1.94 lange slungel.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef Kreator het volgende:
Om even op dit topic in te haken:
Mijn naam is Krea. Ik wil graag weten wat ik nog kan berijken? Ik ben 35 maar mijn bmi is 21. Ik ben 1.94m en ik heb 7 jaar gekeept bij DZC (Doetinchemse Zaterdags Club) en daar ben ik tijdens een toernooi een keer gescout door een jeugdtrainer van de Graafschap. Ik heb daar toen nooit meer wat van gehoord.
Ik keep nu sinds een jaar of 22 niet meer maar ik heb het gevoel nog wel. Ik denk dat het nog wel kan, want keepers kunnen best oud zijn en nog spelen.
Advies ofso?
Groetjes,
K.
Ik had gewoon prof kunnen zijn.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer eens een keer mee te trainen met een C-team dat bijvoorbeeld eerste divisie speelt. Ik denk dat je daarna huilend om je moeder vraagt. Wilde gok
Geloof in jezelf dan komt het allemaal goed!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:38 schreef afcathebest14 het volgende:
Ik ga we voor knokken. Mijn gewicht is er zo af ik zit in de groei spurt.. en men genoeg beweging( en ik sport al veel) gaat dat eraf dat wil ik eerst, en dan wil ik zien hoe goed ik echt ben..
Dank je, zo'n reacties doen me goedquote:Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geloof in jezelf dan komt het allemaal goed!
Aan je mentaliteit ligt het niet.
Kuijt, Daley en Dany Blind, Frank en Ronald de Boer Aron Winter en Van der Vaart gingen je voor allemaal puur op mentaliteit prof geworden bij een topclub. Die spits van Ado Tuinstra ofzo is ook een recent voorbeeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:49 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Dank je, zo'n reacties doen me goed
Nee, dat kan niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:47 schreef afcathebest14 het volgende:
hallo allemaal,
mijn vraag is kan ik prof worden.
Kunnen er 2 0letjes vanaf hahaquote:Op maandag 19 mei 2014 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb je al een zaakwaarnemer ? voor drie duizend euro per maand wil ik je rechten wel verdedigen en zulks.
24/7? Wat ga ja 'S nachts doen dan, je vriendinnetje d'r voet ballen?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:56 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Kunnen er 2 0letjes vanaf haha
Jullie horen wel of het lukt.. hoop van wel ik ga niet zeggen dat het niet lukt, ik ga mar er voor zetten en 24/7 met voetbal bezig zijn
Al eens laten testen op autisme?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
24/7? Wat ga ja 'S nachts doen dan, je vriendinnetje d'r voet ballen?
Ik denk niet dat TS talent heeft voor denksporten.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef Rugdopey het volgende:
als je prof wil worden en een goeie club wil krijge moet je peter r de vries inschaken
quequote:Op maandag 19 mei 2014 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van der Vaart gingen je voor allemaal puur op mentaliteit prof geworden bij een topclub.
daar word weleens een bal tegen aangeschoten idd voor de rest spelen er alleen grabbelaars in de EDquote:Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]![]()
Namen als Cillessen, Zoet, Boer en Ruiter zeggen je niks?
Niet?!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:53 schreef afcathebest14 het volgende:
Zal ik ook meegaan in jullie onzin, heb net een belletje gekregen van José enriqeu dat hij mij graag als vervanger wil hebben ipv messi
Daar kan je aan af zien dat hij zijn frikandellenpens pas een maandje of 2 kwijt is. Hoopvolle situatie voor de TSquote:Op maandag 19 mei 2014 17:59 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Vergelijk jezelf met Hachim Mastour, die is ook 15 jaar en speelde ook bij een amateurclub. Als je 10% kan van wat hij kan maak je misschien kans om in de topklasse te spelen.
En wat deed de scheidsquote:Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ach, het is altijd nog beter om niet in de buurt te komen dan op het laatste moment af te moeten haken. Speelde van m'n achtste tot m'n vijftiende in de jeugd van Feyenoord. Toen kreeg ik een verschrikkelijke blessure, dat wil je niet weten joh. M'n knie helemaal verrot. Ik weet het nog als de dag van gisteren. We moesten uit naar PSV en ik stond rechtsbuiten. Eerste half uur gebeurde er echt geen reet, kreeg een paar keer een bal om te kaatsen maar dat was het. Daarna was er echter een steekbal vanaf het middenveld, perfect op maat voor mij dacht ik, dus ik ren en tik de bal binnendoor bij de linksachter van hun. En die teringlijer he, die pakt zo zijn pijl en boog en schiet me zo in m'n knie.
Dus, het is dat je het weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |