Alleen met een chiquerol in de spitsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vd Vaart totaal afschrijven![]()
Die kan nog steeds lekker ballen hoor
Ik was even bezig met het lezen van een domme DM van Mexicanobakker, zijn schuld.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Afgelopen week was ik ook al eerder dan Cavaliers
Met een wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen met een chiquerol in de spits
rullevant*quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maar jij bent helemaal niet relevant
gewoon oprotten nooit meer posten
zak in elkaar joh kk gekquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maar jij bent helemaal niet relevant
gewoon oprotten nooit meer posten
Lekker gedaan Janmaat!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:55 schreef Pascalus het volgende:
GOEIE BAL MARTINS INDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:
Baco hoekiequote:
Ach dat wordt juist leuk als hij boos is omdat we afgeslacht zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het na 3 wedstrijden is afgelopen.
Maar hij had het goed neergezetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat wordt juist leuk als hij boos is omdat we afgeslacht zijn
Dan wordt het echt lachenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat wordt juist leuk als hij boos is omdat we afgeslacht zijn
Nederlanders héquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef muzas het volgende:
Toen we met italie en Frankrijk in een groep zaten met een coach die niemand vertrouwde liep ook iedereen te janken dat het niks zou worden.
Want dat toernooi is uiteindelijk wat geworden ja. Kwartfinaletje gehaald, klasse.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef muzas het volgende:
Toen we met italie en Frankrijk in een groep zaten met een coach die niemand vertrouwde liep ook iedereen te janken dat het niks zou worden.
Fer kan alleen maar lopen. Je moet hem niet de bal geven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Fer speelt echt uitstekend man.
het werd ook niks want we vlogen er meteen uit in de knock out fasequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef muzas het volgende:
Dat kwam meer door de poule, die selectie was in ieder geval half-decent. Keeper had de CL gewonnen, paar hele goede spelers op het middenveld.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef muzas het volgende:
Uhh, nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fer kan alleen maar lopen. Je moet hem niet de bal geven.
Toen werd het uiteindelijk ook een groot fiasco.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef muzas het volgende:
Toen hadden we wel goede spelers ontzettende klaphark.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef muzas het volgende:
Dat waren de leukste wedstrijden ooitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het werd ook niks want we vlogen er meteen uit in de knock out fase
4-4-3quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klassieke opstelling van JD
[ afbeelding ]
12 spelersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
mooi altijd 4-4-3quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
4-4-3quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Prima opstelling, daarmee heb je wel kans.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn er 12quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen de versierde straten vroeg opgeruimd worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland ligt er in de groepsfase uit, hoooo genot.
in '98 en 2000 waren de wedstrijden minstens even goedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat waren de leukste wedstrijden ooit
Dit is gewoon helemaal belachelijk. Ik zit hier drieënhalf jaar hier op het forum met jou, dan laat ik me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken. Zo praat ik tegen jou ook niet, en zo praat je tegen mij ook niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een zelfingenomen kwalletje is die Jan Boskamp.
mwah, er werd wel vaak geroepen dat we na 2 potjes naar huis konden. Ik dacht dat we toen wel van Frankrijkzouden winnen door dat gezeik daar. Italië had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Want dat toernooi is uiteindelijk wat geworden ja. Kwartfinaletje gehaald, klasse.
pietertje is gestopt?quote:
Jouw vader had ook altijd wat met papiertjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is gewoon helemaal belachelijk. Ik zit hier drieënhalf jaar hier op het forum met jou, dan laat ik me niet voor dat soort achterlijke dingen uitmaken. Zo praat ik tegen jou ook niet, en zo praat je tegen mij ook niet.
Heb jij nog geen opstellingkje voor ons pik?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word altijd zo moe van dat eeuwige geouwehoer over de opstelling.
We zien wel wie er speelt.
ik dacht dat ie was overledenquote:
Toen was er nog niet zoveel gezeik daar toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, er werd wel vaak geroepen dat we na 2 potjes naar huis konden. Ik dacht dat we toen wel van Frankrijkzouden winnen door dat gezeik daar. Italië had ik niet verwacht
Waarom dacht je dat hij was overleden?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik dacht dat ie was overleden
het viel me tegen
Nou begin je WEER over m'n vader en ik accepteer het WEER niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw vader had ook altijd wat met papiertjes.
Nou ga je me vader weer erbij halen... Jij noemt mij een kwal, daar gaat het om. Daar heeft mijn vader helemaal niets mee te makenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw vader had ook altijd wat met papiertjes.
Ik hoop dat deze video als nazorg zal dienen. Ik heb hem ook al naar Littlerabbit gestuurd, de grootste fan van Pietertje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
yep, een zwarte dag voor de DWDD-hooligans
Jij kan wel een doelpaal spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nou begin je WEER over m'n vader en ik accepteer het WEER niet!
Oh wacht, Cavaliers is Hans.
Is hij overal vroegtijdig vertrokken of niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou ga je me vader weer erbij halen... Jij noemt mij een kwal, daar gaat het om. Daar heeft mijn vader helemaal niets mee te maken
En dan is Mani de keeper. Ga 's liggen, ga 's liggen, ga 's liggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan wel een doelpaal spelen.
Jawel, jawel. Die heb ik al gegeven ouwe reus. Op dat WK subforum. Of hoe noem je dat? Subforum? Ja subforum. Maar het blijft toch gewoon lood om oud ijzer man, wie je er ook neerzet. Dat ben jij toch met mij eens of niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij nog geen opstellingkje voor ons pik?
Gezeik was na dat verloren WK alquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was er nog niet zoveel gezeik daar toch?
Waren gewoon de WK-finalisten van laatste WK toen.
Waarom vraag je dat aan ons?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zei ik gewonnen WK over Frankrijk 2006?
Ooh.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezeik was na dat verloren WK al
Ik vond de verhaallijn erg boeiend.quote:
Kabeltje is populair in Frankrijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Ik weet nog wel dat die wedstrijden geniaal waren.
Misschien weten jullie dit.quote:
Hoop dat je deze gelegenheid niet misbruikt voor opruiende teksten op Youtube, TranceSuperWave.quote:
je mag mij ook wel quoten hoor Kenneth!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat klopt. RIP Pietertje
Nooit meer Pieter bij DWDD
daar staat heleen van royen tegenover.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
yep, een zwarte dag voor de DWDD-hooligans
Ik ben een rustige, genuanceerde jongen. Dat weet je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat je deze gelegenheid niet misbruikt voor opruiende teksten op Youtube, TranceSuperWave.
Oh ja?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
Wij hebben de provincie wat afgemasturbeert vroeger.
Gaan we weer hypocriet zitten doen?quote:
Super8 & Tab ja togquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat je deze gelegenheid niet misbruikt voor opruiende teksten op Youtube, TranceSuperWave.
quote:De Europese voetbalbond UEFA heeft Manchester City beboet voor het overtreden van de regels van de Financial Fair Play. The Citizens, die onlangs landskampioen werden, moeten een geldsom van zestig miljoen euro betalen en mogen volgend seizoen slechts 21 in plaats van 25 spelers voor de Champions League inschrijven.
Ah, GGMM scoort weer met een gemakkelijke en foutief geconstateerde onelinerquote:
Volgend jaar een ervaren trainer naast Cocu. Jong werkt niet bij PSVquote:
Kabeltjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
PSV heeft verstoorde blank-getint ratio, krijg je altijd gedonder van.
Jij hebt vandaag ook goedkoop gescoord volgens heywoodu.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, GGMM scoort weer met een gemakkelijke en foutief geconstateerde oneliner
Dus volgend seizoen weer?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hebben ze elk jaar als ze geen kampioen worden.
Je doet wel mee om 22:00 toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag ook goedkoop gescoord volgens heywoodu.
Dat was immersdebestebobquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag ook goedkoop gescoord volgens heywoodu.
ja waarom denk je dat Cote d'Ivoire er nooit iets van bakt op een eindtoernooiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
PSV heeft verstoorde blank-getint ratio, krijg je altijd gedonder van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |