SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zn sneue trail? Ben benieuwd...Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik begin even met te zeggen dat ik niet ben bijgelezen. Dat doe ik vanavond als de kinderen in bed liggen maar hierbij wel alvast even mijn verslagje van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr Veel te warm en Murmeli was haar zweep vergeten dus finishte ik in ongeveer 1:30. 22 juni in de herkansing voor een betere tijd."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Well done Nanook!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Heerlijk loopweertje vandaag. ik ging weg om onder de vier uur te duiken. Dat ging prima tot een km of 11. Toe maar besloten om de gaskraan dicht te draaien om wat langer van het landschap en het mooie weer te genieten. Af en toe een beetje relax wandelen. 4 km kwam echter de 4:30 pacer voorbij zetten en we zaten in het saaie lijden, toen maar besloten om er toch nog enigszins een wedstrijd van te maken een aan te hakken om mijn pr aan te scherpen. Voor de finish nog even gedemareerd en in tijd van 4:28:12 voor de pacer te eindigen.![]()
![]()
Goed gedaan Nanook (en Murmeli ook natuurlijk!)! Het was je eerste en het was écht heel warm!!
Ook de rest; echt supergoed gelopen allemaal Specialevoor Spiritusbus, wat een revange!!
Mijn verslag van de Marikenloop volgt na het eten. Samenvatting: Hitte!!!!!![]()
Uitlopen is top joh! En wen er maar aan. Mensen blijven zeggen dat het nog maar en stukkie is. Ook al moet je nog 10km. Het is goed bedoeld.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou. Daar moeten jullie nog wel een tijd op wachten, want het is druk bij de frituur!quote:Op zondag 18 mei 2014 18:54 schreef Gogo83 het volgende:
Goed gedaan Nanook (en Murmeli ook natuurlijk!)! Het was je eerste en het was écht heel warm!!
Ook de rest; echt supergoed gelopen allemaal Specialevoor Spiritusbus, wat een revange!!
Mijn verslag van de Marikenloop volgt na het eten. Samenvatting: Hitte!!!!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nog maar een keer dan:![]()
![]()
voor alle lopers vandaag!
Ik ge me zo eens omkleden voor mijn uitgestelde intervaltraining van vanmorgen.....![]()
Zooo tijd voor een wedstrijdverslagje, één van de velen waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TLDR: telefoon laten vallen 400m na de start is niet handig. Het was erg warm. Net niet onder de 50 minuten (50.18), had nog wel het idee dat ik langer kon maar niet harder.
En ontzettend veel respect voor iedereen die in dit weer een hele of halve marathon heeft gelopen. Dat is nog wel even andere koek!
[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 18-05-2014 19:15:20 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Knap! In dit weer een PR lopen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Heerlijk loopweertje vandaag. ik ging weg om onder de vier uur te duiken. Dat ging prima tot een km of 11. Toe maar besloten om de gaskraan dicht te draaien om wat langer van het landschap en het mooie weer te genieten. Af en toe een beetje relax wandelen. 4 km kwam echter de 4:30 pacer voorbij zetten en we zaten in het saaie lijden, toen maar besloten om er toch nog enigszins een wedstrijd van te maken een aan te hakken om mijn pr aan te scherpen. Voor de finish nog even gedemareerd en in tijd van 4:28:12 voor de pacer te eindigen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een poepsite van die uitslagen van Leiden trouwens. Zouden er ook geen tussentijden komen? Nu ik er bij stilsta, heb ik eigenlijk ook geen matten gezien tussendoor dus zal wel niet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zie dat de uitslagen al online staan. Mijn netto eindtijd is 1:31:06
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Heb bij de hele alleen een mogelijke splittijd halverwege, verder zag ik ook geen tussentijdmetingen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een poepsite van die uitslagen van Leiden trouwens. Zouden er ook geen tussentijden komen? Nu ik er bij stilsta, heb ik eigenlijk ook geen matten gezien tussendoor dus zal wel niet.![]()
Lekker hoor. Was er genoeg water overigens?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Heerlijk loopweertje vandaag. ik ging weg om onder de vier uur te duiken. Dat ging prima tot een km of 11. Toe maar besloten om de gaskraan dicht te draaien om wat langer van het landschap en het mooie weer te genieten. Af en toe een beetje relax wandelen. 4 km kwam echter de 4:30 pacer voorbij zetten en we zaten in het saaie lijden, toen maar besloten om er toch nog enigszins een wedstrijd van te maken een aan te hakken om mijn pr aan te scherpen. Voor de finish nog even gedemareerd en in tijd van 4:28:12 voor de pacer te eindigen.
Heb jij gebruik gemaakt van de massageposten?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 19:14:54 ]![]()
TWC ook heel goed man![]()
LaT: voorbij je streeftijd. Respect daarvoor en ook nog eens zonder veel moeite.
Ik vond het parcours trouwens één van de vervelendste ooit. Die woonwijkjes... Weinig asfalt. Kruip door sluip door, veel bochten. Ze hebben duidelijk geen grote wegen willen afsluiten in Leiden - voor zo'n groot evenement is dat me een raadsel.
DK laat eens wat van je horen!!![]()
En hopelijk is Yur niet ergens in de Ourthe blijven steken.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:10 schreef Nanook24 het volgende:
Ik zie dat de uitslagen al online staan. Mijn netto eindtijd is 1:31:06en leuk verslagje
Mijn versie dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tldr: zie bij nanook
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tl;dr![]()
Kan iemand voor één keer de betekenis uitleggen aan deze simpele ziel?
Goed gedaan dames Nanook & Murmeli! Alleen... kletsen onderweg tijdens een wedstrijd: dan kon je harder![]()
![]()
Too Long; Didn´t Read
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Je mag trots zijn Nanook. Het waren zware omstandigheden en zo is nog wat meer ruimte voor verbetering.![]()
Via http://www.racetimereurope.nl/uitslagen/ is het wat overzichtelijker! Al waren er op de hm ook geen splits onderweg...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een poepsite van die uitslagen van Leiden trouwens. Zouden er ook geen tussentijden komen? Nu ik er bij stilsta, heb ik eigenlijk ook geen matten gezien tussendoor dus zal wel niet.
En stom van je telefoon zeg.Verder wel goed gelopen zo te lezen! Die 'limiet' waar je tegenaan liep, dat zijn ook gewoon de omstandigheden hoor.
Voelde ik vandaag ook, die warmte zuigt dan toch ongemerkt energie dat versnellingen enzo na een tijdje weinig meer voorstellen, dat gaat echt minder lekker dan ook.
Jack does it in real time...![]()
Mooier had ik zo'n moment niet kunnen beschrijvenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
4 km kwam echter de 4:30 pacer voorbij zetten en we zaten in het saaie lijden![]()
Wat een mooie prestaties zijn er geleverd door iedereen....misschien niet voor iedereen de tijd die ze gehoopt hadden maar tussen de regels doorlezend was finfishen voor en hoop deelnemers bij div. evenementen al een opgave dus hulde!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
kwestie van trainen. Loslaten van een PR willen behalen. Bij 't Rondje Tilburg had ik er moeite mee, omdat ik per se 4:50 per rondje wilde lopen. Vandaag tijdens mijn training ging het prima. Bidon met drank mee en het tempo wat terug laten zakken en ik had zelfs nog drank over toen ik terugkwam. Je moet je denk ik aanpassen aan het weerquote:Op zondag 18 mei 2014 14:41 schreef Guard het volgende:
Weinig Badwater materiaal hier, als het bij 20 graden al te warm is
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb trouwens verjaardagsgeld gehad en ga deze kopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
overal was voldoende water en sponsen. Bewoners die gewoon zelf water en sponsposten hadden ingericht en een enkeling die voor een douche had verzorgt met de tuinslang.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:13 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Lekker hoor. Was er genoeg water overigens?
Heb jij gebruik gemaakt van de massageposten?![]()
Massageposten geen gebruik van gemaakt wel het biertje na afloop.![]()
Tijdens de laatste km werden we opeens naar rechts gedirigeerd, kwamen een aantal van die cyclocross gevallen 3 breed langszetten. Wat een eikels dacht ik nog, niet veel later bleek ook waarom ineens werd ik zowel links als rechts voorbijgestoven door de 10 km leiders. Wat gaan die gasten hard zeg al slalommend door het veld heen.![]()
Was het parcours van de hele wel wat lekkerder om te lopen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie tijdquote:Op zondag 18 mei 2014 18:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Heerlijk loopweertje vandaag. ik ging weg om onder de vier uur te duiken. Dat ging prima tot een km of 11. Toe maar besloten om de gaskraan dicht te draaien om wat langer van het landschap en het mooie weer te genieten. Af en toe een beetje relax wandelen. 4 km kwam echter de 4:30 pacer voorbij zetten en we zaten in het saaie lijden, toen maar besloten om er toch nog enigszins een wedstrijd van te maken een aan te hakken om mijn pr aan te scherpen. Voor de finish nog even gedemareerd en in tijd van 4:28:12 voor de pacer te eindigen.
Whehehe mijn loopje van vandaag is bijna een kopie van vorig jaar. 1:31:39 om 1:31:04, 5:39m/km tov 5:38m/km, gemiddelde hartslag 169 bij beide.
Vorig jaar vlakker gelopen, dit jaar door het beduidend warmere weer na een KM of 10 toch een stap terug moeten doen. En zoals gezegd doet de knie nog steeds huilie.![]()
Het was voornamelijk asfalt, soms wat smal, maar het was niet zo druk met deelnemers op de hele.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Was het parcours van de hele wel wat lekkerder om te lopen?
In de dorpjes had je straatstenen, maar al met al was dat wel te doen.
Ik werd vooral gestoord van die bruggetjes die je allemaal voelde![]()
![]()
Zo bijgelezen, zoek jezelf in het lijstje.
Omdat het Ysnke haar eerste wedstrijd was doe ik even een speciale vermelding. Je bent een topper!Je verhaal klinkt alsof het een behoorlijk heftig parcours was voor een eerste wedstrijd en dat heb jij toch maar even gedaan.
MvN Zekerals je geen last van je knie had en het lekker ging
Spiritusvoor een mooie tijd.
Hats, Gekkenwerk maar uitgelopen dus
DeeBee, Gedurfd weg gegaan hoor! Maar er ook een mooie tijd mee gelopen!
Frsh, Geen ideaal weer voor ‘even’ een wedstrijdje maar altijd gezellig om met anderen te gaan en grappig dat je Hats al ‘van ver’ herkende.
Swets, Misschien toch even echt rust nemen of naar een fysio voor je knie? Evengoed netjes dat je ondanks dat je 10EM hebt uitgelopen.
Quoi,
Miezziej, Wat een super mooie tijd bij deze temperaturen.
ET, Balen dat het allemaal zo moeizaam ging. (En dat het heet was.)
Quantic, Je eerste wedstrijd was meteen een zware met deze temperaturen. Netjes dat je hem hebt uitgelopen.
Nikkie
TWC, Inzakken en dan nog ‘even’ de pacer voorbij lopen.Gevalletje jezelf netjes herpakken.
L_T, Balen dat je je telefoon liet vallen en niet lekker in je ritme kwam. Wel fijn dat je nog wat over had. Dat is altijd fijn om te weten voor (langere) vervolg wedstrijdjes."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Zelf vond ik het op het ontbreken van schaduw na de leukste marathon die ik tot nu toe heb gelopen. Sfeer in de meeste dorpen en onderweg was helemaal top naar mijn idee.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Was het parcours van de hele wel wat lekkerder om te lopen?![]()
We kregen op 7km het commentaar dat de kaken nu wel genoeg beweging hadden gehad en we wel weer mochten gaan hardlopen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:49 schreef Quoi het volgende:
Goed gedaan dames Nanook & Murmeli! Alleen... kletsen onderweg tijdens een wedstrijd: dan kon je harder
Murmeli en ik waren juist zo blij dat onze RSI vingers even rust kregen van het chatten.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
En vergeet je marathon van vorige maand niet dat kan er ook fors inhakken.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe mijn loopje van vandaag is bijna een kopie van vorig jaar. 1:31:39 om 1:31:04, 5:39m/km tov 5:38m/km, gemiddelde hartslag 169 bij beide.
Vorig jaar vlakker gelopen, dit jaar door het beduidend warmere weer na een KM of 10 toch een stap terug moeten doen. En zoals gezegd doet de knie nog steeds huilie.![]()
![]()
Volgens mij word ik door best wat hardloopfokkers toegevoegd op facebook. Vergeef me fokkers, maar als ik iemand nog niet in het echt ben tegengekomen, voeg ik niet zomaar iemand toe(behalve Moblo
)
Jeej verslagen!
Iedereen heeft natuurlijk hartstikke goed z'n best gedaan, maar TWC:.
Zo worden er steeds meer marathons gelopen in het topic!![]()
Ja, leuk is datquote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef hatsaflats het volgende:
Zo worden er steeds meer marathons gelopen in het topic!Allemaal begonnen met kleine afstandjes en dan toewerken naar zo´n hoger doel
Ja dat is de reden dat de knie nog steeds huilie doet.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En vergeet je marathon van vorige maand niet dat kan er ook fors inhakken.![]()
@Quoi: Volgens mij is voor de halve en de hele een heel mooi parcours uitgezet in Leiden. Een deel groot deel hiervan heb ik of fietsend of lopend wel eens gebruikt tijdens een training.
Met een zelfde start en finish als voor die, ontkom je (denk ik) niet aan smalle wegen in Leiden zelf voor de kortere afstanden.
@SEMTEX: Sterrengedrag.![]()
![]()
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
O ja ook wel grappig blijkbaar was er een apart startvak voor de marathon ingericht. Werd daar vriendelijk door de organisatie op gewezen. Ik daarheen en klim over dat hek. Nu komt net op dat moment de marathontop die dat vak uit wil om naar voren te lopen. Maar ja die kleine mannetjes kunnen niet over dat hek, dus gaan ze maar gewoon tussen de spijlen door.![]()
![]()
Controle bij het wedstrijdvak was ook briljant:quote:Op zondag 18 mei 2014 20:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O ja ook wel grappig blijkbaar was er een apart startvak voor de marathon ingericht. Werd daar vriendelijk door de organisatie op gewezen. Ik daarheen en klim over dat hek. Nu komt net op dat moment de marathontop die dat vak uit wil om naar voren te lopen. Maar ja die kleine mannetjes kunnen niet over dat hek, dus gaan ze maar gewoon tussen de spijlen door.
"Ben jij als wedstrijdatleet ingeschreven?"
"Ja"
"Loop dan maar door"
![]()
![]()
gehecht aan mijn privacyquote:
Geen 10 dus meer lopen in Leiden, maar minstens een HMquote:Op zondag 18 mei 2014 20:18 schreef Corniel het volgende:
@Quoi: Volgens mij is voor de halve en de hele een heel mooi parcours uitgezet in Leiden. Een deel groot deel hiervan heb ik of fietsend of lopend wel eens gebruikt tijdens een training.
Met een zelfde start en finish als voor die, ontkom je (denk ik) niet aan smalle wegen in Leiden zelf voor de kortere afstanden.
@SEMTEX: Sterrengedrag.![]()
![]()
![]()
![]()
TWCcool!
tramposa: balen van je mobiel zegissie niet meer te fiksen? Je hebt je wel goed hersteld!!!
Semtex: groot gelijk! Ik voeg ook lang niet zomaar mensen toe op fb.
Als ik veel pm/dm contact heb op een gegeven moment wel, maar verder niet zomaar.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jawel hoor, hij stond zelfs nog aanquote:Op zondag 18 mei 2014 20:28 schreef Murmeli het volgende:
TWCcool!
tramposa: balen van je mobiel zegissie niet meer te fiksen? Je hebt je wel goed hersteld!!!
Maar het is wel een goed signaal dat ik toch echt een GPS horloge moet gaan kopen ipv dit gekloot.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij stond zelfs nog aanMaar het is wel een goed signaal dat ik toch echt een GPS horloge moet gaan kopen ipv dit gekloot.
Man man wat was dat een veldslag vandaag! Zo warm vandaag in 1x, helemaal niet in kunnen trainen dus aardig kapot gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr veldslag, hitte, gefinished, slapen.
Oh ja, volgend jaar ga ik gewoon weer natuurlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door De_kluizenaar op 18-05-2014 20:39:10 ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
Man man wat was dat een veldslag vandaag! Zo warm vandaag in 1x, helemaal niet in kunnen trainen dus aardig kapot gegaan.Ach, je was in goed gezelschap wat betreft last van de hitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr veldslag, hitte, gefinished, slapen.
En mooi dat je meteen weer gemotiveerd bent.![]()
Zo'n trail is best geinig, ook in de warmte
Ik ga eerst eens ff op mn gemakkie teruglezenF means you're fucked![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
Man man wat was dat een veldslag vandaag! Zo warm vandaag in 1x, helemaal niet in kunnen trainen dus aardig kapot gegaan.Heftig! stoer dat je hem hebt uitgelopen ondanks dat je zoveel last van de hitte hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr veldslag, hitte, gefinished, slapen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef YUR het volgende:
Zo'n trail is best geinig, ook in de warmte
Ik ga eerst eens ff op mn gemakkie teruglezenverslag willen we!
In eerste instantie baalde ik zo enorm dat ik in staat was om uit te stappen eerlijk gezegd. Maar die gedacht was snel weg, desnoods zou ik die afstand verder uitwandelen voor mijn part.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heftig! stoer dat je hem hebt uitgelopen ondanks dat je zoveel last van de hitte hadIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: