Hoeveel honkballers in Nederland zijn goed genoeg om wat te verdienen? Alleen in voetbal is elke eredivisiespeler goed voor 80k+ bij ajax 500k. Wielrenners, ja, dat gaat weer wat beter, schaatsen ook, maar ook daar, slechts plek voor enige tientallen die er hun geld mee verdienen. En Sven Kramer wordt wel rijk, maar die gast op de zesde plek niet hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Golfers doen het aardig, honkballers, maar ja, dat zijn niet echt Nederlandse sporten. Denk dat je met wielrennen of schaatsen nog meeste kans maakt verder.
Denk dat je als knecht a la Addy Engels een prima loon krijgt, zonder extra talenten, maar gewoon redelijk mee kunnen komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hoeveel honkballers in Nederland zijn goed genoeg om wat te verdienen? Alleen in voetbal is elke eredivisiespeler goed voor 80k+ bij ajax 500k. Wielrenners, ja, dat gaat weer wat beter, schaatsen ook, maar ook daar, slechts plek voor enige tientallen die er hun geld mee verdienen. En Sven Kramer wordt wel rijk, maar die gast op de zesde plek niet hoor.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:47 schreef afcathebest14 het volgende:
hallo allemaal,
ik ben 15, en speel bij een amateur team c 3e klasse, mijn vraag is kan ik prof worden. ik heb klein beetje overgewicht (wil ik aan werken) krachtraining enz ik ben een spits best technisch, niet zo snel conditie is wel aardig. mijn vraag is hoe kan ik mijn droom het beste berijken. en heb wel wat talent, kan wel voetballen
Jawel, maar hij is een van de 20 beste Nederlandse wielrenners ofzo. Dun gezaaid hoor, gekld verdienen met je sport.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat je als knecht a la Addy Engels een prima loon krijgt, zonder extra talenten, maar gewoon redelijk mee kunnen komen.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/cqRankingRider.aspquote:Op zondag 18 mei 2014 22:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Jawel, maar hij is een van de 20 beste Nederlandse wielrenners ofzo. Dun gezaaid hoor, gekld verdienen met je sport.
Ik ben 1,66 en weeg 69 kg dus iets te zwaar..quote:Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zijn je lengte en gewicht, TS? Ik heb ook altijd een bovengemiddelde techniek gehad en heb ook weleens op een scoutingslijstje gestaan, maar ben echt (te) laat begonnen met groeien. Je bouw scheelt ook ongelofelijk veel. Als je voetballend 3 jaar hoger mee kunt komen, maar fysiek achterblijft kun je het ook wel vergeten.
Nee, speel liever bij Liverpoolquote:Op zondag 18 mei 2014 22:30 schreef Vasion het volgende:
Ik zal Manchester city wel even op de hoogte brengen hierover.
Ze zullen echter een video willen zien voordat ze scouts naar je vv sturen.
Kun je die even maken? En meteen foto's van jezelf?
Hij is wel goedkoop, dus ik sluit niet helemaal uit dat hij gehaald wordt.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:09 schreef JanCees het volgende:
Stuur even een mail naar overmars@ajax.nl
Groetjes Marc
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:23 schreef Evertjan het volgende:
heb je 2 goede handen en kan je een bal vasthouden? dan zou ik als ik jouw was me richten op een carrière als keeper aangezien er geen enkele redelijke keeper aanwezig is in de Eredivisie
Nou wel 4 aardige keepers bij 18 clubs.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]![]()
Namen als Cillessen, Zoet, Boer en Ruiter zeggen je niks?
Kunnen jullie niet normaal reaggeren, waar ik iets aan heb? En ik heb vertrouwen dat het me lukt.. anders hoef ik er ook niet aan te beginnen, het eerste wat ik doe ik al naar een wat grotere club.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens is hij 1.66, dus hij kan alleen bij Feyenoord op doel staan.
Ik denk dat je Raiola als zaakwaarnemer moet vragen. Binnen een week heb je een dik contract bij AC Milan.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:13 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet normaal reaggeren, waar ik iets aan heb? En ik heb vertrouwen dat het me lukt.. anders hoef ik er ook niet aan te beginnen, het eerste wat ik doe ik al naar een wat grotere club.
Laten we vurig hopen dat hij succesvol wordt als voetballer.quote:
Hij zegt: "geen enkele redelijke keeper". Ik noem 4 minimaal goede keepers. Lijkt me overtuigend genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou wel 4 aardige keepers bij 18 clubs.
Daar heb je hem even goed weten te overtuigen.
Dan nog mag je niet eens de schoenveters van de echte talentjes strikken. Het zit er gewoon niet in voor je, hoe jammer dat ook is.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:07 schreef afcathebest14 het volgende:
Nee, ben beste van mijn team, was bal controle,techniek, schot en pass alleen weinig snelheid en conditie...
Neuh. Zo werkt het niet echt.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:40 schreef afcathebest14 het volgende:
Dacht hier advies op te doen, let op paar jaartjes speel ik JL.. als je je er voor geeft en je gelooft lukt het.
Uhm nee. Mentaliteit en inzet zijn mooi meegenomen (Helaas ontbreekt dat bij jou ook gezien het overgewicht) maar uiteindelijk draait het om de kwaliteiten. Genoeg spelers met bijzonder veel kwaliteit die het schoppen tot prof met een kut mentaliteit, andersom zijn er een stuk minder voorbeelden.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:40 schreef afcathebest14 het volgende:
Dacht hier advies op te doen, let op paar jaartjes speel ik JL.. als je je er voor geeft en je gelooft lukt het.
Ja zo werkt het wel, als je kan voetballen, en dat kan ik lukt het.. in de f heb ik al een mee getraind met fortuna f+e en dat lukte, alleen toen heb ik een moeielijke tijd gehad... en ging ook alles moeizaam:(quote:
Knap dat jij weet wat er bij mij ontbreekquote:Op maandag 19 mei 2014 12:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Uhm nee. Mentaliteit en inzet zijn mooi meegenomen (Helaas ontbreekt dat bij jou ook gezien het overgewicht) maar uiteindelijk draait het om de kwaliteiten. Genoeg spelers met bijzonder veel kwaliteit die het schoppen tot prof met een kut mentaliteit, andersom zijn er een stuk minder voorbeelden.
Hoe dan ook, niets mis met het amateurvoetbal en ook daar kun je een aardig centje verdienen trouwens. Ga er gewoon voor, train veel en zie waar je uiteindelijk terecht komt en dat je de Eredivisie nastreeft is heel aandoenlijk.
Volgens mij wordt er prima advies gegeven. Ga bij een serieuze amateurclub spelen en kijk of je daar ook de beste bent (minstens hoofdklasse maar liever hoger). Als dat zo is dan moet je keihard werken en zeer gedisciplineerd zijn en wellicht maak je dan een kansje om op bij Fortuna ofzo bij de jeugd op stage te mogen. De kans dat het je lukt is gewoon verwaarloosbaar kleinquote:Op maandag 19 mei 2014 12:40 schreef afcathebest14 het volgende:
Je plaatst het zelf hoor. Een 15 jarig opdondertje met een BMI van 25 (overgewicht) dat in de spits speelt met een beperkte conditie, slecht leef- en eetpatroon die niet de snelste is maar technisch wat kan goedmaken maar het ondertussen niet verder heeft geschopt dan de 3e klasse C-tjes.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Knap dat jij weet wat er bij mij ontbreek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |