer eens geen kaas van gegeten.
Gewoon heel onverschillig reageren alsof het je allemaal niks kan schelen. Dan heeft niemand je onvermogen doorquote:Op maandag 19 mei 2014 14:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er weer eens geen kaas van gegeten.
Ah, zo werkt dat.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon heel onverschillig reageren alsof het je allemaal niks kan schelen. Dan heeft niemand je onvermogen door
OMG bbqquote:Op maandag 19 mei 2014 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! is een vorm van socializen voor mij.
Yup. It's that bad.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Komende tijd (paar maanden sowieso) geen drank meer voor mij
Ik meen het ookquote:Op maandag 19 mei 2014 15:10 schreef Flippiee het volgende:
Dat zegt iedereen nadat ze te veel drank hebben genuttigd.
Pfff ja als ik beroerd word door drank dan ben ik dat meteen een week langquote:
Dat word moeilijl nu het lekker weer isquote:Op maandag 19 mei 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
vaker drinken, dan wen je er aanquote:Op maandag 19 mei 2014 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik meen het ook
[..]
Pfff ja als ik beroerd word door drank dan ben ik dat meteen een week lang
Nee hoor? Met mooi weer drink ik sowieso niet veelquote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat word moeilijl nu het lekker weer is
Cola bah. Gewoon AH Basic Energydrank tochquote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor? Met mooi weer drink ik sowieso niet veelIJskoud glas cola vind ik dan veel lekkerder
Juist meer kleding zorgt voor dat je minder zweet oid, dus ze hebben het geloof ik zelfs koeler.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
Hebben vrouwen met hoofddoek het nu niet warm eigenlijk?
Dat overwoog ik gister ook. Ik ben alweer genezen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
ik drink uit de flesquote:
Oh ja daarom hebben mensen in de woestijn ook zoveel kleding aanquote:Op maandag 19 mei 2014 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juist meer kleding zorgt voor dat je minder zweet oid, dus ze hebben het geloof ik zelfs koeler.
Dat doe ik dus echt nooitquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 19 mei 2014 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Water en koolzuur dat is echt niet lekker
nja, is maar een halve liter fles. en voor een glas zou ik extra naar de keuken moeten lopenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat doe ik dus echt nooitvooral koolzuur uit de fles
![]()
Glas drinkt veel lekkerdermaar volgens mij is dat ook wel een mannendingetje
Oh das een flesje, ik drink hier ook uit mn spa (blauwquote:Op maandag 19 mei 2014 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, is maar een halve liter fles. en voor een glas zou ik extra naar de keuken moeten lopen
Vaker dan 1 keer?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:22 schreef Ro-ald het volgende:
Af en toe praatje maken met de buurman toch over het lekkere weer.
Haha nee net ffquote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vaker dan 1 keer?valt niet zoveel over te zeggen dan meer toch
Geef je een flesje bier. Wil je een glas erbij? Er zit toch glas omheenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Amoeba het volgende:
Bier uit fles [ afbeelding ]
Bier uit glas [ afbeelding ]
een koud pils uit de fles zeg ik ook geen nee tegen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Amoeba het volgende:
Welke?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zit op het balkon en ik luister naar een oud album van Eminem
tafeltje van 3quote:
daar moeilijk over doenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Amoeba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |