Nou wel 4 aardige keepers bij 18 clubs.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]![]()
Namen als Cillessen, Zoet, Boer en Ruiter zeggen je niks?
Kunnen jullie niet normaal reaggeren, waar ik iets aan heb? En ik heb vertrouwen dat het me lukt.. anders hoef ik er ook niet aan te beginnen, het eerste wat ik doe ik al naar een wat grotere club.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens is hij 1.66, dus hij kan alleen bij Feyenoord op doel staan.
Ik denk dat je Raiola als zaakwaarnemer moet vragen. Binnen een week heb je een dik contract bij AC Milan.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:13 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet normaal reaggeren, waar ik iets aan heb? En ik heb vertrouwen dat het me lukt.. anders hoef ik er ook niet aan te beginnen, het eerste wat ik doe ik al naar een wat grotere club.
Laten we vurig hopen dat hij succesvol wordt als voetballer.quote:
Hij zegt: "geen enkele redelijke keeper". Ik noem 4 minimaal goede keepers. Lijkt me overtuigend genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou wel 4 aardige keepers bij 18 clubs.
Daar heb je hem even goed weten te overtuigen.
Dan nog mag je niet eens de schoenveters van de echte talentjes strikken. Het zit er gewoon niet in voor je, hoe jammer dat ook is.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:07 schreef afcathebest14 het volgende:
Nee, ben beste van mijn team, was bal controle,techniek, schot en pass alleen weinig snelheid en conditie...
Neuh. Zo werkt het niet echt.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:40 schreef afcathebest14 het volgende:
Dacht hier advies op te doen, let op paar jaartjes speel ik JL.. als je je er voor geeft en je gelooft lukt het.
Uhm nee. Mentaliteit en inzet zijn mooi meegenomen (Helaas ontbreekt dat bij jou ook gezien het overgewicht) maar uiteindelijk draait het om de kwaliteiten. Genoeg spelers met bijzonder veel kwaliteit die het schoppen tot prof met een kut mentaliteit, andersom zijn er een stuk minder voorbeelden.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:40 schreef afcathebest14 het volgende:
Dacht hier advies op te doen, let op paar jaartjes speel ik JL.. als je je er voor geeft en je gelooft lukt het.
Ja zo werkt het wel, als je kan voetballen, en dat kan ik lukt het.. in de f heb ik al een mee getraind met fortuna f+e en dat lukte, alleen toen heb ik een moeielijke tijd gehad... en ging ook alles moeizaam:(quote:
Knap dat jij weet wat er bij mij ontbreekquote:Op maandag 19 mei 2014 12:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Uhm nee. Mentaliteit en inzet zijn mooi meegenomen (Helaas ontbreekt dat bij jou ook gezien het overgewicht) maar uiteindelijk draait het om de kwaliteiten. Genoeg spelers met bijzonder veel kwaliteit die het schoppen tot prof met een kut mentaliteit, andersom zijn er een stuk minder voorbeelden.
Hoe dan ook, niets mis met het amateurvoetbal en ook daar kun je een aardig centje verdienen trouwens. Ga er gewoon voor, train veel en zie waar je uiteindelijk terecht komt en dat je de Eredivisie nastreeft is heel aandoenlijk.
Volgens mij wordt er prima advies gegeven. Ga bij een serieuze amateurclub spelen en kijk of je daar ook de beste bent (minstens hoofdklasse maar liever hoger). Als dat zo is dan moet je keihard werken en zeer gedisciplineerd zijn en wellicht maak je dan een kansje om op bij Fortuna ofzo bij de jeugd op stage te mogen. De kans dat het je lukt is gewoon verwaarloosbaar kleinquote:Op maandag 19 mei 2014 12:40 schreef afcathebest14 het volgende:
Je plaatst het zelf hoor. Een 15 jarig opdondertje met een BMI van 25 (overgewicht) dat in de spits speelt met een beperkte conditie, slecht leef- en eetpatroon die niet de snelste is maar technisch wat kan goedmaken maar het ondertussen niet verder heeft geschopt dan de 3e klasse C-tjes.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Knap dat jij weet wat er bij mij ontbreek
Prima, maar het niveau JL lijkt mij niet zo hoog, maar hier in de buurt is niet echt een heel goede club, weten jullie misschien goede teams omstreken Roermond..quote:Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef WJMW het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er prima advies gegeven. Ga bij een serieuze amateurclub spelen en kijk of je daar ook de beste bent (minstens hoofdklasse maar liever hoger). Als dat zo is dan moet je keihard werken en zeer gedisciplineerd zijn en wellicht maak je dan een kansje om op bij Fortuna ofzo bij de jeugd op stage te mogen. De kans dat het je lukt is gewoon verwaarloosbaar klein
Wedden dat ik meer conditie heb dan jou en je er helemaal uit speel.. en volgens mij had ik gezegd dat ik daar hard aan ga werken dombo.. en ja ga iemand anders lastig vallen zoals je moeder of vader..quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je plaatst het zelf hoor. Een 15 jarig opdondertje met een BMI van 25 (overgewicht) dat in de spits speelt met een beperkte conditie, slecht leef- en eetpatroon die niet de snelste is maar technisch wat kan goedmaken maar het ondertussen niet verder heeft geschopt dan de 3e klasse C-tjes.
Tuurlijk, komt helemaal goed.
Jongen, je speelt op je 15e met je vetpens in een toekomstig bierelftal tegen jochies die net aan hun schoenveters kunnen strikken en blij mogen zijn als ze de bal recht vooruit kunnen schieten. Vervolgens gebruik je het feit dat je daar aardig voetbalt als maatstaf om een opstap te maken naar een niveau dat niet 3, 4 of 5 maar toch zeker wel een keer of 20 zo hoog ligt. Dat gaat je gewoonweg niet lukken.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:49 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Ja zo werkt het wel, als je kan voetballen, en dat kan ik lukt het.. in de f heb ik al een mee getraind met fortuna f+e en dat lukte, alleen toen heb ik een moeielijke tijd gehad... en ging ook alles moeizaam:(
Er is in Roermond geen voetbalclub met jeugdteams die regionaal of tenminste hoofdklasse spelen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Prima, maar het niveau JL lijkt mij niet zo hoog, maar hier in de buurt is niet echt een heel goede club, weten jullie misschien goede teams omstreken Roermond..
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, je speelt op je 15e met je vetpens in een toekomstig bierelftal tegen jochies die net aan hun schoenveters kunnen strikken en blij mogen zijn als ze de bal recht vooruit kunnen schieten. Vervolgens gebruik je het feit dat je daar aardig voetbalt als maatstaf om een opstap te maken naar een niveau dat niet 3, 4 of 5 maar toch zeker wel een keer of 20 zo hoog ligt. Dat gaat je gewoonweg niet lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |