SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held.![]()
Doe ik ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:40 schreef Cavaliers het volgende:
Gaarne die prachtige gifjes te laten staan, Stinho.
Die 3-3 bij Dordrecht v Volendam is mijn favoriet.![]()
Pingel.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja, daar hadden René en ik een hele discussie mee tijdens Willem II - FC Dordrecht. Toen kwam hij met het grootse argument dat andere keepers ook wel eens fouten maken.quote:![]()
Die aanloop
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Wat een kutpingel
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heeft zeker weten niet gekeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou die gozer bij Benfica hebben gespeeld?![]()
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je flink voor aap staat om je vervolgens terug te trekken uit dit topic.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:45 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
multipost geeft bal terug, sportief![]()
Wat. Dordrecht in Eredivisie?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik sta flink voor aap en trek me terug uit dit topicquote:Op zondag 18 mei 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je flink voor aap staat om je vervolgens terug te trekken uit dit topic.![]()
Want, het is raar dat de nummer twee uit het eindklassement en zuivere periodekampioen het beter doet dan de nummer 16 en 3e plek in de periode die een titel opleverde?quote:![]()
Maar hij heeft toch gelijk? Het is een grote familie Multipost. Net zoals de Tros. Grootste familie dit dat.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je flink voor aap staat om je vervolgens terug te trekken uit dit topic.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
BOEM! 2-1
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Z'n korte hoek is niet echt best.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Hahngod[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nu is het wel weer lekker spannendOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nee, maar ik volg de eerste divisie niet (echt) en ken heel FC Dordrecht niet. Nieteens van naam.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want, het is raar dat de nummer twee uit het eindklassement en zuivere periodekampioen het beter doet dan de nummer 16 en 3e plek in de periode die een titel opleverde?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
COME ON SPARTA![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Elke keer dat hier een multipost-grap gemaakt wordt wordt er door de aanhang van Sparta een puppy verbrand.quote:![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer dat hier een multipost-grap gemaakt wordt wordt er door de aanhang van Sparta een puppy verbrand.![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook net 5 minuten geleden afquote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Misidjan familie zijn van de legendarische Misidjan die bij Ludogorets speelt?![]()
![]()
Overtreding van MariFlexIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Verbeten duel uitgevochten tussen MariFlex en Multipost.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
oe
[ Bericht 100% gewijzigd door Muto op 18-05-2014 15:53:34 ]If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Meneer de grote Bigstarquote:Op zondag 18 mei 2014 15:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag de handen geschud bij de receptie van Excelsior.
![]()
Hahn niet dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en zelfs al deden ze dat blijft t billenknijpen met die keeper van Sparta![]()
![]()
Multipost volgend jaar topscorer in de eredivisie.
Tevens mis ik Sander Post[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stefan Postma ipv Haanquote:Op zondag 18 mei 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Multipost volgend jaar topscorer in de eredivisie.
Tevens mis ik Sander PostRED ONS HENNIEGOD![]()
De keeper van Dord heeft een dildo in z'n ?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doe maar niet... dan hebben ze 90 minuten van je tijd verspild terwijl ze ook direct die paar balletjes op het doel hadden kunnen schieten. Zonde van zo'n mooie zonnige middag.quote:![]()
postpakketjequote:Op zondag 18 mei 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper van Dord heeft een dildo in z'n ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Doos.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper van Dord heeft een dildo in z'n ?![]()
Uh. Ok.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Doe maar niet... dan hebben ze 90 minuten van je tijd verspild terwijl ze ook direct die paar balletjes op het doel hadden kunnen schieten. Zonde van zo'n mooie zonnige middag.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
v.l.n.r. Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost,Multipost![]()
knsb[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hahahahahhaha, neequote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r. Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost,Multipost![]()
zak in elkaar johquote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r. Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost, Multipost,MultipostFeyenoord Rotterdam![]()
Die nummer 2 van Dordrecht, weet zijn naam even niet, ken er echt niks van.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[ afbeelding ]
In before Multipostquote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef Muto het volgende:
Die nummer 2 van Dordrecht, weet zijn naam even niet, ken er echt niks van.![]()
Multipost?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef Muto het volgende:
Die nummer 2 van Dordrecht, weet zijn naam even niet, ken er echt niks van.![]()
Sander Postquote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef Muto het volgende:
Die nummer 2 van Dordrecht, weet zijn naam even niet, ken er echt niks van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
garpig manquote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt in ieder geval vijf hersenschuddingen incalculeren.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wordt wel spektakel volgend jaar in de Kuip![]()
Zou wat zijn als Ajax de Klassieker wint in de 96e minuut door een blunder van Warner.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wordt wel spektakel volgend jaar in de Kuip![]()
Bij Slijngard heb ik altijd het idee dat hij sneller zou kunnen lopen als hij niet 10 kilo rasta's op zijn rug had hangen![]()
Nou wat een spektakel met die gozer op de bank.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wordt wel spektakel volgend jaar in de KuipVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mulder gaat deze maand geblesseerd raken tijdens het karpervissen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou wat een spektakel met die gozer op de bank.Feyenoord Rotterdam![]()
Moeten we daar zo lang op wachten?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Ajax de Klassieker wint in de 96e minuut door een blunder van Warner.![]()
Bweh, Excelsior en misschien straks Dordrecht terug in de Eredivisie.
Clubs met een stadionnetje kleiner dan 10.000 zouden gewoon niet in de Eredivisie mogen spelen, eigenlijk. Wat een ramp.
Excelsior, Dordrecht, Volendam...kleine kutclubjes.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ditquote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
Clubs met een stadionnetje kleiner dan 10.000 zouden gewoon niet in de Eredivisie mogen spelen, eigenlijk. Wat een ramp.
Excelsior, Dordrecht, Volendam...kleine kutclubjes.![]()
Dan maar juichen voor Sparta, het kan nog steeds. Toch een ploeg met naam en historie.
Dordrecht.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
rkc is pas kutquote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
Excelsior, Dordrecht, Volendam...kleine kutclubjes.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Beide flink kleiner dan 5000 zelfs....quote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
Ben gelukkig niet de enige met mijn "extreme" (??) gedachten.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen die kleine knusse stadions.![]()
okequote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige met mijn "extreme" (??) gedachten.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Haten op Volendamquote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
![]()
Vaak wordt het ook nog eens geroepen door mensen die nooit naar het stadion gaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen die kleine knusse stadions.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, I know...maar ik dacht, ik zeg het vriendelijk. Excelsior heeft een stadionnetje van 3.800 ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Beide flink kleiner dan 5000 zelfs....
WTF, leuke reclame voor in het buitenland."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ik ga liever naar wedstrijd als Zwolle, GAE, De Graafschap dan naar de Euroborg, Arena of Phillips stadion ofzo.![]()
Voor figuren zoals jou zouden ze het gewoon schriftelijk af moeten doen he? Wat ik laatst al zei hier; aantal jaren dat de club bestaat * begroting + zitplaatsen in stadion is de plek op de ranglijst. Klaarquote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
Dan maar juichen voor Sparta, het kan nog steeds. Toch een ploeg met naam en historie.
Dordrecht.
Waarom nog voetballen als er mensen hopen dat de best en leukst voetballende ploeg niet wint omdat ze 'geen historie' hebben, of het stadion lelijk is?![]()
Alsof ze in het buitenland naar de eredivisie kijken.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, I know...maar ik dacht, ik zeg het vriendelijk. Excelsior heeft een stadionnetje van 3.800 ofzo.
WTF, leuke reclame voor in het buitenland.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ach, ik was lang geleden ook in dat soort stadions hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak wordt het ook nog eens geroepen door mensen die nooit naar het stadion gaan.
Leuke eerste divisie stadionnetjes.
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen die kleine knusse stadions.![]()
Volgens mij ligt het buitenland totaal niet wakker van die hele eredivisie.. als clubs als Utrecht verliezen van een Luxemburgse club vind ik dat slechtere reclame eigenlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, I know...maar ik dacht, ik zeg het vriendelijk. Excelsior heeft een stadionnetje van 3.800 ofzo.
WTF, leuke reclame voor in het buitenland.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het buitenland totaal niet wakker van die hele eredivisie.. als clubs als Utrecht verliezen van een Luxemburgse club vind ik dat slechtere reclame eigenlijk.![]()
Als Dordrecht wint van Sparta dan verdienen ze het. Simpel.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor figuren zoals jou zouden ze het gewoon schriftelijk af moeten doen he? Wat ik laatst al zei hier; aantal jaren dat de club bestaat * begroting + zitplaatsen in stadion is de plek op de ranglijst. Klaar
Waarom nog voetballen als er mensen hopen dat de best en leukst voetballende ploeg niet wint omdat ze 'geen historie' hebben, of het stadion lelijk is?
Dan heb ik daar verder niets over te zeggen.
Persoonlijk hoop ik gewoon dat ze niet winnen.
Simpel toch?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Of ze nou winnen of niet, sowieso al een afgang dat ze met de tweede begroting zo'n seizoen hebben gehad.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:
Wel een afgang voor Sparta dat Excelsior het wel redt met een fractie van hun begroting![]()
Dat is ook waarquote:Op zondag 18 mei 2014 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of ze nou winnen of niet, sowieso al een afgang dat ze met de tweede begroting zo'n seizoen hebben gehad.![]()
Die clown staat straks bij Feyenoord onder de lat![]()
Hahngod.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel een leuk partijtje.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Omdat hahn gewoon geen bitterbal kan vangen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vraag me af waarom dit de derde keeper is en die andere de tweede, en niet andersom![]()
Die Slijngaard ziet eruit alsof er een gigantische wasknijper op z'n gezicht zit.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Peereboom helemaal boos
Dacht dat sinds Bob Marley en Ruud Dil de rasta's niet echt meer in de mode waren..quote:Op zondag 18 mei 2014 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Slijngaard ziet eruit alsof er een gigantische wasknijper op z'n gezicht zit.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rood was terecht, maar is vandaag niet al te goed bezig imo.![]()
![]()
Ok Hans, dankje.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:22 schreef blup het volgende:
[img]http://www.kljvremde.be/images/smiles/gelekaart.gif[/i]![]()
Visuele ondersteuning voor het SP-ER-MA liedquote:Op zondag 18 mei 2014 16:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom staat daar een Dordrecht fan met een penis?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jij lachte er iemand om uit, derhalve is het nog extra knullig dat je het dan zelf fout doet.quote:
Ik stel voor dat we allemaal even de tijd nemen om Cavaliers uit te lachen.![]()
Motie afgewezen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij lachte er iemand om uit, derhalve is het nog extra knullig dat je het dan zelf fout doet.
Ik stel voor dat we allemaal even de tijd nemen om Cavaliers uit te lachen.![]()
Ik dacht altijd dat een mod boven alles staat en nooit zelf provoceert.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij lachte er iemand om uit, derhalve is het nog extra knullig dat je het dan zelf fout doet.
![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een mod boven alles staat en nooit zelf provoceert.![]()
![]()
Zat jij er even flink naast.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een mod boven alles staat en nooit zelf provoceert.![]()
Gezellige tokkiegroep daar bij Dordt naast het uitvak, aan de lange zijde kant.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:26 schreef Caland het volgende:
Dordt - Ajax. Die burgemeester begint nu al te zweten.![]()
En afgelopen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
En dan een stadionverbod voor het ene seizoen in de Eredivisie. Snuggere fans.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Idd hahaquote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dan een stadionverbod voor het ene seizoen in de Eredivisie. Snuggere fans.![]()
Denk niet dat multipost lang blijft neequote:Op zondag 18 mei 2014 16:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar Dordrecht gaat toch veel spelers kwijtraken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: