Ik ga mijn best doen Lorrie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef alors het volgende:
Ik kan niet kijken, dus ik volg het hier, maak er maar een beeldend verslag van
Wat een voorzet van Young! Een schitterende bal vanaf de linkerkant gaat in de richting van Javier Hernandez. De Mexicaan staat in het zestienmetergebied en neemt de bal op zijn slof. Het speeltuig gaat echter meters over het doel richting het huis van Martgod waar het neerslaat als een bom.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef alors het volgende:
Ik kan niet kijken, dus ik volg het hier, maak er maar een beeldend verslag van
dankjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen Lorrie.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een voorzet van Young! Een schitterende bal vanaf de linkerkant gaat in de richting van Javier Hernandez. De Mexicaan staat in het zestienmetergebied en neemt de bal op zijn slof. Het speeltuig gaat echter meters over het doel richting het huis van Martgod waar het neerslaat als een bom.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald en Kenneth
Dordrechthaters vorige week en bam 1-2 Dordrecht.
Zo kan je alles goed praten.quote:
Ik zou het niet wetenquote:Nog tips voor een werkende OP Stijn de OP-God?
Heel groot plaatje van Louis volstaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met dank aan Uth. Nog tips voor een werkende OP, Stijn de OP-God?
Haha dacht al dat ik ergens een ander gaar schermpje open had staan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat we op de achtergrond een Engelse commentator horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |