SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17 mei - Worstelgala
De nominatie- en eliminatie data van mei:
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Als Ruud dan toch mag blijven, hoop dat ie snel aan een serie van opvoedkundige tikken voor Billy begintquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:50 schreef Cir het volgende:
[..]
yep als hij zo snel al gaat flippen , stel iemand roept iets over Billy hebben we dan een vette oorlog ?
Ja dit biechte hij gister ook op, zeker leuk om te zien en horen van hem. Echt grote mond, klein hartjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het leuk dat Dennis Isabel altijd lekker laat mopperen. Hij kent haar nu. Hij geniet er wel van hoe Isabel kan zijn. Enig om te zien
Wat een gezeik he?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
Alles weer bijgelegd. Maar idd, Ruud is een haatdragend typje.
Hier een teil \___________________________/
Helemaal mee eens. Dit vuur moet dan wel een keer warm gehouden worden, want het zakt elke keer weer weg, zodra een andere bewoner vervelend gaat doen, waardoor de ogen op diegene gericht zijn.quote:
Ome Sjon zal wel iets gezegd hebben in de trant van: "Het gezeik is nu over, of jullie rotstralen allebei naar huis."quote:
Het zou gewoon leuk zijn als er iemand weggestuurd wordt en Ruud is de perfecte kandidaat daarvoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
ehm..ik snap het chagrijn er om heen niet?
Twee kerels hadden mot. Twee kerels besluiten dat wat gister was, gister was. Done.
Ik had de hoop van zowel Ruud als Billy verlost te zijn na dit weekend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
Twee kerels hadden mot. Twee kerels besluiten dat wat gister was, gister was. Done.
Tuurlijk, je ramt iemand voor zijn kop. En de dag erna vergeten we het gewoon en hebben we het weer over bloemetjes en vlindertjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
En aangezien er geld mee gemoeid is - borg- , kiezen ze eieren voor hun geldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ome Sjon zal wel iets gezegd hebben in de trant van: "Het gezeik is nu over, of jullie rotstralen allebei naar huis."
Te klein, te klein.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
Half mee eens.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
Een nieuw kapsel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Urb het volgende:
Ben benieuwd wat Dennis beloofd is om het hierbij te laten.
Dat dusquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Half mee eens.
Twee kerels hadden mot, één van die kerels gebruikte geweld!
En bij geweld horen concequenties. Die er nu dus niet zijn. En dat is jammer.
Ze hebben toch zelf regels gemaakt bij dat programma en dan moeten ze zich er ook aan houden.
Ik ben bang van niet. Misschien als er een keer bloed aan te pas komt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat een gezeik he?
Komen we ooit nog van Ruud en Billy af?
Billy moet naar huisquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Urb het volgende:
Ben benieuwd wat Dennis beloofd is om het hierbij te laten.
Helemaal eens. Die aanval van hem kwam uit het niets. Dat wil zeggen, dat er behoorlijk wat venijn in die gozer zit. Die gozer is alleen bezig met de kijkcijfers en zo nep als maar kan zijn. Gisternacht liet hij een staaltje echte Ruud zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Het zou gewoon leuk zijn als er iemand weggestuurd wordt en Ruud is de perfecte kandidaat daarvoor.
en die geweldgebruikende kerel, is een heel rancuneus mannetje die niks vergeet en waarbij het zich allemaal ophoopt om naar buiten te exploderen......quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Half mee eens.
Ze hebben toch zelf regels gemaakt bij dat programma en dan moeten ze zich er ook aan houden.
deels mee eens. Ze lossen het zelf op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Half mee eens.
Dan hoor je samen een biertje te drinken ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
Welnee, pleistertje erop, knuffeltje erbij. Klaar!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Misschien als er een keer bloed aan te pas komt?
Mijn Utopioquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, pleistertje erop, knuffeltje erbij. Klaar!
Uiteraard. Dus eigenlijk is het nog niet opgelost?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan hoor je samen een biertje te drinken ook.
Als dat gebeurd hulde voor Aike en Dennisquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:02 schreef Flow3r het volgende:
Nu is mijn hoop gevestigd op de nieuwe die Ron er uit hopelijk gaat gooien, dan stappen Dennis en Aike op, of zou dat ook grootspraak zijn?
Dat is precies de dwangbuis waarin ze zitten...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En aangezien er geld mee gemoeid is - borg- , kiezen ze eieren voor hun geld
Zelfs dan nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Misschien als er een keer bloed aan te pas komt?
Meg ik wel zwaaien,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef rokkutsaains het volgende:
Iedereen nog veel plezier dit weekend.
Het is mij te mooi weer; maandagavond zie ik wel wat er allemaal is gebeurd.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef rokkutsaains het volgende:
Iedereen nog veel plezier dit weekend.
Het is mij te mooi weer; maandagavond zie ik wel wat er allemaal is gebeurd.
Het arme nichtje...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:04 schreef misssnapshot het volgende:
Marcel is van slag door wat er vannacht gebeurd is. Vanas is er van verschoten.
Ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, pleistertje erop, knuffeltje erbij. Klaar!
Dat is dus de legitimatie voor fysiek geweld ......quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
The story continues,wordt vevolgd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uiteraard. Dus eigenlijk is het nog niet opgelost?
Misschien dat Dennis vanavond provocerend rond Ruud gaat dansen: "Billy is een hoer".quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs dan niet![]()
Ik moet denken aan Nena met dat schopje en wat er daarnaa allemaal gebeurd was in DGK.
Zou het hier ook van kwaad tot erger gaan?
Jij hebt nog nooit ruzie gehad en de dag erna het weer goed gemaakt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is dus de legitimatie voor fysiek geweld ......
De Gouden Kooi tijdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:06 schreef Paxcon het volgende:
waarom wordt achter eigenlijk de febo genoemd?
Waarschijnlijk zijn ze banger voor Huubquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
Is zo geregeld met de Febo Die rare goof Huub kwam hier toen ook vertellen dat er geen consequenties waren voor Lot omdat ze het onderling weer goedgemaakt hebben. Is nu ook zo geregeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:58 schreef Luna1956 het volgende:
![]()
Kijk nu. Wat een lul die Ruud. Hij is als de dood, dat hij het huis uit moet of dat hij bij de kijkers verlies gaat lijden. Ik heb het met eigen oren gehoord. Hij kwam uit het niets zich bemoeien met een ruzie tussen Dennis en Gio. En uiteindelijk eindigde dit in fysiek geweld. En nu dit? Een omhelsing en klaar???
Als Vanflessa verschoten is, dan is het van de goedkope Chateau Migraine van de Plus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:04 schreef misssnapshot het volgende:
Marcel is van slag door wat er vannacht gebeurd is. Vanas is er van verschoten.
Als je buiten de poort geweld gebruikt wordt je 'gestraft'. Waarom nu niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
nee kaneiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Vanflessa verschoten is, dan is het van de goedkope Chateau Migraine van de Plus.
Gewoon weer wegdrinken straksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Vanflessa verschoten is, dan is het van de goedkope Chateau Migraine van de Plus.
Overblijfsel van de Gouden kooi, als de bewoners met ' achter ' of ' het hokje' moesten praten deden ze net alsof ze een kroketje uit de Febo gingen trekkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:06 schreef Paxcon het volgende:
waarom wordt achter eigenlijk de febo genoemd?
Zou jij dat doen als je een kopstoot krijgt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit ruzie gehad en de dag erna het weer goed gemaakt?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor Ome Sjon. Als er met zijn miljoenenprojectje gekloot wordt, komt-ie zelf wel in actie. Dat zal-ie heus niet aan een onderknuppeltje overlaten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze banger voor Huub
Wat je ziek maakt,maakt je ook weer beter.quote:
Ze lijken behoorlijk bang voor de ZK.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze banger voor Huub
Thanksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Overblijfsel van de Gouden kooi, als de bewoners met ' achter ' of ' het hokje' moesten praten deden ze net alsof ze een kroketje uit de Febo gingen trekken![]()
Even naar achter om uit de muur te eten
Ik zou beginnen met terug slaan. Goed maken dag erna, ja hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:09 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als je een kopstoot krijgt?
Ik zit niet in een RLS met regels t.a.v. fysiek geweld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit ruzie gehad en de dag erna het weer goed gemaakt?
Ook van dat heerlijke bocht ja..quote:
Nee. Het had er nooit mogen zijn. Maar hoe het opgelost wordt is aan die kerels nu. Ze hebben beiden besloten dat het genoeg is geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is dus de legitimatie voor fysiek geweld ......
Oeps!! Mes tussen je ribben.... foutje... sollyquote:
Ja, dat zal wel. Ik heb ze vanacht nog horen praten, maar dat was niet Ruud, want die lag al in bed. Volgens mij hebben ze Dennis, Ron en Isa behoorljk moeten bepraten om alles weer 'glad' te krijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef Haropro het volgende:
[..]
Is zo geregeld met de Febo Die rare goof Huub kwam hier toen ook vertellen dat er geen consequenties waren voor Lot omdat ze het onderling weer goedgemaakt hebben. Is nu ook zo geregeld.
Er liggen daar alleen batterijen hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze lijken behoorlijk bang voor de ZK.
Paar avonden terug was het Vanes zendercheck, en toen het nog niet goed was Vanes ZK, maar ze ging/durfde niet.
Minuut later weer Vanes ZK en toen zei ze vlug *oh dan was het toch wat anders*
Toen ze terug kwam was ze heel bedeesd en zei ze ik vertel het morgen wel en wimpelde het af alsof het niks was.
Isa gaat een kopstoot krijgen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:10 schreef Majoraan het volgende:
Ruud zit zo vol met haat, ik gok dat Isa de volgende is.
En dan mag Isa van de ZK ook vertellen het lag aan mij, ik moet niet zo lachen of kijken. Willen jullie mij aub geen complimentjes meer over de verzorging van de dieren geven, daar kan hij niet tegen.
Geen wetten, geen... ow, wachtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit niet in een RLS met regels t.a.v. fysiek geweld.
Dat ' achter, het hokje, Febo " was de redactie/regie/zenderkamer of hoe je het wil noemen, mensen vd productie dusquote:
Ja en VOORAL geen publieksstem?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:10 schreef Majoraan het volgende:
En dan mag Isa van de ZK ook vertellen het lag aan mij, ik moet niet zo lachen of kijken. Willen jullie mij aub geen complimentjes meer over de verzorging van de dieren geven, daar kan hij niet tegen.
Isa is al maanden de pineut van zijn pesterijen, alle emmers met zooi, dingen op de bril waren voor haar bedoeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:10 schreef Majoraan het volgende:
echt te goor voor woorden die 2quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:12 schreef Ransjih het volgende:
ruuhuuud.... ge je poepen
nee
ow.. jammer hihi
WTF? Is ze zelfs verliefd op zijn poep?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:12 schreef Ransjih het volgende:
ruuhuuud.... ge je poepen
nee
ow.. jammer hihi
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee. Het had er nooit mogen zijn. Maar hoe het opgelost wordt is aan die kerels nu. Ze hebben beiden besloten dat het genoeg is geweest.
Dennis is nu gewoon onderdeel van de show en accepteert het. Net zoals de anderen wil ook hij liever met z'n kop op TV blijven dan staan voor je principes... (Vannacht riep hij nog dat het een farce was, dat hij naar huis ging).quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Ik heb ze vanacht nog horen praten, maar dat was niet Ruud, want die lag al in bed. Volgens mij hebben ze Dennis, Ron en Isa behoorljk moeten bepraten om alles weer 'glad' te krijgen.
Het is allemaal show. Precies, wat Dennis vanacht verkondigde en juist dat zat Dennis vanacht dwars. Kijk nu waar hij in verzeild is geraakt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:14 schreef RVer het volgende:
Ik zou die ruud de hele tijd gaan uitlokken, lekker over zijn zus beginnen
EN toen poep onder haar bed (hoewel Wytze erin sliep toen?)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Isa is al maanden de pineut van zijn pesterijen, alle emmers met zooi, dingen op de bril waren voor haar bedoeld.
Het toppunt was de 'grap'die hij met zijn snol bedacht had, om een gat te graven, takken en zand eroverheen, zodat met koeien melken zij er in zou vallen. Dit zat hij heel laat te bedenken op bed. Het is nooit gebeurd, gelukkig
Plus het zou hem zijn borg kosten en Ruud zou gewoon mogen blijvenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:13 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dennis is nu gewoon onderdeel van de show en accepteert het. Net zoals de anderen wil ook hij liever met z'n kop op TV blijven dan staan voor je principes... (Vannacht riep hij nog dat het een farce was, dat hij naar huis ging).
Klopt, maar ze krijgen daar ook instructies en ze zullen daar ook op hun vingers getikt worden. Dat is duidelijk waar te nemen als zij uit dat hok komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:11 schreef Haropro het volgende:
[..]
Er liggen daar alleen batterijen hoor.
Ik stem jou er inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:14 schreef RVer het volgende:
Ruud is veel te wraakzuchtig om het op deze manier goed te maken. Armen om elkaar heen en we zijn weer vriendjes gedoe. blehhh... Hij zal echt wel er toe "gedwongen" zijn. Die twee waren geen vriendjes, zijn het niet en worden het nooit. Hopelijk laat Dennis zich de mond niet snoeren...en kan je wachten op de volgende ruziequote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:10 schreef Flow3r het volgende:
Ruud : iedereen maakt wel eens fouten he, het ging gewoon niet zoals het hoorde, ik kan me nergens terugtrekken en frustraties stapelen zich op![]()
[ afbeelding ]
Nou, die borg... Ik ga ervan uit dat ze getekend hebben voor geen fysiek geweld. Als die regel niet geldt, er zijn geen consequenties blijkt nu weer.. . dan zou je toch ook zonder kosten weg moeten kunnen gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Plus het zou hem zijn borg kosten en Ruud zou gewoon mogen blijven
Lijkt me niet met die wurgcontractenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:16 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Nou, die borg... Ik ga ervan uit dat ze getekend hebben voor geen fysiek geweld. Als die regel niet geldt, er zijn geen consequenties blijkt nu weer.. . dan zou je toch ook zonder kosten weg moeten kunnen gaan.
quote:
Oma toch..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik zou als eerste zeggen dat hij werkelijk het meest lelijke wijf neukt. Of vragen of hij zeker weet dat het überhaupt een wijf is
Veel te moeilijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik zou als eerste zeggen dat hij werkelijk het meest lelijke wijf neukt. Of vragen of hij zeker weet dat het überhaupt een wijf is
Dit goedmakertje was voor onze ogen. Niets meer, niets minder. O wat is hij bang voor de kijk(cijfers)ers.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ruud is veel te wraakzuchtig om het op deze manier goed te maken. Armen om elkaar heen en we zijn weer vriendjes gedoe. blehhh... Hij zal echt wel er toe "gedwongen" zijn. Die twee waren geen vriendjes, zijn het niet en worden het nooit. Hopelijk laat Dennis zich de mond niet snoeren...en kan je wachten op de volgende ruzie
welja, tot op de dag van vandaag is hij nog steeds boos op emil ivm die heater toenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:18 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dit goedmakertje was voor onze ogen. Niets meer, niets minder. O wat is hij bang voor de kijk(cijfers)ers.
En niks over het gebeurde op de Utopiakrant/site he.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:18 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dit goedmakertje was voor onze ogen. Niets meer, niets minder. O wat is hij bang voor de kijk(cijfers)ers.
http://www.telegraaf.nl/p(...)nen_in_Utopia__.htmlquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:19 schreef PTLe het volgende:
Is er iemand die het stukje uit de telegraaf heeft ?
[ afbeelding ]
Familie Zwaan gaat het leuk krijgen met de nieuwe aanwinstquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:20 schreef Flow3r het volgende:
Ik gun Billy nog veel kroeggevechten met haar Ruudje als ze er eenmaal uit zijn
Dus als tijdens een voetbalwedstrijd de ene speler een een fysieke overtreding maakt richting de anderen speler, maar ze geven daarna elkaar een handje dan volgt er geen vrije trap? Apart wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee. Het had er nooit mogen zijn. Maar hoe het opgelost wordt is aan die kerels nu. Ze hebben beiden besloten dat het genoeg is geweest.
Die gedachten heb ik ook dat Bil eruit vliegt en als ruud blijft gaan er nog akelige dingen gebeuren vergeet niet hij is een (ex )coke snuiver en die hebben in de regel een pan af door het snuivenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef danilel het volgende:
Ruud mag blijven op voorwaarde dat Billy vertrekt?
(niet mijn hoop, maar een febo gedachte)
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:20 schreef Ransjih het volgende:
[..]
welja, tot op de dag van vandaag is hij nog steeds boos op emil ivm die heater toen
Isaas bloed kan hij vanaf gag 1 al niet drinken
dennis heeft nog van alles van hem tegoed vanwege dat jennen over wegsturen
ruud vergeet niks en de frustraties nemen toe
Je zuster is gewoon een losse kreet en betekent eigenlijk gewoon dat het onzin is. Het was niets over Ruud zijn zuster, maar dat snapt die debiel nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:22 schreef sjampoeh het volgende:
heb filmpjes terug gekeken van vannacht.. alles staat een beetje doorelkaar in t topic daar gehe..maar Ruud heeft Dennis wel/niet een kopstoot gegeven ? wat zei hij over zn zus ? Sloeg ook nergens op, de lamzakken hebben altijd herrie
Ben benieuwd. Was gestopt met kijken op de TV, maar zal het even deze dagen bij houden. Ik merk, dat ik heel anders naar de streams kijk als in het begin. Toen was het nog 'spannend' als er gestemd wordt. Nu sla ik die ongein maar een beetje over, want er wordt toch gesjoemeld. De kijkers hebben geen enkele invloed, zoals ze ons laten denken. (ben nooit elite geweest en vind dat nu ook niet meer ergquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:20 schreef Urb het volgende:
[..]
En niks over het gebeurde op de Utopiakrant/site he.
Zal ook wel overgeslagen worden op TV, en verknipt zodat het anders/minder erg leek. Zal me niks verbazen als Dennis er wederom als boeman afgeschilderd word.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)nen_in_Utopia__.html
je bent zeker vergeten dat ze zei dat Dennis haar een hoer had genoemd? Dat klopte ook niet maar bazuinde ze wel rond.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zie er Robin niet voor aan dat ze niet eerlijk is in wat ze ziet. Ik denk dat Dennis overdrijft, hij is mij te snel met 'lichamelijk geweld' bla bla bla.
gelijk aan "je tante op een houtvlot"quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je zuster is gewoon een losse kreet en betekent eigenlijk gewoon dat het onzin is. Het was niets over Ruud zijn zuster, maar dat snapt die debiel niet
quote:
Thanks. En nu maar hopen dat dit artikel een beetje beroering geeft in dat huis. Of zou de Febo dit art. er uitgeknipt hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)nen_in_Utopia__.html
Hoeveel winst gaan ze ook alweer maken?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kost geen drol om zoiets op te laten bouwen
Je sleept er een vergelijking bij die in dit geval kant nog wal raakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus als tijdens een voetbalwedstrijd de ene speler een een fysieke overtreding maakt richting de anderen speler, maar ze geven daarna elkaar een handje dan volgt er geen vrije trap? Apart wel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
gelijk aan "je tante op een houtvlot"
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:24 schreef Oekaboe het volgende:
http://www.utopiagekte.nl(...)pstoot-vannacht.html
Hier staat ook een en ander .
Ik kijk de knip en plakshow ook al weken niet meer, soms toevallig stukje herhaling voor slapen gaan als ik erlangs zap.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:24 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Was gestopt met kijken op de TV, maar zal het even deze dagen bij houden. Ik merk, dat ik heel anders naar de streams kijk als in het begin. Toen was het nog 'spannend' als er gestemd wordt. Nu sla ik die ongein maar een beetje over, want er wordt toch gesjoemeld. De kijkers hebben geen enkele invloed, zoals ze ons laten denken. (ben nooit elite geweest en vind dat nu ook niet meer erg)
In Fantopia kan allesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
In de echte wereld zou de kluis leeg zijn als je zoiets oplaat bouwen
Emoties wel erg aan de oppervlaktequote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft al snel een jankmoment
Vanes gaf gister tegenover dr dochter aan dat ze geen krant krijgen als er iets over ze in staat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Thanks. En nu maar hopen dat dit artikel een beetje beroering geeft in dat huis. Of zou de Febo dit art. er uitgeknipt hebben
Bonobo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft al snel een jankmoment
Wat een watje is Marcelinaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:28 schreef Flow3r het volgende:
Marcel : zo ga je toch niet met elkaar om
[ afbeelding ]
Tv momentjes heeft meneer bakker een neus voorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:29 schreef sjampoeh het volgende:
zit te hypreventileren ? o hij jankt![]()
o daar is billl #tvmoment
Billy is gek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Billy doet net of ze gek is , nu geen waterval aan woorden over Ruuds gedrag
En wat vindt ze het heerlijk dat hij huilt. Kam ze knuffelen om aandacht te geven met de bedoeling om het blijven af te dwingenquote:
Dan gaat ie maar lekker naar huisquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:30 schreef Laysa het volgende:
Heftig nachtje dus....Di Marcel heeft gelijk, zo ga je niet met elkaar om. en nu lekker Ruud afkammen?
De vergelijking is juist zeer raak, dat jij 'm niet op waarde kan schatten is toch echt jouw probleem Er wordt een spel gespeeld waarbinnen bepaalde regels gelden als die overtreden worden volgt er een sanctie. Dat geldt voor een voetbalwedstrijd en voor het Spel Utopia.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je sleept er een vergelijking bij die in dit geval kant nog wal raakt.
Blijkbaar zijn er in Utopia andere regels dan wat jij graag wil zien. Men heeft ruzie, men lost het samen op.
Is het niet toelaatbaar? Dat bepaalt de Febo óf de groep als ze het zat zijn.
Ooit ruzie met geweld gehad met een broer of een vriend? Ren jij dan naar de politie? of los je het samen op?
tuuk het was dennis zn schuld zeker weerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:31 schreef Flow3r het volgende:
Billy houdt het algemeen, normaal gesproken zou ze de ander compleet afgebrand hebben, maar nu niet , nu het om Ruud gaat
Duidelijk verhaal toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:31 schreef bull1966 het volgende:
zo ga je niet met elkaar om
maakt een slaande beweging en zegt boem
....SL
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:31 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En wat vindt ze het heerlijk dat hij huilt. Kam ze knuffelen om aandacht te geven met de bedoeling om het blijven af te dwingen
Welnee uit de kluis kost geen drolquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:31 schreef PTLe het volgende:
Dit is echt wel de centjes van meneer de Mol .
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Marcel zit al in Bil haar hartjeJa in je k*t wil hij niet en daar is geen ruimte, vetnek!!!
Dit gaat echt nergens over...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:31 schreef Flow3r het volgende:
Billy houdt het algemeen, normaal gesproken zou ze de ander compleet afgebrand hebben, maar nu niet , nu het om Ruud gaat
Doe niet zo gek, daar heeft Lotje zich de tering voor zitten rijgen ja, en Bill gekledderdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:31 schreef PTLe het volgende:
Dit is echt wel de centjes van meneer de Mol .
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |