SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Cavaliers op 18-05-2014 15:37:02 ]![]()
xdquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die Sparta Mars.Eerst 1 minuut en 16 seconden genieten van een fantastisch muziekstuk voordat de zang erbij komt.
![]()
Twee keer op rij gepromoveerd met Montfort.
Gepromoveerd met Excelsior.
Volgende stap, kampioen van de eredivisie![]()
4-1 Dordrecht.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Bakkie erbij, laat het feest maar beginnen![]()
hihaho Bruno Marsquote:Op zondag 18 mei 2014 14:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Sparta Mars.Eerst 1 minuut en 16 seconden genieten van een fantastisch muziekstuk voordat de zang erbij komt.
![]()
"dat betekent toch wat minder snelheid voorin"quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Mansfieldquote:Op zondag 18 mei 2014 14:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lekker stoppen met RKC en Mansfield die-hard worden.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Goede redding net inderdaad.quote:Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
HAHAHAAHAH DIE KEEPERHet kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
HAHAHAHAAHAOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Sow, 1-0.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Kiebo-oh-oh-oh-mAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
HE, DE BLANKE VIKTOR KROSIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Tsja. Als je slechter bent dan Sinouh kan je er ook gewoon helemaal niks vanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die zal slecht slapen vannacht.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Breuer doet het gewoon goed bij Sparta hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:38 schreef hafcfan het volgende:
Sparta wil ook niet terug als je met Breuer en zo'n keeper speelt.![]()
Jebent niet voor niets 2e/3e keeper bij de nummer 16 van de JL
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2014 14:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een verschrikkelijk stadion heeft Dordrecht.![]()
![]()
![]()
Dat zegt alles over Sparta.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Breuer doet het gewoon goed bij Sparta hoor.![]()
Dordt het hele seizoen een bezettingsgraad van 71%, en prompt zit het stadion tot op de laatste stoel vol.![]()
Wat raar zegquote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
Dordt het hele seizoen een bezettingsgraad van 71%, en prompt zit het stadion tot op de laatste stoel vol.![]()
Gek hequote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
Dordt het hele seizoen een bezettingsgraad van 71%, en prompt zit het stadion tot op de laatste stoel vol.
Is overal zo![]()
Goed opgemerkt.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
Krijgen wel een nieuwe. Een soort legoblok die je makkelijk kunt uitbreiden en kleiner maken.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Pardon?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Krijgen wel een nieuwe. Een soort legoblok die je makkelijk kunt uitbreiden en kleiner maken.![]()
![]()
![]()
Ja echt bizar zegquote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
Dordt het hele seizoen een bezettingsgraad van 71%, en prompt zit het stadion tot op de laatste stoel vol.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kasteel zat gemiddeld nog wel leger toch dit seizoen, en ook afgelopen donderdag uitverkocht.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Vitesse ook moeten hebben. Jammer dat het enige dat je daar kunt uitschuiven, de grasmat is.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Krijgen wel een nieuwe. Een soort legoblok die je makkelijk kunt uitbreiden en kleiner maken.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Krijgen wel een nieuwe. Een soort legoblok die je makkelijk kunt uitbreiden en kleiner maken.!
Is dit stadion wel eredivisie proof?
![]()
Gaat leuk worden volgend jaar met twee van die mini stadions in de Eredivisie....
FC Dordrecht heeft plek voor 4000 man en Excelsior heeft plek voor 3500 man....![]()
![]()
Die kwamen net boven de 50% uit.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kasteel zat gemiddeld nog wel leger toch dit seizoen, en ook afgelopen donderdag uitverkocht.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hé kijk, zijn de successupporters er ook weer?Meer meerquote:Op zondag 18 mei 2014 14:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een verschrikkelijk stadion heeft Dordrecht.![]()
![]()
Gloryhunters!!!!!11!!!quote:Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Lijkt er niet op hé.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]!
![]()
![]()
Bij Dordrecht zit het tenminste vol. Bij Exelsior nooit.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:41 schreef NaturalScience het volgende:
Gaat leuk worden volgend jaar met twee van die mini stadions in de Eredivisie....
FC Dordrecht heeft plek voor 4000 man en Excelsior heeft plek voor 3500 man....![]()
quote:http://www.fcdordrecht.nl(...)ht-als-proef-voor-wkquote:Betaald voetbalclub FC Dordrecht en bouwconcern Ballast Nedam slaan de handen ineen bij de bouw van een nieuw voetbalstadion, dat in 2016 op het sportpark aan de Krommedijk gereed moet zijn. De nieuwe voetbaltempel, die plaats moet gaan bieden aan 6000 toeschouwers, wordt het eerste stadion ter wereld dat uit losse componenten kan worden opgebouwd volgens het zogeheten plug&play-principe. Het toekomstige stadion van FC Dordrecht fungeert daarmee ook als proef voor het WK van 2022 in Qatar, waar de stadions ook uit losse, verrijdbare componenten zullen worden opgebouwd.
Foto's zien er niet verkeerd uit.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Het stadion van Excelsior heeft nog minder plaatsen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Amateurstadion...en dat in de Eredivisie straks.![]()
Bij NEC zat het ook opeens vol tegen Sparta. Hoe noemen we dat soort mensen.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, anders hadden ze waarschijnlijk ook niet aan de play-offs mee mogen doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]!
![]()
Maar dat moet dus in 2016 klaar zijn. Dan zit je straks in de JL met zo'n stadion. Foto's zien er goed uit.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
http://www.fcdordrecht.nl(...)ht-als-proef-voor-wk
Foto's zien er niet verkeerd uit.![]()
Als het dit seizoen 71% was, dan wordt dat in de Eredivisie echt stukken hoger. Nadeel is dat de uitvakken kleiner zijn..If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Voor 95 procent mensen die hun club steunen in moeilijke tijden en 5 procent doorgesnoven gekkies die wilden matten?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij NEC zat het ook opeens vol tegen Sparta. Hoe noemen we dat soort mensen.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
http://www.fcdordrecht.nl(...)ht-als-proef-voor-wk
Foto's zien er niet verkeerd uit.quote:Het nieuwe stadion, dat uiteraard uitgerust gaat worden met kunstgras dat dit seizoen zijn entree maakte bij FC Dordrecht![]()
![]()
Moet minimaal 400 zijn toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:44 schreef Muto het volgende:
Als het dit seizoen 71% was, dan wordt dat in de Eredivisie echt stukken hoger. Nadeel is dat de uitvakken kleiner zijn..![]()
Volgend jaar een stuk of 5 ploegen met kunstgras.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Zes.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgend jaar een stuk of 5 ploegen met kunstgras.![]()
LOL, had nog glijmiddel aan z'n klauwen zitten van 't fisten.quote:
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Lekker knus en je kan nog ouderwets in de hekken hangen. Stukken beter dan Vitesse en Zwolle.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de een of andere manier vind ik dat stadion wel wat hebben.![]()
VVV heeft het ook sinds dit seizoenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgend jaar een stuk of 5 ploegen met kunstgras.
Beter wordt dat gewoon verboden.![]()
Sparta krijgt het ook...quote:Op zondag 18 mei 2014 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VVV heeft het ook sinds dit seizoen
Beter wordt dat gewoon verboden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Roda - 1000, Nec - 500, RKC - 650quote:Op zondag 18 mei 2014 14:44 schreef Muto het volgende:
Als het dit seizoen 71% was, dan wordt dat in de Eredivisie echt stukken hoger. Nadeel is dat de uitvakken kleiner zijn..
En je krijgt er dan 2x 400 + Willem II (600 oid?) voor terug.![]()
Is lekker goedkoop. Vandaar dat de pauperclubjes erop overgaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VVV heeft het ook sinds dit seizoen
Beter wordt dat gewoon verboden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zo verruil je wel twee clubs die meer dan 10.000 man trokken voor twee clubs waar nauwelijks 1,5 paardenkop zit
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Meid.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:47 schreef TLC het volgende:
Zo verruil je wel twee clubs die meer dan 10.000 man trokken voor twee clubs waar nauwelijks 1,5 paardenkop zit![]()
Iemand zei dat Dordrecht op kunstgras speelt, maar het lijkt me echt gras.. of er moet iets aan mijn kunstogen mankeren.![]()
Schapenkopquote:Op zondag 18 mei 2014 14:47 schreef TLC het volgende:
Zo verruil je wel twee clubs die meer dan 10.000 man trokken voor twee clubs waar nauwelijks 1,5 paardenkop zit![]()
Nope, kunstgrasquote:Op zondag 18 mei 2014 14:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Iemand zei dat Dordrecht op kunstgras speelt, maar het lijkt me echt gras.. of er moet iets aan mijn kunstogen mankeren.![]()
Wel een paar duizend schapenkoppenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:47 schreef TLC het volgende:
Zo verruil je wel twee clubs die meer dan 10.000 man trokken voor twee clubs waar nauwelijks 1,5 paardenkop zit
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
HIER! HIER ZEG IK! KIJK ME AAN ALS JE LUISTERT! HIERRRRRRR!
Vink met z'n piepstem.
Begint behalve sportief dan ook qua accomodatie steeds meer de Luxemburgse Donald Duck league te wordenquote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Benieuwd hoe die Dordrecht supporters die op zondag ook naar de Kuip gaan (en dat zijn er genoeg) het volgend seizoen gaan doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zolang de Kuip maar iedere 2 weken vol zit vind ik alles best.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:47 schreef TLC het volgende:
"Laat maar liggen, hij is dood, laat maar liggen hij is dood."
Deze blijft nog het allerergst omdat de bal gewoonweg naast was gegaan als hij er met z'n handen vanaf was geblevenquote:
Straks met een dicht oog. Kan hij geen diepte meer zien. Kon hij al niet, maar toch.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Knap dat je zoiets herinnert.. dan moet je wel Sparta-fan zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Deze blijft nog het allerergst omdat de bal gewoonweg naast was gegaan als hij er met z'n handen vanaf was gebleven![]()
Die derde keeper is dus slechter dan Sinouh en deze prutser. Dan moet je er toch gewoon mee stoppen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
"Lijm 'm in elkaar, lijm 'm in elkaar, lijm 'm in elkaar oh oh."Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Iedereen kent dat moment.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Knap dat je zoiets herinnert.. dan moet je wel Sparta-fan zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xd![]()
Alleen maar omdat hij naar Feyenoord gaat.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:55 schreef GGMM het volgende:
Hahn is trouwens een nog veel slechtere keeper dan die van Sparta.Zuuuuur!
Hahn kan er echt geen reet van, heeft niets met een transfer naar Feijenoord te machen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij naar Feyenoord gaat.Zuuuuur!
![]()
Straks een ouderwetse pitch invasion. Ik voel het aan mijn water.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb je een citroen gegeten?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hahn kan er echt geen reet van, heeft niets met een transfer naar Feijenoord te machen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Op kutstgras is niets ouderwets.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:57 schreef Caland het volgende:
Straks een ouderwetse pitch invasion. Ik voel het aan mijn water.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Kijk nou uit, anders haalt hij z'n gifjes met Hahn-blunders tevoorschijn.quote:
En dat zijn er nogal wat.![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders haalt hij z'n gifjes met Hahn-blunders tevoorschijn.
En dat zijn er nogal wat.Heb verder niks van die gast gezien maar alles wat anders is dan Mulder ben ik blij mee.
lekker dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ME moet er aan te pas komen in Waalwijk.
Nog geen interviews op FOX-website met RKC.
![]()
Knokken gooien ze ook met stoeltjesquote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Aardig gek hoor die harde kern van Waalwijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Graag.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet ik de befaamde Hahn-gifjes tevoorschijn halen?![]()
Mulder heeft iets weg van Jan van Beveren vergeleken met Hahn.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoor.Heb verder niks van die gast gezien maar alles wat anders is dan Mulder ben ik blij mee.
![]()
Geloof me, hier ga je op terugkomen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoor.Heb verder niks van die gast gezien maar alles wat anders is dan Mulder ben ik blij mee.
![]()
![]()
Doe maar dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet ik de befaamde Hahn-gifjes tevoorschijn halen?
EN WIE NIET SPRINGT IS VOLK VAN LAAF!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks met z'n allen de Efteling plunderen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik heb nog niet veel van hem gezien, maar in de play-offs maakt hij een goede indruk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hahn kan er echt geen reet van, heeft niets met een transfer naar Feijenoord te machen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Komt omdat ze teveel hangen en onbetrouwbaar zijn, ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
Sowieso hebben Caland en ik nog nog een donkere keeper gezien die er wat van kan.
nog nog?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
Sowieso hebben Caland en ik nog nog een donkere keeper gezien die er wat van kan.![]()
Tjah.... de tijd dat RKC nog won van Schalke 04 is al een poosje voorbij... misschien moeten ze het maar eens accepteren.quote:![]()
Chaos dit dat.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Het loopt helemaal uit de handBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Kijken of ik een webcam bij het stadion kan vinden.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Het loopt helemaal uit de hand![]()
Hopen dat Excelsior en Dordrecht er meteen weer uit vliegen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De degradatiespanning wordt volgend jaar in ieder geval grandioos.Oh.![]()
NAC is toch mooi manquote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop dat NAC er een keer uitvliegt.![]()
Er zijn drie clubs gegradeerd, en slechts een gepromoverd plus vanmiddag miscchien een, waar komt de derde club vandaan die mag promoveren?![]()
jaquote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef icloud het volgende:
Er zijn drie clubs gegradeerd, en slechts een gepromoverd plus vanmiddag miscchien een, waar komt de derde club vandaan die mag promoveren?![]()
Tilburg. Willem 2 is kampioen geworden.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef icloud het volgende:
...quote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef icloud het volgende:
![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef icloud het volgende:
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef icloud het volgende:
Uit de hoge hoed van Sepp Blatter.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef icloud het volgende:
Er zijn drie clubs gegradeerd, en slechts een gepromoverd plus vanmiddag miscchien een, waar komt de derde club vandaan die mag promoveren?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Dat meen je niet? Willem 2 terug? Niet meegekregenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tilburg. Willem 2 is kampioen geworden.
Juup shit volg ik niet![]()
En nu in het Nederlands.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef icloud het volgende:
Er zijn drie clubs gegradeerd, en slechts een gepromoverd plus vanmiddag miscchien een, waar komt de derde club vandaan die mag promoveren?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja. Dordrecht stond eerst heel lang eerste, maar verloren punten en Willem 2 nam het over en werd kampioen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Willem 2 terug? Niet meegekregen![]()
Die zijn kampioenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Willem 2 terug? Niet meegekregen
Juup shit volg ik niet![]()
![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:04 schreef icloud het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, hier de eerste vier van de velen die zullen volgen:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gun het Dordt veel meer, niet voor niets 2e geworden!De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat![]()
Was toch een Skoda automonteur?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
Deze vent heeft de uitstraling van Beugelsdijk.![]()
2-0, gelopen race.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Nu is het helemaal gespeeld.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Glad-on, Sparta outIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo, hier de eerste vier van de velen die zullen volgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwa, echt heel sterk is 't niet maar het zijn ook geen blunders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Op basis van het hele seizoen is het ook wel dik verdiend.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Roda, Roda, Sparta komt eraan
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Oh, maar dit is pas het begin hoor. Maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, echt heel sterk is 't niet maar het zijn ook geen blunders.![]()
Matige keeper hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, echt heel sterk is 't niet maar het zijn ook geen blunders.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Zit op puntje van m'n stoel.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oh, maar dit is pas het begin hoor. Maak je maar geen zorgen.
Klinkt prima.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
uiteindelijk dus nummer 16, 17, 18 eruit en 1, 2, 3 erin.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Zal wat zijn als de nummer 17 (?) van de Juup uiteindelijk promoveert.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
uiteindelijk dus nummer 16, 17, 18 eruit en 1, 2, 3 erin.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik krijg bij dit stadion het gevoel dat dit een soort strandhuisje is of het midden in een sloppenwijk staat.
Tot zover mijn boeiende bijdrage.![]()
En alweer eentje op de grond.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg bij dit stadion het gevoel dat dit een soort strandhuisje is of het midden in een sloppenwijk staat.
Tot zover mijn boeiende bijdrage.![]()
![]()
Iemand beelden van de 1-0?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
16quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal wat zijn als de nummer 17 (?) van de Juup uiteindelijk promoveert.
Maar lijkt me prima zo, de eerlijkste uitslag, als je het hele geneuzel over historie, beter stadion, grotere club etc achterwege laat. Zoals het hoort, diegene die het beste voetbalt hoort te winnen en dus te promoveren in dit geval![]()
![]()
Staat pal naast een snelweg.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zover mijn boeiende bijdrage.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die keeper kon hier helemaal niets aan doen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Staat aan de rand van Dordrecht, tussen een niet al te sjofele woonwijk en de provinciale weg (N3) in.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zover mijn boeiende bijdrage.
Tot zover dit intermezzo![]()
Vrij veel, denk ik. Heel veel huurlingen.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mwoh, Willem II heeft wel wat, Excelsior is idd kut. Van Dordt weet ik niet wat ze komend seizoen hebben.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de gepromoveerde clubs kut zijn[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
De ArenA is een UFO tussen wat kansloze pauperflatsquote:Op zondag 18 mei 2014 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staat aan de rand van Dordrecht, tussen een niet al te sjofele woonwijk en de provinciale weg (N3) in.
Tot zover dit intermezzo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is dat je andere bijdragen altijd zeer boeiend zijn, daarom vergeven we je deze.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zover mijn boeiende bijdrage.
Maar je hebt wel gelijk verder.. ik kom er wel eens en Dordrecht heeft iets van een pauperstad en het stadion van Dordt is zeer lelijk.![]()
Die Sparta-fan die op de grond rolde na het zien van de 1-0
Wat betreft voetbal promoveren wel de leukste clubs.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de gepromoveerde clubs kut zijn
Historie en achterban vallen Dordrecht en Excelsior natuurlijk tegen.
Maar het is toch leuk om wat voetballende ploegen erbij te hebben.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ik doelde meer op dat gezanik dat Excelsior en Dordrecht kut zouden zijn. Maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 18 mei 2014 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat betreft voetbal promoveren wel de leukste clubs.
Historie en achterban vallen Dordrecht en Excelsior natuurlijk tegen.
Maar het is toch leuk om wat voetballende ploegen erbij te hebben..
![]()
Toine kwam er niet helemaal goed uitIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Heracles bijvoorbeeld houdt het toch best lang vol. Helaasquote:Op zondag 18 mei 2014 15:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach pauperclubs dit dat.. over een jaar kan het er allemaal weer heel anders uitzien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik dacht eerst dat het over een nieuwe film ofzo gingquote:
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Precies. En dan gaat die knakker z'n kleren onderspuiten met die rommel.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het over een nieuwe film ofzo ging
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten op Boschkerquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet best.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: