Mulder gaat deze maand geblesseerd raken tijdens het karpervissen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou wat een spektakel met die gozer op de bank.
Moeten we daar zo lang op wachten?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Ajax de Klassieker wint in de 96e minuut door een blunder van Warner.
Ditquote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
Bweh, Excelsior en misschien straks Dordrecht terug in de Eredivisie.
Clubs met een stadionnetje kleiner dan 10.000 zouden gewoon niet in de Eredivisie mogen spelen, eigenlijk. Wat een ramp.
Excelsior, Dordrecht, Volendam...kleine kutclubjes.
rkc is pas kutquote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
Clubs met een stadionnetje kleiner dan 10.000 zouden gewoon niet in de Eredivisie mogen spelen, eigenlijk. Wat een ramp.
Beide flink kleiner dan 5000 zelfs....quote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
Ben gelukkig niet de enige met mijn "extreme" (??) gedachten.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen die kleine knusse stadions.
okequote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige met mijn "extreme" (??) gedachten.
Haten op Volendamquote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
Vaak wordt het ook nog eens geroepen door mensen die nooit naar het stadion gaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, I know...maar ik dacht, ik zeg het vriendelijk. Excelsior heeft een stadionnetje van 3.800 ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Beide flink kleiner dan 5000 zelfs....
Voor figuren zoals jou zouden ze het gewoon schriftelijk af moeten doen he? Wat ik laatst al zei hier; aantal jaren dat de club bestaat * begroting + zitplaatsen in stadion is de plek op de ranglijst. Klaarquote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Salina het volgende:
Dan maar juichen voor Sparta, het kan nog steeds. Toch een ploeg met naam en historie.
Dordrecht.
Alsof ze in het buitenland naar de eredivisie kijken.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, I know...maar ik dacht, ik zeg het vriendelijk. Excelsior heeft een stadionnetje van 3.800 ofzo.
WTF, leuke reclame voor in het buitenland.
Ach, ik was lang geleden ook in dat soort stadions hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak wordt het ook nog eens geroepen door mensen die nooit naar het stadion gaan.
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij ligt het buitenland totaal niet wakker van die hele eredivisie.. als clubs als Utrecht verliezen van een Luxemburgse club vind ik dat slechtere reclame eigenlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, I know...maar ik dacht, ik zeg het vriendelijk. Excelsior heeft een stadionnetje van 3.800 ofzo.
WTF, leuke reclame voor in het buitenland.
Dit dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het buitenland totaal niet wakker van die hele eredivisie.. als clubs als Utrecht verliezen van een Luxemburgse club vind ik dat slechtere reclame eigenlijk.
Als Dordrecht wint van Sparta dan verdienen ze het. Simpel.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor figuren zoals jou zouden ze het gewoon schriftelijk af moeten doen he? Wat ik laatst al zei hier; aantal jaren dat de club bestaat * begroting + zitplaatsen in stadion is de plek op de ranglijst. Klaar
Waarom nog voetballen als er mensen hopen dat de best en leukst voetballende ploeg niet wint omdat ze 'geen historie' hebben, of het stadion lelijk is?
Of ze nou winnen of niet, sowieso al een afgang dat ze met de tweede begroting zo'n seizoen hebben gehad.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:11 schreef Tarado het volgende:
Wel een afgang voor Sparta dat Excelsior het wel redt met een fractie van hun begroting
Dat is ook waarquote:Op zondag 18 mei 2014 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of ze nou winnen of niet, sowieso al een afgang dat ze met de tweede begroting zo'n seizoen hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |