SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held.![]()
Doe ik ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:40 schreef Cavaliers het volgende:
Gaarne die prachtige gifjes te laten staan, Stinho.
Die 3-3 bij Dordrecht v Volendam is mijn favoriet.![]()
Pingel.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja, daar hadden René en ik een hele discussie mee tijdens Willem II - FC Dordrecht. Toen kwam hij met het grootse argument dat andere keepers ook wel eens fouten maken.quote:![]()
Die aanloop
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Wat een kutpingel
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heeft zeker weten niet gekeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou die gozer bij Benfica hebben gespeeld?![]()
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je flink voor aap staat om je vervolgens terug te trekken uit dit topic.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:45 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
multipost geeft bal terug, sportief![]()
Wat. Dordrecht in Eredivisie?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik sta flink voor aap en trek me terug uit dit topicquote:Op zondag 18 mei 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je flink voor aap staat om je vervolgens terug te trekken uit dit topic.![]()
Want, het is raar dat de nummer twee uit het eindklassement en zuivere periodekampioen het beter doet dan de nummer 16 en 3e plek in de periode die een titel opleverde?quote:![]()
Maar hij heeft toch gelijk? Het is een grote familie Multipost. Net zoals de Tros. Grootste familie dit dat.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou je sieren gewoon toe te geven dat je flink voor aap staat om je vervolgens terug te trekken uit dit topic.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
BOEM! 2-1
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Z'n korte hoek is niet echt best.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Hahngod[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nu is het wel weer lekker spannendOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nee, maar ik volg de eerste divisie niet (echt) en ken heel FC Dordrecht niet. Nieteens van naam.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want, het is raar dat de nummer twee uit het eindklassement en zuivere periodekampioen het beter doet dan de nummer 16 en 3e plek in de periode die een titel opleverde?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
COME ON SPARTA![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Elke keer dat hier een multipost-grap gemaakt wordt wordt er door de aanhang van Sparta een puppy verbrand.quote:![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer dat hier een multipost-grap gemaakt wordt wordt er door de aanhang van Sparta een puppy verbrand.![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook net 5 minuten geleden afquote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Misidjan familie zijn van de legendarische Misidjan die bij Ludogorets speelt?![]()
![]()
Overtreding van MariFlexIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Verbeten duel uitgevochten tussen MariFlex en Multipost.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
oe
[ Bericht 100% gewijzigd door Muto op 18-05-2014 15:53:34 ]If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: