Geen idee.... Iets euforisch, in hogere sferen?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van stoned kun je rustig en relaxed worden, goed voor opgefokte mensen dus. Wat versta je onder HIGH? dan?
Mij vinden ze toch nietquote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
lol de SC is best vaag.. gelukkig worden al onze berichten voor altijd opgeslagen en naar Amerika verstuurd
echt welquote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
lol de SC is best vaag.. gelukkig worden al onze berichten voor altijd opgeslagen en naar Amerika verstuurd
Tja, altijd handig als je computer crasht, kun je altijd je gegevens weer terugvragen.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
Hoi, Obama, hoe is het daar?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
Heb jij al gepost in dat Alu hoedjes topic?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel
ik zeg altijd tegen mijn kids en al jaren, kijk uit met wat je tikt en zegt want ze scannen op bepaalde woorden in andere landen. echt waar
en wat zit ik nu heel de tijd te doen
omgja niemand die het mij geleerd heeft
komt dat ik teveel dat soort series kijk, alleen door POI zou je al compleet para wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb jij al gepost in dat Alu hoedjes topic?
Vergis je je niet met de BCC?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Danny en yvonne zijn van de AIVD wisten jullie dat niet
mwoah.... zou ik dat dan niet ook moeten hebben?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
komt dat ik teveel dat soort series kijk, alleen door POI zou je al compleet para worden
en dan kijk ik nog veel meer van dat soort toestanden
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel
ik zeg altijd tegen mijn kids en al jaren, kijk uit met wat je tikt en zegt want ze scannen op bepaalde woorden in andere landen. echt waar
en wat zit ik nu heel de tijd te doen
omgja niemand die het mij geleerd heeft
misschien ben jij minder goed gelovigquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
mwoah.... zou ik dat dan niet ook moeten hebben?
omg, die ken ik gewoonquote:
Hear hear, van mij ook de groetjes ook aan de kidsquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yes we can! Yes we can! Hail Satan! Groetjes aan Michelle!![]()
Dat zou me dan weer niets verbazenquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Joezi het volgende:
Wel leuk dat liesje nu constant met ons meeleest, op lurkmode
en een knuffel voor de hondquote:Op zondag 18 mei 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hear hear, van mij ook de groetjes ook aan de kids
En condoleer Bush met het overlijden van zijn hondjequote:Op zondag 18 mei 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hear hear, van mij ook de groetjes ook aan de kids
Best wel creepy, muhahahahaquote:
Back maskingquote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op zondag 18 mei 2014 04:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer niets verbazen![]()
Maar ehh... ik vind het wel een mooie tijd om de dekens over me heen te trekken...
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:04 schreef Recce het volgende:
[..]
En condoleer Bush met het overlijden van zijn hondje
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Thnx...quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
En bedankt voor een leuke dag heb me goed vermaakt vandaag...
Leuke dames!![]()
O ja, en de heren ook natuurlijk
matties 4 lifequote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
Leuke dames!![]()
Slaap wel!quote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
Leuke dames!![]()
graag gedaanquote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
Leuke dames!![]()
quote:
vind ik ook leukquote:
Truste, kanonbiertjequote:Op zondag 18 mei 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx...
Jullie ook straks!
Leuke dames!![]()
Die muziek ga ik niet luisteren. Wel wil ik je complimenteren met je avatarkeuze.quote:
dit was toch wel 1 van de beste avonden voor mijquote:
Ze is een look-a-like kan ik je vertellenquote:Op zondag 18 mei 2014 04:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Die muziek ga ik niet luisteren. Wel wil ik je complimenteren met je avatarkeuze.
lol Gerard Joling was hilarisch, hoorde gister dat Boon Dock toen een ban kreeg.. belachelijk!quote:Op zondag 18 mei 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dit was toch wel 1 van de beste avonden voor mij
gerard joling op 2
of een gedeelde 1e plaats
dat weet ik morgen wel als ik uitgeruster ben
Ja kwam toch wel lomp hard neer, die ander hoort m goed op te vangen.. Ook wordt er minder afgesproken dan ik dacht.. want ze hebben niks ingestudeerd ofzoquote:
dat kan, ik heb er geen mening over want dat heb ik niet gevolgd toen, maar gerard was hylarisch ja, nu gordon nogquote:Op zondag 18 mei 2014 04:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Gerard Joling was hilarisch, hoorde gister dat Boon Dock toen een ban kreeg.. belachelijk!
Dat mag, bedanktquote:Op zondag 18 mei 2014 04:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Die muziek ga ik niet luisteren. Wel wil ik je complimenteren met je avatarkeuze.
Arme Isaxjequote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
ik loop de meest gare filmpjes te kijken omdat ik niet kan slapen
ik kijk nu mixology, ff comedy voor ik ga slapenquote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
Hmmquote:Op zondag 18 mei 2014 04:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze is een look-a-like kan ik je vertellen
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
Misschien kan je niet slapen omdat je gare filmpjes aan het kijken bentquote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
wat voor een filmpjes?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
Rood was veel leuker!quote:Op zondag 18 mei 2014 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
hier is ze weer blond.. irritant wat is nou de echte haarkleur van een vrouw![]()
[ afbeelding ]
ze wil een kopje suiker lenen bij joezi maar weet niet waar hij woontquote:
Oh nooooquote:Op zondag 18 mei 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat kan, ik heb er geen mening over want dat heb ik niet gevolgd toen, maar gerard was hylarisch ja, nu gordon nog
De mijne is gewoon bruin, al jaren, niks irritants aan toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
hier is ze weer blond.. irritant wat is nou de echte haarkleur van een vrouw![]()
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 18 mei 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ze wil een kopje suiker lenen bij joezi maar weet niet waar hij woont
en dan zeg ik het heel netjes
Dacht even dat het over iets anders ging.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
De mijne is gewoon bruin, al jaren, niks irritants aan toch?
Nouquote:
Dan moet je een radio kopen die je zachtjes aan kunt zetten.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
mijn ouders is het stil, bij mij thuis hoor je allemaal geluiden
dat kan, zet je iets op wat geluid maaktquote:Op zondag 18 mei 2014 04:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
mijn ouders is het stil, bij mij thuis hoor je allemaal geluiden
Het is al laatquote:Op zondag 18 mei 2014 04:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dacht even dat het over iets anders ging.
is niet het zelfde als dronken geschreeuw en autosquote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je een radio kopen die je zachtjes aan kunt zetten.
Bar slecht jaquote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
pff, wat heeft die zeug weer slecht gezongen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
pff, wat heeft die zeug weer slecht gezongen.
Ik wil wel dronken schreeuwen, als je nou nog iemand met een auto regelt, kun je slapen.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef isax het volgende:
[..]
is niet het zelfde als dronken geschreeuw en autos
Ik heb muziek aan staanquote:Op zondag 18 mei 2014 04:24 schreef isax het volgende:
[..]
is niet het zelfde als dronken geschreeuw en autos
quote:Op zondag 18 mei 2014 04:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dacht even dat het over iets anders ging.
jaaa!! dan worden de buurtjes wel boosquote:Op zondag 18 mei 2014 04:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil wel dronken schreeuwen, als je nou nog iemand met een auto regelt, kun je slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |