SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17 mei - Worstelgala
De nominatie- en eliminatie data van mei:
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Als Ruud dan toch mag blijven, hoop dat ie snel aan een serie van opvoedkundige tikken voor Billy begintquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:50 schreef Cir het volgende:
[..]
yep als hij zo snel al gaat flippen , stel iemand roept iets over Billy hebben we dan een vette oorlog ?
Ja dit biechte hij gister ook op, zeker leuk om te zien en horen van hem. Echt grote mond, klein hartjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het leuk dat Dennis Isabel altijd lekker laat mopperen. Hij kent haar nu. Hij geniet er wel van hoe Isabel kan zijn. Enig om te zien
Wat een gezeik he?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
Alles weer bijgelegd. Maar idd, Ruud is een haatdragend typje.
Hier een teil \___________________________/
Helemaal mee eens. Dit vuur moet dan wel een keer warm gehouden worden, want het zakt elke keer weer weg, zodra een andere bewoner vervelend gaat doen, waardoor de ogen op diegene gericht zijn.quote:
Ome Sjon zal wel iets gezegd hebben in de trant van: "Het gezeik is nu over, of jullie rotstralen allebei naar huis."quote:
Het zou gewoon leuk zijn als er iemand weggestuurd wordt en Ruud is de perfecte kandidaat daarvoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
ehm..ik snap het chagrijn er om heen niet?
Twee kerels hadden mot. Twee kerels besluiten dat wat gister was, gister was. Done.
Ik had de hoop van zowel Ruud als Billy verlost te zijn na dit weekend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
Twee kerels hadden mot. Twee kerels besluiten dat wat gister was, gister was. Done.
Tuurlijk, je ramt iemand voor zijn kop. En de dag erna vergeten we het gewoon en hebben we het weer over bloemetjes en vlindertjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
En aangezien er geld mee gemoeid is - borg- , kiezen ze eieren voor hun geldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ome Sjon zal wel iets gezegd hebben in de trant van: "Het gezeik is nu over, of jullie rotstralen allebei naar huis."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |