Billy moet naar huisquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Urb het volgende:
Ben benieuwd wat Dennis beloofd is om het hierbij te laten.
Helemaal eens. Die aanval van hem kwam uit het niets. Dat wil zeggen, dat er behoorlijk wat venijn in die gozer zit. Die gozer is alleen bezig met de kijkcijfers en zo nep als maar kan zijn. Gisternacht liet hij een staaltje echte Ruud zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Het zou gewoon leuk zijn als er iemand weggestuurd wordt en Ruud is de perfecte kandidaat daarvoor.
en die geweldgebruikende kerel, is een heel rancuneus mannetje die niks vergeet en waarbij het zich allemaal ophoopt om naar buiten te exploderen......quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Half mee eens.
Twee kerels hadden mot, één van die kerels gebruikte geweld!
En bij geweld horen concequenties. Die er nu dus niet zijn. En dat is jammer.
Ze hebben toch zelf regels gemaakt bij dat programma en dan moeten ze zich er ook aan houden.
deels mee eens. Ze lossen het zelf op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Half mee eens.
Twee kerels hadden mot, één van die kerels gebruikte geweld!
En bij geweld horen concequenties. Die er nu dus niet zijn. En dat is jammer.
Ze hebben toch zelf regels gemaakt bij dat programma en dan moeten ze zich er ook aan houden.
Dan hoor je samen een biertje te drinken ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
ehm..ik snap het chagrijn er om heen niet?
Twee kerels hadden mot. Twee kerels besluiten dat wat gister was, gister was. Done.
Welnee, pleistertje erop, knuffeltje erbij. Klaar!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Misschien als er een keer bloed aan te pas komt?
Mijn Utopioquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, pleistertje erop, knuffeltje erbij. Klaar!
Uiteraard. Dus eigenlijk is het nog niet opgelost?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan hoor je samen een biertje te drinken ook.
Als dat gebeurd hulde voor Aike en Dennisquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:02 schreef Flow3r het volgende:
Nu is mijn hoop gevestigd op de nieuwe die Ron er uit hopelijk gaat gooien, dan stappen Dennis en Aike op, of zou dat ook grootspraak zijn?
Dat is precies de dwangbuis waarin ze zitten...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En aangezien er geld mee gemoeid is - borg- , kiezen ze eieren voor hun geld
Zelfs dan nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Misschien als er een keer bloed aan te pas komt?
Meg ik wel zwaaien,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef rokkutsaains het volgende:
Iedereen nog veel plezier dit weekend.
Het is mij te mooi weer; maandagavond zie ik wel wat er allemaal is gebeurd.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef rokkutsaains het volgende:
Iedereen nog veel plezier dit weekend.
Het is mij te mooi weer; maandagavond zie ik wel wat er allemaal is gebeurd.
Het arme nichtje...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:04 schreef misssnapshot het volgende:
Marcel is van slag door wat er vannacht gebeurd is. Vanas is er van verschoten.
Ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, pleistertje erop, knuffeltje erbij. Klaar!
Dat is dus de legitimatie voor fysiek geweld ......quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
ehm..ik snap het chagrijn er om heen niet?
Twee kerels hadden mot. Twee kerels besluiten dat wat gister was, gister was. Done.
The story continues,wordt vevolgd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uiteraard. Dus eigenlijk is het nog niet opgelost?
Misschien dat Dennis vanavond provocerend rond Ruud gaat dansen: "Billy is een hoer".quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs dan niet![]()
Ik moet denken aan Nena met dat schopje en wat er daarnaa allemaal gebeurd was in DGK.
Zou het hier ook van kwaad tot erger gaan?
Jij hebt nog nooit ruzie gehad en de dag erna het weer goed gemaakt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is dus de legitimatie voor fysiek geweld ......
De Gouden Kooi tijdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:06 schreef Paxcon het volgende:
waarom wordt achter eigenlijk de febo genoemd?
Waarschijnlijk zijn ze banger voor Huubquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
Alles weer bijgelegd. Maar idd, Ruud is een haatdragend typje.
Hier een teil \___________________________/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |