abonnement Unibet Coolblue
pi_140066979



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_140067569
Heeft iemand hier weleens met kettingen aan de barbell getraind? Werkt dat een beetje?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:16:18 #3
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_140067624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:14 schreef Faeroer het volgende:
Heeft iemand hier weleens met kettingen aan de barbell getraind? Werkt dat een beetje?
Het is in principe gewoon een dynamisch gewicht. Zolang een deel van de ketting op de grond ligt is het voor jou minder zwaar. Volgens mij vooral goed indien je je lockout wil verbeteren.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_140068353
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:16 schreef Klokov het volgende:
Het is in principe gewoon een dynamisch gewicht. Zolang een deel van de ketting op de grond ligt is het voor jou minder zwaar. Volgens mij vooral goed indien je je lockout wil verbeteren.
Lockout is inderdaad waar ik nu tegenaan zit te hikken, terwijl de 'onderste helft' van de bench meer dan prima gaat.
pi_140069379
Mooie TT :)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 22:47:26 #6
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_140072737
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:53 schreef Halcon het volgende:
Mooie TT :)
Ik vind t wel mooi dat je er zo open over bent. Beetje taboe eraf halen en educate before you medicate
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:14:55 #7
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_140073948
Topic voor Verbosity, ik ben zelf wel benieuwd naar het antwoord:
LIF / Pijn in knie door afvallen?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:50:54 #8
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_140075273
Hoi, ik ben pas begonnen met naar de sportschool gaan. Ik begin rustig aan. Maar in de OP staat dat je minimaal 2g per kg lichaamsgewicht eiwit moet eten. Dit vind ik onhaalbaar, en als je rustig aan doet lijkt me dit ook niet nodig?

Maar hoe halen mensen dat? Ik houd erg van eieren, maar dat is meer dan 12 eieren (86kg weeg ik). Helaas lust ik geen wit vlees en vis (misschien moet ik gewoon niet zo aanstellen en eten) en eiwitshakes lijken me ook niet lekker (maar dat ga ik binnenkort eens proberen).

Verder eet ik veel noten en rood vlees, maar volgens mij kom ik dagelijks niet eens op de 100 gr eiwitten.
Spatieboos
pi_140075406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben pas begonnen met naar de sportschool gaan. Ik begin rustig aan. Maar in de OP staat dat je minimaal 2g per kg lichaamsgewicht eiwit moet eten. Dit vind ik onhaalbaar, en als je rustig aan doet lijkt me dit ook niet nodig?

Maar hoe halen mensen dat? Ik houd erg van eieren, maar dat is meer dan 12 eieren (86kg weeg ik). Helaas lust ik geen wit vlees en vis (misschien moet ik gewoon niet zo aanstellen en eten) en eiwitshakes lijken me ook niet lekker (maar dat ga ik binnenkort eens proberen).

Verder eet ik veel noten en rood vlees, maar volgens mij kom ik dagelijks niet eens op de 100 gr eiwitten.
Magere kwark: 50 gram eiwit in 500 gram.
Geen referral hier.
  zondag 18 mei 2014 @ 00:01:56 #10
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_140075689
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Magere kwark: 50 gram eiwit in 500 gram.
500 gram klinkt eigenlijk als best veel.
Spatieboos
pi_140075739
een bak van 500gr kwark heb je in 1-2 minuten leeggeten hoor
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 18 mei 2014 @ 00:03:05 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_140075753
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben pas begonnen met naar de sportschool gaan. Ik begin rustig aan. Maar in de OP staat dat je minimaal 2g per kg lichaamsgewicht eiwit moet eten. Dit vind ik onhaalbaar, en als je rustig aan doet lijkt me dit ook niet nodig?

Maar hoe halen mensen dat? Ik houd erg van eieren, maar dat is meer dan 12 eieren (86kg weeg ik). Helaas lust ik geen wit vlees en vis (misschien moet ik gewoon niet zo aanstellen en eten) en eiwitshakes lijken me ook niet lekker (maar dat ga ik binnenkort eens proberen).

Verder eet ik veel noten en rood vlees, maar volgens mij kom ik dagelijks niet eens op de 100 gr eiwitten.
je geeft zelf de antwoorden al. Je vind en denkt een hoop,maar je doet nog weinig.

Verder, kwark, eieren etc geven een heleboel eiwitten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 18 mei 2014 @ 00:03:27 #13
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_140075774
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volle kwark in plaats van Griekse yoghurt, zelfde aantal KH's en V's maar meer E's!?
Sidenote: misschien bron van carnitine toevoegen aangezien het een onder onderhoud schema is? Weet niet wat je supplementeert :@
Supplementeer alleen vit D en proteine dus ( maar dat zie ik meer als voeding en niet echt als supplement.
Ik maak van de Griekse Yoghurt saus voor bij mijn eten ( ipv mayo), dus kwark is niet zo nice..:@

Heb nog nooit gehoord van carnitine ga het zo even googlen. Aha fatburner...
Ik heb trouwens lipo 6 als fatburner gebruikt en dat werkte wel goed bij mij.
pi_140075995
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben pas begonnen met naar de sportschool gaan. Ik begin rustig aan. Maar in de OP staat dat je minimaal 2g per kg lichaamsgewicht eiwit moet eten. Dit vind ik onhaalbaar, en als je rustig aan doet lijkt me dit ook niet nodig?

Maar hoe halen mensen dat? Ik houd erg van eieren, maar dat is meer dan 12 eieren (86kg weeg ik). Helaas lust ik geen wit vlees en vis (misschien moet ik gewoon niet zo aanstellen en eten) en eiwitshakes lijken me ook niet lekker (maar dat ga ik binnenkort eens proberen).

Verder eet ik veel noten en rood vlees, maar volgens mij kom ik dagelijks niet eens op de 100 gr eiwitten.
Geen 100gr per dag? Eet je alleen sla? WTF is wit vlees? Eet gewoon kip en vis, dan doe je het maar zonder lusten. Geen eiwit = kiezen voor geen spiergroei. Klaar.
pi_140076770
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben pas begonnen met naar de sportschool gaan. Ik begin rustig aan. Maar in de OP staat dat je minimaal 2g per kg lichaamsgewicht eiwit moet eten. Dit vind ik onhaalbaar, en als je rustig aan doet lijkt me dit ook niet nodig?

Maar hoe halen mensen dat? Ik houd erg van eieren, maar dat is meer dan 12 eieren (86kg weeg ik). Helaas lust ik geen wit vlees en vis (misschien moet ik gewoon niet zo aanstellen en eten) en eiwitshakes lijken me ook niet lekker (maar dat ga ik binnenkort eens proberen).

Verder eet ik veel noten en rood vlees, maar volgens mij kom ik dagelijks niet eens op de 100 gr eiwitten.
Via melk krijg je dr ook al wat binnen. Havermout/brinta vul je het ook al wat aan
pi_140078724
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:08 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Geen 100gr per dag? Eet je alleen sla? WTF is wit vlees? Eet gewoon kip en vis, dan doe je het maar zonder lusten. Geen eiwit = kiezen voor geen spiergroei. Klaar.
Kip is wit vlees G
hhhhh
  zondag 18 mei 2014 @ 01:39:47 #17
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_140078907
Kip is gevleugelte. Bestaat 'wit' vlees eigenlijk wel? Volgens mij alleen de term 'rood vlees' ( wild en rund).

Iig. Bak kwark heb je zo op. Anders 2x300 ofzo over de dag verdeeld. Of brinta en een keer kwar.
Noten bevatten ook veel eiwitten maar zoveel noten eet je nou ook weer niet denk/hoop ik.
En anders blikken tuna in slaan. Pure proteinen G.
pi_140079112
Wit vlees is toch gewoon vis.
If not now, then when.
pi_140081699
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef Kostertjuh het volgende:

[..]

Ik vind t wel mooi dat je er zo open over bent. Beetje taboe eraf halen en educate before you medicate
Ja, dat laatste is belangrijk in deze :)
  zondag 18 mei 2014 @ 10:12:40 #20
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_140082078
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als ik een jaar of 25 zou zijn zou ik het waarschijnlijk doen. Maar ik ben al iets ouder. :P

Als ik al iets zou nemen zou dat vrij mild zijn zoals anavar. Niet veel winst ten opzichte van andere middelen, maar relatief veilig, en de gains die je maakt zijn vrij makkelijk houdbaar.
Maar ietsje ouder toch *)

Maar het is ook zo hoe kun je jezelf ooit "vergelijken" met toplifters
Terwijl je weet dat die eigenlijk continu on zijn
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_140084155
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:39 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Kip is gevleugelte. Bestaat 'wit' vlees eigenlijk wel? Volgens mij alleen de term 'rood vlees' ( wild en rund).

Iig. Bak kwark heb je zo op. Anders 2x300 ofzo over de dag verdeeld. Of brinta en een keer kwar.
Noten bevatten ook veel eiwitten maar zoveel noten eet je nou ook weer niet denk/hoop ik.
En anders blikken tuna in slaan. Pure proteinen G.
Noten en brood etc zijn onvolledig in eiwitten. Je hebt gewoon eieren, kip, melk en dat soort producten nodig voor goede overall aan eiwitten.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 18 mei 2014 @ 13:35:49 #22
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_140086833
Ik heb echt vette onbalans bij mn lats merkte ik net op :(
Zal wel komen door mixed grip bij het vele deadliften
Toch maar weer dumbell rows erbij gaan doen om het ff te corrigeren
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 18 mei 2014 @ 13:37:30 #23
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_140086884
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb echt vette onbalans bij mn lats merkte ik net op :(
Zal wel komen door mixed grip bij het vele deadliften
Toch maar weer dumbell rows erbij gaan doen om het ff te corrigeren
Hoe merkte je dat dan? Ik DL namelijk ook mixed grip maar heel veel lats spreek je daar toch niet mee aan? Meer posterior chain en delts?
  zondag 18 mei 2014 @ 13:40:12 #24
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_140086965
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:37 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Hoe merkte je dat dan? Ik DL namelijk ook mixed grip maar heel veel lats spreek je daar toch niet mee aan? Meer posterior chain en delts?
Ik voel ze altijd wel naar goed dagje DL-en
Maar merkte het net met aanspannen en zag het ook :{
Kan ook van iets anders komen maar kan me niet voorstellen waarvan -O-
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_140088305
T-Bar rows met kleine (diameter) plates, pulldowns en yates rows. Als je dan nog geen lats voelt...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')