SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 00:40:23 ]
Limewirequote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
Slipknot ontdekte ik op mijn 10e of zo toen ik via Limewire The Killers had gedownload. Zat een nummer van Slipknot bij met 'Killer' in de titel (voormalig Limewiregebruikers herkennen deze struggle sowieso). Daarna niks meer van The Killers geluisterd en meteen alles van Slipknot gaan downloaden
.
Nu vind ik alleen Duality nog wel vet. Alhoewel ze best chill waren live.
typisch kan wel wat hebbenquote:
Allebei baggerquote:Op maandag 19 mei 2014 00:36 schreef Maringo het volgende:
Slipknot live
Net als Rammstein
Twee van beste livebands die ik gezien in mn tienerjaren
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:40 schreef Amoeba het volgende:
Rammstein, ook al zo'n kutherrie zeg
Nein, wat vind je van Trout Mask Replica?
quote:
quote:
quote:
Doet live ook gewoon waar hij voor komt, een feestje/sfeertje neer zetten.quote:
ik toen ik straal bezopen naar een beachparty ging in albufeira waar hij wat nummers door de microfoon schreeuwdequote:Op maandag 19 mei 2014 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag die gast toen hij in het glazen huis van 3FM was, was een aids. Niets normaal
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Lil Kleine > Alle Nederlandse rappers.
Lil Kleine is echt pure aidsquote:Op maandag 19 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Rocknijntje haar schuld. Een beetje de juiste visie over muziek hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging jij niet slapen of tenminste FOK! weg klikken?
die gozer kan nou echt niksquote:Op maandag 19 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |