Aardig gek hoor die harde kern van Waalwijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ME moet er aan te pas komen in Waalwijk.
Nog geen interviews op FOX-website met RKC.
Graag.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet ik de befaamde Hahn-gifjes tevoorschijn halen?
Mulder heeft iets weg van Jan van Beveren vergeleken met Hahn.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoor.Heb verder niks van die gast gezien maar alles wat anders is dan Mulder ben ik blij mee.
Geloof me, hier ga je op terugkomen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoor.Heb verder niks van die gast gezien maar alles wat anders is dan Mulder ben ik blij mee.
Doe maar dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet ik de befaamde Hahn-gifjes tevoorschijn halen?
EN WIE NIET SPRINGT IS VOLK VAN LAAF!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks met z'n allen de Efteling plunderen.
Ik heb nog niet veel van hem gezien, maar in de play-offs maakt hij een goede indruk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hahn kan er echt geen reet van, heeft niets met een transfer naar Feijenoord te machen.
Komt omdat ze teveel hangen en onbetrouwbaar zijn, ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
Sowieso hebben Caland en ik nog nog een donkere keeper gezien die er wat van kan.
nog nog?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
Sowieso hebben Caland en ik nog nog een donkere keeper gezien die er wat van kan.
nog nooit.quote:
Tjah.... de tijd dat RKC nog won van Schalke 04 is al een poosje voorbij... misschien moeten ze het maar eens accepteren.quote:
Chaos dit dat.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Het loopt helemaal uit de hand
Kijken of ik een webcam bij het stadion kan vinden.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Het loopt helemaal uit de hand
Hopen dat Excelsior en Dordrecht er meteen weer uit vliegen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De degradatiespanning wordt volgend jaar in ieder geval grandioos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |