Aardig gek hoor die harde kern van Waalwijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ME moet er aan te pas komen in Waalwijk.
Nog geen interviews op FOX-website met RKC.
Graag.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet ik de befaamde Hahn-gifjes tevoorschijn halen?
Mulder heeft iets weg van Jan van Beveren vergeleken met Hahn.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoor.Heb verder niks van die gast gezien maar alles wat anders is dan Mulder ben ik blij mee.
Geloof me, hier ga je op terugkomen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoor.Heb verder niks van die gast gezien maar alles wat anders is dan Mulder ben ik blij mee.
Doe maar dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet ik de befaamde Hahn-gifjes tevoorschijn halen?
EN WIE NIET SPRINGT IS VOLK VAN LAAF!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks met z'n allen de Efteling plunderen.
Ik heb nog niet veel van hem gezien, maar in de play-offs maakt hij een goede indruk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hahn kan er echt geen reet van, heeft niets met een transfer naar Feijenoord te machen.
Komt omdat ze teveel hangen en onbetrouwbaar zijn, ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
Sowieso hebben Caland en ik nog nog een donkere keeper gezien die er wat van kan.
nog nog?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
Sowieso hebben Caland en ik nog nog een donkere keeper gezien die er wat van kan.
Tjah.... de tijd dat RKC nog won van Schalke 04 is al een poosje voorbij... misschien moeten ze het maar eens accepteren.quote:
Chaos dit dat.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Het loopt helemaal uit de hand
Kijken of ik een webcam bij het stadion kan vinden.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Het loopt helemaal uit de hand
Hopen dat Excelsior en Dordrecht er meteen weer uit vliegen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De degradatiespanning wordt volgend jaar in ieder geval grandioos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |