Barca heeft gewoonsmerige spelers in zijn gelederenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben het met jullie eens dat Nederlandse media vaak nogal pro-Barça zijn maar die onmetelijke Barcelonahaat hier is ook niet te geloven zeg. Als er in het nadeel van Barça wordt gefloten hoor je niets, anders zijn het allemaal vuilakken en kutlullen
barcabash altijd terechtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben het met jullie eens dat Nederlandse media vaak nogal pro-Barça zijn maar die onmetelijke Barcelonahaat hier is ook niet te geloven zeg. Als er in het nadeel van Barça wordt gefloten hoor je niets, anders zijn het allemaal vuilakken en kutlullen
Dat wil ik best geloven. Maar ze worden zelfs gehaat voor het uitvallen van Costa, terwijl die een hamstringblessure heeft waar Barça helemaal niets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barca heeft gewoonsmerige spelers in zijn gelederen
Hadden Catalanen maar niet zo'n omhooggevallen kutjes moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Hoor ik 'm daar aandenderen? Ja, het is de SARCASMEBUS.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven. Maar ze worden zelfs gehaat voor het uitvallen van Costa, terwijl die een hamstringblessure heeft waar Barça helemaal niets mee te maken heeft.
Als de wedstrijd nu niet was geweest was Costa ook niet geblesseerd geraaktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven. Maar ze worden zelfs gehaat voor het uitvallen van Costa, terwijl die een hamstringblessure heeft waar Barça helemaal niets mee te maken heeft.
CL titel kunnen ze ook vergetenquote:
dat vind ik niet zo ergquote:
Deze kun je echt niet stoppen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef Zorro het volgende:
Pff, ik dacht die Courtois zo'n goede keeper was.
Normaal schiet niemand vanuit die hoekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef Zorro het volgende:
Pff, ik dacht die Courtois zo'n goede keeper was.
Daar zullen ze wel flink van balen zeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik zal nooit meer enige sympathie hebben voor deze hoeren van een barca.
Zo dan loopt sport1 stevig achter zeg. Wie heeft er gewonnen?quote:
Barcelonaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo dan loopt sport1 stevig achter zeg. Wie heeft er gewonnen?
barca 3-0quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo dan loopt sport1 stevig achter zeg. Wie heeft er gewonnen?
Sky Sports vond het roodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef H.FR het volgende:
Toch geen geel
Overtreding misschien wel, maar hij pakt de bal wel gewoon.
Och, gelukkig staat Hull nog voor.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef Pascalus het volgende:
Op mijn stream is het nog steeds 0-0![]()
gvd
Messiquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef opreis het volgende:
welke speler gaat er nog het wk missen door een tackle deze wedstrijd?
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef Pascalus het volgende:
Op mijn stream is het nog steeds 0-0![]()
gvd
Robbenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef opreis het volgende:
welke speler gaat er nog het wk missen door een tackle deze wedstrijd?
altijd zeiken om geel bij de scheids, toneelspelers, smeerlappen als alba, busquets, niet tegen verlies kunnen, bekrompen successupporters, moet ik verdergaan?quote:
Haha, rood?quote:
Zelfde dus als Real.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
altijd zeiken om geel bij de scheids, toneelspelers, smeerlappen als alba, busquets, niet tegen verlies kunnen, bekrompen successupporters, moet ik verdergaan?
Houden zo, misschien kan je terug in de tijd via je stream en de uitslag beinvloeden !!!!1!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op mijn stream is het ook nog 0-0
gelukkig wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |