quote:Op zondag 18 mei 2014 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo, hier de eerste vier van de velen die zullen volgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwa, echt heel sterk is 't niet maar het zijn ook geen blunders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Op basis van het hele seizoen is het ook wel dik verdiend.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Roda, Roda, Sparta komt eraan
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Oh, maar dit is pas het begin hoor. Maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, echt heel sterk is 't niet maar het zijn ook geen blunders.![]()
Matige keeper hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, echt heel sterk is 't niet maar het zijn ook geen blunders.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Zit op puntje van m'n stoel.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oh, maar dit is pas het begin hoor. Maak je maar geen zorgen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Klinkt prima.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
uiteindelijk dus nummer 16, 17, 18 eruit en 1, 2, 3 erin.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Zal wat zijn als de nummer 17 (?) van de Juup uiteindelijk promoveert.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
uiteindelijk dus nummer 16, 17, 18 eruit en 1, 2, 3 erin.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik krijg bij dit stadion het gevoel dat dit een soort strandhuisje is of het midden in een sloppenwijk staat.
Tot zover mijn boeiende bijdrage.![]()
En alweer eentje op de grond.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg bij dit stadion het gevoel dat dit een soort strandhuisje is of het midden in een sloppenwijk staat.
Tot zover mijn boeiende bijdrage.![]()
![]()
Iemand beelden van de 1-0?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
16quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal wat zijn als de nummer 17 (?) van de Juup uiteindelijk promoveert.
Maar lijkt me prima zo, de eerlijkste uitslag, als je het hele geneuzel over historie, beter stadion, grotere club etc achterwege laat. Zoals het hoort, diegene die het beste voetbalt hoort te winnen en dus te promoveren in dit geval![]()
![]()
Staat pal naast een snelweg.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zover mijn boeiende bijdrage.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Die keeper kon hier helemaal niets aan doen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Staat aan de rand van Dordrecht, tussen een niet al te sjofele woonwijk en de provinciale weg (N3) in.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zover mijn boeiende bijdrage.
Tot zover dit intermezzo![]()
Vrij veel, denk ik. Heel veel huurlingen.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mwoh, Willem II heeft wel wat, Excelsior is idd kut. Van Dordt weet ik niet wat ze komend seizoen hebben.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de gepromoveerde clubs kut zijn[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
De ArenA is een UFO tussen wat kansloze pauperflatsquote:Op zondag 18 mei 2014 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staat aan de rand van Dordrecht, tussen een niet al te sjofele woonwijk en de provinciale weg (N3) in.
Tot zover dit intermezzo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is dat je andere bijdragen altijd zeer boeiend zijn, daarom vergeven we je deze.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zover mijn boeiende bijdrage.
Maar je hebt wel gelijk verder.. ik kom er wel eens en Dordrecht heeft iets van een pauperstad en het stadion van Dordt is zeer lelijk.![]()
Die Sparta-fan die op de grond rolde na het zien van de 1-0
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Wat betreft voetbal promoveren wel de leukste clubs.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de gepromoveerde clubs kut zijn
Historie en achterban vallen Dordrecht en Excelsior natuurlijk tegen.
Maar het is toch leuk om wat voetballende ploegen erbij te hebben.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ik doelde meer op dat gezanik dat Excelsior en Dordrecht kut zouden zijn. Maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 18 mei 2014 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat betreft voetbal promoveren wel de leukste clubs.
Historie en achterban vallen Dordrecht en Excelsior natuurlijk tegen.
Maar het is toch leuk om wat voetballende ploegen erbij te hebben..
![]()
Toine kwam er niet helemaal goed uitIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Heracles bijvoorbeeld houdt het toch best lang vol. Helaasquote:Op zondag 18 mei 2014 15:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach pauperclubs dit dat.. over een jaar kan het er allemaal weer heel anders uitzien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik dacht eerst dat het over een nieuwe film ofzo gingquote:
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Precies. En dan gaat die knakker z'n kleren onderspuiten met die rommel.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het over een nieuwe film ofzo ging
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten op Boschkerquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet best.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: