jaquote:
ik wil zo'n smileyquote:Op zondag 18 mei 2014 03:22 schreef Baconbus het volgende:
Heaven heaven heaven, or is it hell hell hell.
[ afbeelding ]
Als Utopia klaar is zal je mij niet meer zien tot mischien de volgende rlsquote:
ik weet het nog niet, voorlopig duurt het nog wel ff dus denk ik daar nog niet over naquote:Op zondag 18 mei 2014 03:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als Utopia klaar is zal je mij niet meer zien tot mischien de volgende rls
We zijn nog wel ff samen jaquote:Op zondag 18 mei 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, voorlopig duurt het nog wel ff dus denk ik daar nog niet over na
Heb je speciaal voor Utopia een Fok account genomen?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als Utopia klaar is zal je mij niet meer zien tot mischien de volgende rls
ik denk dat heel vaak maar heb die smiley nietquote:
lol kanonbier na het stappen, toen ik kennis ging maken met de ouders van een mattiequote:
Ach, Fok! is begonnen omdat mensen Big Brother wilden volgenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor Utopia een Fok account genomen?
Dit is mijn incognito accountquote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor Utopia een Fok account genomen?
is het echt door BB begonnen, dan heb ik het begin toch meegemaakt geloof ikquote:Op zondag 18 mei 2014 03:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, Fok! is begonnen omdat mensen Big Brother wilden volgen
Kanonbier, mooi spul! Toen het net uit was, zat het per 4 beugelflessen verpakt. Met een maat toen elk 2 van die beugels opgedronken en toen de stad in. Ik geloof dat we niet heel helder meer overkwamen.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kanonbier na het stappen, toen ik kennis ging maken met de ouders van een mattieLanguit in de gang..
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kanonbier na het stappen, toen ik kennis ging maken met de ouders van een mattieLanguit in de gang..
Zonder BB was het iig nooit zo groot geworden als het nu isquote:Op zondag 18 mei 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is het echt door BB begonnen, dan heb ik het begin toch meegemaakt geloof ik
sjezus voel me weer ff bejaard
Nou idd, zo'n fles had ik laatst.quote:
lol ja, weet ook nog wel schoolreisje naar Praag met de havo.. Ook 10% bier blikken, 2 biertjes helemaal lazarusquote:Op zondag 18 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kanonbier, mooi spul! Toen het net uit was, zat het per 4 beugelflessen verpakt. Met een maat toen elk 2 van die beugels opgedronken en toen de stad in. Ik geloof dat we niet heel helder meer overkwamen.
Ik had een keer 4 flesjes kanon in een kerstpakket die klapte er wel ff inquote:Op zondag 18 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kanonbier, mooi spul! Toen het net uit was, zat het per 4 beugelflessen verpakt. Met een maat toen elk 2 van die beugels opgedronken en toen de stad in. Ik geloof dat we niet heel helder meer overkwamen.
laatste keer dat ik zo'n fles had was op een festival en dan blow ik al veelquote:Op zondag 18 mei 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nou idd, zo'n fles had ik laatst.Nooit meer zo'n baggerwijn voor mij
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja, weet ook nog wel schoolreisje naar Praag met de havo.. Ook 10% bier blikken, 2 biertjes helemaal lazarus
Was ene Jaap dat ook niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik zuip bijna alles![]()
behalve goldstrike. ben ik allergisch voor.
denk ik ook welquote:Op zondag 18 mei 2014 03:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder BB was het iig nooit zo groot geworden als het nu is
Dat had ik vroeger een keer met cointreaux gemixed met sinaasappelsap. Dronk weg als limo tot ik ging staanquote:Op zondag 18 mei 2014 03:32 schreef isax het volgende:
[..]
laatste keer dat ik zo'n fles had was op een festival en dan blow ik al veel
fles was omgegooit in een spa fles
en dan hele dag in de warme tent gestaan
ik heb moeten kotsen
Fixedquote:Op zondag 18 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat huub wel eens komt kijken ik had zels een dm bericht van hem gekregen over een vraagquote:Op zondag 18 mei 2014 03:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk ik ook wel
daarom vind ik het altijd zo cool als dieenebart online is
en huub ook en nee ik ben geen sopper![]()
ik heb de bunker ook gevolgd, ik heb me rot gelachen man![]()
![]()
daar wil ik wel voor betalen, dat was klein maar o zo leuk
Jij bent ook best lang "lid", maar je post niet veel. Ben je een lurker, of ben je er gewoon niet vaak?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan direct weet waar ik het over heb.
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 18 mei 2014 03:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan direct weet waar ik het over heb.
Fixedquote:Op zondag 18 mei 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
zo'n dag was dat toen ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer met cointreaux gemixed met sinaasappelsap. Dronk weg als limo tot ik ging staan
Cointreaux is sowieso vrij gevaarlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer met cointreaux gemixed met sinaasappelsap. Dronk weg als limo tot ik ging staan
ik ook, is toch cool juist dat ie de tijd neemt voor zoietsquote:Op zondag 18 mei 2014 03:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat huub wel eens komt kijken ik had zels een dm bericht van hem gekregen over een vraag![]()
Beide. Ik ben niet echt een fokker en ik lurk ook vaak terwijl ik andere dingen doe.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent ook best lang "lid", maar je post niet veel. Ben je een lurker, of ben je er gewoon niet vaak?
en dan toch hang je nog rond in e rls forumquote:Op zondag 18 mei 2014 03:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb ooit een aflevering van De Bus geprobeert te bekijken om te bepalen dat RLS niks voor mij is en De Bunker bevstigde dat
Klopt Huub weet nu wel hoe een rls werktquote:Op zondag 18 mei 2014 03:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook, is toch cool juist dat ie de tijd neemt voor zoiets![]()
en ik vind het ook leuk voor die 2 dat ze nu in tv land mogen werken
ze zijn inmiddels de ervaringsdeskundigen
ja tochquote:Op zondag 18 mei 2014 03:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Klopt Huub weet nu wel hoe een rls werkt
Raak het spul echt nooit meer aan, zo ontzettend ziek van geweest.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Cointreaux is sowieso vrij gevaarlijk.Heb daar eens een enorme kater van gehad.
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dan toch hang je nog rond in e rls forum
cool
Fixedquote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Emiel zien we ook wel terug aangezien zijn opleiding
Misschien heb je toen wel deelgenomen aan een enorme orgie!quote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef ChocoFan het volgende:
toen ik nog niet zo lang blowde gingen we naar een festival
na 2 joints en 3 warme breezers heb ik geen idee meer wat er daarna is gebeurt![]()
volgens mij de enige keer dat ik echt dronken ben geweest![]()
Ik ben zovaak ladder tokkie zat geweestquote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef ChocoFan het volgende:
na 2 joints en 3 warme breezers heb ik geen idee meer wat er daarna is gebeurt![]()
waarschijnlijk wel en ook hem gun ik datquote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik naar lowlands ging had ik binnen 3 uur alle substanties die op the higher ground verkocht werden uitgeprobeerd,ik had een goede trip,maar ik kan mij niks meer van de rest van het festival herrinneren.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef ChocoFan het volgende:
Emiel gun ik dat zekerquote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel en ook hem gun ik dat
net zoals huub destijds, die was er echt al mee bezig toen
zo'n lul als ruud moet gewoon voor de camera blijven, die heeft niet veel meer in zijn mars dan dat
die werkte voor bnn dus vast wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heb je toen wel deelgenomen aan een enorme orgie!
had weinig met spelling van doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zit je nu serieus spel fouten te verbeteren?
ik niet ik was braafquote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben zovaak ladder tokkie zat geweest
okay.. ik ben er pas een paar maanden, maar best verslavendquote:Op zondag 18 mei 2014 03:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Beide. Ik ben niet echt een fokker en ik lurk ook vaak terwijl ik andere dingen doe.
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ja dat dus, ik vind het nog steeds lachen, de mensen waar ik mee was hebben schijnbaar wel opgelet want ik ben er nog steeds, maar heb echt geen idee meer wat er is gebeurtquote:Op zondag 18 mei 2014 03:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik naar lowlands ging had ik binnen 3 uur alle substanties die op the higher ground verkocht werden uitgeprobeerd,ik had een goede trip,maar ik kan mij niks meer van de rest van het festival herrinneren.
ik heb op lowlands gewerktquote:Op zondag 18 mei 2014 03:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik naar lowlands ging had ik binnen 3 uur alle substanties die op the higher ground verkocht werden uitgeprobeerd,ik had een goede trip,maar ik kan mij niks meer van de rest van het festival herrinneren.
Oops!quote:Op zondag 18 mei 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]wie weet, was wel op een truckers festival
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je werkte daar dronken?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb op lowlands gewerkt![]()
was waardeloos, ik had geen wiet of wat dan ook
geen seconden nuchter geweest
Tja sorry... Heb zelf een beetje een broertje dood aan die taal nazi's en ben zelf ook alles behalve vrij van fouten... d's en t's vraag me niet hoe het zitquote:Op zondag 18 mei 2014 03:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bedankt voor de correctie Inodder
Zo noem ik datquote:Op zondag 18 mei 2014 03:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja sorry... Heb zelf een beetje een broertje dood aan die taal nazi's en ben zelf ook alles behalve vrij van fouten... d's en t's vraag me niet hoe het zitEn had je "aan" ook rustig laten staan ware het niet dat ik zo lekker op dreef was....
Grolsch Kanon Kanonbier noemen deed een beetje pijn aan mijn ogen...
leuk baantjequote:Op zondag 18 mei 2014 03:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb op lowlands gewerkt![]()
was waardeloos, ik had geen wiet of wat dan ook
geen seconden nuchter geweest
Gaat het je nauw aan het hart? Kanon is ook serious business natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja sorry... Heb zelf een beetje een broertje dood aan die taal nazi's en ben zelf ook alles behalve vrij van fouten... d's en t's vraag me niet hoe het zitIk had je "aan" ook rustig laten staan ware het niet dat ik zo lekker op dreef was....
Grolsch Kanon Kanonbier noemen deed een beetje pijn aan mijn ogen...
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat het je nauw aan het hart? Kanon is ook serious business natuurlijk.
ik weet ook niet veelquote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef Inodder het volgende:
Maar ehh....
Ja ik ben een beetje een drugs Noob....
Je wilt toch eigenlijk niet stoned zijn maar juist high?
Van stoned kun je rustig en relaxed worden, goed voor opgefokte mensen dus. Wat versta je onder HIGH? dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef Inodder het volgende:
Maar ehh....
Stoned is volgens mij wiet en high hasj?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef Inodder het volgende:
Maar ehh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |