mag het niet hopen walgelijk teampje vol jankersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Martino gaat weg gelukkig, want dit slaat kant noch wal. Weer beetje dat Guardiola voetbal erin en ze zijn zo weer kampioen
^^quote:
^_^quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
En die mongolen die het in het GYM topic bespreken:
Ik bespreek liever Formule 1 of de MotoGP.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
En die mongolen die het in het GYM topic bespreken:
F1 is ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik bespreek liever Formule 1 of de MotoGP.
klopt, ik heb jou echt keihard op je bek zien gaan, bij de rode ballen, dubbelle faceplantquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Teddyburrr het volgende:
Er is maar 1 sport die de moeite waard is om te kijken en dat is WipeOut.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Teddyburrr het volgende:
Bij jou had ik me eerder basketball voorgesteld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Teddyburrr het volgende:
Vriend, vergeet je kettlebellen nu?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]je bedoelt powerliften, olympisch liften en de Mr.O.
Sorry.quote:
Heb je linkje naar de stream?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:53 schreef MsMessy het volgende:
Niet eens Sporza ropeskipping kijken op den belg. Leuk toch al die touwtje springende kutjes.
Nee, ik doe aan Beachvolley.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij jou had ik me eerder basketball voorgesteld.
Wow, royal sadness. Ik had dit soort meisjes verwacht bij touwspringen:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_livestreamhave fun
Hey Seto, waarom post je hier nooit meer?quote:
stappen, verjaardag en wokken, dat soort shitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef Klokov het volgende:
Hallo, zijn jullie allemaal aan het trainen of wat?
En je bent getintquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
hnnngg als ik beetje facial aesthetics had kon ik mvm trio regelen met 9/10 girl
ze willen eerst skypen via webcam maar heb echt rotkop (op cam)
En ze vraagt of ik al eerder trio heb gehad![]()
![]()
en ze is echt minimaal 1.80 ofzo gezien haar foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |