Gelukkig voor hun hebben ze geen goal nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Tchock het volgende:
Costa en Turan hebben samen bijna de helft van alle goals gemaakt voor Atletico dit seizoen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barcelona is echt een smerige kutploeg
Daar zijn inzanity en ik het absoluut niet mee eens.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetballend lukt het ze niet dus dan maar zoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inzanity is diehard Barca fan toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zijn inzanity en ik het absoluut niet mee eens.
Ze hebben kwartjes nodigquote:
Geloof het wel ja. Hij zegt altijd "Ik hoop dat het voetbal wint, dus ik hoop dat Barca wint!"quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inzanity is diehard Barca fan toch?
rm wint clquote:
Als je hoopt dat het voetbal wint moet je niet hopen dat Barca wint, maar oke, dat kan. Fanboys zijn een beetje blind volk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Hij zegt altijd "Ik hoop dat het voetbal wint, dus ik hoop dat Barca wint!"
Volgens mij zegt hij dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Hij zegt altijd "Ik hoop dat het voetbal wint, dus ik hoop dat Barca wint!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |