quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:01 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Het asielbeleid gaat op de schop, minister Timmermans pleitte gisteren in Pauw & Witteman voor opvang in de regio, een organisatie als Frontex krijgt steeds meer bevoegdheden voor het bewaken van de Europese buitengrenzen, mensensmokkelaars worden in de landen van herkomst vervolgt en het maatschappelijk draagvlak voor de opvang begint te verdwijnen.
Het asiel beleid in de huidige vorm heeft zijn langste tijd gehad.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom moeten ze helemaal hierheen komen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:37 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit, de meeste asielzoekers gaan verhoudingsgewijs naar Zweden. Nederland staat binnen de Europese unie op de 10e plaats (Exclusief Zwitserland en Noorwegen dus).
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:37 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het systeem gaat niet inhumaan worden.
Ik riep toch dat we aardig dicht zitten.quote:
Zo'n 35% van de kansloze import heeft een baan, de rest holt het sociale stelsel steeds verder uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef NieuweNier het volgende:
Alleen maar positief toch? Dat zorgt ook voor een grotere beroepsbevolking.
Nee. Dat zorgt voor het nog schever worden van de verhouding tussen werkenden en niet-werkenden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef NieuweNier het volgende:
Alleen maar positief toch? Dat zorgt ook voor een grotere beroepsbevolking.
Je zei letterlijk de grenzen zitten potdicht. Niemand komt er nog in.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik riep toch dat we aardig dicht zitten.![]()
http://globalnews.ca/news(...)-out-asylum-seekers/
Maar goed, wij weten hier dan ook dat vele "asielzoekers" de boel belazeren.
Mwah, ze hebben de boel echt wel aardig dicht getimmerd, voor 'vluchtelingen' uit veilige landen that isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je zei letterlijk de grenzen zitten potdicht. Niemand komt er nog in.
Dit terwijl momenteel nog 10k aanvragen open staan bij de IRB...
Juist niet. Qua belastingen, premies, etc valt er bij de doorsnee burger niet veel meer te halen. We zitten wat dat betreft waarschijnlijk al aan de andere zijde van de Laffer Curve. Wat je dan ook ziet afgelopen jaren is dat vooral het minimumloon en uitkeringen uitgehold worden. De koek zal over meer monden verdeeld moeten worden. Zaken als zelfsstandige woonruimte in de bijstand zullen tot het verleden gaan behoren. Werken kan dan echt lonen omdat je dan vaak wel over voldoende inkomen beschikt om eigen woonruimte te bekostigen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Dat zorgt voor het nog schever worden van de verhouding tussen werkenden en niet-werkenden.
Dat is precies wat ik bedoel. Meneer DUTCHKO heeft er nog al eens een handje aan om creatief om te gaan met de werkelijkheid. En gaat dan maar een nonsens uitspraak te doen over het Canadese asiel beleid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben de boel echt wel aardig dicht getimmerd, voor 'vluchtelingen' uit veilige landen that isMocht het de Eritreeër in zijn bootje lukken de grote plas over te steken zou die daar ook asiel krijgen.
De langzame zelfdestructie van jullie (in)continent is stuitend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Dat zorgt voor het nog schever worden van de verhouding tussen werkenden en niet-werkenden.
door het binnenhalen van 100.000 gezonde jonge werkzoekenden ???quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De langzame zelfdestructie van jullie (in)continent is stuitend.
Nederland zou geen mensensmokkel moeten ondersteunen. Kom je netjes met je gezin uit een gevaarlijk gebied op Schiphol asiel aanvragen, van de beste wil en bedoelingen, mag je tijdelijk blijven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben de boel echt wel aardig dicht getimmerd, voor 'vluchtelingen' uit veilige landen that isMocht het de Eritreeër in zijn bootje lukken de grote plas over te steken zou die daar ook asiel krijgen.
De universiteiten lopen uit om deze toponderzoekers binnen te hengelen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
door het binnenhalen van 100.000 gezonde jonge werkzoekenden ???
Qua asiel heeft een land als zuid-Afrika het nog veel lastiger.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De langzame zelfdestructie van jullie (in)continent is stuitend.
arme zwarte mensen afval noemenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De universiteiten lopen uit om deze toponderzoekers binnen te hengelen inderdaad.
Nederland kennende, zal het wel weer het afval zijn dat de landsgrenzen betreedt met hooguit een verdwaalde voetballer.
Neuh, niet per sé. Degenen die Nederland aandoen zijn doorgaans wel degenen die gaan voor het makkelijke geld. Dat wordt links en rechts erkend, dus verder geen geheim.quote:
Je weet net zo goed als ik dat deze mensen weinig andere mogelijkheden hebben om weg te komen, als je in je eentje aan de wandel gaat kom je namelijk niet zo ver. Het zijn grotendeels arme sloebers, een netwerk en genoeg centen om de juiste mensen om te kopen hebben ze niet. En tja, als je thuis de zekere dood wacht, wat voor keuze heb je dan nog? En die mensen zou je dan terug moeten sturen omdat je anders de mensenhandelaren steunt? Ten eerste zou zoiets weinig zoden aan de dijk zetten, als het niet legaal kan kom je toch illegaal, alles is immers beter dan doodgaan, niet waar? En ten tweede zou je door die mensen terug te sturen een uiterst wreed dictatoriaal regime steunen. Ik persoonlijk vindt dat een flink stuk erger als het indirect steunen van mensenhandelaren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland zou geen mensensmokkel moeten ondersteunen. Kom je netjes met je gezin uit een gevaarlijk gebied op Schiphol asiel aanvragen, van de beste wil en bedoelingen, mag je tijdelijk blijven.
Containertransporten en louche handelaartjes zou Nederland nooit mogen faciliteren, iets wat het nu wel expliciet doet.
Schaam je.
Wrong. En ja, ik begrijp hen, maar ik begrijp nog veel beter dat die staatsruif steeds kleiner wordt en die gun ik liever aan ouderen, bijstandsmoedertjes (ja, ik denk aan je) en aan de nu al aanwezige immigranten dan aan nog meer van hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:32 schreef moussie het volgende:
Ik persoonlijk vindt dat een flink stuk erger als het indirect steunen van mensenhandelaren.
Achgut, dus als ze massaal in Duitsland blijven is het geen probleem? Of denk jij ook dat Afrika geen asielzoekers opvangt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:38 schreef Halcon het volgende:
En onderweg naar NL zijn ze door heel wat veilige landen gekomen. Dat zegt genoeg. Het zijn profiteurs.
Dus ze mogen maar in de stront zakken begrijp ik? Om het met de woorden van een voormalige directeur vreemdelingendienst in Canada te zeggen: geen land is groot genoeg om die honderdduizenden vluchtelingen op te vangen, je moet de lijn ergens trekken?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wrong. En ja, ik begrijp hen, maar ik begrijp nog veel beter dat die staatsruif steeds kleiner wordt en die gun ik liever aan ouderen, bijstandsmoedertjes (ja, ik denk aan je) en aan de nu al aanwezige immigranten dan aan nog meer van hetzelfde.
Mensen die iets toe te voegen hebben mogen tijdelijk blijven, voor de rest is geen plaats in het op 2 na volste serieuze land op Aarde.
Jij wil liever iedereen bestelen om deze groep te helpen ja ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus ze mogen maar in de stront zakken begrijp ik? Om het met de woorden van een voormalige directeur vreemdelingendienst in Canada te zeggen: geen land is groot genoeg om die honderdduizenden vluchtelingen op te vangen, je moet de lijn ergens trekken?
Dan is het ook een probleem.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:41 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Achgut, dus als ze massaal in Duitsland blijven is het geen probleem? Of denk jij ook dat Afrika geen asielzoekers opvangt?
Nederland is lang genoeg het gekke Henkie van Europa geweest, niet? Eerst die huidige zooi es opruimen voordat je nieuwe binnenlaat, lijkt me een heel wijs principe.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus ze mogen maar in de stront zakken begrijp ik? Om het met de woorden van een voormalige directeur vreemdelingendienst in Canada te zeggen: geen land is groot genoeg om die honderdduizenden vluchtelingen op te vangen, je moet de lijn ergens trekken?
Wat ik liever wil is in deze totaal irrelevant, deze mensen zijn hier al. Feit is dat je deze mensen nu niet terug kan sturen, Eritrea is op het moment een onveilig land, en al weet je dat ze eerst in een ander Europees land waren, je weet niet welke dat was tenzij ze door die vliegende brigade in de buurt van een grensovergang gepakt worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij wil liever iedereen bestelen om deze groep te helpen ja ?
Natuurlijk wel, je vraagt andere mensen ook om wat ze willen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat ik liever wil is in deze totaal irrelevant
Zucht, ze zijn al binnen, en je kan ze niet terug sturen omdat Eritrea nu eenmaal onveilig is. En een 'sorry, nu even niet want we hebben er een puinhoop van gemaakt en die moeten we eerst opruimen', tja, gaat dat vergezeld met excuses .. als u in de tussentijd komt te overlijden door geweld spijt ons dat ten zeerste, maar de bureaucratie gaat voor, dat begrijpt u toch hopelijk wel??quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland is lang genoeg het gekke Henkie van Europa geweest, niet? Eerst die huidige zooi es opruimen voordat je nieuwe binnenlaat, lijkt me een heel wijs principe.
Ze zijn al binnen, dan houd je ze een paar jaar, en stuur je ze met een goeie opleiding terug om het land op te bouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:52 schreef moussie het volgende:
[..]
Zucht, ze zijn al binnen, en je kan ze niet terug sturen omdat Eritrea nu eenmaal onveilig is. En een 'sorry, nu even niet want we hebben er een puinhoop van gemaakt en die moeten we eerst opruimen', tja, gaat dat vergezeld met excuses .. als u in de tussentijd komt te overlijden door geweld spijt ons dat ten zeerste, maar de bureaucratie gaat voor, dat begrijpt u toch hopelijk wel??
Zolang het daar niet veilig is zal dat moeilijk gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zijn al binnen, dan houd je ze een paar jaar, en stuur je ze met een goeie opleiding terug om het land op te bouwen.
Simpel, maak aan de grens duidelijk dat het tijdelijk is, ook als je kinderen krijgt. Wees duidelijk en leid die mensen op om dat land ooit op te bouwen. Het blijft niet altijd even onveilig als nu, zie andere landen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang het daar niet veilig is zal dat moeilijk gaan.
Snap je nou niet dat dit soort gelukszoekers, want dat zijn het uiteindelijk wel, een bom onder ons sociale vangnet leggen? Dit is niet te betalen op deze manier. Je moest eens weten hoe snel dingen geregeld kunnen worden als men maar wil. Ik noem een spoedwetje inzake ID kaart Donner.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:52 schreef moussie het volgende:
[..]
Zucht, ze zijn al binnen, en je kan ze niet terug sturen omdat Eritrea nu eenmaal onveilig is. En een 'sorry, nu even niet want we hebben er een puinhoop van gemaakt en die moeten we eerst opruimen', tja, gaat dat vergezeld met excuses .. als u in de tussentijd komt te overlijden door geweld spijt ons dat ten zeerste, maar de bureaucratie gaat voor, dat begrijpt u toch hopelijk wel??
Heb je het nu over Nederland?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je zei letterlijk de grenzen zitten potdicht. Niemand komt er nog in.
Dit terwijl momenteel nog 10k aanvragen open staan bij de IRB...
Je hebt wel een grote bek maar bewijzen zie ik je niet leveren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Meneer DUTCHKO heeft er nog al eens een handje aan om creatief om te gaan met de werkelijkheid. En gaat dan maar een nonsens uitspraak te doen over het Canadese asiel beleid.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Qua asiel heeft een land als zuid-Afrika het nog veel lastiger.
De problemen zijn niet bijster groot het moet alleen niet nog jaren zo doorgaan. Daarom lijkt het me nuttig dat men gaat nadenken over een andere manier om met asiel om te gaan.
Dat is het dus: een heleboel die claimen dat ze uit Eritrea komen (bijvoorbeeld) terwijl dat NIET zo is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:52 schreef moussie het volgende:
[..]
Je duim speelt weer op? Wat denk je; dat ze hier binnenkomen, zeggen uit Eritrea te komen en dat men dat dan maar aanneemt en er verder geen onderzoek naar wordt gedaan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is het dus: een heleboel die claimen dat ze uit Eritrea komen (bijvoorbeeld) terwijl dat NIET zo is.
Dus liegen ze, en wat doet Nederland? Die beloont ze om ze binnen te houden na 5 jaar.
Lachend bellen ze naar huis: ja hoor, het is gelukt. Vertel dit ff aan oom Kunta Kinte dat 'ie ook kan komen op deze manier.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb je het nu over Nederland?
Mijn opmerkingen gingen namelijk over Canada wat ik al voorbeeld nam.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote bek maar bewijzen zie ik je niet leveren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb je het nu over Nederland?
Mijn opmerkingen gingen namelijk over Canada wat ik al voorbeeld nam.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote bek maar bewijzen zie ik je niet leveren.
Wie is hier nu de Canadees jij of ik? Misschien moet je je eens verdiepen in het land waar je woont, voordat je onzin gaat vertellen. Met je "grote" liegende "bek".quote:
Tuurlijk wel maar dan worden ze afgewezen, gaat men direkt in hoger beroep, de Ambassade van Eritrea werkt niet mee, men strekt de uitzetting langer en langer op en na 5 jaar komen er sufferds zoals tofastTG die dan gaan huilen: laat die arme man/familie toch hier blijven want ze zijn al helemaal ingeburgerd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je duim speelt weer op? Wat denk je; dat ze hier binnenkomen, zeggen uit Eritrea te komen en dat men dat dan maar aanneemt en er verder geen onderzoek naar wordt gedaan?
Kun je trouwens verder nog uitleg geven van deze uiting? Als je de cijfers(ik weet dat jij normaliter niet van de feiten bent, maar soms werken feiten verhelderend) eens bekijkt zie je dat Z-Afrika absurd veel asielaanvragen voor de kiezen krijgt.quote:
Welk onderzoek ? De papieren zijn al weggegooid of vervalst door mensenhandelaars.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je duim speelt weer op? Wat denk je; dat ze hier binnenkomen, zeggen uit Eritrea te komen en dat men dat dan maar aanneemt en er verder geen onderzoek naar wordt gedaan?
Zoals ik al vertelde: de grenzen zitten potdicht. Dank je voor het bewijs.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:30 schreef tofastTG het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie is hier nu de Canadees jij of ik? Misschien moet je je eens verdiepen in het land waar je woont, voordat je onzin gaat vertellen. Met je "grote" liegende "bek".![]()
Wat ben jij trouwens een triest mannetje zeg.
IRB is de afkorting van de Immigration and Refugee Board of Canada
En hier kun je mijn bewijs vinden:
http://www.irb-cisr.gc.ca/Eng/ImmApp/Pages/TpIadSai.aspx
Excuses hoef ik van jou zeker niet te verwachten hé?
En die mensen leren meteen ook even Tigrinya aan? Of kunnen een omgeving beschrijven?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Welk onderzoek ? De papieren zijn al weggegooid of vervalst door mensenhandelaars.
Wat loop je nou zwak te lullen manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zoals ik al vertelde: de grenzen zitten potdicht. Dank je voor het bewijs.
Ja hoor. Er word al jaren GELULD over snellere procedures maar dat word dus nooit uitgevoerd want dat is politiek nogal gevoelig en dan doet men dit niet. Iedereen wil snellere procedures in Nederland maar geen enkele politieke partij wenst zijn vingertjes te branden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:33 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kun je trouwens verder nog uitleg geven van deze uiting? Als je de cijfers(ik weet dat jij normaliter niet van de feiten bent, maar soms werken feiten verhelderend) eens bekijkt zie je dat Z-Afrika absurd veel asielaanvragen voor de kiezen krijgt.
Het probleem met jou is dat je alleen cijfertjes leest en deze voor de "absolute waarheid" aan neemt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:36 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wat loop je nou zwak te lullen man. Canada heeft momenteel nog 10k openstaande asiel aanvragen, zoals je verder kunt zien in de grafiek blijft dit ook nog wel even zo.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja hoor. Er word al jaren GELULD over snellere procedures maar dat word dus nooit uitgevoerd want dat is politiek nogal gevoelig en dan doet men dit niet. Iedereen wil snellere procedures in Nederland maar geen enkele politieke partij wenst zijn vingertjes te branden.
Sinds het laatste generale pardon en kinderpardon loopt men al te beloven dat het anders zou gaan en er is geen steek veranderd!!
En we leven nog allemaal DUTCHKO, de economie is nog niet ten onder gegaan aan massa immigratie. Daarom zeg ik: Er is een probleem mbt. asiel, en dat moet opgelost worden. Maar het is geen acuut probleem. Een land als Zweden zit veel verder in de penarie mbt. Asiel. Zeker voor die landen is er een noodzaak om op Europees niveau het probleem aan te pakken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja hoor. Er word al jaren GELULD over snellere procedures maar dat word dus nooit uitgevoerd want dat is politiek nogal gevoelig en dan doet men dit niet. Iedereen wil snellere procedures in Nederland maar geen enkele politieke partij wenst zijn vingertjes te branden.
Sinds het laatste generale pardon en kinderpardon lipe men al te beloven dat het anders zou gaan en er is geen steek veranderd!!
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het probleem met jou is dat je alleen cijfertjes leest en deze voor de "absolute waarheid" aan neemt.
De praktijk ken je niet.
En nog even een handige tip: de Canadese regering is een meester in liegen en bedriegen en zal nooit informatie los laten wat te gevoelig is. Dit ivm. ons "schuldgevoel" naar de Indianen toe.
Daar word Canada toe GEDWONGEN door de VN.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
En we leven nog allemaal DUTCHKO, de economie is nog niet ten onder gegaan aan massa immigratie. Daarom zeg ik: Er is een probleem mbt. asiel, en dat moet opgelost worden. Maar het is geen acuut probleem. Een land als Zweden zit veel verder in de penarie mbt. Asiel. Zeker voor die landen is er een noodzaak om op Europees niveau het probleem aan te pakken.
Voel jij je trouwens nog wel fijn in Canada? Je weet toch wel dat Canada in 2013 2% van de asielaanvragen wereldwijd heeft ontvangen?
De enige die voor lul staat ben jij als straks het leven in Nederland onbetaalbaar is geworden voor je kinderen en dat jij een week lang in je luier ligt als bejaarde omdat het geld op is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:42 schreef tofastTG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke DUTCHKO, ga maar weer verder met leven in je eigen sprookjeswereld. Alles en iedereen liegt, behalve als het uitgesprokene in je eigen straatje past.
Jammer dat je andere mensen erbij probeert te betrekken, op dat moment val je namelijk door de mand en zet je jezelf ontzettend voor lul.
Maar wat loop je nu te lullen over potdichte grenzen dan? En ik geloof niet zo in al die complotverhaaltjes die uit jou duim komen. Zoals jij al eerder opmerkte beperk ik me liever tot de cijfers.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Daar word Canada toe GEDWONGEN door de VN.
Wist je dat een heleboel oorlogs "asielaanvragen" GEREGELD worden door de VN.
Dat gebeurde ook met de Yougoslavie oorlog.
Wij hebben Kosovaarse kenissen hier. Die zaten in een kamp in Macedonie.
Op een dag werden ze weggeroepen en werd er verteld dat ze naar canada gingen.
"Maar we willen helemaal niet naar Canada" riep mijn Albanese vriend.
Niets mee te maken, je moet toch. De komplete groep werd in een vliegtuig geladen en hier ingevlogen.
En nu zitten ze hier al vanaf de jaren 90.
En dat gebeurde ook naar Nederland, Duitsland etc, toe.
Men DWINGT je ook als land via de VN.
Er gebeurd veel meer dan jij denkt. En dat word allemaal geheim gehouden anders komen de lokale bewoners in opstand.
Omdat zelfs de aanvragen van werkvergunningen en immigratie tot vrijwel nihil is gezakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:48 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar wat loop je nu te lullen over potdichte grenzen dan? En ik geloof niet zo in al die complotverhaaltjes die uit jou duim komen. Zoals jij al eerder opmerkte beperk ik me liever tot de cijfers.
Nu worden de feiten ook nog ondersteund door een verhaal van iemand op het internet. Niets lijkt erop te wijzen dat de grenzen in canada potdicht zitten.
Waarom beweer jij dan toch het tegenovergestelde?
Waarom zou het in Nederland onbetaalbaar worden? Ik nodig je eens uit om de cijfers te bekijken, momenteel vangen 12 andere Europese landen relatief (&absoluut) gezien meer asielzoekers op. Die landen zijn niet allemaal welvarender dan Nederland. Een ieder die de rijksbegroting bekijk ziet natuurlijk ook direct dat de 1000 asielaanvragen per miljoen inwoners niet het verschil maken tussen ik die een week lang in mijn luier ligt en ik die dagelijks verzorging ontvangt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De enige die voor lul staat ben jij als straks het leven in Nederland onbetaalbaar is geworden voor je kinderen en dat jij een week lang in je luier ligt als bejaarde omdat het geld op is.
Maar je bent dus met me eens dat de grenzen niet potdicht zitten? Aangezien er nog steeds asielaanvragen worden geaccepteerd?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Omdat zelfs de aanvragen van werkvergunningen en immigratie tot vrijwel nihil is gezakt.
Canada is bezig zich af te sluiten omdat het crisis is en we geen uitvreters binnen wensen te halen die nog meer geld opsouperen.
En als er al een paar asielzoekers worden binnen gelaten dan gaan ze naar de meest barre plekjes toe waar zelfs de Candezen hun neus voor ophalen.
(zucht) Accepteren MOET men altijd. Dat is een overeenkomst gemaakt op INTERNATIONAAL niveau.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar je bent dus met me eens dat de grenzen niet potdicht zitten? Aangezien er nog steeds asielaanvragen worden geaccepteerd?
Fijn DUTCHKO, dat we het toch met elkaar eens zijn geworden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
(zucht) Accepteren MOET men altijd. Dat is een overeenkomst gemaakt op INTERNATIONAAL niveau.
Of het allemaal word aanvaard is een tweede.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |