Vriend heb al schema,quote:Op maandag 19 mei 2014 18:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar kan je aan af zien dat hij zijn frikandellenpens pas een maandje of 2 kwijt is. Hoopvolle situatie voor de TS
Neej, hoef al die onzin niet ;pquote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
heb je al twitter en instagram? dat zijn ook must haves om het te maken als prof.
Nee, ik vind niveau onder JL ook goed..quote:
Mafkees, ik woon in het geboorteland van Messi, dus dat is een beetje te ver. Geef het anders aan Messi mee, dan kan hij het me op het WK geven. Beter nog, geef hem 2 handtekeningen, dan kan hij er zelf eentje houdenquote:
Nee idd, ga niet heel ABN op een forum typen.. ik doe gewoon VMBO T hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Tinos85 het volgende:
Ik snap wel waarom TS profvoetballer wil worden, examens halen met dit taalgebruik gaat 'm natuurlijk nooit worden.
Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef flipsen het volgende:
Sarcasme!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Manchester City nu al te min voor je_____!
ja, jij komt er wel hoor[ afbeelding ]
De beste sporters winnen hun wedstrijden 's nachts. Ja, door goed te slapen. Veel halen het niet door de verleidingen, vrouwen, feestjes, alcohol en drugs.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
24/7? Wat ga ja 'S nachts doen dan, je vriendinnetje d'r voet ballen?
Vriend, het is heel simpel; je schrijft je in bij een bekende amateurclub waar regelmatig scouts komen, dus geen kleine club in een boerendorp. Dan krijg je al snel te horen of je talent hebt of niet, dan kun je natuurlijk het een en ander verbeteren, maar je kunt nooit forceren om profvoetballer te worden alleen maar door keihard te trainen. Je hebt 't of je hebt 't niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Vriend heb al schema,
Elke ochtend opstaan 50 sit ups op drukken en nog meer, uit school ga ik op voetbal veld techniek oefenen en bal controle S'avonds jog ik nog 7 km
En zo elke dag door, en met mijn linker tegen muurtje trappen
Oké, ik ga het gewoon proberen.. ik ga volgend seizoen naar een wat grotere club, dat ook grote toernooien organiseerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 04:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daar wil ik nog aan toevoegen dat een mentaliteit a la "niveau onder JL is ook goed" niet gaat werken. Je moet de lat voor jezelf hoog leggen, dan haal je misschien een keer het eerste van je amateurclub.
Dat gezegd hebbende ben je op je 15e gewoon te oud. Simpel. Met heel veel mazzel als je op je 15e in het hoogste vertegenwoordigende jeugdelftal van je amateurclub op een zeer gewilde positie speelt en een keer de mazzel hebt dat je tegen een elftal speelt waar wel scouts kijken, dan heel misschien krijg je een kans die je waarschijnlijk verprutst.
Of je moet keeper zijn. Dan heb je altijd nog een kans bij Sparta.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:02 schreef Tyron het volgende:
Kees Luijckx werd op zijn tiende al gescout door AZ, dat zegt genoeg over jouw voetbalkwaliteiten.
Jouw moeder is genomen door kees,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:02 schreef Tyron het volgende:
Kees Luijckx werd op zijn tiende al gescout door AZ, dat zegt genoeg over jouw voetbalkwaliteiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |