Ja meer paste nietquote:
le topic?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel triest dat GGMM zich te goed voelde om le topic te reeksen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
Jezus dat wordt nog het netnummer van rotterdam als uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gooi ik mijn laptop uit het raamquote:
Houd ik je aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn laptop uit het raam
Zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FC Groningen ook paalachter Atleti?
Hips dont lie bij hem .quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij danst op de muziek van zijn vrouw.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker
Atletiii
Maar in de CL voor Real
okquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn stream loopt echt 4 minuten achter
Wie is die kil in jouw UI ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker
Atletiii
Maar in de CL voor Real
dit.boeit.echt.niemandquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn stream loopt echt 4 minuten achter
waar is dat topic dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Flikker eens op naar het juiste topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gun Ronaldo helemaal niets. Nou, vooruit, een eigen lijn nagellak.
Liever Atletico Madrid dan Barcelona.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet eigenlijk vandaag.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brazilië.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:20 schreef opreis het volgende:
Ach, Costa pakt van de zomer toch nog de wereld titel met spanje
Denk eens aan Sierd, zo veel jaar sufrir.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet eigenlijk vandaag.
Flipsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Brazilië de wereldtitel pakt, jongens.
Toch wel met Sierd?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een legale stream gekochtWat een hooligan ben ik toch.
ja ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Brazilië de wereldtitel pakt, jongens.
Fabregas ook. Is een nieuwe Puma lijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heeft Gabi 2 verschillende kleur schoenen aan
quote:
quote:
Goh, het gebeurde in z'n rug.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die corrupte scheidsrechter fluit niet eens voor een overtreding.
0-0 is genoegquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Tchock het volgende:
Costa en Turan hebben samen bijna de helft van alle goals gemaakt voor Atletico dit seizoen.
Dan spoor je toch niet als je zoiets verzint. Of draagt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Fabregas ook. Is een nieuwe Puma lijn.
Costa ging er ook al uit na zo'n nare overtredingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:24 schreef Cavaliers het volgende:
Die trappen gewoon bewust heel Atleti eruit zodat zij straks forfait moeten geven door spelers tekort. Walgelijk.
Gelukkig voor hun hebben ze geen goal nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Tchock het volgende:
Costa en Turan hebben samen bijna de helft van alle goals gemaakt voor Atletico dit seizoen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barcelona is echt een smerige kutploeg
Daar zijn inzanity en ik het absoluut niet mee eens.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetballend lukt het ze niet dus dan maar zoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inzanity is diehard Barca fan toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zijn inzanity en ik het absoluut niet mee eens.
Ze hebben kwartjes nodigquote:
Geloof het wel ja. Hij zegt altijd "Ik hoop dat het voetbal wint, dus ik hoop dat Barca wint!"quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inzanity is diehard Barca fan toch?
rm wint clquote:
Als je hoopt dat het voetbal wint moet je niet hopen dat Barca wint, maar oke, dat kan. Fanboys zijn een beetje blind volk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Hij zegt altijd "Ik hoop dat het voetbal wint, dus ik hoop dat Barca wint!"
Volgens mij zegt hij dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Hij zegt altijd "Ik hoop dat het voetbal wint, dus ik hoop dat Barca wint!"
Die overtreding op Costaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar dan alsnog heb je kwartjes nodig voor de parkeermeterquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben Louis nodig. Alleen hij kan de perfectie der busmakerij overbrengen
Bayern Leverkusen 2002 flashbacksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
rm wint cl
barca wint landstitel
vrees ik
Benfica 2013 is ook een mooie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bayern Leverkusen 2002 flashbacks![]()
Ze hebben teveel wedstrijden achter de rug
In Spanje worden geen parkeerautomaten gebruikt. Desnoods trapt Burgos dat ding doormidden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dan alsnog heb je kwartjes nodig voor de parkeermeter
atleti had vorige week moeten winnenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bayern Leverkusen 2002 flashbacks![]()
Ze hebben teveel wedstrijden achter de rug
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdedigend valt het valt voorlopig tegen
Ja , maarja.. die belg hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
atleti had vorige week moeten winnen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:30 schreef VMSDKR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok Hans, dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig, maar ze worden wel eens gebruikt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Spanje worden geen parkeerautomaten gebruikt. Desnoods trapt Burgos dat ding doormidden.
Nou zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leerdam?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
in laatste minuut die tering Kelvin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lullig als je het via die site volgt en dan na de wedstrijd naar de huldiging gaat.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Als je het via die site volgt én niet herkent dat die doelpuntenmakers geen spelers van Arsenal zijn maar wel naar de huldiging gaat ben je echt een nepfanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Lullig als je het via die site volgt en dan na de wedstrijd naar de huldiging gaat.
Kan een wedstrijd met alleen E.D.'s zijn natuurlijk. Al zou dat er dan ook wel bijstaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het via die site volgt én niet herkent dat die doelpuntenmakers geen spelers van Arsenal zijn maar wel naar de huldiging gaat ben je echt een nepfan
Alsof de gemiddelde Ajaxsupporter weet wie pakweg Vermeer isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het via die site volgt én niet herkent dat die doelpuntenmakers geen spelers van Arsenal zijn maar wel naar de huldiging gaat ben je echt een nepfan
waarom zouje kindergarten Arsenal willen kijken met die demente dwaas als coachquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
en er staat arsenal aan op de tv word lauw word lauw word lauw
wie stream
ja kan ik t wetenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waarom zouje kindergarten Arsenal willen kijken met die demente dwaas als coach
Louis heeft hem zegmaar gemaaktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Buskets zou goed in de Bus van Atleti passen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde Ajaxsupporter weet wie pakweg Vermeer is
quote:
Neuh, hij zei vrij letterlijk ik ben zegmaar degene die die bus heeft gemaaktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Louis kent degene die de bus gemaakt heeft. Dat zei 'ie. Alleen verdraait VI het.
Barca is ook gewoon kut.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben het met jullie eens dat Nederlandse media vaak nogal pro-Barça zijn maar die onmetelijke Barcelonahaat hier is ook niet te geloven zeg. Als er in het nadeel van Barça wordt gefloten hoor je niets, anders zijn het allemaal vuilakken en kutlullen
Barca heeft gewoonsmerige spelers in zijn gelederenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben het met jullie eens dat Nederlandse media vaak nogal pro-Barça zijn maar die onmetelijke Barcelonahaat hier is ook niet te geloven zeg. Als er in het nadeel van Barça wordt gefloten hoor je niets, anders zijn het allemaal vuilakken en kutlullen
barcabash altijd terechtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Dat wil ik best geloven. Maar ze worden zelfs gehaat voor het uitvallen van Costa, terwijl die een hamstringblessure heeft waar Barça helemaal niets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barca heeft gewoonsmerige spelers in zijn gelederen
Hadden Catalanen maar niet zo'n omhooggevallen kutjes moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Hoor ik 'm daar aandenderen? Ja, het is de SARCASMEBUS.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven. Maar ze worden zelfs gehaat voor het uitvallen van Costa, terwijl die een hamstringblessure heeft waar Barça helemaal niets mee te maken heeft.
Als de wedstrijd nu niet was geweest was Costa ook niet geblesseerd geraaktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven. Maar ze worden zelfs gehaat voor het uitvallen van Costa, terwijl die een hamstringblessure heeft waar Barça helemaal niets mee te maken heeft.
CL titel kunnen ze ook vergetenquote:
dat vind ik niet zo ergquote:
Deze kun je echt niet stoppen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef Zorro het volgende:
Pff, ik dacht die Courtois zo'n goede keeper was.
Normaal schiet niemand vanuit die hoekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef Zorro het volgende:
Pff, ik dacht die Courtois zo'n goede keeper was.
Daar zullen ze wel flink van balen zeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik zal nooit meer enige sympathie hebben voor deze hoeren van een barca.
Zo dan loopt sport1 stevig achter zeg. Wie heeft er gewonnen?quote:
Barcelonaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo dan loopt sport1 stevig achter zeg. Wie heeft er gewonnen?
barca 3-0quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo dan loopt sport1 stevig achter zeg. Wie heeft er gewonnen?
Sky Sports vond het roodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef H.FR het volgende:
Toch geen geel
Overtreding misschien wel, maar hij pakt de bal wel gewoon.
Och, gelukkig staat Hull nog voor.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef Pascalus het volgende:
Op mijn stream is het nog steeds 0-0![]()
gvd
Messiquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef opreis het volgende:
welke speler gaat er nog het wk missen door een tackle deze wedstrijd?
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef Pascalus het volgende:
Op mijn stream is het nog steeds 0-0![]()
gvd
Robbenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef opreis het volgende:
welke speler gaat er nog het wk missen door een tackle deze wedstrijd?
altijd zeiken om geel bij de scheids, toneelspelers, smeerlappen als alba, busquets, niet tegen verlies kunnen, bekrompen successupporters, moet ik verdergaan?quote:
Haha, rood?quote:
Zelfde dus als Real.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
altijd zeiken om geel bij de scheids, toneelspelers, smeerlappen als alba, busquets, niet tegen verlies kunnen, bekrompen successupporters, moet ik verdergaan?
Houden zo, misschien kan je terug in de tijd via je stream en de uitslag beinvloeden !!!!1!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op mijn stream is het ook nog 0-0
gelukkig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |