|X|--|O|quote:
Ik niet vrient, geen hertjesnacht in de blue angle vanavond.quote:
Muurstraat?quote:
Ze beginnen pas over 25 minuten toch?quote:
Martino gaat weg gelukkig, want dit slaat kant noch wal. Weer beetje dat Guardiola voetbal erin en ze zijn zo weer kampioenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:10 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig dat dat kutbarca verloren heeft
wat een knakenteam zeg godverdomme an toe
hopen dat messi bij de eerste wedstrijd van argentinie helemaal doormidden getrapt wordt door een fucking beenhouwer van bosnie
mag het niet hopen walgelijk teampje vol jankersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Martino gaat weg gelukkig, want dit slaat kant noch wal. Weer beetje dat Guardiola voetbal erin en ze zijn zo weer kampioen
^^quote:
^_^quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
En die mongolen die het in het GYM topic bespreken:
Ik bespreek liever Formule 1 of de MotoGP.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
En die mongolen die het in het GYM topic bespreken:
F1 is ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik bespreek liever Formule 1 of de MotoGP.
klopt, ik heb jou echt keihard op je bek zien gaan, bij de rode ballen, dubbelle faceplantquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Teddyburrr het volgende:
Er is maar 1 sport die de moeite waard is om te kijken en dat is WipeOut.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Teddyburrr het volgende:
Bij jou had ik me eerder basketball voorgesteld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Teddyburrr het volgende:
Vriend, vergeet je kettlebellen nu?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]je bedoelt powerliften, olympisch liften en de Mr.O.
Sorry.quote:
Heb je linkje naar de stream?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:53 schreef MsMessy het volgende:
Niet eens Sporza ropeskipping kijken op den belg. Leuk toch al die touwtje springende kutjes.
Nee, ik doe aan Beachvolley.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij jou had ik me eerder basketball voorgesteld.
Wow, royal sadness. Ik had dit soort meisjes verwacht bij touwspringen:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_livestreamhave fun
Hey Seto, waarom post je hier nooit meer?quote:
stappen, verjaardag en wokken, dat soort shitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef Klokov het volgende:
Hallo, zijn jullie allemaal aan het trainen of wat?
En je bent getintquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
hnnngg als ik beetje facial aesthetics had kon ik mvm trio regelen met 9/10 girl
ze willen eerst skypen via webcam maar heb echt rotkop (op cam)
En ze vraagt of ik al eerder trio heb gehad![]()
![]()
en ze is echt minimaal 1.80 ofzo gezien haar foto's
waarom kom je ons hier steeds mee vervelen in godesnaam. Heb je niet al je eigen r&p reeks inmiddels?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
hnnngg als ik beetje facial aesthetics had kon ik mvm trio regelen met 9/10 girl
![]()
ik ga niet meer reageren
Lekker pijpen zodat zin dat niet hoeft te doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
ik ga niet meer reageren
Wtf ik zie gewoon een add van een gast die een vrouw vingert die helemaal opengesneden isquote:
Was je bang?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik rende zojuist door het park en nu zie ik dit.
FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |