Barca heeft gewoonsmerige spelers in zijn gelederenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben het met jullie eens dat Nederlandse media vaak nogal pro-Barça zijn maar die onmetelijke Barcelonahaat hier is ook niet te geloven zeg. Als er in het nadeel van Barça wordt gefloten hoor je niets, anders zijn het allemaal vuilakken en kutlullen
barcabash altijd terechtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben het met jullie eens dat Nederlandse media vaak nogal pro-Barça zijn maar die onmetelijke Barcelonahaat hier is ook niet te geloven zeg. Als er in het nadeel van Barça wordt gefloten hoor je niets, anders zijn het allemaal vuilakken en kutlullen
Dat wil ik best geloven. Maar ze worden zelfs gehaat voor het uitvallen van Costa, terwijl die een hamstringblessure heeft waar Barça helemaal niets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barca heeft gewoonsmerige spelers in zijn gelederen
Hadden Catalanen maar niet zo'n omhooggevallen kutjes moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Hoor ik 'm daar aandenderen? Ja, het is de SARCASMEBUS.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven. Maar ze worden zelfs gehaat voor het uitvallen van Costa, terwijl die een hamstringblessure heeft waar Barça helemaal niets mee te maken heeft.
Als de wedstrijd nu niet was geweest was Costa ook niet geblesseerd geraaktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven. Maar ze worden zelfs gehaat voor het uitvallen van Costa, terwijl die een hamstringblessure heeft waar Barça helemaal niets mee te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |