Zal de OP eens bijwerken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Bump.
Nog 4 nachtjes tot Van Gaal opent tegen Swansea.
Dat laatste gold ook voor Arsenal hoor. Alle wereldkampioenen waren nog op vakantie.. Van B-teams kon je in beide gevallen niet spreken, wellicht dan bij City iets meer dan bij Arsenal omdat City gewoonweg een bredere selectie heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:45 schreef Dejannn het volgende:
Ben echt benieuwd naar dit seizoen. Verwacht veel van Man City en Chelsea, met daarachter Man Utd en Arsenal. Liverpool kan enkel tegenvallen heb ik het gevoel en Tottenham heb ik geen idee bij, vind die Pochettino wel een goede trainer overigens.
Wel leuk voor Arsenal trouwens dat ze de Community Shield wonnen dit weekend. Moet natuurlijk wel in perspectief worden gezet dat Man City aantrad zonder het gros van hun basisspelers, maar des ondanks hele nette overwinning natuurlijk.
Volgens mij kwam Arsenal op drie man na met de sterkst mogelijke elf op het veld. Ozil, Mertesacker en Giroud begon op de bank. Bij City deden Hart, Kompany, Fernandinho, Silva, Aguero en Zabaleta niet mee, of begonnen op de bank. Vind ik toch wel een groter verschilquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat laatste gold ook voor Arsenal hoor. Alle wereldkampioenen waren nog op vakantie.. Van B-teams kon je in beide gevallen niet spreken, wellicht dan bij City iets meer dan bij Arsenal omdat City gewoonweg een bredere selectie heeft.
Maar goed, al met al een leuk prijsje, dat smaakt naar meer. Ik heb zin in het komende seizoen, en ben heel benieuwd naar United.
Hart is uit de basis gespeeld door Willy volgens mij, maar goed ik snap je punt. City heeft ook gewoon wat meer mogelijkheden. Al met al was Arsenal wel sterker qua formatie, maar dan nog vond ik City buitengewoon matig optreden. Zelfs de 11 die er stonden waren toch wel aardige namen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Arsenal op drie man na met de sterkst mogelijke elf op het veld. Ozil, Mertesacker en Giroud begon op de bank. Bij City deden Hart, Kompany, Fernandinho, Silva, Aguero en Zabaleta niet mee, of begonnen op de bank. Vind ik toch wel een groter verschil. Eventueel zou je zelfs Mangala nog daartoe kunnen rekenen, maar zo ver wil ik niet gaan.
Haha, die traint net 1 week mee of zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hart is uit de basis gespeeld door Willy volgens mij
Klopt, maar daarom is het nog wel directe concurrentie voor Hart. Net als Ospina dat bij Arsenal is voor Chessa en Navas bij Real voor Casillas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:56 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Haha, die traint net 1 week mee of zo.
Bij City speelde Boyataquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat laatste gold ook voor Arsenal hoor. Alle wereldkampioenen waren nog op vakantie.. Van B-teams kon je in beide gevallen niet spreken, wellicht dan bij City iets meer dan bij Arsenal omdat City gewoonweg een bredere selectie heeft.
Maar goed, al met al een leuk prijsje, dat smaakt naar meer. Ik heb zin in het komende seizoen, en ben heel benieuwd naar United.
LFC kan alleen tegenvallen omdat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:45 schreef Dejannn het volgende:
Ben echt benieuwd naar dit seizoen. Verwacht veel van Man City en Chelsea, met daarachter Man Utd en Arsenal. Liverpool kan enkel tegenvallen heb ik het gevoel en Tottenham heb ik geen idee bij, vind die Pochettino wel een goede trainer overigens.
Wel leuk voor Arsenal trouwens dat ze de Community Shield wonnen dit weekend. Moet natuurlijk wel in perspectief worden gezet dat Man City aantrad zonder het gros van hun basisspelers, maar des ondanks hele nette overwinning natuurlijk.
Omdat ze de prestatie van vorig jaar never nooit gaan kunnen evenaren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
LFC kan alleen tegenvallen omdat?
Mweh, zou Sanchez en één degelijke rechtsback nu een wereld van verschil gaan maken? Acht Arsenal zeker in staat de top vier weer te bereiken zoals elk seizoen, en met het deelnemersveld van dit jaar zou dat echt een nette prestatie zijn, maar aan een Chelsea of Manchester City op volle kracht zie ik ze niet tippen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef j95 het volgende:
Ik geef Arsenal een goede kans dit seizoen.Die gast op rechts, heerlijke speler
Suarez natuurlijk onvervangbaar is. Ten tweede speelt Liverpool nu ook Europees, dat gaat altijd zijn tol vergenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
LFC kan alleen tegenvallen omdat?
Top 4 was vorig en zal dit seizoen het doel zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Omdat ze de prestatie van vorig jaar never nooit gaan kunnen evenaren.
Ik denk dat ze nog wel wat gaan halen. Maar het is natuurlijk altijd lastig om kampioen te worden, denk alleen dat ze meer kans maken dan vorig jaar bijv.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Mweh, zou Sanchez en één degelijke rechtsback nu een wereld van verschil gaan maken? Acht Arsenal zeker in staat de top vier weer te bereiken zoals elk seizoen, en met het deelnemersveld van dit jaar zou dat echt een nette prestatie zijn, maar aan een Chelsea of Manchester City op volle kracht zie ik ze niet tippen.
[..]
Suarez natuurlijk onvervangbaar is. Ten tweede speelt Liverpool nu ook Europees, dat gaat altijd zijn tol vergen.
Vorig jaar het meest op de eerste plaats gestaan, vanaf februari toen we Walcott (die al vanaf januari), Özil en Ramsey kwijt raakten werden er veel punten verloren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Mweh, zou Sanchez en één degelijke rechtsback nu een wereld van verschil gaan maken? Acht Arsenal zeker in staat de top vier weer te bereiken zoals elk seizoen, en met het deelnemersveld van dit jaar zou dat echt een nette prestatie zijn, maar aan een Chelsea of Manchester City op volle kracht zie ik ze niet tippen.
LFC moet gwn 20 doelpunten minder tegen krijgen en 75-80 scoren. Dan eindigen ze gwn weer in de top 3.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vorig jaar het meest op de eerste plaats gestaan, vanaf februari toen we Walcott (die al vanaf januari), Özil en Ramsey kwijt raakten werden er veel punten verloren.
Mochten de blessures uitblijven (er is een nieuwe medische staf, onder aanvoering van Shad Forsythe, die hiervoor bij het Duitse nationale team de medische staf leidde) hebben we gewoon een aardige kans. Liverpool gaat het lastig krijgen, Suarez vervang je nu eenmaal niet zo makkelijk. United gaat het beter doen, hebben de selectie aardig versterkt en nu een capabele coach op de bank. Chelsea de gedoodverfde favoriet, maar je weet het nooit!
Kan niet wachten tot het morgen weer begint!
Oh, is dat alles?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
LFC moet gwn 20 doelpunten minder tegen krijgen en 75-80 scoren. Dan eindigen ze gwn weer in de top 3.
Ik ga mijn best doen Lorrie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef alors het volgende:
Ik kan niet kijken, dus ik volg het hier, maak er maar een beeldend verslag van
Wat een voorzet van Young! Een schitterende bal vanaf de linkerkant gaat in de richting van Javier Hernandez. De Mexicaan staat in het zestienmetergebied en neemt de bal op zijn slof. Het speeltuig gaat echter meters over het doel richting het huis van Martgod waar het neerslaat als een bom.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef alors het volgende:
Ik kan niet kijken, dus ik volg het hier, maak er maar een beeldend verslag van
dankjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen Lorrie.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een voorzet van Young! Een schitterende bal vanaf de linkerkant gaat in de richting van Javier Hernandez. De Mexicaan staat in het zestienmetergebied en neemt de bal op zijn slof. Het speeltuig gaat echter meters over het doel richting het huis van Martgod waar het neerslaat als een bom.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald en Kenneth
Dordrechthaters vorige week en bam 1-2 Dordrecht.
Zo kan je alles goed praten.quote:
Ik zou het niet wetenquote:Nog tips voor een werkende OP Stijn de OP-God?
Heel groot plaatje van Louis volstaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met dank aan Uth. Nog tips voor een werkende OP, Stijn de OP-God?
Haha dacht al dat ik ergens een ander gaar schermpje open had staan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat we op de achtergrond een Engelse commentator horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |