jaquote:
ik wil zo'n smileyquote:Op zondag 18 mei 2014 03:22 schreef Baconbus het volgende:
Heaven heaven heaven, or is it hell hell hell.
[ afbeelding ]
Als Utopia klaar is zal je mij niet meer zien tot mischien de volgende rlsquote:
ik weet het nog niet, voorlopig duurt het nog wel ff dus denk ik daar nog niet over naquote:Op zondag 18 mei 2014 03:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als Utopia klaar is zal je mij niet meer zien tot mischien de volgende rls
We zijn nog wel ff samen jaquote:Op zondag 18 mei 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, voorlopig duurt het nog wel ff dus denk ik daar nog niet over na
Heb je speciaal voor Utopia een Fok account genomen?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als Utopia klaar is zal je mij niet meer zien tot mischien de volgende rls
ik denk dat heel vaak maar heb die smiley nietquote:
lol kanonbier na het stappen, toen ik kennis ging maken met de ouders van een mattiequote:
Ach, Fok! is begonnen omdat mensen Big Brother wilden volgenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor Utopia een Fok account genomen?
Dit is mijn incognito accountquote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor Utopia een Fok account genomen?
is het echt door BB begonnen, dan heb ik het begin toch meegemaakt geloof ikquote:Op zondag 18 mei 2014 03:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, Fok! is begonnen omdat mensen Big Brother wilden volgen
Kanonbier, mooi spul! Toen het net uit was, zat het per 4 beugelflessen verpakt. Met een maat toen elk 2 van die beugels opgedronken en toen de stad in. Ik geloof dat we niet heel helder meer overkwamen.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kanonbier na het stappen, toen ik kennis ging maken met de ouders van een mattieLanguit in de gang..
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kanonbier na het stappen, toen ik kennis ging maken met de ouders van een mattieLanguit in de gang..
Zonder BB was het iig nooit zo groot geworden als het nu isquote:Op zondag 18 mei 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is het echt door BB begonnen, dan heb ik het begin toch meegemaakt geloof ik
sjezus voel me weer ff bejaard
Nou idd, zo'n fles had ik laatst.quote:
lol ja, weet ook nog wel schoolreisje naar Praag met de havo.. Ook 10% bier blikken, 2 biertjes helemaal lazarusquote:Op zondag 18 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kanonbier, mooi spul! Toen het net uit was, zat het per 4 beugelflessen verpakt. Met een maat toen elk 2 van die beugels opgedronken en toen de stad in. Ik geloof dat we niet heel helder meer overkwamen.
Ik had een keer 4 flesjes kanon in een kerstpakket die klapte er wel ff inquote:Op zondag 18 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kanonbier, mooi spul! Toen het net uit was, zat het per 4 beugelflessen verpakt. Met een maat toen elk 2 van die beugels opgedronken en toen de stad in. Ik geloof dat we niet heel helder meer overkwamen.
laatste keer dat ik zo'n fles had was op een festival en dan blow ik al veelquote:Op zondag 18 mei 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nou idd, zo'n fles had ik laatst.Nooit meer zo'n baggerwijn voor mij
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja, weet ook nog wel schoolreisje naar Praag met de havo.. Ook 10% bier blikken, 2 biertjes helemaal lazarus
Was ene Jaap dat ook niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik zuip bijna alles![]()
behalve goldstrike. ben ik allergisch voor.
denk ik ook welquote:Op zondag 18 mei 2014 03:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder BB was het iig nooit zo groot geworden als het nu is
Dat had ik vroeger een keer met cointreaux gemixed met sinaasappelsap. Dronk weg als limo tot ik ging staanquote:Op zondag 18 mei 2014 03:32 schreef isax het volgende:
[..]
laatste keer dat ik zo'n fles had was op een festival en dan blow ik al veel
fles was omgegooit in een spa fles
en dan hele dag in de warme tent gestaan
ik heb moeten kotsen
Fixedquote:Op zondag 18 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat huub wel eens komt kijken ik had zels een dm bericht van hem gekregen over een vraagquote:Op zondag 18 mei 2014 03:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk ik ook wel
daarom vind ik het altijd zo cool als dieenebart online is
en huub ook en nee ik ben geen sopper![]()
ik heb de bunker ook gevolgd, ik heb me rot gelachen man![]()
![]()
daar wil ik wel voor betalen, dat was klein maar o zo leuk
Jij bent ook best lang "lid", maar je post niet veel. Ben je een lurker, of ben je er gewoon niet vaak?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan direct weet waar ik het over heb.
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 18 mei 2014 03:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan direct weet waar ik het over heb.
Fixedquote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
zo'n dag was dat toen ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer met cointreaux gemixed met sinaasappelsap. Dronk weg als limo tot ik ging staan
Cointreaux is sowieso vrij gevaarlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer met cointreaux gemixed met sinaasappelsap. Dronk weg als limo tot ik ging staan
ik ook, is toch cool juist dat ie de tijd neemt voor zoietsquote:Op zondag 18 mei 2014 03:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat huub wel eens komt kijken ik had zels een dm bericht van hem gekregen over een vraag![]()
Beide. Ik ben niet echt een fokker en ik lurk ook vaak terwijl ik andere dingen doe.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent ook best lang "lid", maar je post niet veel. Ben je een lurker, of ben je er gewoon niet vaak?
en dan toch hang je nog rond in e rls forumquote:Op zondag 18 mei 2014 03:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb ooit een aflevering van De Bus geprobeert te bekijken om te bepalen dat RLS niks voor mij is en De Bunker bevstigde dat
Klopt Huub weet nu wel hoe een rls werktquote:Op zondag 18 mei 2014 03:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook, is toch cool juist dat ie de tijd neemt voor zoiets![]()
en ik vind het ook leuk voor die 2 dat ze nu in tv land mogen werken
ze zijn inmiddels de ervaringsdeskundigen
ja tochquote:Op zondag 18 mei 2014 03:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Klopt Huub weet nu wel hoe een rls werkt
Raak het spul echt nooit meer aan, zo ontzettend ziek van geweest.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Cointreaux is sowieso vrij gevaarlijk.Heb daar eens een enorme kater van gehad.
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dan toch hang je nog rond in e rls forum
cool
Fixedquote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Emiel zien we ook wel terug aangezien zijn opleiding
Misschien heb je toen wel deelgenomen aan een enorme orgie!quote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef ChocoFan het volgende:
toen ik nog niet zo lang blowde gingen we naar een festival
na 2 joints en 3 warme breezers heb ik geen idee meer wat er daarna is gebeurt![]()
volgens mij de enige keer dat ik echt dronken ben geweest![]()
Ik ben zovaak ladder tokkie zat geweestquote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef ChocoFan het volgende:
na 2 joints en 3 warme breezers heb ik geen idee meer wat er daarna is gebeurt![]()
waarschijnlijk wel en ook hem gun ik datquote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik naar lowlands ging had ik binnen 3 uur alle substanties die op the higher ground verkocht werden uitgeprobeerd,ik had een goede trip,maar ik kan mij niks meer van de rest van het festival herrinneren.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef ChocoFan het volgende:
Emiel gun ik dat zekerquote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel en ook hem gun ik dat
net zoals huub destijds, die was er echt al mee bezig toen
zo'n lul als ruud moet gewoon voor de camera blijven, die heeft niet veel meer in zijn mars dan dat
die werkte voor bnn dus vast wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heb je toen wel deelgenomen aan een enorme orgie!
had weinig met spelling van doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zit je nu serieus spel fouten te verbeteren?
ik niet ik was braafquote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben zovaak ladder tokkie zat geweest
okay.. ik ben er pas een paar maanden, maar best verslavendquote:Op zondag 18 mei 2014 03:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Beide. Ik ben niet echt een fokker en ik lurk ook vaak terwijl ik andere dingen doe.
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ja dat dus, ik vind het nog steeds lachen, de mensen waar ik mee was hebben schijnbaar wel opgelet want ik ben er nog steeds, maar heb echt geen idee meer wat er is gebeurtquote:Op zondag 18 mei 2014 03:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik naar lowlands ging had ik binnen 3 uur alle substanties die op the higher ground verkocht werden uitgeprobeerd,ik had een goede trip,maar ik kan mij niks meer van de rest van het festival herrinneren.
ik heb op lowlands gewerktquote:Op zondag 18 mei 2014 03:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik naar lowlands ging had ik binnen 3 uur alle substanties die op the higher ground verkocht werden uitgeprobeerd,ik had een goede trip,maar ik kan mij niks meer van de rest van het festival herrinneren.
Oops!quote:Op zondag 18 mei 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]wie weet, was wel op een truckers festival
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je werkte daar dronken?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb op lowlands gewerkt![]()
was waardeloos, ik had geen wiet of wat dan ook
geen seconden nuchter geweest
Tja sorry... Heb zelf een beetje een broertje dood aan die taal nazi's en ben zelf ook alles behalve vrij van fouten... d's en t's vraag me niet hoe het zitquote:Op zondag 18 mei 2014 03:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bedankt voor de correctie Inodder
Zo noem ik datquote:Op zondag 18 mei 2014 03:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja sorry... Heb zelf een beetje een broertje dood aan die taal nazi's en ben zelf ook alles behalve vrij van fouten... d's en t's vraag me niet hoe het zitEn had je "aan" ook rustig laten staan ware het niet dat ik zo lekker op dreef was....
Grolsch Kanon Kanonbier noemen deed een beetje pijn aan mijn ogen...
leuk baantjequote:Op zondag 18 mei 2014 03:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb op lowlands gewerkt![]()
was waardeloos, ik had geen wiet of wat dan ook
geen seconden nuchter geweest
Gaat het je nauw aan het hart? Kanon is ook serious business natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja sorry... Heb zelf een beetje een broertje dood aan die taal nazi's en ben zelf ook alles behalve vrij van fouten... d's en t's vraag me niet hoe het zitIk had je "aan" ook rustig laten staan ware het niet dat ik zo lekker op dreef was....
Grolsch Kanon Kanonbier noemen deed een beetje pijn aan mijn ogen...
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat het je nauw aan het hart? Kanon is ook serious business natuurlijk.
ik weet ook niet veelquote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef Inodder het volgende:
Maar ehh....
Ja ik ben een beetje een drugs Noob....
Je wilt toch eigenlijk niet stoned zijn maar juist high?
Van stoned kun je rustig en relaxed worden, goed voor opgefokte mensen dus. Wat versta je onder HIGH? dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef Inodder het volgende:
Maar ehh....
Stoned is volgens mij wiet en high hasj?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef Inodder het volgende:
Maar ehh....
Geen idee.... Iets euforisch, in hogere sferen?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van stoned kun je rustig en relaxed worden, goed voor opgefokte mensen dus. Wat versta je onder HIGH? dan?
Mij vinden ze toch nietquote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
lol de SC is best vaag.. gelukkig worden al onze berichten voor altijd opgeslagen en naar Amerika verstuurd
echt welquote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
lol de SC is best vaag.. gelukkig worden al onze berichten voor altijd opgeslagen en naar Amerika verstuurd
Tja, altijd handig als je computer crasht, kun je altijd je gegevens weer terugvragen.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
Hoi, Obama, hoe is het daar?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
Heb jij al gepost in dat Alu hoedjes topic?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel
ik zeg altijd tegen mijn kids en al jaren, kijk uit met wat je tikt en zegt want ze scannen op bepaalde woorden in andere landen. echt waar
en wat zit ik nu heel de tijd te doen
omgja niemand die het mij geleerd heeft
komt dat ik teveel dat soort series kijk, alleen door POI zou je al compleet para wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb jij al gepost in dat Alu hoedjes topic?
Vergis je je niet met de BCC?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Danny en yvonne zijn van de AIVD wisten jullie dat niet
mwoah.... zou ik dat dan niet ook moeten hebben?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
komt dat ik teveel dat soort series kijk, alleen door POI zou je al compleet para worden
en dan kijk ik nog veel meer van dat soort toestanden
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel
ik zeg altijd tegen mijn kids en al jaren, kijk uit met wat je tikt en zegt want ze scannen op bepaalde woorden in andere landen. echt waar
en wat zit ik nu heel de tijd te doen
omgja niemand die het mij geleerd heeft
misschien ben jij minder goed gelovigquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
mwoah.... zou ik dat dan niet ook moeten hebben?
omg, die ken ik gewoonquote:
Hear hear, van mij ook de groetjes ook aan de kidsquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yes we can! Yes we can! Hail Satan! Groetjes aan Michelle!![]()
Dat zou me dan weer niets verbazenquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Joezi het volgende:
Wel leuk dat liesje nu constant met ons meeleest, op lurkmode
en een knuffel voor de hondquote:Op zondag 18 mei 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hear hear, van mij ook de groetjes ook aan de kids
En condoleer Bush met het overlijden van zijn hondjequote:Op zondag 18 mei 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hear hear, van mij ook de groetjes ook aan de kids
Best wel creepy, muhahahahaquote:
Back maskingquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op zondag 18 mei 2014 04:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer niets verbazen![]()
Maar ehh... ik vind het wel een mooie tijd om de dekens over me heen te trekken...
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:04 schreef Recce het volgende:
[..]
En condoleer Bush met het overlijden van zijn hondje
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Thnx...quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
En bedankt voor een leuke dag heb me goed vermaakt vandaag...
Leuke dames!![]()
O ja, en de heren ook natuurlijk
matties 4 lifequote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
Leuke dames!![]()
Slaap wel!quote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
Leuke dames!![]()
graag gedaanquote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
Leuke dames!![]()
quote:
vind ik ook leukquote:
Truste, kanonbiertjequote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
Leuke dames!![]()
Die muziek ga ik niet luisteren. Wel wil ik je complimenteren met je avatarkeuze.quote:
dit was toch wel 1 van de beste avonden voor mijquote:
Ze is een look-a-like kan ik je vertellenquote:Op zondag 18 mei 2014 04:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Die muziek ga ik niet luisteren. Wel wil ik je complimenteren met je avatarkeuze.
lol Gerard Joling was hilarisch, hoorde gister dat Boon Dock toen een ban kreeg.. belachelijk!quote:Op zondag 18 mei 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dit was toch wel 1 van de beste avonden voor mij
gerard joling op 2
of een gedeelde 1e plaats
dat weet ik morgen wel als ik uitgeruster ben
Ja kwam toch wel lomp hard neer, die ander hoort m goed op te vangen.. Ook wordt er minder afgesproken dan ik dacht.. want ze hebben niks ingestudeerd ofzoquote:
dat kan, ik heb er geen mening over want dat heb ik niet gevolgd toen, maar gerard was hylarisch ja, nu gordon nogquote:Op zondag 18 mei 2014 04:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Gerard Joling was hilarisch, hoorde gister dat Boon Dock toen een ban kreeg.. belachelijk!
Dat mag, bedanktquote:Op zondag 18 mei 2014 04:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Die muziek ga ik niet luisteren. Wel wil ik je complimenteren met je avatarkeuze.
Arme Isaxjequote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
ik loop de meest gare filmpjes te kijken omdat ik niet kan slapen
ik kijk nu mixology, ff comedy voor ik ga slapenquote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
Hmmquote:Op zondag 18 mei 2014 04:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze is een look-a-like kan ik je vertellen
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
Misschien kan je niet slapen omdat je gare filmpjes aan het kijken bentquote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
wat voor een filmpjes?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
Rood was veel leuker!quote:Op zondag 18 mei 2014 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
hier is ze weer blond.. irritant wat is nou de echte haarkleur van een vrouw![]()
[ afbeelding ]
ze wil een kopje suiker lenen bij joezi maar weet niet waar hij woontquote:
Oh nooooquote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat kan, ik heb er geen mening over want dat heb ik niet gevolgd toen, maar gerard was hylarisch ja, nu gordon nog
De mijne is gewoon bruin, al jaren, niks irritants aan toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
hier is ze weer blond.. irritant wat is nou de echte haarkleur van een vrouw![]()
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 18 mei 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ze wil een kopje suiker lenen bij joezi maar weet niet waar hij woont
en dan zeg ik het heel netjes
Dacht even dat het over iets anders ging.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
De mijne is gewoon bruin, al jaren, niks irritants aan toch?
Nouquote:
Dan moet je een radio kopen die je zachtjes aan kunt zetten.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
mijn ouders is het stil, bij mij thuis hoor je allemaal geluiden
dat kan, zet je iets op wat geluid maaktquote:Op zondag 18 mei 2014 04:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
mijn ouders is het stil, bij mij thuis hoor je allemaal geluiden
Het is al laatquote:Op zondag 18 mei 2014 04:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dacht even dat het over iets anders ging.
is niet het zelfde als dronken geschreeuw en autosquote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je een radio kopen die je zachtjes aan kunt zetten.
Bar slecht jaquote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
pff, wat heeft die zeug weer slecht gezongen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
pff, wat heeft die zeug weer slecht gezongen.
Ik wil wel dronken schreeuwen, als je nou nog iemand met een auto regelt, kun je slapen.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef isax het volgende:
[..]
is niet het zelfde als dronken geschreeuw en autos
Ik heb muziek aan staanquote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef isax het volgende:
[..]
is niet het zelfde als dronken geschreeuw en autos
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dacht even dat het over iets anders ging.
jaaa!! dan worden de buurtjes wel boosquote:Op zondag 18 mei 2014 04:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil wel dronken schreeuwen, als je nou nog iemand met een auto regelt, kun je slapen.
ja sorry ik ben nog steeds dirty minded schijnbaarquote:
Leuk toch!quote:
jasje zou ik zeggen forest gump maar het is al vroeg en respect vind ik ook niet belangrijk waarom reageer ik dan geen idee ik denk omdat het kan yolo ik moet echt naar bed gaanquote:Op zondag 18 mei 2014 04:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het raaduit welke film krijgt mijn respect
The Shining.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Wie het raaduit welke film krijgt mijn respect
dat was zo irritant ja, ik kon vroeger juist niet tegen geluid, nu gelukkig wel en ik slaap inmiddels goed bij beidequote:Op zondag 18 mei 2014 04:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk toch!Ik ben opgegroeid in een dorpje, daar werden mensen in de straat bij allerlei dingen boos.
Laatst nog gekekenquote:
tjaquote:Op zondag 18 mei 2014 04:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook echt moeilijk als je even die naam in google gooit.
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:33 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga slapen![]()
![]()
fijne vroege ochtend verder
Bij mij is het precies andersom, vroeger kon ik veel beter tegen geluiden om me heen dan nu.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat was zo irritant ja, ik kon vroeger juist niet tegen geluid, nu gelukkig wel en ik slaap inmiddels goed bij beide
Slaap lekker Choco!quote:Op zondag 18 mei 2014 04:33 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga slapen![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 18 mei 2014 04:33 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga slapen![]()
![]()
lol deed ik ook.. effe een moeilijkere danquote:Op zondag 18 mei 2014 04:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook echt moeilijk als je even die naam in google gooit.
watje!!quote:Op zondag 18 mei 2014 04:33 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga slapen![]()
![]()
pffff nee, vriend van mij valt gewoon altijd in slaap overal.. hier keihard muziek of film aan ligt ie gewoon te maffen..quote:Op zondag 18 mei 2014 04:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet ook geen geluid om me heen als ik wil slapen
Tenzij een rijdende auto of een trein, ben ik zo vertrokken.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet ook geen geluid om me heen als ik wil slapen
ja als je kan concentreren op bv de treinrails ben je zo wegquote:Op zondag 18 mei 2014 04:36 schreef Parlay het volgende:
[..]
Tenzij een rijdende auto of een trein, ben ik zo vertrokken.
Dat vind ik altijd knap inderdaad. Het lukt mij echt niet om zomaar ergens anders in slaap te vallen als er ook nog lawaai is.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
pffff nee, vriend van mij valt gewoon altijd in slaap overal.. hier keihard muziek of film aan ligt ie gewoon te maffen..
Ja, maar dat is 1 toon, dan lukt het me ook wel. Het gaat meer om verschillende tonen.......snurken bijv.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
pffff nee, vriend van mij valt gewoon altijd in slaap overal.. hier keihard muziek of film aan ligt ie gewoon te maffen..
die enequote:Op zondag 18 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
Ronde 2: Welke film is dit? tientje wie m raad![]()
[ afbeelding ]
ik heb eens witte ruis geprobeerd, toen las ik ergens dat ze daarmee terroristen op guatanomo bay wakker houdenquote:Op zondag 18 mei 2014 04:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zet standaard mijn van aan om ieder ander geluidje te verbloemen anders ben ik waker
Een Coen film?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
Ronde 2: Welke film is dit? tientje wie m raad![]()
[ afbeelding ]
Bartquote:
Ze gebruiken ook Metallica. Die waren daar uiteindelijk niet zo blij mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb eens witte ruis geprobeerd, toen las ik ergens dat ze daarmee terroristen op guatanomo bay wakker houden
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb eens witte ruis geprobeerd, toen las ik ergens dat ze daarmee terroristen op guatanomo bay wakker houden
Van lekker windje door je kamer en een constant geluid dan slaap ik zoquote:Op zondag 18 mei 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar laat je dat geluid uitkomen?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Van lekker windje door je kamer en een constant geluid dan slaap ik zo
dm van huub ben ik trots opquote:Op zondag 18 mei 2014 04:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol die is hier ook wel eens, een echte celeb
Hij is wel ok.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol die is hier ook wel eens, een echte celeb
Me 2quote:Op zondag 18 mei 2014 04:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ultieme spagaat, ik vind beide soorten muziek leuk.
Ik heb een Dream Theater periode achter de rug, ben nu naar wat andere metal aan het zoeken. Opeth had ik al op het oog.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Me 2![]()
Maar meestal toch liever metal
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb wel eens met eentje van DGK gepokerd
en gewonnen?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar wel handig ietsquote:Op zondag 18 mei 2014 04:48 schreef Parlay het volgende:
Je hebt op YT ook filmpjes van uren lang regen bijv. om te slapen. Ik moest er alleen onwijs nodig van plassen en weer wakker zijn
Dat doet me aan een aflevering van Frasier denken.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:48 schreef Parlay het volgende:
Je hebt op YT ook filmpjes van uren lang regen bijv. om te slapen. Ik moest er alleen onwijs nodig van plassen en weer wakker zijn
Jaap zekerquote:Op zondag 18 mei 2014 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Goede keuzequote:Op zondag 18 mei 2014 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een Dream Theater periode achter de rug, ben nu naar wat andere metal aan het zoeken. Opeth had ik al op het oog.
Frasierquote:Op zondag 18 mei 2014 04:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doet me aan een aflevering van Frasier denken.
ja die ene!quote:Op zondag 18 mei 2014 04:50 schreef Joezi het volgende:
Raad de film deeltje 3 alweer, wie weet het?
[ afbeelding ]
Staat me vaag iets van bij, maar de naam.....quote:Op zondag 18 mei 2014 04:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet meer. Hij was verliefd op dat paardenmeisje.
die anderequote:Op zondag 18 mei 2014 04:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat was het antwoord van de vorige dan.
Ik denk dat bijna iedereen wel bij Metallica begon. Als je oude concerten van Metallica bekijkt, dan zijn dat ook gewoon helden. Megadeth heeft ook wel een aantal goede platen. Met Iron Maiden heb ik net iets minder. Ik heb ook een tijdje veel naar de band Death geluisterd, dat zit heel strak in elkaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Goede keuze![]()
Zo begon ik ooit bij Metallica en Maiden en luister nu alle soorten metal
vorige was Ghost Worldquote:Op zondag 18 mei 2014 04:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat was het antwoord van de vorige dan.
Downloaden bedoel je? Of koop je series?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
FrasierDie wil ik nog eens als gehele serie hebben.
Bart was dat toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:52 schreef Parlay het volgende:
[..]
Staat me vaag iets van bij, maar de naam.....
Soms wel, ligt eraan. Als ik het vaker wil kijken dan koop ik en anders downloaden.quote:
Bij de planten gieten, misschien hebben die er iets aan?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:56 schreef Joezi het volgende:
hmmm vogels fluiten, wijntje is drie kwart leeg
je klinkt niet teutquote:Op zondag 18 mei 2014 04:56 schreef Joezi het volgende:
hmmm vogels fluiten, wijntje is drie kwart leeg
quote:
Het is suf, maar ook begrijpelijk dat diensten als netflix niet alles hebben. Ik denk wel dat dat soort diensten de toekomst zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Soms wel, ligt eraan. Als ik het vaker wil kijken dan koop ik en anders downloaden.
Ik weet um niet, ja Nicolas Cage.quote:
Klopt, ik kijk daar weleens rond en dan hebben ze precies net niet wat ik wil zien. HBO hetzelfde eigenlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is suf, maar ook begrijpelijk dat diensten als netflix niet alles hebben. Ik denk wel dat dat soort diensten de toekomst zijn.
Ik heb nu wel netflix omdat ik daar een paar series wel van wil zien, maar als ik die series heb gezien, zeg ik het misschien wel weer op.quote:Op zondag 18 mei 2014 05:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk daar weleens rond en dan hebben ze precies net niet wat ik wil zien. HBO hetzelfde eigenlijk.
Maiden nog steeds één van mijn favo's, verder van Summoning tot Sabaton luister ikquote:Op zondag 18 mei 2014 04:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen wel bij Metallica begon. Als je oude concerten van Metallica bekijkt, dan zijn dat ook gewoon helden. Megadeth heeft ook wel een aantal goede platen. Met Iron Maiden heb ik net iets minder. Ik heb ook een tijdje veel naar de band Death geluisterd, dat zit heel strak in elkaar.
Is 1 maand gratis zag ikquote:Op zondag 18 mei 2014 05:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu wel netflix omdat ik daar een paar series wel van wil zien, maar als ik die series heb gezien, zeg ik het misschien wel weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |