Geen idee.... Iets euforisch, in hogere sferen?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van stoned kun je rustig en relaxed worden, goed voor opgefokte mensen dus. Wat versta je onder HIGH? dan?
Mij vinden ze toch nietquote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
lol de SC is best vaag.. gelukkig worden al onze berichten voor altijd opgeslagen en naar Amerika verstuurd
echt welquote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
lol de SC is best vaag.. gelukkig worden al onze berichten voor altijd opgeslagen en naar Amerika verstuurd
Tja, altijd handig als je computer crasht, kun je altijd je gegevens weer terugvragen.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
Hoi, Obama, hoe is het daar?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
Heb jij al gepost in dat Alu hoedjes topic?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel
ik zeg altijd tegen mijn kids en al jaren, kijk uit met wat je tikt en zegt want ze scannen op bepaalde woorden in andere landen. echt waar
en wat zit ik nu heel de tijd te doen
omgja niemand die het mij geleerd heeft
komt dat ik teveel dat soort series kijk, alleen door POI zou je al compleet para wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb jij al gepost in dat Alu hoedjes topic?
Vergis je je niet met de BCC?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Danny en yvonne zijn van de AIVD wisten jullie dat niet
mwoah.... zou ik dat dan niet ook moeten hebben?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
komt dat ik teveel dat soort series kijk, alleen door POI zou je al compleet para worden
en dan kijk ik nog veel meer van dat soort toestanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |