Nou, ik had enorme verwachtingen.quote:
Oeh, had je sjans?quote:
Nee, dat is wat mannen denken dat we doenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:18 schreef S95Sedan het volgende:
Is dat in de OP wat vrouwen doen als ze geen gehaktstaaf kunnen bemachtigen?
Ah ik zie het al, ze probeert het kussen in de hoes te doen inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat is wat mannen denken dat we doen
ik werd wel ondersteboven opgetild door een of andere reus met n neanderthaler hoofd.quote:
Klinkt niet erg positief, dat hoofd.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd wel ondersteboven opgetild door een of andere reus met n neanderthaler hoofd.
Haha, vast een nieuwe strategie van de PUA-gemeenschap.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd wel ondersteboven opgetild door een of andere reus met n neanderthaler hoofd.
nee, hij was kaal.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, vast een nieuwe strategie van de PUA-gemeenschap.Had ie ook lang haar?
Z'n knuppel wilde in haar grot, snap dat danquote:Op zondag 18 mei 2014 11:25 schreef S95Sedan het volgende:
Had hij z'n knuppel mee en plannen om je mee z'n grot in te slepen?
geloof het wel jaquote:Op zondag 18 mei 2014 11:25 schreef S95Sedan het volgende:
Had hij z'n knuppel mee en plannen om je mee z'n grot in te slepen?
Maar er is niks gebeurd, ik snap het niet meerquote:Op zondag 18 mei 2014 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Z'n knuppel wilde in haar grot, snap dat dan
En wat heb je gedaan om zijn charmes af te wenden?quote:
Ging je toen flirten?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij was kaal.
En hij had echt zo'n vorm hoofd. Z'n vriend was wél leuk
ik denk het wel, maar niet bewust. Hij was 1.98mquote:
Ik ga dit volgende keer maar eens proberen.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga dit volgende keer maar eens proberen.
het werkte dus niet hequote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
op de kleuterschool?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Langer dan twee meter zijn vaak van die slungels.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar niet bewust. Hij was 1.98mdie neanderthaler was nog langer
Ik heb wel weinig geld uitgegeven
1.99 kan ook nog dat is minderquote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Langer dan twee meter zijn vaak van die slungels.
valt wel mee. Als ze niet mager zijn, zijn ze gewoon groot.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Langer dan twee meter zijn vaak van die slungels.
'Dat maffe wijf' is dus wel mijn vriendin he...quote:Op zondag 18 mei 2014 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die vriendin met wie ik was, was btw echt behoorlijk in de bonenmoest wel lachen om d'r
Toen we net aankwamen (half 1) was er een of ander dronken wijf aan het schreeuwen tegen d'r vriend.
'Ik doe alles voor jou! Ik trap overal tegenaan voor jou!'
Schopt ze tegen de prullenbak aan, daarna trapt ze zo de ruit van een of andere lingeriezaak in
'Nu is m'n voet kapot! Allemaal voor jou!'
Maf wijf
dan ben je t vast met me eensquote:Op zondag 18 mei 2014 11:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
'Dat maffe wijf' is dus wel mijn vriendin he...
Denk dat ik klapjes krijg.quote:
Owquote:
Kutjequote:
Ja, maar vaak zijn ze mager door die grote lichaamsoppervlakte.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
valt wel mee. Als ze niet mager zijn, zijn ze gewoon groot.
topic killer gespot.quote:
preciesquote:Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik alleen maar aardig wilde doen.
Beide vervelend.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Ik lees steeds vaker mensen die mogguh als moguh spellen. What's up with that?
Dat sws. Boks.quote:
Oplichtersquote:Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Royco1 het volgende:
Wat lopen er toch een hoop boeven rond in retail land.
Nu een computer klaar aan het maken waar een 1 tb schijf in zou moeten zitten.
En de laatste keer dat ik checkte was 160 gb toch een stukje minder.
Hear hear!quote:
Wie zei dat tegen je dan?quote:
Lees ik weleens in sc.quote:
Memes verkeerd gebruiken.quote:
Oh. Vandaar.quote:
Ik heb een motorrijbewijs maar weet niet hoe ik zo'n motor moet bedienen of besturen.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:29 schreef Royco1 het volgende:
Damn wat is het weer mooi weer.
Waarom heb ik nu geen motorrijbewijs om lekker te kunnen cruisen
Je hebt je rijbewijs gekocht dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een motorrijbewijs maar weet niet hoe ik zo'n motor moet bedienen of besturen.
En RIP Wubbo trouwens....
Nee, gekregen toen ik mijn vrachtwagenrijbewijs haalde....quote:
Oh ja tuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, gekregen toen ik mijn vrachtwagenrijbewijs haalde....
Bij defensie natuurlijk?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen grapje. Ik ging mijn rijbewijs laten vernieuwen omdat ik mijn C had gehaald. Zet die gast ook een stempel bij A en D.quote:
quote:
Ja was ook niet sarcastischquote:Op zondag 18 mei 2014 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen grapje. Ik ging mijn rijbewijs laten vernieuwen omdat ik mijn C had gehaald. Zet die gast ook een stempel bij A en D.
quote:
Werken.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:58 schreef Royco1 het volgende:
En gaan er hier mensen nog leuke dingen doen vandaag?
ik ben bezig met inpakontwijkend gedrag en ik ben babynamen aan het bedenken.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:58 schreef Royco1 het volgende:
En lukt dat een beetje?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben bezig met inpakontwijkend gedrag en ik ben babynamen aan het bedenken.
Straks na het werk een terrasje opzoeken denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:58 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ik zie het al, ze probeert het kussen in de hoes te doen inderdaad.
What was i thinking...
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Z'n knuppel wilde in haar grot, snap dat dan
Goedemoggelquote:Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Ik lees steeds vaker mensen die mogguh als moguh spellen. What's up with that?
Oh dat wil ik ook. Zo vetquote:Op zondag 18 mei 2014 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie jou wel voor mij als trucker. Baseballcap op, tuinbroek aan.quote:
Zometeen naar Vrouwenpolder, want er is een hele goede kans op thermische windquote:Op zondag 18 mei 2014 12:58 schreef Royco1 het volgende:
Lekker weer johquote:Op zondag 18 mei 2014 13:27 schreef Faxie het volgende:
Ow ik ga afwachten op zeewind. Kans zou vandaag heel goed aanwezig moeten zijn
Dat wordt weer een rode kop morgenquote:
Geen andere enthousiastelingen denk je?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wordt weer een rode kop morgen
Liever iets minder zon maarja, dan is er geen zeewind.
Ik ben alleen bang dat ik in m'n eentje sta zometeen
Zeewind wordt niet meegenomen in voorspellingen op sites als windfinder en windguru. En erg veel mensen zijn niet zo bekend met het effect en wanneer je er echt goede kans op maakt... .quote:
Apart, ik zou dan denken dat mensen met dezelfde hobby zulke wetenswaardigheden met elkaar delen zodat je zo vaak mogelijk het water op kan.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeewind wordt niet meegenomen in voorspellingen op sites als windfinder en windguru. En erg veel mensen zijn niet zo bekend met het effect en wanneer je er echt goede kans op maakt... .
Op de webcam is nu nog niets te zien in ieder geval.
Nee ik bedoel motorrijbewijs gratisquote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie jou wel voor mij als trucker. Baseballcap op, tuinbroek aan.
Alleen is toch niet erg?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wordt weer een rode kop morgen
Liever iets minder zon maarja, dan is er geen zeewind.
Ik ben alleen bang dat ik in m'n eentje sta zometeen
Dat dacht ik al. Jij als trucker sprak meer tot de verbeelding.quote:
Dat valt tegen wat betreft zeewind. Voelt voor veel mensen toch als gokken denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Apart, ik zou dan denken dat mensen met dezelfde hobby zulke wetenswaardigheden met elkaar delen zodat je zo vaak mogelijk het water op kan.
In leren kleding op de motor. Lijkt me zo tof.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Jij als trucker sprak meer tot de verbeelding.
Het is wel fijn om iemand in de buurt te hebben die een oogje in het zeil kan houden en die weet hoe te handelen bij problemen.quote:
Dat hoor ik wel van alle motorrijders die ik ken.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In leren kleding op de motor. Lijkt me zo tof.
Hahahah mij ook hoor, vooral in een bocht. Maar ik ben mijn scooter nu gewend en die kan op goede dagen ook 55.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel van alle motorrijders die ik ken.
Mij persoonlijk lijkt het doodeng.
Dat klopt wel ja. Het zal best soms gevaarlijk zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel fijn om iemand in de buurt te hebben die een oogje in het zeil kan houden en die weet hoe te handelen bij problemen.
Maar op een dag als vandaag zal het niet zo'n ramp zijn nee.
Meebewegen zeggen ze dan. Ik zou zo gaan tegenhangen denk ik. Lig je meteen op je gezicht.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahah mij ook hoor, vooral in een bocht. Maar ik ben mijn scooter nu gewend en die kan op goede dagen ook 55.
ik wil het ook eens proberen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel fijn om iemand in de buurt te hebben die een oogje in het zeil kan houden en die weet hoe te handelen bij problemen.
Maar op een dag als vandaag zal het niet zo'n ramp zijn nee.
Ik wil dan ook wel een chopper model.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel van alle motorrijders die ik ken.
Mij persoonlijk lijkt het doodeng.
Ja ik ook hahaha. Maar ja dan in zo'n zijspan karretje!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meebewegen zeggen ze dan. Ik zou zo gaan tegenhangen denk ik. Lig je meteen op je gezicht.
Zolang je rijdt wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In leren kleding op de motor. Lijkt me zo tof.
Ohja dat is ook zo. Maar soms zie ik een chick in een strak leren pak.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je rijdt wel.
Als je met dit weer voor het stoplicht staat smelt je weg in je pak
En dan hoeft er nog niet eens een motor bij te staanquote:Op zondag 18 mei 2014 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo. Maar soms zie ik een chick in een strak leren pak.dan kan ik echt niet wegkijken. Zo stoer
Dan ga ik wel mee. Heb ik meteen mooi uitzicht op jou in leren pak.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik ook hahaha. Maar ja dan in zo'n zijspan karretje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |