Dit is mijn incognito accountquote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor Utopia een Fok account genomen?
is het echt door BB begonnen, dan heb ik het begin toch meegemaakt geloof ikquote:Op zondag 18 mei 2014 03:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, Fok! is begonnen omdat mensen Big Brother wilden volgen
Kanonbier, mooi spul! Toen het net uit was, zat het per 4 beugelflessen verpakt. Met een maat toen elk 2 van die beugels opgedronken en toen de stad in. Ik geloof dat we niet heel helder meer overkwamen.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kanonbier na het stappen, toen ik kennis ging maken met de ouders van een mattieLanguit in de gang..
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kanonbier na het stappen, toen ik kennis ging maken met de ouders van een mattieLanguit in de gang..
Zonder BB was het iig nooit zo groot geworden als het nu isquote:Op zondag 18 mei 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is het echt door BB begonnen, dan heb ik het begin toch meegemaakt geloof ik
sjezus voel me weer ff bejaard
Nou idd, zo'n fles had ik laatst.quote:
lol ja, weet ook nog wel schoolreisje naar Praag met de havo.. Ook 10% bier blikken, 2 biertjes helemaal lazarusquote:Op zondag 18 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kanonbier, mooi spul! Toen het net uit was, zat het per 4 beugelflessen verpakt. Met een maat toen elk 2 van die beugels opgedronken en toen de stad in. Ik geloof dat we niet heel helder meer overkwamen.
Ik had een keer 4 flesjes kanon in een kerstpakket die klapte er wel ff inquote:Op zondag 18 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kanonbier, mooi spul! Toen het net uit was, zat het per 4 beugelflessen verpakt. Met een maat toen elk 2 van die beugels opgedronken en toen de stad in. Ik geloof dat we niet heel helder meer overkwamen.
laatste keer dat ik zo'n fles had was op een festival en dan blow ik al veelquote:Op zondag 18 mei 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nou idd, zo'n fles had ik laatst.Nooit meer zo'n baggerwijn voor mij
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja, weet ook nog wel schoolreisje naar Praag met de havo.. Ook 10% bier blikken, 2 biertjes helemaal lazarus
Was ene Jaap dat ook niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik zuip bijna alles![]()
behalve goldstrike. ben ik allergisch voor.
denk ik ook welquote:Op zondag 18 mei 2014 03:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder BB was het iig nooit zo groot geworden als het nu is
Dat had ik vroeger een keer met cointreaux gemixed met sinaasappelsap. Dronk weg als limo tot ik ging staanquote:Op zondag 18 mei 2014 03:32 schreef isax het volgende:
[..]
laatste keer dat ik zo'n fles had was op een festival en dan blow ik al veel
fles was omgegooit in een spa fles
en dan hele dag in de warme tent gestaan
ik heb moeten kotsen
Fixedquote:Op zondag 18 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat huub wel eens komt kijken ik had zels een dm bericht van hem gekregen over een vraagquote:Op zondag 18 mei 2014 03:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk ik ook wel
daarom vind ik het altijd zo cool als dieenebart online is
en huub ook en nee ik ben geen sopper![]()
ik heb de bunker ook gevolgd, ik heb me rot gelachen man![]()
![]()
daar wil ik wel voor betalen, dat was klein maar o zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |