Nou, ik had enorme verwachtingen.quote:
Oeh, had je sjans?quote:
Nee, dat is wat mannen denken dat we doenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:18 schreef S95Sedan het volgende:
Is dat in de OP wat vrouwen doen als ze geen gehaktstaaf kunnen bemachtigen?
Ah ik zie het al, ze probeert het kussen in de hoes te doen inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat is wat mannen denken dat we doen
ik werd wel ondersteboven opgetild door een of andere reus met n neanderthaler hoofd.quote:
Klinkt niet erg positief, dat hoofd.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd wel ondersteboven opgetild door een of andere reus met n neanderthaler hoofd.
Haha, vast een nieuwe strategie van de PUA-gemeenschap.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd wel ondersteboven opgetild door een of andere reus met n neanderthaler hoofd.
nee, hij was kaal.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, vast een nieuwe strategie van de PUA-gemeenschap.Had ie ook lang haar?
Z'n knuppel wilde in haar grot, snap dat danquote:Op zondag 18 mei 2014 11:25 schreef S95Sedan het volgende:
Had hij z'n knuppel mee en plannen om je mee z'n grot in te slepen?
geloof het wel jaquote:Op zondag 18 mei 2014 11:25 schreef S95Sedan het volgende:
Had hij z'n knuppel mee en plannen om je mee z'n grot in te slepen?
Maar er is niks gebeurd, ik snap het niet meerquote:Op zondag 18 mei 2014 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Z'n knuppel wilde in haar grot, snap dat dan
En wat heb je gedaan om zijn charmes af te wenden?quote:
Ging je toen flirten?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij was kaal.
En hij had echt zo'n vorm hoofd. Z'n vriend was wél leuk
ik denk het wel, maar niet bewust. Hij was 1.98mquote:
Ik ga dit volgende keer maar eens proberen.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, vast een nieuwe strategie van de PUA-gemeenschap.Had ie ook lang haar?
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga dit volgende keer maar eens proberen.
het werkte dus niet hequote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
op de kleuterschool?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Langer dan twee meter zijn vaak van die slungels.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar niet bewust. Hij was 1.98mdie neanderthaler was nog langer
Ik heb wel weinig geld uitgegeven
1.99 kan ook nog dat is minderquote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Langer dan twee meter zijn vaak van die slungels.
valt wel mee. Als ze niet mager zijn, zijn ze gewoon groot.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Langer dan twee meter zijn vaak van die slungels.
'Dat maffe wijf' is dus wel mijn vriendin he...quote:Op zondag 18 mei 2014 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die vriendin met wie ik was, was btw echt behoorlijk in de bonenmoest wel lachen om d'r
Toen we net aankwamen (half 1) was er een of ander dronken wijf aan het schreeuwen tegen d'r vriend.
'Ik doe alles voor jou! Ik trap overal tegenaan voor jou!'
Schopt ze tegen de prullenbak aan, daarna trapt ze zo de ruit van een of andere lingeriezaak in
'Nu is m'n voet kapot! Allemaal voor jou!'
Maf wijf
dan ben je t vast met me eensquote:Op zondag 18 mei 2014 11:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
'Dat maffe wijf' is dus wel mijn vriendin he...
Denk dat ik klapjes krijg.quote:
Owquote:
Kutjequote:
Ja, maar vaak zijn ze mager door die grote lichaamsoppervlakte.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
valt wel mee. Als ze niet mager zijn, zijn ze gewoon groot.
topic killer gespot.quote:
preciesquote:Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik alleen maar aardig wilde doen.
Beide vervelend.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Ik lees steeds vaker mensen die mogguh als moguh spellen. What's up with that?
Dat sws. Boks.quote:
Oplichtersquote:Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Royco1 het volgende:
Wat lopen er toch een hoop boeven rond in retail land.
Nu een computer klaar aan het maken waar een 1 tb schijf in zou moeten zitten.
En de laatste keer dat ik checkte was 160 gb toch een stukje minder.
Hear hear!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |